مهدوی​کنی در اولین نطق:نظارت بر رهبری به عهده خبرگان است


مهدوی​کنی در اولین نطق:نظارت بر رهبری به عهده خبرگان است

رییس مجلس خبرگان گفت: نباید بگذاریم دشمنان عمود خیمه انقلاب را بشکنند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت​الله مهدوی​کنی پس از اخذ آراء جهت ریاست مجلس خبرگان رهبری در جایگاه رئیس خبرگان رهبری حضور یافت و در سخنانی با گرامیداشت یاد بزرگان انقلاب، مجاهدان و مبارزان در راه انقلاب بویژه امام خمینی (ره) و بزرگداشت خاطره شهدا با توصیه به تقوا و پرهیزگاری و مکارم اخلاق، حفظ و صیانت از انقلاب را بسیار مهم و خطیر ارزیابی کرد.

وی در ادامه با استناد به ایات قرآنی ، صبر و مقاومت در انجام وظایف، صبر جمعی در مقابل دشمنان و صبر و تحمل یکدیگر را سفارشات قرآن کریم ذکر کرد و گفت : به رغم اختلاف سلیقه ها باید همدیگر را تحمل کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ارتباط با خدا، دیگران و دوستان را رابطه ای سفارش شده در احکام اسلامی ذکر و تصریح کرد: مقام ولایت حفظ کننده و هماهنگ کننده جامعه است.

 

مهدوی کنی تأکید کرد : انحصار گرایی مذموم است و باید وحدت داشته باشیم.

وی کاندیداتوری خود را احساس وظیفه دانست و از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یاور دیرین خود و مبارزه یاد کرد و گفت : از ایشان می خواهم همانگونه که در دوران مبارزه و انقلاب تا کنون با ایشان بودیم ، ایشان کما فی السابق به ما کمک کنند.

رئیس مجلس خبرگان از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری چه آنها که به ایشان رأی دادند یا ندادند تشکر کرد. 

مهدوی کنی نظارت بر رهبری را پاسداری و صیانت از رهبری ذکر کرد و گفت: این امر مهم به عهده خبرگان رهبری است و نباید بگذاریم دشمنان، این عمود خیمه انقلاب را بشکنند.

khosh bavar - ایران - یزد
از یک کنه پیر چه انتظاری میتوان داشت ?! هر دگرگونی و نواوری به انرژی و ایده نو احتیاج دارد. شاد و نو باشیم .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

Royan - آلمان - آلمان
یکی نیست به اینها حالی کنند که ما هیچ علاقه ای به حفظ وصیانت عنقلاب اسهالی نداریم و به اندازه کافی شمارا تحمل کردیم . رفسنجانی هم با این کژ دار مریض رفتار کردن هاش میخواد فلنگ را ببند برود وگرنه مثل کنه می چسبید به پست و مقامش.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
سگ زرد برادر شغال است.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
این اراجیف رو خود رهبر تو دهن توی خرفت میذاره که شاید مردم رو آروم کنه تا دو روزی به جکومتش اضافه بشه. کیه که ندونه تک تک اعضای مجلس خفتگان توسط رهبر انتخاب میشن تا وانمود کنن که بر رهبر نظارت دارن. زرشک!!! آخوندها جمیعا به پایان سلام کنید چون سپیده نزدیک است
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
اونی که عکسش بالای صفحه است اینننننننن همه حرف زده ?!!@@بقول بالاترینی ها همون مجلس خفتگان بیشتر بهش میاد.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
نظام حکومت آخوندی طی 32 سال گذشته هرچه در چنته داشته رو کرده است و هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد . تغییر چهره ها هیچ چیزی را تغییر نمی دهد . امروزه دیگر هیچ شک و شبهه ای باقی نمانده که حکومت آخوندها مملو از فساد ، ددمنشی ، عقب ماندگی و ظلم و جنایت است . الگوی حکومت آخوندی همین است که می بینیم و هیچ چیز دیگری نیست . اکنون رسالت تاریخی مردم ایران است که برای همیشه این نظام فاسد را برچیند و نظامی مدرن و پیشرفته منطبق بر ارزش های واقعی و امروزی بنا کند . این تغییرات زمان بر بوده و از مدتها قبل شروع شده است ولی خوشبختانه طی سالهای اخیر شتاب زیادی پیدا کرده است . یلدای تاریک و دراز در این دیار به پایان خود نزدیک شده و صبح پیروزی و نیک بختی بسیار نزدیک است .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
صفا کن دانشگاه امام صادق در قرق خودت و پسرت و واحد دختراش هم در قرق خانم و دختران و بگذریم از مدارس های غیر انتفاعی که متعلق به جنابعالی و خانمتان است صفا کنید . آدرس مدرسه غیر انتفاعی خانمشون خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به میدان پونک روبروی سی و پنح متری گلستان البته این یکی از مدارس است بهرحال بهمه تسلیت میگم انتخاب رئیس جدید سرای سالمندان و ظالمان خبرگان را
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
.... و گفت : به رغم اختلاف سلیقه ها باید همدیگر را تحمل کنیم.====شما که خوب تحمل میکنید
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

siya48 - آلمان - کلن
تنسی تاکسیدو
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ملاصدرا - ایران - شیراز
گمون نمیکنم هیچ کس جرات داشته باشه بر رهبر نظارت بکنه حتی بر نهادهای تحت نظر رهبر نیز نمی توان نظارت کرد.چون بازی با آبرو؛ناموس و جان حساب خواهد شد
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

iranesabz - هلند - امستردام
برای نجات کشور هیچ راهی جز انتخابات ازاد و تشکیل حکومت سکولار نیست. به امید ازادی میهن از چنگال استبداد.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
ایشون پارسال 2 ماه در کما بودند حالا شدند رئیس مجلس مردگان. هاهاهاها
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

kamran-75015 - فرانسه - لیون
چه قیافه منحوسی هم داره این مرتیکه نکبت !!
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
حاجی محمد رضا دام برکته: گوش کن نازنین زمانی که وزیر کشور بودی خاطرت میاد جان من راست بگو یادت میاد .یا پیری است و هزار درد و مصیبت که حتما یادت رفته. خاطرم میاد انروز ها برای رو کم کردن بعضی ها که خط ترا تمیخواندند یک روز امدی تو این جعبه جادوئی یعنی تلویزیون پشم وشیشه و سینه سپر کردی و نفس کش میطلبیدی .که میگفتی من محمد رضا مهدوی هستم من محمد رضا پهلوی نیستم . با شنیدن این افاضات کلام سرکار از تلویزیون پشم و شیشه خیلی دلم گرفت.ان روز از همه کس و همه چیز بدم امد حاجی . میدانی چرا : انروز فهمیدم که این مملکت دیگر صاحب ندارد. انروز بود فهمیدم که شما واقعا سوار شدید . ولی حاجی گوش کن . دیدی چطور امروز این شیخ علی اکبر را کله پا کردی. میگویند از اخوند جماعت همه چیز ش را بگیر ولی مقامش را نگیر . این را قبول داری حاجی محمد رضا. پس بگیر سرش را برو جلو . خیلی مواظب خودت باش حاج محمد رضا مهدوی
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
آخوند شپشو .. منظورت از نظارت همون اطاعته دیگه نه؟!!! گور پدر همتون که معنی لغتها رو هم عوض کردید.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

آزادی برای ایران - آلمان - اشتوتگارت
bawafa1385 - المان - هامبورگ خوب یادت هست من هم میخواستم این را به خاطرش بیارم که اون زمان سال 1360 چه جوری شاخ و شونه میکشید.این مرتیکه انگلیسی تا حالا از پشت صحنه هدایت مکرده حالا احساس خطر کرد دستا رو زد بالا.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
ازادی بر ای ایران اشتوتکارت / مرسی از اینکه خوب گفتار این شیخ یادت میاد. همین ها بودند و همین ها هستند که دارند مملکت را اداره میکنند .
جمعه 20 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.