ترکیه دوباره یک هواپیمای ایرانی را وادار به فرود کرد


ترکیه دوباره یک هواپیمای ایرانی را وادار به فرود کرد

ترکیه یک هواپیمای باری ایرانی را برای بازرسی وادار به فرود کرد. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک هواپیمای باری ایرانی از نوع «ایلیوشین» که از سوریه پرواز کرده بود، دیشب شنبه، وادار به فرود در فرودگاه دیاربکر شد. 
 
ترکیه یک هواپیمای باری دیگر ایرانی را که از سوریه پرواز کرده بود، چهارشنبه گذشته وادار به فرود کرد، اما در بازرسی از آن هواپیما محموله مشکوکی کشف نشد و هواپیما به راه خود ادامه داد.

khosh bavar - ایران - یزد
دنبال چی میگردند این ترکها ?! بس نیست 18 میلیارد شمش طلا ! پسر حراجی نژاد را هم از دست فاطی کماندوییها دزدید و او را تبدیل به داماد نمونه ترکیه کردید ! زیاد حریص نباشید, بموقعش ضحاک ساندیسی دلار حوالتان خواهد کرد ! شاد ولی باجگیر نباشیم .
یکشنبه 29 اسفند 1389

akbarjeni_shikar - المان - برلین
یارب مدار که گدا معتبر شود......
یکشنبه 29 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
برو ترکیه کلک نزن و عوام فریبی نکن و با همون ارتجاع سیاه های گماشته های حکومتی در ایران تو یه قایق نشستی !! محموله مشکوک قبلا به ترکیه فرستاده شده زیرا که بار کردنش تو ایران گندش در میاد !! و هربار که هواپیما رو وادار می کنن که تو فرودگاه ترکیه فرودبیاد همون محموله مشکوک اونجا بارش می کنن و میفرستن برای سوریه و حزب الله !! برای عوام فریبی و خسته کردن ماموران ترکیه از بی گناهی هواپیمای ایران پاسدارچی ها خودشان از ایران به ماموران ترکیه خیر مشکوک بودن بار هواپیما را اطلاع میدهند و بعد از چند بار اینگونه بازی ها ترکیه هواپیمای ایران را کنترل نخواهد کرد و آزادنه اسلحه با هواپیمای ایران مستقیما برای لبنان ارسال خواهد شد !! مثل دستگاه دزدگیری که مرتبا آزیر می زند و صاحب خانه آن را از روی ناچاری خاموش می کند و بعد آقا دزده با خیال راحت وارد خانه میشه !!
یکشنبه 29 اسفند 1389

bache tehron - ایتالیا  - رم
با دست پس میزنه با پا پیش میکشه
یکشنبه 29 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
وقتیکه مردم فحاشی ها و عبث گوئی های رئیس جمهور ایران را دلیل بر شجاعت او میدانند نتیجه آن بی اعتباری و بی ارزشی سیاست ایران میشود. واقعیت این است که یک شخص روانی را رئیس جمهور کرده اند و همه ارزشهای مملکت را به دست آن سپرده اند. او هم باورش شده است که کسی است و هر کاری که دلش میخواهد میکند و آبروئی برای ایران باقی نگذاشته است.
یکشنبه 29 اسفند 1389

بابک - ایران - سبزوار
این ها برای سرکوب مردم سوریه می رفتند.
یکشنبه 29 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
اینهامیخواهندترکیه راخام کنند.وبعدشروع کنندبه فرستادن اسلحه ومهمات.حالاچراهواپیماهای ایران برای سوریه اسمان ترکیه راانتخاب کرده اند.?محموله قبلی هم مقصدسوریه بود.که درترکیه گیرافتاد.وبی صاحب اعلام شد.چه فرقی میکندکه ترکهایاعربهابخورند.اموال ایرانیان فلکزده است که تاراج میشود.واگربناباشدکه سوریهایافلسطینیهابخورند.چه بهترکه ترکیه بخورد .حداقل تلویزیونهاوروزنامه هاودیگرازادیهارا مردمانش دارند.واجازه ندادامریکا ازکشورش علیه همسایه اش استفاده کند.واقعانه به روسیه ونه به امریکاباج نمیدهد.ودرمعادلات سیاسی درجهان جایگاه,,خاصی,,رادارد.امیدوارم کشورماوهمسایگانمان هم دراینده بتوانندچنین جایگاهی راداشته باشند.درصورتی که منابع نفتی وگازمابایستی خیلی ازنظراقتصادی پیشرفته ترباشیم.متاسفانه رژیم قبلی زمینه سازرژیم فعلی شد.ورژیم فعلی هم تاهمه ایرانی هارابه خاک سیاه ننشانددست بردارنیست.تاجایی که ازایران فقط اسمی باشدوخاک خشک....انموقع هم اگرمردم رابه حال خودشان بگذاردباهم ممنون میشویم.
یکشنبه 29 اسفند 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
سخن آقای حقیقت گو درست به نظر می آید. اینرا نیز بیفزایم که ترکیه ای ها همواره در گذشته به راهزنی میپرداخته و کاروانهای ایرانی و دیگر کشورها را که ازین کشور به اروپا میرفته اند را غارت میکرده اند. تا همین چندی پیش نیز کامیون دارها و مسافران ایرانی امنیت نداشته و در جاده ها دزدان و تفنگ بدستان پولهای اینها را میدزدیده اند. این دولت نیز به نظر میرسد از دار و دسته راهزنان گذشته بوده که اکنون راهزنی را به گونه دولتی و رسمی ادامه میدهند.
دوشنبه 1 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
اول بایدبدانیم که درکدام مسیراتوبوسهای ایران سوریه درحرکت هستند.وازکدام شهرهاعبورمیکنند.بعدمیفهمیم که دزدهاوغارتگران ازکدام قوم وملیتی هستند.بیخودی سینه چاک ندهیم.وبیگناهانراگناهکارحساب نکنیم.وجدان چیزخوبی است.
دوشنبه 1 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
کامیونها و اتوبوسهای ایرانی چندین سال پیش از ترکیه به بلغارستان و مجارستان و ...میرفته اند نه سوریه!!، آشنایان و افراد بسیاری را هم میشناسم که گرفتار راهزنان شده و مال و جانشان به تاراج رفت. توریستهای بسیاری نیز در شهرها دچار این بدبختی شدند. اینقدر برای این ترکهای بی مایه و دزد سینه چاک ندهید که فایده ای ندارد.
سه‌شنبه 2 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.