رحیمی: با بی شرمی، من و رییس جمهور را در رسانه ها متهم می کنند


رحیمی: با بی شرمی، من و رییس جمهور را در رسانه ها متهم می کنند

محمود احمدی نژاد، رییس دولت دهم(راست)، محمدرضا رحیمی را فردی «بسیار پاک و انقلابی» معرفی کرده و اتهام های وارده به وی را یک «حرکت سیاسی» توصیف کرد.

معاون اول رییس جمهور ایران که از سوی قوه قضاییه به «فساد اقتصادی» متهم شده است، برخی از به گفته وی، «مفسدان اقتصادی» را متهم کرد که «با بی شرمی تمام و بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیر مستقیم رییس جمهور و معاونش را در رسانه ها متهم می کنند.»

محمدرضا رحیمی که ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت را بر عهده دارد روز یکشنبه به طور تلویحی نمایندگان مخالف خود را به فساد اقتصادی متهم کرد و گفت: در کارگروه این ستاد، «با بسیاری از تخلفات اقتصادی، زمین خواری ها و معوقات بانکی مبارزه شده است که این اقدامات برای بسیاری از متخلفین ناخوشایند بوده و به همین دلیل به تهمت سازی و اتهام زنی علیه معاون اول رییس جمهور اقدام کرده اند.»

به گزارش خبرگزاری ایرنا، وی که در همایش روسای نمایندگی های داخل و خارج از کشور سخن می گفت، برخی از افراد به گفته وی، «مفسدان اقتصادی و رانت خوار» را متهم کرد که «از اسفندماه سال گذشته تاکنون اقدام به تخریب دولت و اتهام افکنی کرده اند و با بی شرمی تمام و بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیر مستقیم رییس جمهور و معاونش را در رسانه ها متهم می کنند.»

محمدرضا رحیمی که از تابستان سال ۱۳۸۸ معاون اولی محمود احمدی نژاد را برعهده دارد از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فساد اقتصادی و «سرحلقه باند فساد اقتصادی فاطمی» متهم شده است.

الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس، فروردین ماه سال جاری
خبر داده بود که محمدرضا رحیمی «رییس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم گیری می کرده است و اکنون تقریبا همه اعضای این شبکه فاسد اقتصادی در خیابان فاطمی دستگیر شده اند الا معاون اول فعلی رییس جمهور.»

این اتهام ها با واکنش تند مقام های دولت دهم روبرو شده و ریاست جمهوری ایران اعلام کرده است که محمدرضا رحیمی از آقای نادران و چند نماینده دیگر به قوه قضاییه شکایت کرده است.

بحث بر سر اتهام های معاون اول محمود احمدی نژاد پس از آن دوباره بالا گرفت که غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور، اواخر آذرماه
اعلام کرد که محمدرضا رحیمی در پرونده فساد اقتصادی متهم است و وی باید به اتهام ها پاسخ دهد.

«اتهام زنی به من، دشمنی با نظام است»

محمدرضا رحیمی در سخنان روز یکشنبه خود افرادی را که به وی «اتهام» زده اند را به باد حمله گرفت و گفت: «اقدامات مخرب این افراد نشانه بیماری و دشمنی آنها با نظام است و اینکه خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمنان نظام گام بر می دارند.»

وی اظهار داشته که در تمام دوران کاری خود در عرصه های مختلف، «مشغول مبارزه» بوده و افزوده است «زمانی که رییس دیوان محاسبات کشور بودم پرونده برخی افراد را مطالعه کرده ام و مطالبی موجود است که به خاطر ملاحظات و مصالح نظام سکوت کرده ام.»

به گفته آقای رحیمی، «در میان کسانی که مدعی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام هستند افرادی به چشم می خورند که حتی یک روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هیچ یک از عرصه های خدمت رسانی دیده نشده اند.»

در روزهای اخیر، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران، و اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر وی، به دفاع از محمدرضا رحیمی برخاسته و خواستار برخورد قوه قضاییه با نمایندگان اصولگرای مخالف معاون اول رییس جمهور شده اند.

رییس دولت دهم، آقای رحیمی را فردی «بسیار پاک و انقلابی» معرفی کرده و اتهام های وارده به وی را یک «حرکت سیاسی» توصیف کرده که به گفته وی، با «بی تقوایی» همراه بوده است.

محمود احمدی نژاد که در پنج سال گذشته همواره شعار مبارزه با فساد اقتصادی سر داده است، در جریان مناظره های انتخاباتی سال ۱۳۸۸ گفت که از قوه قضاییه می خواهم که با تخلفات نزدیکان و اطرافیان من «محکم تر» برخورد کند.

این در حالی است که
دفتر ریاست جمهوری ایران اوایل دی ماه گزارش های منتشره درباره استقبال محمود احمدی نژاد از محاکمه محمدرضا رحیمی را تکذیب کرد.
ساعت 12 - ایران - تهران
بچه زرنگ خوب بلدی خودت را به مموتی بچسبونی تا از زیر حساب کتاب در بری، در ثانی مموت خودش پاش توی 1001 مسئله دیگه گیره ، یکی از یکی مجرم تر.
دوشنبه 27 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد ،دوست عزیز جواب شما را در تاپیک https://www.iranianuk.com/article.php?id=58906 گذاشته ام .موفق باشید.
دوشنبه 27 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
اینا همه سیاه بازی شما حرومزادهاست.
دوشنبه 27 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
در سال آینده با درگیری مخفیانه و شدیدی که بین اصولگرایان احمدی نژادی و اصولگرایان رهبری در انتخابات مجلس صورت می گیرد،(برای تصاحب مجلس) برنده این نزاع اگر طرف رهبر باشد نشان از شکست محمود و دست و پا بسته بودن او در مقابل رهبر را دارد و رئیس جمهور بعدی قالیباف خواهد بود و اگر طرف احمدی نژادبرنده شود رئیس جمهور بعدی یکی از افراد دار و دسته محمود یا خودش خواهد بود، و نتیجه آن برای مردم ضعیف تر شدن حکومت در اثر این اصطکاکها خواهد بود.نمود شروع و بروز این اصطکاکها و جنگ بر سر قدرت را از فشار روی رحیمی و مشائی در بین خود اصولگرایان برای فشار وارد کردن بر روی احمدی نژاد می توان مشاهده کرد(پا روی دم سگ گذاشتن).باید دید در جنگ بین الاغ و سگ کدام یک برنده می شوند.
دوشنبه 27 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
و در کل (هدف از درگیری با رحیمی حذف بخش حمایت کننده مالی احمدی نژاد در آینده توسط اصولگرایان رهبری و در نتیجه زمین زدن احمدی نژاد در آینده است).
دوشنبه 27 دی 1389

ehsanusa - ایران - تهران
به روباه گفتند شاهدت کیه؟. گفت دمبم حالا تو چه ... هستی که بهت گفتند بالا چشمت ابرو بهت برخورده مردیکه بیسواد دغل باز آدم فروش با اون انتر بالا سرت
دوشنبه 27 دی 1389

khosh-kheyal - ایران - شیراز
من که آخرش نفهمیدم کدوم یک از اینا دزد تشریف داران. اینا که همه بنده مؤمن خدا هستند پس نتیجه میگیرم که مردم پول بیت المال رو داران حروم میکنن. گرگ در لباس میش دیده بودیم ولی اینجوریش دیگه نوبره. خدا آخر و عاقبت همه مان رو به خیر کنه.
دوشنبه 27 دی 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
به گفته آقای رحیمی، «در میان کسانی که مدعی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام هستند افرادی به چشم می خورند که حتی یک روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هیچ یک از عرصه های خدمت رسانی دیده نشده اند.»!!!!. برای امثال رحیمی این انقلاب و به قول خودشان دفاع مقدس مثل مرغداری یا گاوداری است که طرف جوجه یا گوساله را میبنده اونجا و جلوش علوفه و غذا میریزه تا چاق بشه و بعد از چاق شدن میره سراغش برای فروش یا خوردن ، این مملکت شده پرواری آقایون که هر کی‌ از خودشون هست میتونه چیزی بگه یا چیزی ببرد و مابقی جزء غازورات هستن،
دوشنبه 27 دی 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
آخی. ناز بشی‌. بهت برخورد نه؟؟ حقیقت تلخه عمو.
دوشنبه 27 دی 1389

aria.irani - آلمان - کلن
وقتی‌ سهم یارو رو بهش ندن و حق خوری کنن صداش در میاد دیگه.تا دوربین صدا و سیمارو هم ببین که دیگه دقو دلیش رو هم خالی‌ می‌کنه.البته اگه برنامه زنده باشه و مجری تلوزیون زرنگ نباشه که قضیه رو سریع جم وجور کنه
دوشنبه 27 دی 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
شماها که بلدید چطوری رسانه ها را تو هلوفتونی کنید تا خفه بشند. یا اینکه ان رسانه ها گردن کلفت تر از ان هستند که دست تو جنایتکار بهشون برسه چون شما پست قطرتان ضعیف کشید.
دوشنبه 27 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
ساعت 12 - ایران - تهران : مرسی دوست عزیز و گرامی, بسیار جالب بود تجزیه و تحلیل شما. بهرحال, این شناختی که من از رژیم دارم, مانند ببر کاغذی است که اگر مردم متکی به ارمان و اهداف خود باشند و دست به تظاهرات انچنانی بزنند, این ببر کاغذی و توخالی را بزودی به فرار مجبور خواهان کرد. و همانطوریکه گفتید, مردم چشم امید به موسوی دوختند که ایشان هم جوابی به مردم ندادند, زیرا جوابی ندارند و تجربه خوب و درداوری بود برای مردم عزیزم که باید " فقط " بخودش متکی باشد, زیرا بعنوان مثال و روشن شدن این مشکل ایرانی میتونم این مثال را بزنم: مصرف سیگار مضر است و افرادی هستند و خود را " فریب " داده, و از سیگار Light استفاده میکنند که شاید " سالمتره ", در صورتیکه طبق ازمایشات light سمی تر از سیگار معمولی است, جان کلام اینکه, موسویها و کروبیها خواهان " اسلام Light " هستند که مصرف و وجود ان در " ایران فردا " مضر میباشد و کمکی نخواهد کرد! مرسی از همکاری و راهنمایتان, شاد و پیروز باشید *!*
دوشنبه 27 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
رحیمی بیسواد و بی ادب, نگو " من و رییس جمهور " , بلکه رییس جمهور و من ! ¿
دوشنبه 27 دی 1389

amir_masood16 - ایران - قم
امیدوارم به زودی شاهد رسوایی و ذلت شما خیانتکاران باشیم
دوشنبه 27 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
تا وقتیکه صاحب ملک "کشور ایران" که برخلاف تصور خیلی ها از سی و دوسال انگلیس ها باشن و از اون 60 میلیون جمعیت ایران حداقل 20 میلیونش چهار دست وپا راه برن و انگلیس ها هم توسط گماشته هاشون تو ایران براشون علف بریزن و می بلعن و راضی هستن و از اون هم خوشحالن پس جای تعجبی هم نداره که یه کوتوله زشت نکبت میشه رئیس جمهورشون و تعدادی بازاری و عقده ای هم میشن دستیارش !!! انگلیسی ها و غربی ها کلا" از حکومت گماشته هاشون تو ایران که خیلی خیلی بیشتر از زمان شاه براشون سود داشتن رضایت کامل دارن و مایل نیستند که تغییرش بدن !! و غربی ها به گماشته هاشون دستور دادن که خرج کشور رو تا میزان زیادی کم کنند که آنها بیشتر بار کنند و ببرند در غیر این صورت باید بروند سبزی فروشی کنند و گماشته های بعدی هم برای خدمت آماده هستند !! تمامی تحریم ها فقط برای دوشیدن بیشتر و بیسواد و بی فرهنگ کردن مردم ایران و بس !!!
دوشنبه 27 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
از حکومت دروغ وتزویر چه انتظاری میشود داشت همشان دزد هستند باید دید سهم کی را نداده اند.که گند بکدیگر را در میاورند .از رهبرش که سردسته دزدها هست گرفته تا اون پائین ها .
دوشنبه 27 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
الله اکبر از دست این مردم پررو مادر.....ده مثلیکه شکم خالی هم براشون زیادیه لامذهب ها دست از سرمون ور نمی دارن و نمی زارن حساب کتاب مالمون رو برسیم !! آقا من نمیرم دیگه هشت ساعت تو هجره بازاربشینم و با این اون چک و چونه بزنم و جنس قلابی به مردم بندازم!! نه هرگز نمی رم دیگه !! . تقریبا" سی و دو سال پیش بود که یه روز که تو هجره بازار سر پیرزنه رو کلاه می زاشتم یه دفعه چند نفر اومدن پیشم از اون ها چندتاشون هم مو زرد و چشم آبی بودن و انگلیسی و فارسی رو خوب صحبت میکردن و پیشنهاد دادن که باهشون کار کنم و هرچی بخوام بهم میدن اگر با بقیه بازاری هاکمک کنم شاه رو بیرون کنیم و لوله نفت رو همیشه بزاریم تو کشتی هاشون که پر بشه و ببرن اروپا بما هم یه شاهی صناری پول میدن و خونه زمین و...و میدن حتی میشیم مجلس نشین و دستیار این میمون کوتوله بو گندو آقای رئیس جمهور ...!! اون زمون مو زردها یه کیسه پر از پول بمن دادن که پخش کنم تو باربران تو بازار وراننده تاکسی ها وانتی ها و میدونی ها ..که آشوب راه بندازند که در آینده من هم به نون و نوائی برسم !! .
دوشنبه 27 دی 1389

آرش کمانگیر3 - ایران - تهران
رحیمی تو همه اش 80میلیارد تومن از بیمه بلند کردی و ایضا" 4و5 تا قتل جزمی من نمی دونمم اینا چرااینقدر بیشرمن که به تو نسبت ناروا می دن 80 میلیارد و 4و5 تا قتل جزمی چیزی شد
دوشنبه 27 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد ،خواهش می کنم دوست عزیزم ،موفق باشید.
دوشنبه 27 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.