علی خمینی شرکت در مراسم ۹ دی را تکذیب کرد


علی خمینی شرکت در مراسم ۹ دی را تکذیب کرد

علی خمینی، نوه آیت‌الله خمینی، در واکنش به رسانه‌های طرفدار دولت که از حضو او در «مراسم ۹ دی»  گزارش داده بودند، این خبر را تکذیب کرد.

پیش از این سایت مشرق، که از سایت‌های هوادار دولت است، خبر از حضور علی خمینی در مهدیه تهران، در روز ۹ دی سال جاری، داده بود و با اینکه از سوی دفتر آیت‌الله خمینی تکذیب شده بود اما این وب‌سایت و رسانه‌های نزدیک به دولت همچنان بر خبر خود اصرار می‌کردند.

علی خمینی به وب‌سایت جماران در این باره گفت: «حق شکایت را ما بر ای خودمان قائلیم اگر این مسئله ادامه پیدا کند؛ ان‌شاءالله که دیگر ادامه پیدا نمی‌کند و این مساله تمام می‌شود. امیدوارم این صحبت من فصل الخطابی باشد بر جریانات.»

در متنی که به عنوان «مصاحبه» در سایت مشرق و به مناسبت سالگرد تظاهرات هواداران حکومت در ۹ دی ، منتشر شد، از قول علی خمینی آمده بود: «بر پایه تشخیص و احساس وظیفه شرعی هم ۹ دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه تهران شرکت کردم.»

در واکنش به این خبر بود که دفتر آیت‌الله خمینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «پیرو درج خبری در برخی سایت‌های خبری مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی و مصاحبه ایشان با این رسانه‌ها اعلام می‌دارد جناب آقای سید علی خمینی روز پنج شنبه نهم دی ماه ۱۳۸۹ در شهر مقدس قم بوده‌اند و مصاحبه‌ای نیز با هیچ یک از رسانه‌های خبری نداشته‌اند.»

با این حال وب‌سایت مشرق که مصاحبه‌ای منتسب به علی خمینی، فرزند احمد خمینی، منتشر کرده بود، با حمله به حسن خمینی و نیز مسئولان دفتر آیت‌الله خمینی،‌ آنها بازماندگان «فتنه» سال ۱۳۸۸ خواند و بر واقعی بودن مصاحبه خود اصرار کرد.

پس از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری ۱۳۸۸  که به اعتراض‌‌های وسیع منجر شد، نزدیکان آیت‌الله خمینی نیز، از فشارها و حملات جریان حاکم در امان نمادند.

در شب عاشورای سال ۱۳۸۸، طی اقدامی بی‌سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی، در حالی که محل اقامت آیت الله خمینی، در محاصره ماموران امنیتی بود، نیروهای لباس شخصی، به حسینیه جماران حمله کردند و با شعار «ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار» و شکستن شیشه‌ها، سخنرانی محمد خاتمی را ناتمام گذاشتند.

در میان نزدیکان نسَبی آیت‌الله خمینی، به ویژه حسن خمینی هدف حمله جناح حاکم جمهوری اسلامی بوده است.

در ماه‌های پس از انتخابات، ‌نزدیکان آیت الله خمینی با شماری از زندانیان سیاسی یا خانواده‌های آنها داشته‌اند که خشم نیروهای جناح حاکم را دربرداشته است.

با این حال، یکی از خبرسازترین حمله‌ها به نزدیکان آیت‌الله خمینی، در مراسم درگذشت آیت‌الله خمینی در ۱۴ خرداد امسال رقم خورد.

 در این روز، هواداران جناح حاکم،‌در حضور آیت‌الله خامنه‌ای،  شعارهای تندی را علیه حسن خمینی سردادند و سخنرانی وی را ناتمام گذاشتند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ بیوت و دفاتر شماری از مراجع و روحانیون بلندپایه نزدیک اصلاح‌طلبان، مورد تهاجم قرار گرفت؛ هجوم به بیت آیت‌الله منتظری پس از درگذشت وی، حمله به دفتر آیت‌الله صانعی، حمله به دفتر محمدعلی صدوقی امام جمعه منصوب آیت‌الله خمینی در یزد و حمله به مسجد آیت‌الله دستغیب عضو منتقد مجلس خبرگان رهبری، از جمله این اقدامات است.
haghighatgo - ایران - برلین
این روزنامه شرق رو بچه ریشوهای بازاری و عزیز دردونه انگلیس ها با اون خانوده های عرب پوستشون چاپ می کنند ..که یه پاشون تو هجره بازاره و یه پای دیگه شون یا تو چینه و دوبی و یا آلمانه ....فقط با انتشار اراجیف و چرندیات ملت "گاز ..آب. برق ..مجانی خواه " رو هر روز سرگرم کنن . توهین و دروغ و افترا و هزیان گوئی و یاوه گوئی برعلیه دیگر اندیشان نقل ونبات این روزنامس !!
یکشنبه 26 دی 1389

amirgabar - ترکیه - استانبول
به نظر من تمام این نسل خمینی چه محافظه کارش و چه به اصطلاح اصلاح طلب بایستی ریشه کن شوند که درسی برای دیگران باشد...هر چه بر سر این مملکت امده از این هاست...البته ما ایرانیان هم با این خرافات پرستی هایمان در این بدبختی ها دست داشتیم...ایران موقعی پیشرفت خواهد داشت که در روزهای همچون عاشورا کسی غزاداری نکند..به دنبال خرافات اخوندی نرود
یکشنبه 26 دی 1389

محمداصلی - ایران - تهران
دیری است که آخوندها و آموزه های آنان اعتبار خود را نزد بسیاری از ایرانیان از دست داده اند و این روند ریزشی بطور فزاینده ای ادامه دارد دیگر حنای این جماعت جاهل رنگی ندارد البته نباید این واقعیت را نادیده گرفت که به ضرب و زور خفقان و عدم دسترسی بخشی از جامعه به اطلاعات صحیح و با نشر اکاذیب توسط حکومت هنوز برخی از مردم دچار گمراهی و تبعیت از این موجودات عرب نما هستند ولی پاشنه آشیل این نظام آگاهی مردم است این جماعت آخوند پایه حکومت خود را بر جهالت و بی خبر نگه داشتن مردم استوار کرده اند پایه ای لرزان که محکوم به فروریختن است
یکشنبه 26 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
مثالی هست که سگ .سگ است زرد وسیاه ندارد .یا سگ زرد برادر شغال است .دعوا سر چه چیز است همه این اغایان سرتاپا یک کرباس هستند .دوغی انها ذاتی است امروز میگوید .فردا منکر میشود .اخوند دروغ .برمنکرش لعنت .
یکشنبه 26 دی 1389

محمداصلی - ایران - تهران
دیری است که آخوندها و آموزه های آنان اعتبار خود را نزد بسیاری از ایرانیان از دست داده اند و این روند ریزشی بطور فزاینده ای ادامه دارد دیگر حنای این جماعت جاهل رنگی ندارد البته نباید این واقعیت را نادیده گرفت که به ضرب و زور خفقان و عدم دسترسی بخشی از جامعه به اطلاعات صحیح و با نشر اکاذیب توسط حکومت هنوز برخی از مردم دچار گمراهی و تبعیت از این موجودات عرب نما هستند ولی پاشنه آشیل این نظام آگاهی مردم است این جماعت آخوند پایه حکومت خود را بر جهالت و بی خبر نگه داشتن مردم استوار کرده اند پایه ای لرزان که محکوم به فروریختن است
یکشنبه 26 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
کوو آن پسر که ندارد نشان ز پدر -------- تو غریبه بخوانش . اینا هماشون مثل هم یکی‌ از یکی‌ بد تر
یکشنبه 26 دی 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
من نظری ندارم.اینجا ام البنین باید بیاد و بگه که جریان چیه؟بهرحال امیدوارم که ام البنین هرچه زودتر از مرخصیه تشویقی برگرده چ.ن دلمون براش تنگ شده.
یکشنبه 26 دی 1389

mjh24 - ایران - کرج
haghighatgo - ایران - برلین. عزیزم خوب نیست آدم وقتی یه چیزی رو نمیدونه دهنشو باز کنه . روزنامه شرق یه روزنامه اصلاح طلبه و اخیرا چند تا از نویسندگانش بازداشت شدن . اگه دقت کنی اینجا نوشته سایت مشرق نه روزنامه شرق باور کن وقتی از چیزی خبر نداری لازم نیست حرف بزنی
یکشنبه 26 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
amirgabar - ترکیه - استانبول : " در روزهای همچون عاشورا کسی غزاداری نکند " ! دوست گرامی, کاری به این مرحله رساند که در روز عاشورا ( روز عزای اسلامی ), چون والدین در خونه نیستند, پسر + دختر از این موقعیت استثنایی سو استفاده ! کرده و بجای گریه, همدیگر را در خونه هم ملاقات کرده و دست به گناه کبیره میزنند ! و یک دسته دیگر از جوانان " تیپ " میکنند که در این روز عزا " عشق " جاودانیشان را پیدا کنند که جزو گناهان صغیره محسوب میشود °!° شاد و پیروز باشید
یکشنبه 26 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
haghighatgo - ایران - برلین 1- روزنامه شرق چیکار داره به سایت مشرق 2- روزنامه شرق یکی از بهترین روزنامه های ایرانه و محبوب افراد باسواد در ایرانه.
یکشنبه 26 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
جریان 9 دی دیگه چیه؟!!! ساندیس پخش میکردند؟!!! یعنی نوه خمینی جنایتکار از ساندیس خوشش نمیآد؟!!!
یکشنبه 26 دی 1389

dara20 - ایران - تهران
توله سگهای پس افتاده خمینی چقدر زیاد و در عین حال کریه المنظر و لگن بسر هستند. روح جد ناپاک و دژخیمتان روح الشیطان خمینی دجال همواره درعذاب و لعنت ابدی باد.
یکشنبه 26 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
روز 9 دی کدام روز نحس و نمایشی دیگر است. تمام این روزهای نکبت از تقویم ما . باید پاک شود. کدام افتخار کدام پیشرفت و مردمسالاری تمام روزهایی که متعلق به این حکومت ننگین است یکی از دیگری چندش آور تر و یاد آور خیانت و جنایت. کاش 14 خرداد 42 در تاریخ کشور ما به جای 15 خرداد 68 روز مرگ خمینی بود که چنین ننگی را بوجود نیاورد و اینقدر سرمایه های مختلف ایران از هر نظر و کشتار ایرانیان به راه نمی افتاد. در قم هم دفن میشد تا طرفدارانش اینقدر سر فبرش بروند که جانشان در آید و حداقل بلا گردان میلیونها کشته و آواره و قحطی زده و مملکتی ویران از همه چیز نبودیم . هم چنین جامعه به روسپی خانه شیره کش خانه زندان و زباله دانی از هوا و زمین تبدیل نشود.
یکشنبه 26 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
بعنوان مثال اگر نوه های استالین , لنینن, هیتلر و مائو الان زنده بودند, چه خطراتی میتونست از انها سر بزند ?! هستند افرادی که مانند نوه موسولینی در ایتالیا و دختر رهبر حزب فاشیستی در فرانسه که بر علیه صلح و ازادی تبلیغ میکنند. و امثالی مثل نوه خمینی با اختلافات مصنوعی او را بعنوان گروگان نگاه داشته که اگر ایران از دید ضحکان, منافعشان در خطر است, نوه خمینی را که" یادگار " پدر انگلاب است, بما معرفی میکنند تا وضعیت اجتماعی دوباره ارام شود و بعد از مدتی قدرت خود را که محکم کردند, نوه خمینی را مانند طالقانی, بهشتی, سید احمد مسموم کرده و پسر ضحاک ریش نقره ای را بما معرفی میکنند, تحت امام موقت تا شخص والا مقامی را پیدا کنند, ولی چون ایشان پسر ضحاک است و به مغزخوری عادت دارد و اسم خامنه ای هم دارد, برای " مصلحت " اسلام و ایران خوب است. بدینجهت نابود باد مذهب و ولایت قبیح و به امید ارزوی جدایی دین از سیاست ♥ ☺ ☼
یکشنبه 26 دی 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
حالا دیگه همین مونده این باده معده هم وارد سیاست بشه.پدر بزرگش چه الاغی بود که این توله سگ باشه.
یکشنبه 26 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
بله! ان‌شاءالله که دیگر ادامه پیدا نمی‌کند! ماهم دعا می‌کنیم! ان‌شاءالله که روح حضرت امام هم با انبیا و اولیا محشور شود! ملت رو هم از دعای خیرتون بی‌نصیب نذارید؛ شدیدا التماس دعا دارن!
یکشنبه 26 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
amirgabar - ترکیه - استانبول من هم با شما موافقم اخوند و اوخوندیسم تکیه مسجدو عزاداری واسه یه مشت عرب لات و لمپن 1400 سال پیش باید از ایران برچیده بشود 70 میلیون ایرانی شدن بازیچه یه رند عرب پرست خرافی دکان باز کردن برای چاپیدن ایران وملتش
یکشنبه 26 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
oghab - فنلاند - هلسینکی . یک پیشرفت چشمگیر در کامنتهای شما دیده می شود امیدوارم این روند مثبت در شناخت تحجر دین و همزمان ارج به تاریخ باستان در شما ادامه یابد شاد باشید.
دوشنبه 27 دی 1389

gogoli - ایرن - تهران
متاسفانه ملاک عده ای از دوستان مقیم خارج برای اظهار نظر، فقط "ظاهر" افراده. این عده از "مهران مدیری" (سوگلی صدا و سیما) دفاع میکنن چون ریششو با تیغ میزنه و به خاتمی فحش میدن چون لباس آخوندی تنشه! بدون اینکه اصلا کاری به نظرات و رفتار های سیاسی این افراد داشته باشند. دوستان گرامی! لطفا اول متن خبر رو به دقت بخونین، اگه نمیدونین قضیه 9 دی چی بوده در موردش تو گوگل یه سرچ کوچولو انجام بدین و بعد تشریف بیارین بد و بیراه بگین.
دوشنبه 27 دی 1389

SOBAT - ایران - تهران
oghab_dara_sourena_شماهاکه ازروی بی تربیتی تو هین می کنید حتماطرفدار حکومت شاهی هستیداگریک جو فهم وشعور داشتیدوفاجعه سینمارکس ابادان رادرک می کردیدکه سال1356اتفاق افتاد و300نفر در اتش زنده زنده سوختند حالا این غلطها را نمی کردیدبه دستور شاه شماکه شما ازش طرفداری میکنیدوالکی فحش میدهید.
دوشنبه 27 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
بر روح پدر بزرگت لعنت
دوشنبه 27 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
SOBAT - ایران - تهران . بی سواد رژیمی ------------اکنون خواجه حافظ شیرازی هم می داند که اتش سوزی سینما رکس کار ملایان بی شرف بوده.. ساندیس معجزه کرد???? یا از خواب زمستانی 31 ساله بیدار شدی???????
دوشنبه 27 دی 1389

pelle - سوئد - استکهلم
SOBAT - ایران - تهران . سینمارکس راشاه آتش نزد.خمینی وقتی دید آبادان آرام است دستور آتش زدن سینما رکس را داد وبعد شاه را متهم کرد .فیلمش در یوتیوب است.خمینی ملعون بزرگ ج.ا است.
دوشنبه 27 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
SOBAT - ایران - تهران اول از همه که خودتی. دوم از همه سینما رکس آبادان رو عوامل خمینی آتش زدند تا مردم رو تحریک کنن( اگه سواد داری میتونی اسنادش رو توی اینترنت پیدا کنی) سوم از همه تو برو پای منبر حاج آقا گلستانی و شرکاء بشین تا کلید یکی از درهای بهشت رو بهت هدیه بدند. چهارم از همه بهتره توی بسیج محله یک ساندیس بزنی تو رگ و با توهمات آغا رهبرت و مموتی حال کنی. پنجم از همه رو هم میذارم برای کامنت بعدی.
دوشنبه 27 دی 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEMESمن هیچ تفاوتی در کامنتهام نمیبینم .شدیدا مخالف جنبش سیدها یا سبزهستم .چون ایرانیان داخل و خارج روز به روز به هویت اصلی خود نزدیک میشوند. واینگونه جنبشها یاخاتمی ها قورباغه رنگ کردن این دجالها است .طرفدار احمدی نژاد هستم .چون ..../از گریشهای اسلامی که به نفع منافع ملی باشد حمایت میکنم .ولی محمدبن عبدالله را دشمن میدانم .پیروز باشید .
سه‌شنبه 28 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
juje oghab - فنلاند - هلسینکی .. خودت فهمیدی چی گفتی جوجه عقاب؟! هیچ میکسری نمیتونه چند تا عقیده متضاد رو اینطوری قاطی پاطی کنه که تو کردی!. .
چهار‌شنبه 29 دی 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
gogoli/اولا این عقیده نیست این حربه است .دوما .جنبشی که کروبی ورفسنجانی و ... رهبران ان باشد .همان نهضت عاشورای گدائیست .برای خودتان حفظ کنید.اخوندخوب وجودنداره.اخونده خوب .اخونده مرده است .یاحسیییینئ میرحسییین بععععععع
چهار‌شنبه 29 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
juje oghab- فنلاند - هلسینکی .. هیچ میکسری نمیتونه چتد تا "حربه" متضاد رو اینطوری قاطی پاطی کنه که تو کردی! گدائی رو اونهایی میکنن که اونور دنیا صدقه کشور های اروپایی رو میخورن و زبونشون هم روز بروز درازتر میشه. در مورد بع بع کردنت هم توصیه میکنم به یه ..خوب (متخصص بیماریهای عصبی جوجه عقابها) مراجعه کنی. .
پنج‌شنبه 30 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.