باشگاه پرسپولیس: دروغ‌پردازی ۲۰:۳۰ را از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم


باشگاه پرسپولیس: دروغ‌پردازی 20:30 را از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مجری و تهیه‌کننده قسمت خارج از گود برنامه 20:30 ادعاهای خود را ثابت نکنند از نظر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

منصور محمدبیگ‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برنامه خارج از گود بخش خبری 20:30 شبکه دو که شب گذشته اردوی پرسپولیس در آنتالیای ترکیه را زیر سؤال برد اظهار داشت: برای این برنامه متأسف هستم. این آیتم کاملا دروغ بود. مجری محترم و تهیه کننده برنامه خارج از گود اخبار 20:30 باید بداند در هتلی که ما بودیم 21 تیم ورزشی حضور داشت و وزیر ورزش ترکیه در این هتل و کمپ رفت و آمد داشت. ‌همچنین بزرگانی مانند فاتح تریم و دنیزلی برای حضور در کنگره‌ای در این هتل حضور داشتند.
وی ادامه داد: با این همه شرایط آقایان عکسی را نشان دادند که برای فصل تابستان بود. آنها باید بدانند الان در ترکیه هوا سرد است و عکس‌هایی که مرتبط به این ماجرا را نشان داده شد دروغ و خیال‌پردازانه بود و اگر حرف‌های خود را ثابت نکنند از طریق قانونی و حقوقی پیگیری خواهیم کرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در رسانه ملی حقایق بازگو شود. اردویی برگزار کردیم که نظم و انضباط در آن دیده می‌شد چون علی دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس روی این موضوع تأکید زیادی داشتند اما 20:30 با تهیه‌ای برنامه‌ای دروغ این موضوع را زیر سؤال برد که امیدوارم خودشان آن را تکذیب کنند.

hakhamaneshyan - ایران - قزوین
بابا ما که سه دو ساله می گیم بیست و سی دروغ می گه
دوشنبه 27 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
باید پرسپولیس شکایتش رو پی گیری کنه تا این خبرسازی 20:30(کیهان تصویری) حساب کار بیاد دستش. اصلا به شنا چه مربوط که بازیکنان چه لباسی میپوشن چه هتلی میرن کجاها میرن چی میخورن؟ شما کی هستین که به فوتبالیست ها بخواهین گیر بدین؟
دوشنبه 27 دی 1389

nimaaa - امریکا - نیویورک
مزدوران زیادی در اخبار 20:30 حضور دارند که کینه اونها به دل مردم هست از جمله اونها میشه به جعفر بارزلو و امثال کامران نجف زاده اشاره کرد
دوشنبه 27 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
بعضی ها هنوز در عصر حجر به سر می برند. تا اسم آنتالیا می آید فکر می کنند همه اش رقاصی است. تا اسم تایلند می آید فکر می کنند همه اش فاحشه خانه است. تا اسم فلسطین می آید فکر می کنند همه اش کتک کاری است. تا اسم ایران می آید فکر می کنند همه اش شلاق و اعدام است.
دوشنبه 27 دی 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
امروز فی تکذیب خبر در بورس تهران چنده؟ بدید تا تکذیب کنند!
دوشنبه 27 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.