احمدی نژاد: سرعت رشد علمی کشور ۱۱ برابر متوسط دنیا است


احمدی نژاد: سرعت رشد علمی کشور 11 برابر متوسط دنیا است

رییس‌جمهوری با بیان اینکه حرکت علمی در جمهوری اسلامی ایران پرشتاب است، تصریح کرد که سرعت رشد علمی در کشور 11 برابر متوسط دنیا است.
   
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی‌نژاد پس از رونمایی از نقشه جامع علمی کشور، در سالن همایش‌های صدا و سیما افزود: این رشد علمی زمانی برای ما مطلوب است که دو شرط همراه آن باشد.

وی ادامه داد: شرط اول این است که رشد علمی در راستای آرمان‌ها و اهداف انسانی قرار گیرد و دوم اینکه کار علمی در کشور هم‌افزا باشد.

رییس‌جمهوری با بیان اینکه کار علمی بسیار پرحجم و متنوعی در کشور انجام می‌شود، افزود: کار علمی زمانی مفید است که هم‌افزا بوده و در یک راستا قرار گیرد.
zartusht67 - المان - فرانکفورت
باز جویش زیاد شد طرفش نروید جفتک میندازه
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

mnm - کره - اینچان
راست میگه ابن احقی نژاد ..چون دور وبر این جانوار 4تا بسجی احمق وکودن هستند .که در مورد .شکنجه وازار اذیت مردم .چیزهای تازه یاد میگیرند .واحمقی نژاد هم چشمش و عقلش یکی ست .خاک بر سرت خامنه ای یزید واحمقی نژاد .ابن رجانه
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
فکر کنم به این یابو جو دوسر میدهند. البته شکر زیادی هم میل فرمودند.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

porharfi - هلند - آرنم
دیوان ِ مزخرفاتِ و چرند های دکتر مهندس رشته احمقی نژاد.70 مَـــن کاغــذ. بیشتر شـــود.....!!
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برای همینه مغزها پشت سرهم فرار به خارج میکنن
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

halandon - کانادا - تورنتو
منظور مموتی از سرعت علم .سرعت دزدی در ایران است که یازده برابر جهان است ??!!!!!!!
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
این دروغ میگه و مالیات چاخاناشو ما میدیم
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
منظورتون سرعت عملی بود دیگه جناب دروغگوی بزرگ اخه اگه میگفتی عمل بیشتر قابل باور بود.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

porharfi - هلند - آرنم
..استاد رشته شیمی به یک بسیجی بورسیه ایی در آزمایشگاه:. ../پسر پروژه مهم را از بین بُردی.به کی رفته این خریّتت احمق؟!/..دانشجوی. بسیجی : به دکترای مهندسیِ رییس جمهورم .../
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

m_r - آلمان - آخن
با درود و سلام. آی‌‌ لعنتی دروغ گوی قاتل آن چشم‌های کورت را باز کن اطراف خود و فقط ساندینیس خور‌ها را نگاه نکن کشور داره منفجر می‌شه از مشکلات بد تر از همه جسم مردم که داغون خسته بود روحیه مردم را تو نامرد دروغ گو و آاو چی‌ و تقلب کار از بین بردی به امید انتقام ندا‌ها عسگر الدی‌ها و دیگر عزیزان راه آزادی.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

فدایی موسوی - ایران - همدان
به خدا این احمدی نژاد خیلی به میمون شباهت داره که مهمترین این شباهتها عبارت است از: ‎-‎1 قیافه، مخصوصأ وقتی حموم نمیره و کت و شلوار میپوشه‎ 2-تقلید، اگه دقت کنید میبینید همه ی طرح ها و برنامه هاشو از یه جا دزدیده مثلأ هدفمندی یارانه ها رو از خاتمی دزدید، سهام عدالتو از شیخ کروبی دزدید، حالا هم پیشرفت مصنوعی علمی رو از چینی ها تقلید میکنه، اگه واقعأ پیشرفت میکنه چرا یه چیزی که تو دنیا نیست اختراع نمیکنن؟ همش کپی میکنن، هنوز نمیتونن ماشین حساب بسازن اما ماهواره هوا میکنن!. ‎
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
واقعا راست میگه بر منکرش لعنت. صنعت نفت گاز پتوشیمی معادن برق نیرو مترو لوازم برقی صوتی تصویری فیلمسازی داروسازی فرهنگی اموزشی علوم فضائی پزشکی ماشین سازی شهرسازی سدسازی و.......سریعتر از هر کشوری سیر صعودی می پیماید .ماهواره هم که فرستادیم فقط مانده کرات وکهکشان را فتح کنیم ان هم بزودی انشالله تعالا.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اره سرعت رشد علمی افتابه ی پلاستیکی- افتابه ی مسی...گم شو عوضی.حقیقت را بگو///....رشد نجومی اعدامی...//
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خفه شو از سرت زیاده مموتی!!! ولی ایندفعه هم سگ خور
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ایران ازاد-انگلیس - انگلیس - لندن
منظوره مموتی سرعت با استفاده از دنده عقب بوده
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
danial nabi - سوئد - استکهلم .کلی خندیدم مرسی.اگر انقدر پیشرفت هست تو مزدور سوئد چکار میکنی فکر کنم از سپاه قدس تروریست نظام اسهالی هستی. همین روزها جیره ات قطع میشود. چون نظام اسهالی کله پا داره میشه.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

aghakian - ایران - تهران
خدا حفظش کنه خدماتی که به ایران ودنیای اسلام کرده تا سالهای اِنده بیشتر خودشو نشون میده .یک عده فقط بلدن نق بزنن و چشم بصیرت ندارن.یا حسادت دارن یا جیره خوار اسراییل هستند و همین که به استعمارگران جهان باج نمیده این خودش بزرگترین نعمته و البته از همه نظر ایران پیشرفت کرده غربیها از ترس اینکه ایران ابر قدرت دنیا بشه میترسن برا همین هم چوب لای چرخ کشور میذارن ولی کور خوندن ایران عراق و افغانستان و مصر و تونس و لیبی و بحرین و یمن نیست
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

سبز کم رنگ - امریکا - امریکا
aghakian - ایران - تهران مرد نا حسابی باج نمیدین کلی خندم گرفت. برای تحصیل هر کاشناس ارشد از شروع ابتدایی تا تموم کردن دانشگاه حدود یک میلیارد تومن هزینه میشه که سالی 180000 تا از اینا رو دودستی تحویل غرب میدین حالا حساب کن نصف اینا ایران برنگردن که بیشتر از نصف هست و با یه ضرب ساده میتونی مقدار باجی که به دول خارجی رو میدین بدست اورید. عادت کردین از معده تون حرف بزنید. یکم اون مخ آکت رو کار بندازی برات بد نیست نترس چشم نمیخوری.
جمعه 20 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.