سومین تساوی پیاپی استقلال مقابل سایپا


سومین تساوی پیاپی استقلال مقابل سایپا

تیم‌های سایپا و استقلال در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های سایپا و استقلال از ساعت 17:30 با حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
درحالی که بازی در دقایق ابتدایی با ارزیابی دو حریف پیگیری می شد رفته رفته دو تیم حملاتی را آغاز کردند، اما این موقعیت ها خطرناک نبودند و دروازه مردان مظلومی و مایلی کهن در نیمه اول بسته باقی ماند.
نیمه دوم دو تیم تلاش هایی برای تغییر نتیجه داشتند اما حملات به اندازه کافی تاثیر گذار نبود. بازی هر چه به وقت های پایانی نزدیک می شد، فشار حملات استقلال نیز افزایش پیدا کرد اما تیم جوان سایپا مقابل این حملات ایستادگی کرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده یدالله جهانبازی بود. وی به سعید یوسف زاده و رضا محمودی و مجید غلام نژاد از سایپا و سید مهدی سید صالحی از استقلال کارت زرد نشان داد.
استقلال با این تساوی در شرایطی که ذوب آهن هم امروز 2 امتیاز از دست داد و فرصت خوبی برای رسیدن به این تیم داشت، 46 امتیازی شد و با تفاضل کمتر از سپاهان در همان رده سوم باقی ماند. استقلال برای سومین هفته پیاپی است که به تساوی رسید. پیش از این استقلال سه بار به پیروزی رسیده بود اما در هفته های اخیر فقط سه امتیاز کسب کرده است.
تیم سایپا نیز با این یک امتیاز 29 امتیازی شد.

*بازیکنان سایپا:
حبیب دهقانی، مصطفی صدری، مجید ایوبی، رضا محمودی، مجید غلام نژاد، مهدی خیری(86- علی حقدوست)، سعید یوسف زاده، ابراهیم صادقی، امین منوچهری، میلاد غریبی(89- جابر انصاری)، عباس محمدرضایی(79- رضا خالقی فر)
سرمربی: محمد مایلی کهن

*بازیکنان استقلال:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی( 61- فرهاد مجیدی)، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، سید مهدی سید صالحی، حنیف عمران زاده، آرش برهانی، اسماعیل شریفات، محسن یوسفی(76- جواد شیرزاد)
سرمربی: پرویز مظلومی

برهانی: مقابل سایپا دل به ضدحمله بسته بودیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل سیستم دفاعی سایپا،‌ برای رسیدن به گل ما دل به ضد حملات بسته بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی پس از تساوی صفر بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بازیکنان سایپا دفاعی بازی می‌کردند و این کار را برای ما سخت کرده بود. ما دل به ضد حمله بسته بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.
وی افزود: قطعا از دست دادن امتیازها کار را برای ما سخت می‌کند و متاسفانه نتوانستیم امروز 3 امتیاز را به دست آوریم.
برهانی گفت: به هرحال پیش می‌آید که یک روز، روز استقلال نباشد و 2 هفته‌ای است که با بدشانسی مواجه شده‌ایم اما استقلال تیم خوبی است و ما تیم سوم جدول هستیم.
مهاجم استقلال تاکید کرد: ‌وقتی یک تیمی خوب کار می‌کند و گل می‌زند همه در آن سهیم هستند و وقتی هم گل می‌خوریم همه با هم دخیل هستیم همه باید برای بازی‌های‌ آینده تلاش بیشتری بکنیم.

هواداران استقلال علیه مظلومی و بازیکنان شعار دادند
تعدادی از هواداران استقلال که در قسمت زیر جایگاه خبرنگاران بازی استقلال مقابل سایپا را تماشا می کنند، پس از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول نسبت به عملکرد آبی پوشان در این نیمه با شعار طعنه آمیز " بچه ها متشکریم " و " فرهاد با تعصب " اعتراض خود را نشان دادند.
دیدار استقلال و سایپا در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* فرهاد مجیدی در بین نیمه درحالی که بازیکنان دو تیم در رختکن بودند، خود را گرم کرد و در نیمه دوم وارد میدان شد.

* در دقیقه 59 بازی درحالی که 3 بازیکن استقلال با دروازه بان سایپا در حال تک به تک شدن بودند داور اعلام به خطا کرد تا کل نیمکت نشینان استقلال نسبت به این تصمیم داور معترض شوند.
هواداران استقلال به دلیل تصمیم داور نسبت به خطای گرفته شده ناراحت شدند و می‌خواستند علیه داوری شعار دهند اما وحید طالب لو از هواداران تیم خود خواست تا شعار ندهند.

*علی فتح الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال امروز به ورزشگاه نرفته، اما هواداران استقلال بین نیمه او را تشویق کردند.
هواداران استقلال پس از سومین تساوی پیاپی تیمشان در لیگ برتر به نشانه اعتراض علیه کادرفنی و بازیکنان شعار سردادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هواداران استقلال با شعارهای "بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم "، "پیراهن آبی غیرت می‌خواد " و "مظلومی حیا کن استقلال رو رها کن " نسبت به سومین تساوی پیاپی تیمشان در رقابت‌های لیگ برتر اعتراض کردند.

*در این بین لیدرهای استقلال نسبت به این شعارها واکنش نشان داده و قصد داشتند مانع از شعارهای هواداران شوند که موفق به این کار نشدند.

*حنیف عمران‌زاده، مدافع استقلال در پایان بازی به دلیل ناراحتی قصد ترک زمین را نداشت و به تیرک دروازه تکیه داده و حسرت می خورد.

red.boy - ایران - تهران
اینجا مصداق بارز ضرب المثل یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک اخر تو دستی ملخکه. اقای مظلومی یه بار تونستی با ضد فوتبال و زیر توپ زدن ببری دوبار تونستی با داوری ببری اخرش چی ؟؟!!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
بابا صد بار گفتم اقای مظلومی تو به درد مربیگری نمیخوری! مربیگری فهم فوتبال میخواد که شما فاقد ان هستید! درست است که زمانی بازیکن خوبی بودید و خیلی وقتها گلهای حساسی را برای ابی پوشان زدی و اون زمان من یکی از طرفداران پروپاقرصت بودم ولی شما فقط یه بازیکن خوب بودی و برای مربیگری ساخته نشده اید! در این مدتی که در استقلال هستی(به سمت مربی) اگر استقلال بردی هم داشته به دلیل ستاره بودن و غیرت بازیکنان اس اس بوده نه به خاطر مربیگری شما.از شما خواهش میکنم تا قبل از اینکه خاطره های بازیهای خوب شما توسط مربیگری بدتان از ذهنها پاک نشده استقلال را رها کنید.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

msforugh - ایران - تهران
مربیان ایرانی بجای علم فوتبال فقط زبون دارند . با این اوضاع بهتره درب فدراسیون رو گل کرفت و باندهای مافیائی در فوتبال از بین برود
جمعه 20 اسفند 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
مظلومی با اینکه از بقیه سرمربی های قبلی استقلال بدتری ولی از خیلی سرمربیهای حال حاضر لیگ که تیمشون با خرشانسی داره میاد بالای جدول بهتری....نفهمیدین که منظورم کیه:))
جمعه 20 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.