پذیرفتن ریسک مرگ برای نجات از دست راننده متجاوز

 
پذیرفتن ریسک مرگ برای نجات از دست راننده متجاوز

راننده شیطان صفتی که قصد داشت ضمن سرقت اموال مسافر جوانش به وی تعرض کند ، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش ایسنا ، 12 آذر ماه سال‌جاری، زن جوانی با حالتی مضطرب و لباس‌های پاره به کلانتری 166 لشگرک مراجعه و به مأموران گفت که در سه راه افسریه به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پراید سفید رنگ شدم اما ناگهان راننده تغییر مسیر داد و با تهدید چاقو و ضرب و شتم اقدام به سرقت وجه نقد، طلا و جواهرات و مدارک شناسایی من کرد و زمانی که قصد داشت تا مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کرده و از دست او فرار کردم.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستوردادیار شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه، در تشریح روز حادثه به کارآگاهان گفت که زمانی که به تغییر مسیر راننده اعتراض کردم با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کرد؛ در ابتدا راننده پراید عنوان کرد که تنها به دنبال گرفتن پولهایم است و هیچ کار دیگری با من ندارد اما پس از آن که به جاده لشگرک رسیدیم این مرد جوان 20 ساله با تهدید چاقو اقدام به گرفتن 50 هزار تومان پول همراه و همچنین طلا و جوهرات همراهم به ارزش تقریبی دو میلیون تومان کرد و من نیز که بسیار ترسیده بودم تمامی پول ها و طلاهایم را به او دادم تا مرا رها کند.

وی اضافه کرد: با وجود آن که راننده پراید تمامی پول و طلاهایم را از من گرفته بود اما ناگهان شروع به پاره کردن لباس‌هایم کرد و آن زمان بود که متوجه قصد و نیت واقعی او برای اذیت و آزار شدم، خودم را به بیرون پرتاب کرده و راننده پراید نیز با مشاهده این صحنه بلافاصله از محل متواری شد اما در یک لحظه شماره پلاک خودرو را بر روی خاک نوشتم.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده، کارآگاهان با اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده اقدام به شناسایی هویت مالک خودرو کردند.

با بدست آمدن هویت مالک خودرو به هویت حسن، دستگیری این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام با شناسایی مخفیگاه وی در منطقه اتابک، وی دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت که پس از آن که توانستم تمامی پولها و طلاهای شاکی را بدون هیچ‌گونه مقاومتی از او سرقت کنم تصور کردم که با تهدید و نهایتا ضرب و شتم می‌توانم او را مورد آزار و اذیت قرار داده و او نیز از ترس جانش هیچ‌گونه مقاومتی نخواهد کرد اما ناگهان این زن در ماشین را باز کرد و خود را به بیرون پرتاب کرد، در حالی که از دیدن این صحنه بسیار ترسیده بودم به سرعت از محل متواری شدم.

سرهنگ علی اکبرپور ، رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی درباره شناسایی دیگر مالباختگان و شکات احتمالی پرونده در دستور قرار داشته و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شده است.

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
این سگ مستحق اعدام است.
یکشنبه 26 دی 1389

محمداصلی - ایران - تهران
فساد و جنایت یکی از بدیهی ترین ره آوردهای حکومت دینی است زیرا با ترویج فریبکاری و ریا در ارکان جامعه زمینه را برای پرورش انسانهای افسرده ، دورو و بیمار فراهم میاورد در چنین جامعه ای از کودکی و دوره ی دبستان به انسانها میاموزند که اگر میخواهی از امتیازی برخوردار شوی باید آنگونه رفتار کنی که مطلوب صاحبان قدرت است هرچند مورد قبول خودت نباشد چنین فردی همیشه برای رسیدن بی دردسر به خواسته هایش ناچار است هنجارهای حاکم را مخفیانه زیر پا بگذارد و به مرور این موضوع برایش یک رویه غالب میشود و در بزرگسالی هم به الگوی زندگی تبدیل میشود مگر آنکه خانواده و سرپرست وی با آموزش های خود تا حدی بتواند از انحراف او جلوگیری کند
یکشنبه 26 دی 1389

شراره - المان - فرانکفورت
این گزارش نامفهومه... من متوجه نشدم اگر این ماشین در حال حرکت بوده چطور این اقا لباس این عزیز رو پاره کرده/اگر ماشین ایستاده بوده که دیگه پذیرفتن ریسک مرگ برای نجات از دست راننده متجاوز ,معنی نداره که...
یکشنبه 26 دی 1389

Anarchist - ایرلند - دبلین
مگه پراید TAXIشده تو ایران..??
یکشنبه 26 دی 1389

faramarz65 - ایران - تهران
برای چی باید خانوم ها اینقدر طلا با خودشون ببرن بیرون .؟؟؟؟!!!؟!
یکشنبه 26 دی 1389

farhad_x - سوییس - زوریخ
عجب چاخانی > راننده هم رانندگی‌ میکرد هم داشته لباسهای زنارو درمیورد هم با چاقو داشته تهدید میکرد روزنامه‌ها هم مارو ببو گلابی حساب کردن این قصه نوشتن نظر شما چیه دوستان گرامی‌ ?????. سوییس
یکشنبه 26 دی 1389

zhaleh_r - امریکا - ساکرامنتو
محمود اقا یک تقدیری هم از اینها بکنید که وقتی شما حال و حوصله مردم ازاری و کشتار ندارید داوطلبانه در رکابتون ایفای نقش میکنن. مموتی اگه لباس با طرح خاصی مد نظر داری بگو
یکشنبه 26 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
من نفهمیدم که موقعی که طرف بیرون پریده ماشین در حال حرکت بوده یا نه؟ اگر ایستاده بوده که ریسک مرگی در کار نبوده و اگر در حال حرکت بوده باید به دست فرمان راننده آفرین گفت که موقع حرکت خودرو در جاده پر پیچ و خم و پر دره لشکرک شروع کرده به پاره کردن لباس های طرف. البت به نظر می آید همان حالت اول است و تیترهای توخالی نشریات و سایت های زرد.
یکشنبه 26 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
کسی که اهل ریسک کردن در شرایط حاد که شرف هویت و امنیتش در معرض حراج است نیست مجبور به فرو دستی یا نیستی خواهد شد. فرو دستی که سی و دوسال است دامن ایرانیان را گرفته. دزدی مگر سرقت اینگونه یا از دیوار مردم بالا رفتن است مگر تجاوز تنها تجاوز جنسی ست. سی و دوسال است که این حکومت به جان سرمایه اعتبار هویت و شرافت ما تجاوز میکند و ما خوابیم و تنها یک نوع تجاوز را بیشرمانه و غیر انسانی میدانیم.
یکشنبه 26 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
از بس روابط جنسی‌ سالم و آزاد وجود نداره، مردم دیوونه شدن
یکشنبه 26 دی 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
چقدر لجنهای بظاهر ادم زیاد شده اند.اخه بیشرفان بیشرافت چطور اینقدر نامرد و پست هستید?مطمئنا با هر دست دادی با همان دست پس میگیری.پس مواظب خواهر مادر یا همسرت باش.چراکه این قانونی انکار ناپذیر است.تنها دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره.
یکشنبه 26 دی 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
اینو باید بفرستی پای چوبه دار
یکشنبه 26 دی 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
حکمش اعدام .مثل سگ باید کشت این اشغالها را .
یکشنبه 26 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
یه تعدادی از این خانمهای عزیز که از برکت این نظام ولایی روز به روز تعدادشون هم داره بیشتر می‌شه، دونسته سوار ماشین این اراذل و اوباش که البته از جنس خودشون هستن سوار می‌شن ! یا می‌خوان یارو رو تیغ بزنن یا هوس خرسواری مجانی کردن؛ منتهی بعضی مواقع یکی قالتاق‌تر از خودشون به تورشون می‌خوره. بعد از اینکه تیرشون به سنگ می‌خوره و نمی‌تونه از یارو سواری بگیره می‌ره شکایت می‌کنه که پول و طلا ازم دزیده، اگر هم مثل این پسر خاک بر سر بالایی دزد هم باشه، می‌ره شکایت می‌کنه هم پولم رو دزدید هم قصد تجاوز بهم داشت!
یکشنبه 26 دی 1389

فضول معرکه - کانادا - ونکور
بعد ببخشید چطور رانندگی میکرد اقدام به زدن پاره کردن لباسها..بعد رانندگی هم میکرد مگه میشه.فیلم هندی هم اینطوری نیست.
یکشنبه 26 دی 1389

artosh - ایران - تهران
پس کی ماشین رو میرونده؟ یا خانم در حالت ایستاده خودش رو پرتاب کرده؟! اما زورگیری در تهران بیداد میکنه. اکثریت هم شهرستانی هایی هستن که در چند سالهء اخیر به تهران مهاجرت کرده اند و به دلیل فقر و بیکاری اقدام به این کار میکنند. بیشتر از کرج و پاکدشت و اسلامشهر و .. 5شنبه 2هفته پیش از برادر بنده هم به عنوان مسافر کش، 3جوان زورگیری کردن و هر چه داشت رو ازش بردن+کلی هم کتکش زدن. جالبیش اینجاست که سیم کارت گوشیه برادرم رو روشن کردن و باهاش تماس گرفتن. من موندم اگه یکی زنگ زده بود به بی بی سی و صدای امریکا، 2ساعت نشده میگرفتنش، اما این زورگیرهای مسلح رو هنوز نتونستن شناسایی کنن..!
دوشنبه 27 دی 1389

pelle - سوئد - استکهلم
حتما راننده مثل خدای هندیها ده تا دست داشته.
دوشنبه 27 دی 1389

yashainiran - ایران - ایران
آدم باید آنقدر پست باشه که با کسی که به او اعتماد کرده این کارو بکنه تف به ذات کثیف چنین آدمهای بی ناموس و دون صفت و بی شرف و.... Anarchist - ایرلند - دبلین. باید خدمتتان عرض بکنم تو ایران همه چیز تاکسی شده و پراید جای خود را دارد
دوشنبه 27 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.