تصادف تریلر هوو چینی و اتوبوس رنگ خون گرفت

 
تصادف تریلر هوو و اتوبوس رنگ خون گرفت

معاون عملیات پلیس‌راه کشور از تصادف مرگبار یک دستگاه تریلر هوو و یک دستگاه اتوبوس شهاب خبر داد.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان اینکه 24 درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌های کشور را واژگونی به خود اختصاص داده است ، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه ، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ در صدر علل بروز تصادفات در جاده‌های کشور قرار دارد.

وی در مورد مهمترین تصادفات روز گذشته به تصادف یک دستگاه تریلر هوو با یک دستگاه اتوبوس شهاب اشاره کرد و یادآور شد: در این حادثه که در محور طاهری ـ کنگان استان بوشهر به علت عدم توانایی در کنترل وسایط نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از جانب راننده اتوبوس شهاب رخ داد، دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی در ادامه به برخورد یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه کامیون دانگ سنگ اشاره کرد و توضیح داد: در این حادثه که در جاده پل‌دختر ـ خرم‌آباد استان لرستان رخ داد، چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گفته معاون عملیات پلیس‌راه کشور ، تجاوز به چپ از جانب راننده پراید علت بروز این حادثه بوده است.

سیاح البرزی درباره وضعیت راه‌های کشور نیز با بیان اینکه جاده شمشک به دیزین در استان تهران همچنان به علت احتمال سقوط بهمن مسدود است، تصریح کرد: جاده شبستر، بستان آباد، گردنه خانه سرخ، اکثر محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد، اسالم به خلخال و اکثر محورهای فارس بارانی گزارش شده است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور به رانندگان توصیه کرد: به علت افت فشار هوا و ریزش برف و باران در اکثر محورهای کشور از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر علاوه بر تجهیزات زمستانی، پوشاک گرم و جیره ‌غذایی خشک به همراه داشته باشند.

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اسم این کامیون در ایران ارابه مرگ هست
چهار‌شنبه 29 دی 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
همش بی احتیاطی رانندگان وای چقدرم فجیع تصادف کردند روزی نشد ما از ایران خبر تصادف رو نشنویم.باعث تاسفه
چهار‌شنبه 29 دی 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
فرهنگ رانندگیمون از بس بالاست این اتفاقات میفته.خوبه حالا تو ایران مصرف الکل ممنوعه.والا اون موقع امار تصادفات سر به فلک میکشید.نمیدونم با این امار وحشتناک تصادفات مسولین چرا اینقدر بیخیالند و تصمیمی نمیگیرند؟!!!واقعا تنها چیزیکه ارزش نداره واسشون جون ادمهاست؟اخه بدبختی اینجاست که خودمونم رعایت نمیکنیم قوانینرو حالا گاه عمدی گاه غیرعمدی.واقعا فرهنگ رانندگی ما خیلی زاقارته.واقعا هنر میخواد رانندگی تو تهران(جنگل).بهرحال لطفا شما حداقل مراعات کنید دوستان.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.