آقایان مسئول! بیکاری فرزندان شما باعث افتخار نیست که جار می زنید


آقایان مسئول! بیکاری فرزندان شما باعث افتخار نیست که جار می زنید

رضا رحیم مشایی، فرزند اسفندیار رحیم مشایی و علیرضا احمدی نژاد، فرزند محمود احمدی نژاد

پسر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور تا همین چند وقت پیش بیکار بوده است. برادر حمید بقایی معاون رئیس جمهور بیکار است. سه فرزند محمد رضا باهنر عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس بیکار هستند. تا چند وقت پیش 4 فرزند لیسانسه آقای قرائتی رئیس نهضت سواد آموزی کشور نیز بیکار بودند. شاید باید به این فهرست اسامی فرزندان تعداد دیگری از مسئولین را اضافه کرد.

به گزارش شفاف؛ اینکه فرزند یک مسئول کشور بیکار باشد، عیب نیست و اشکالی به آن وارد نیست. اما به نظر می رسد که افتخار کردن به بیکاری فرزندان مسئولان و اعلام آنها با صدای بلند محل اشکال است.

برخی مسئولان کشور تا مشکلی از سوی مردم مطرح می شود می گویند ما هم همین مشکل را داریم! مردم می گویند هوای تهران آلوده است یکی می گوید من با این پست و مقامم به همراه خانواده ام در یکی از آلوده ترین نقاط تهران زندگی می کنیم! وقتی کسی می گوید فرزندان من بیکار هستند، مسئولی می گوید فرزندان خود من هم بیکار هستند!

به نظر می رسد برخی مسئولان محترم یک نکته اساسی را اشتباه گرفته اند. زندگی کردن در آلوده ترین نقطه تهران افتخار نیست. بیکاری فرزندان افتخار نیست. بلکه افتخار این است که مسئولی سرش را بالا بگیرد و با افتخار بگوید من تمام مطالبات شهرداری تهران را داده ام و با کمک مدیریت شهری کاری کرده ایم که دیگر در تهران هیچ نقطه آلوده ای وجود ندارد. افتخار این است که مسئولی بگوید به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که هیچ بیکاری در کشور وجود ندارد و فرزندان من هم شاغل هستند.

ساده زیستی و زندگی کردن به مانند مردم خوب است. اما مشکل مردم صرفا با ساده زیستی مسئولان حل نمی شود. مشکل مردم این نیست که فلان مقام دولتی در بالای شهر تهران زندگی می کند یا جنوب شهر. خواسته مردم این است که فاصله شمال و جنوب شهر کاهش پیدا کند و عدالت میان شمال و جنوب برقرار شود. مردم نمی خواهند مسئولان سوار خودروی بی کیفیتی مانند پراید شوند. میخواهند صنعت خودرو سازی را به جایی برسانند که بهترین کیفیت خودرو را تولید کنند.

مردم نمی خواهند مسئولان شبانه روز نان و پنیر بخورند. می خواهند کاری کنند که همه شهروندان این مملکت توان خوردن غذاهای مناسب را داشته باشند. مردم نمی خواهند مسئولان کشور لباس خوب نپوشند، می خواهند مسئولان کاری کنند که همه بتوانند لباس خوب بپوشند.

بنابراین اینکه عده ای می آیند و با افتخار می گویند فرزند فلان مقام بیکار است، اصلا توقع نداشته باشند مردم برای آنها سوت و کف بزنند. مردم وقتی سوت و کف می زنند و مسئولانشان را تشویق می کننند که درصد بیکاری جوانان کشور را به پایین ترین حد ممکن برسانند.

شمبلیله - انگلیس - لندن
تا وقتی پول نفت هست کا برای چیه داداش اینها واقعا مردم رو اره فکر کردن...
دوشنبه 27 دی 1389

ehsanusa - ایران - تهران
بچه های مسئولین کار میخوان چیکار باباهاشون از صدقه سر اسلام ناب محمدی آنقدر جیب را انباشته اند که تا هفت پشتشون احتیاج به کار ندارند فقط بخور و بخواب کنند به قول معر وف . بخور و بخواب کارمه الله نگهدارمه ....
دوشنبه 27 دی 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
آخه کی‌ به این بز مجه‌ها کار میده. در ثانی‌، اینا که کار نمی‌تونن بکنن و لازم ندران، باباهه مایه رو میده می‌رن حسینیه دختر بازی‌ (شما بخونین فاطی کماندو بازی‌).
دوشنبه 27 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
وقتی رحیم مشایی 20 تا پست مقام داره معلوم است که بچه اش تا لنگ ظهر میخوابه فردا هم بابا جونش براش خونه میخره ماشین میخره یه دهنه مغازه توکیش بعد میره دختر فلان اخوند ویا نماینده را براش میگیره با جهیز کافی بذار عشقشو کنه بچه کار میخواد چکار? ولی ملت باید اجاره خونه بدن بدون شغل و درامد کلی قبض اب وبرق و گاز "که البته بنا بود مجانی باشه" پرداخت کنند, هزینه حمل و نقل و تحصیل دانشگاه و خرج وخورک و پوشاک زن و بچه بدن همش هم با بیکاری یکی نیست بگه اقایون مسئولین ملت مثل شما دزد و مال مردم خور نیستن مشایی یه شغلشو حفظ کنه یکی هم سگ خود بده به توله اش بقیه شغال هاش را هم بده به 18 نفر دیگه بقیه هم اینکار را بکنن مشکل بیکاری حله بچه های مسئولین از شکم سیری وتنبلی طر ار نمیرن انگلهای اسلامی .
دوشنبه 27 دی 1389

hosseinnadjari - اکراین - کیف
اینا چرا قیفهاشون این جوری.. واقعا دهاتین انیا که.. به هرکی بگیم این بچه رئیس جمهورمونه که می خنده.. بابا اینا کار می خوان چی کار ؟؟؟ ماشاالله اینقدر باباهاشون در می یارن که اصلان غصه کار ندارن و این جوری وای می سن کنار هم عکس یادگاری هم می گیرن و ککشون هم نمی گزه اینها تاره هم بخوان برن سر کار می گن کار عاره و سر کار هم نمی رن.. تازه هیچ کاری هم به قول دوستمون به جز خوردن و خوابیدن ندارن که.. خدا ریشه تمام ظالمین رو بکنه که اینقدر باعث بدبختی مردم هسنتد...
دوشنبه 27 دی 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
ببخشید ها ! کار برای اینا فراوانه .. اینا تن به کار نمی دهند. وقتی پول مفت زیر دهنشون مزه کرده دیگه برا چی سر کار برن؟ اینا تن پرورند نه بیکار .. متاسفم برای مردمی که گول این فریبکاران را می خورند
دوشنبه 27 دی 1389

م ر - ایران - تهران
جناب محترم مسئول هزار شغله آیا وقتی در بیکاری بچه های مردم زود بچه های خودتون را وسط میکشین آیا تا بحال هم شده در مورد حقوقی که شما از چند جا با شرایط چند شغله بودنتان میگیرید با پدران فرزندان این مردم که بیکار هستند میکنید ؟ جاهایی که احساس میکنید نفعی براتون دارد زود ادعادارید که فرزندان ما هم بیکارند ! اینهم از بی عرضگی خودتونه چه ربطی به مردم داره .
دوشنبه 27 دی 1389

فضول معرکه - کانادا - ونکور
بیکاری پسران مدیران مثلا ارشد ایران. مرسی جوک قشنگی بود.راستی بقالی بابای دوستم شاگرد میخواد .
دوشنبه 27 دی 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
من پیشنهاد میکنم جفتشونو به یک گاری ببندن تا از بیکاری در بیان ,دل بابا جونشون هم شاد بشه,بیش از این به کار دیگه ای نمی خورن
دوشنبه 27 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این فرزندانی که از ابتدا با حرام خواری و مال مردم خواری اعضایشان روئیده و اینگونه عادت کرده کار می خواهند چه کنند. با حق کارگری که شش ماه حقوق از دولت دریافت نکرده !!!!!!!!!! و در آمد نفت و دیگر سرمایه های ایران مفت مفت خورده راه رفته بدون هیچ حساب و کتاب و جوابگویی به مردم. ( کجای دنیا مرسوم است دولتی چنین خبیث و تا این حد دزد و سر خود باشد باشد که با اختیار تام از سوی خود به ریخت و پاش برای نوچه های چپی و تروریست های داخلی و خارجی اش و اختصاص بودجه 50 میلیارد تومان به مصلا یا همان سرگرنده ی راهزنان اقدام کند اما حقوق ضعیف ترین قشر جامعه 6 ماه پرداخت نشود. در روستایی سالها معضل تکنیک باعث قطع دست اهالی آن شود که مسئولین از اختصاص بودجه ی یک بولبرینگ دریغ کنند و آخر سر یک نیکوکار آنهم بعد از درج خبر اقدام کند. آن مصلا نیست که جایگاه والدین شیاطین و فرزندانشان است که با ماسک نماز سی و دوسال است که زالو وار خون و رمق این ملت را کشیده اند ).
دوشنبه 27 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
مودبانه اش را بگویم این ...ها وجود کار کردن ندارند.تازه تمام ثروت ایران زیر دست پدران پف.. است کار کنند که چی
دوشنبه 27 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
تا دلالی و واسطه گری هست کار پر دردسر میخواهد چکار .در ثانی یکی از پستهای ابوی را بانها بدهند .از هجده پست یکی کمتر به جائی برنخواهد خورد .ماهی حداقل 50 میلیون تومان ابوی برای کل اقوام ودر وهمسایه هم اضافه میاید.
دوشنبه 27 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
بیکاری عیب نیست بی‌ عار بودن عیب است .این آقایان شاید بی‌ کار باشند که نیستند ولی‌ بی‌ عار هستند. و بی‌ پول نیستند . جوانان ایران هم بی‌ کارند هم بی‌ پول ، این دارد جامعه ماست .
دوشنبه 27 دی 1389

آرش کمانگیر3 - ایران - تهران
اصلا" اینها نیازی به کارکردن دارند مثلا" پسر ابومکارم بیکار است وکار ندارد ولی پدرش سلطان شکر ایران پسر احمدی نژاد ومشایی شستارا قرق دارند باز هم کار می خواهند خیلی از مهندسین را دیده ام فقط به خاطر کار مجیز باهنر را می گویند می شود پسرش بیکار باشد در ادارات تیپ بقایی تیپ استاندارد برای گزینش است یعنی قبول کنیم برادرش بیکار است
دوشنبه 27 دی 1389

behzad4130 - ایران - مشهد
گیرم آمارشون راست باشه پس عملا دارن حرف خودشون که میگن درصد بیکاری زیر 10 درصده نقض میکنن!!!!
دوشنبه 27 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
بچه احمدئ نزاد مثل سنی های وهابی یا کشیشهای یهودی سبیلاش رو زده ریش گذاشته!!!! چه قیافه هایی هم دارند
دوشنبه 27 دی 1389

pariha - کویت - کویت
همون بهتر که شما با این قیافه های ضایع تون بشینید تو خونه اون پدرهای مفت خورتون به حسابتون پول واریز کنن و اقلا مردم مجبور نباشن هر روز با این تیپ و قیافه برخورد کنن .
سه‌شنبه 28 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.