بریتانیا به کشیش جنجالی آمریکایی اجازه ورود نمی دهد


بریتانیا به کشیش جنجالی آمریکایی اجازه ورود نمی دهد

بدنبال واکنش های شدید جهانی، تری جونز برنامه "روز جهانی قرآن سوزی" را لغو کرد

وزارت کشور بریتانیا اعلام کرده است که به تری جونز، کشیش آمریکایی که تهدید به سوزاندن قرآن کرده بود، اجازه ورود به این کشور را نمی دهد.

مسئولین دولتی بریتانیا می گویند به دلیل مصالح عمومی این تصمیم را گرفته اند.

او از سوی گروه های دست راستی بریتانیایی برای سخنرانی دعوت شده بود.

آقای جونز در سالگرد حملات یازده سپتامبر تهدید کرده بود که نسخه هایی از قرآن را در کلیسای خود در ایالت فلوریدا بسوزاند.

یک سخنگوی وزارت کشور بریتانیا روز چهارشنبه گفت که دولت این کشور "مخالف همه اشکال افراط گری است."

وی افزود: "اظهارات متعدد کشیش جونز نشان می دهد، رفتار او غیرقابل پذیرش است."

او گفت: "سفر به بریتانیا یک امتیاز است، نه حق و ما مایل نیستیم به کسانی که حضورشان به نفع مصالح عمومی نیست اجازه ورود بدهیم."

کلیسای آقای جونز کمتر از ۵۰ عضو دارد.

او در سپتامبر گذشته اعلام کرد برنامه ای برای "روز جهانی قرآن سوزی" دارد، که واکنش های شدیدی را در جهان به راه انداخت.

وی سرانجام این برنامه را لغو کرد.

khosh bavar - ایران - یزد
اینطور افراد دیوانه و روانی بهترین کمک برای خمینیهای دیروزی و ضحاکان امروزی !
پنج‌شنبه 30 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
کار بسیار خوبی میکنتد. همینگونه مردم به خاطر اعتقادات شخصی به جان هم افتاده اند باز بهانه دست یک عده آدم سفیه یا رذل بدهند که از آب گل آلود ماهی بگیرند.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
این خبر مربوط به 12 دسامبر 2010 میباشد که با ورودش به انگلستان مخالفت شد و دلیلش هم بخاطر اعتراض ِ مسلمانهای تند رو و افراطی که همیشه و در هر مکانی که باشند ایجاد رعب و وحشت کرده و با تهدید و وحشیگری اهدافِ خویش را دنبال میکنند. و البته دولتمرداران انگلیسی هم منافع و موقعیت ملی خویش را بنا به عقیدۀ شخصی فردی به خطر نمی اندازند اگر چه با عملکرد او موافق هم باشند.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

iranynab - ایران - تهران
انشاءاله که یه فتوی هم واسه این صادر میشه اونوقت ببینیم سوراخ موش رو چند میخره. اگر به قول خودتون در مهد دموکراسی هستید پس این توهین به عقاید دیگران چه معنی میده آقای کیشمیش کشیش که نیستی. پس اینطور نتیجه میگیریم معنی دموکراسی اینه : دموکراسی در آمریکا و اروپا یعنی آزادی هر عقیده و مسلک و مرام و اندیشه و .. .(تبصره 1 : به شرطی که مخالف ما حرف نزنند).
پنج‌شنبه 30 دی 1389

iranesabz - هلند - امستردام
feminism - انگلستان - لندن. این خبر مربوط به دیروز 19 زانویه هست و در ضمن این مردک دیوانه هیچ تفاوتی با افراطیهای مسلمان ندارد.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
iranesabz-هلند , دقیقا دو هفته قبل از تعطیلات کریسمس ایشون تقاضای ورود به انگلستان کرد و ادعایش هم این بود که برای ویزیت دخترش که شوهر انگلیسی داره خواستار مسافرت به اینجا شده و از همان زمان وزارت کشور انگلیس موضوع ورود ایشون رو به حالت معلق نگه داشته بود تا اینکه دیروز اعلام شد که ورود ایشان به این کشور قدغن میباشد. مطلب دیگر اینکه اگر شما به ایشون و یا هر مسیحیه دیگری از رهبر دینیش (عیسی مسیح) انتقادکنی به خودش بمب نمی بنده که گروهی از مردم بیگناه رو بکشتن بده و این تفاوت را به وضوح میتوان دید. با توجه به اینکه تعداد مسیحیان در جهان بیش از مسلمانان میباشد ولی هیچ وقت تند رَوی در رفتارشان نمیبینی.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
feminism - انگلستان - لندن .بابا خوت را کشتی با این مسیحی مسیحی کردند..... بیسواد!!. خیلی بی سوادی ولی میخای بگی حالیته این حرفات را شاید مردمان ساده لوحی که از ملا ها گول خوردن را شاید گول حرف های تورم بخورن ولی نه کسانی که در اروپا و خود انگلیس هستند!.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

a.ahooraei - المان - کلن
این مرتیکه خودش هم بنام مذهب این کار ها رو میکنه والا حداقل یکعده تآییدش میکردن. اینم نمی فهمه چیکار میکنه همین روزاست که یکی از این بهشتی ها که حور و پری ها منتظرشن خودشو با این بهوا بفرسته.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
nanaz-perspolisi-انگلستان ....نادانِ من خدا رو هم قبول ندارم چه برسه به مذاهب مختلف , از قرار معلوم تو رو کشتم که اینطوری داری پَر پَر میزنی .از نوشتارت معلومه که پروفسوری . پیداست که فقط گولِ ملا رو نخوردی !؟
جمعه 1 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.