عشق دختر و پسر مصری کلیسا را سوزاند


عشق دختر و پسر مصری کلیسا را سوزاند

فرارو : مقامات امنیتی شهر قاهره، به شرط ناشناس ماندن، به خبرگزاریها گفتند که در نزاع شدید بین دو خانواده مسلمان و مسیحی که امروز، شنبه، رخ داده است دو تن کشته شده اند. ظاهراً منشاء درگیری روابط عاشقانه دو تن از جوانان این خانواده ها  بوده است، در این درگیری پدر هر دو خانواده از پا درآمده اند.

به گزارش سرویس بین الملل فرارو به نقل از اسوشیتدپرس، پس از این حادثه جمعی از مسلمانان به سوی کلیسای مسیحی محل یورش بردند و آن را به آتش کشیدند.
 
بنا به اظهارات مقامات امنیتی، پلیس در همین هنگام سر رسیده است و جمعیت خشمگین را از کلیسا دور نموده است. 

روابط مختلط دختر و پسر در جامعه مصر تابو محسوب می شود، بویژه اگر میان یکی از اعضای اکثریت مسلمان با اقلیت مسیحی صورت گیرد.

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
خاک بر سرتان که کشوری با ان تمدن درخشان معماری و پزشکی را با این دین به این بدبختی دچار کردید ننگ بر کسی که به جای اندیشیدن به مفهوم انسانیت به چرندیات دینی اویزان شود تا افکار این ملتها از دگماتیسم ادیان زدوده نشود خاک بر سر باقی خواهند ماند حال مبارک نباشد سبارک بیاید خواهید دید.
یکشنبه 15 اسفند 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
آقا تا اونجایی که ما دیدیم دختر و پسر دست در دست هم شاد و شنگول راه می رفتن. نه کسی کاری بهشون داشت و نه بسیجی میزد تو سرشون. تازه خواننده هاشون هم هم زمان شصت هفتاد دختر رو به فیض می رسوندن!
یکشنبه 15 اسفند 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
خودمونیم ها مسلمونها هم با این تعصبات دینی خرافی و وحشی گریشون خیلی ننگند.
یکشنبه 15 اسفند 1389

amirpersia - سوئد - استکهلم
به امید روزی که تمام کلیسا ها و مساجد و معابد در اتش بسوزند و جز مهر و انسانیت هیچ مذهب دیگری وجود نداشته باشد تاانسانها بهانه ای برای جنگ و خونریزی داشته باشند!.
یکشنبه 15 اسفند 1389

esfahan_20 - ایران - اصفهان
خدا اگه وجود داری نسل این مسلمان را بردار.
یکشنبه 15 اسفند 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
دریغ از آن پیشینۀ با عظمت تمدن مصر.هم مصریها و هم ما ایرانیها از زمانی که جای فرهنگ و اصالت خود را به قوانین و فرهنگ شمشیری اعراب مسلمان سپردیم نابودی خود را رقم زدیم و حالا این جنایات مقدس و کشتار و آتشها هم بخشی از همان فرهنگ شمشیری است
یکشنبه 15 اسفند 1389

ParsaUK - انگلستان - منچستر
ای بابا مسلمان و عشق??? دختر مسیحی را به زور میخواهند مسلمان کنند اگه نشه کلیسا را به اتش میکشند?? اسلام یعنی بربریت, برده گی و جهالت. خواهش میکنم قران و احادیث را بخوانید و به مغز خود اتکا کنید نه حرف اخوند. موفق باشید.
یکشنبه 15 اسفند 1389

nader46 - انگلیس - لندن
اسلام باذات اسهال فقط به درد به گند کشیدن دنیا میخوره
یکشنبه 15 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.