صعود شاهزادگان پارسی با برتری برابر کره‌شمالی


صعود شاهزادگان پارسی با برتری برابر کره‌شمالی

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر برابر کره شمالی به برتری رسید و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.

 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.
کریم انصاری‌فرد در دقیقه 63 برای ایران گلزنی کرد. با این گل تیم ایران یک بر صفر به برتری رسید و دومین برد متوالی خود را کسب کرد. به این ترتیب شاهزادگان پارسی با 6 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. شاهزادگان پارسی لقب بازیکنان ایران در جام ملت‌های آسیاست.
کریم انصاری‌فرد در دقیقه 29 نیز برای ایران گلزنی کرد اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و خطای هند انصاری‌فرد را گرفت.
نواف شکرالله داور بحرینی به کریم انصاری‌فرد، خسرو حیدری و پژمان نوری از ایران و هوجونگ و پاک نام چول از کره شمالی کارت زرد نشان داد.
کره شمالی نیز اکنون از دو مسابقه یک امتیاز دارد. دیدار دیگر این گروه بین دو تیم امارات و عراق از ساعت 19:45 برگزار می‌شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی( از دقیقه 60 غلامرضا رضایی)، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، خسرو حیدری، جواد نکونام، ایمان مبعلی( از دقیقه 46 محمد نوری)، سید جلال حسینی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد (از دقیقه 90 محمد غلامی)
سرمربی: افشین قطبی

عقیلی بهترین بازیکن دیدار ایران و کره‌شمالی شد
مدافع تیم ملی ایران بهترین بازیکن دیدار با کره‌شمالی شد.

هادی عقیلی در حالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد که تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل کره‌شمالی به برتری رسید.
ملی‌پوشان ایران با این پیروزی صعود خود را به دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قطعی کردند.
در ادامه مسابقات این گروه از ساعت 19:45 تیم‌های امارات و عراق به مصاف هم خواهد رفت.

ایران قهرمان می‌شه، خدا می‌دونه که حقشه

سرود قهرمانی "ایران قهرمان می‌شه خدا می‌دونه که حقشه " توسط تماشاگران در ورزشگاه طنین انداز شد.

 افشین قطبی بعد از به ثمر رسیدن گل ایران با بالا بردن دست هایش از خدا تشکر کرد. وی همچنین بعد از گل با بیوتر برای ادامه مسابقه مشورت کرد. بعد از گل منصوریان هم آمد کنار قطبی و با یکدیگر مشورت کردند.

درخواست تماشاگران از نکونام و تبریک ایرانی‌ها

تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه پس از سوت پایان بازی از نکونام خواستند به همراه سایر بازیکنان به سمت آنها بیاید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از دوحه، تماشاگران ایرانی پس از سوت پایان بازی تیم‌های ایران و کره‌شمالی با شعار "نکونام تیمتو بردار و بیار " از کاپیتان تیم ملی درخواست کردند بازیکنان را به سمت آنها بیاورد و ملی‌پوشان هم برای احترام به آنها برای دومین بار این کار را کردند.

* پس از اینکه تیم ملی ایران با گل مهاجم جوان خود، کریم انصاری‌فرد از کره‌شمالی پیش افتاد قطبی به صورت ویژه به بنگر و طالبی دستور داد تا خود را گرم کنند.

* پس از مصدوم شدن سید مهدی رحمتی، در پی برخورد با مهاجم کره‌شمالی، قطبی خطاب به میرزاپور، دروازه‌بان دوم تیم ایران از وی خواست خود را گرم کند.

* در پایان بازی و پس از برتری ملی‌پوشان ایران چند بازیکن کره در زمین خوابیدند و توان بلند شدن را نداشتند.

* پس از برتری ایران برابر کره‌شمالی ملی‌پوشان ایران پس از دست دادن با بازیکنان حریف به سمت تماشاگران کشورمان رفتند و از حمایت‌های آنها تشکر کردند.

* بازیکنان کره شمالی هم با وجود شکست و ناراحتی به سمت تماشاگران کشور خود رفتند و به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

*ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه و جایگاه به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

* تماشاگران ایرانی با سردادن شعارهایی خواهان حضور قطبی در بین خود شدند. قطبی هم به همراه تمام اعضای کادر فنی به سمت آنها رفت.
* بعد از قطبی با سوت‌های خود به بازیکنان تذکر می‌داد تا بازی را آرام کنند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل تیم ملی فوتبال ایران تشویق و فریادهای قطبی قطبی توسط تماشاگران ایرانی در ورزشگاه دوحه طنین انداز شد.

* کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، سفیر ایران در قطر و مسئولان ایرانی حاضر در جایگاه ویژه هم بعد از گل خیلی خوشحال شدند. جو ورزشگاه کاملا در اختیار ایرانی‌ها است.

* از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات تعداد تماشاچیان حاضر در ورزشگاه از طریق اسکوربرد 6488 نفر اعلام شد. این در حالی است که حتی تا دقیقه 40 هم ایرانی‌ها در حال ورود به ورزشگاه بودند.

* تماشاگران ایرانی در چندین صحنه به نحوه قضاوت داور اعتراض کردند.

* مهار شوت بازیکن کره شمالی توسط سید مهدی رحمتی تشویق تماشاگران ایرانی را به همراه داشت. از طرف دیگر صدای طبل و بلندگوی ایرانی ها در ورزشگاه طنین انداز شده است و اجازه خودنمایی را به تماشاگران کره‌ای نمی‌دهد. البته کره‌ای‌ها هم تیمشان را تشویق می‌کنند، اما صدایشان به گوش نمی رسد.

* سرود قهرمانی "ایران قهرمان می‌شه خدا می‌دونه که حقشه " توسط تماشاگران در ورزشگاه طنین انداز شد.

iranjp - ژاپن - توکیو
بچه ها خسته نباشید دمتون گرم .
شنبه 25 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
درود بر شاهزادگان ایران .بچه ها دوستتون داریم. این امارات دشمن ایران هم لت و پار کنید تا قدرت شاهزاده های ایران را بفهمند.
شنبه 25 دی 1389

Mehriran - سوئد - مالمو
واقعا تیتر از این مزخرف تر نمیشد. مسئولان محترم سایت وظیفه شماایجاد اتحاد و همدلی است نه جدا سازی و تفرقه. لطفا در انتخاب مطالب دقت بیشتری بفرمایید.
شنبه 25 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
تبریک مجدد به تمام ایرانیان وطن پرست.
شنبه 25 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
Mehriran - سوئد - مالمو واقعا کجای این تیتر مذخرف بود که به تریج قبای جنابعالی برخورد اگه مینوشت اخوندکهای ایرانی خوشت میمود این اسم با تایید عجیب رژیم گذاشته شده میگن شاه میبخشه وزیرش نه حکایت توی مزدور رژیم تو سوئد. خوشم میاد امثال تو میسوزیدها.هاهاها
شنبه 25 دی 1389

pariha - کویت - کویت
تبریک تبریک تبریک به امید موفقیت بیشتر و بیشتر وصعود شاهزادگان - .ولی نفس گیر بود
شنبه 25 دی 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
افرین درود بر ایرانیان اریایی مرگ بر جمهوری اسهالی
شنبه 25 دی 1389

borJ - ایران - تهران
خوبه.. فقط این جواد خیابانی بد جور روی اعصابه
شنبه 25 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
Mehriran - سوئد - مالمو : این تیتر هیچ ایرادی نداره . شعار تیم ملی‌ ایران همین بود شاهزاده‌های پارسی‌ . تبریک به همه ایرانی‌‌های عزیز ، و خسته نباشید به فوتبالیست‌های ایرانی‌ شاهزاده‌های پارسی
شنبه 25 دی 1389

سبز کم رنگ - امریکا - امریکا
ینعنی همه این تیم رو پارس ها تشکیل میدن؟ لری، ترکی، کردی، اقلیت مذهبی بین اینا نیست؟ چقدر ما ایرانی ها نژاد پرستیم!!! واقعا متاسفم. بعد انتظار داریم کشورمون درست بشه.
شنبه 25 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
Mehriran - سوئد - مالمو . اگه سواد انگلیسی داشتی و تاریخ کشورت را میدانستی متوجه میشدی چرا میگویند : Princes of Persia.
شنبه 25 دی 1389

asho - ایران - شیراز
زنده باد ایران درود بر نوادگان کوروش پارسی و خاک بر دهان انیرانیان و بیگانه پرستان کم مایه
شنبه 25 دی 1389

tanhaee - ایران - اصفهان
فکر کردین با این بازی کردن می‌تونم از استرالیا ژاپن یا کره جنوبی ببرن
شنبه 25 دی 1389

tanhaee - ایران - اصفهان
فکر کردین با این بازی کردن می‌تونن از استرالیا ژاپن یا کره جنوبی ببرن
شنبه 25 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
من می‌گم زیاد ذوق‌زده نشید که بعد ضدحال بخورید! سیستم تیم ملی ایران همیشه اینجوریه که وقتی بهترین نفرات و بهترین تیم رو داره، زرتی می‌بازه حذف می‌شه، می‌ره دنبال کارش. ولی وقتی کسی روش حساب نمی‌کنه(مثل همین تیم)، همه تیمهای خوب رو لت‌و پار می‌کنه میاد بالا؛ بعد که هم ذوق‌زده شدن، پنج تا از یه تیم درپیت می‌خوره، حال همه رو می‌گیره!
شنبه 25 دی 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اقای سبز کمرنگ کشور ایران را پارت و ماد و پارس تشکیل داده که همگی یک ریشه یعنی اریایی هستند زبانهای دیگر بر ایرانیان تحمیل شده مدارکش هم وجود دارد رجوع کن به تاریخ
یکشنبه 26 دی 1389

shahrashob - قطر - دوحه
تبریک می گم به همگی . امید دارم که در بازی های بعدی همچنان پیروز میدان باشیم . tanhaa-ایران -اصفهان روی فوتبال زیاد نمی شه حساب کرد من فکر می کنم ایران در برابر تیم های قوی بازی بهتری داره .
یکشنبه 26 دی 1389

دانشور - انگلستان - شفیلد
این تیتری که زده اید اوج نژادپرستی است. اولا تیم متشکل از اعضای پارسی و غیر پارسی است و دلیل آن هم این است که ایران متشکل از اقوام مختلف است. ثانیا که از کجا می دانید که اینها شاهزادگانند؟؟ بساط شاه و شاهزادگی 33 سال پیش توسط پدران همین بازیکنان جمع شد!
یکشنبه 26 دی 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
جوجه را اخر پائیز می شمارن .زیاد شوق زده نشوید .
یکشنبه 26 دی 1389

Mehriran - سوئد - مالمو
DADA_ST - هلند - آمستردام دوست عزیز فوتبال ما سالهاست که کاملا سیاسی است و این نام هم دیکته شده است. من ایرانی و فارس هستم که البته اینو افتخار نمیبینم و باید بگم ایران فقط متعلق به پارسها نیست.
یکشنبه 26 دی 1389

Mehriran - سوئد - مالمو
sepher - استرالیا - سیدنی من نه با شما حرفی دارم و نه اصلا منظورتو فهمیدم. اقای شاهزادتون با داشتن افرادی مثل شما اینده درخشانی در انتظارشه
یکشنبه 26 دی 1389

panizl - ایران - تهران
شاهزادگان؟ این چرت و پرتا چیه........؟.
یکشنبه 26 دی 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
من از آخر نفهمیدم ایران داره خوب بازی میکنه تو این جام یا نه؟البته نتیجه ها که خوبه..
یکشنبه 26 دی 1389

h.k - دانمارک - اودا
sephr jaj تاریخ زنده بازیکنان پیش چشمت هستند.احتیاج به هیچ زبانی هم نیست.بیسواد هم که باشی.لااقل چشم داری.یک شاهزاده که متعسفانه خودکشی کرد.یکی رضابهلوی راداریم.که انهم جزئ تیم ملی نیست.شایدخودت هم باشی.مانمیدانستیم.توهم که دربازی نبودی.لطفا.
یکشنبه 26 دی 1389

golabdon - ایران - تهران
هم میهنان گرامی هشیارباشید .این تیم متعلق به همه اقوام ایرانی است. اینگونه تیترها هدفدار وبه منظور تفرقه بین هم میهنان میباشد.درحکومت ایدولوژیک میهنددوستی جایگاهی ندارد.زنده باد تیم فوتبال فرزندان ایران.....پارسی-اذری-کردی-لری -گیلکی-مازنی -بلوچی-ترکمن -ارمنی واعراب خوزستان و....
یکشنبه 26 دی 1389

Mehriran - سوئد - مالمو
aria-aria-nl - هلند - روتردام اقا یا خانم اریائی این تیتر اگر هم تائید شده توسط همونهائی شده که بعد از سی سال حالا یادشون اومده که فرزندان کورش کبیرند تا بیشتر از امسال تو که هویت گم کردهاتو در قالب یک کلمه جستجو میکنی سواری بگیرند. ضمنا مزدور اونه که یک ذره تحمل حرف مخاف نظر خودش رو نداره و چشم بسته تهمت میزنه.
یکشنبه 26 دی 1389

h.k - دانمارک - اودا
mehriran سوئد مالمو.سلام برشما.حرف درستی زدی.منهم پیروزی تیم ملی کشورمان رابه ملت ایران صمیمانه تبریک میگویم.ولی تیترخبربسیاراشتباه وتفرقه انگیزاست.چه کسی انتخاب کرده نمیدانم.ولی میدانم هرکسی بوده نسبت به ایران سوئ نیت دارد.وزیرکانه نفاق انداز.
یکشنبه 26 دی 1389

zoroye iran - اتریش - وین
افرین به قطبی و بچه های تیم و خسته نباشی باید بشون گفت و رو سیاهی به مخالفان قطبی . سبز کم رنگ - امریکا - امریکا .این اسم شاهزادگان پارسی رو میزبان انتخاب کرده و مطمئن باش شما سبزها که دست کمی از اخوندهای متحجر دینی ندارید فقط کمی ملایمتر از اونها هستید اگه دست شما بود اسم تیم رو میگذاشتید پاسداران سبز پوش اسلامی
یکشنبه 26 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
ایران امروز یه نقطه کوچک از پارسه( Persia) دیروز است, پارسه از مرز چین شروع میشد تا ایتالیا امروز, 2500 سال تاریخ پارسه شامل همه ملتهای پارس هست, پارس فقط زبان و نژاد نیست بلکه فرهنگ است, در کشورهای هندوستان, برمه, فلیپین, حتی کنیا و امریکای مرکزی شما کسانی را می بینید که خود را Persian پارسی می نامند اما ایرانی نیستند! بعضی فکر میکنند منظور از پارسه زبان و شهر شیراز هست اگر تاریخ میدانستند چنین فکری نمی کردنن! شاهزاده به معنا بزرگوار و اقا زاده است در تمام دنیا, به همین دلیل وقتی به کسی احترام میگذارند می گویند Prince, در ایران هم به امام زاده میگویند شاهزاده (شاهزاده عبدل العضیم). همه ما میدانیم تیم ملی ما شامل جنوبی و شمالی و شرق و غرب ایران است, اما همه شاهزادگان پارس هستند چه اذری و چه خوزستانی که قلب پارسه بود شهر شوش, چه شمالی و چه و چه! .
یکشنبه 26 دی 1389

بهدین - آمریکا - نشویل
شاهزادگان پارسی اشاره‌ به‌ تاریخ امپراطوری پارس و منظور مثلا میهن پرستی ست. یادمان نرود عوامفریبی و دروغگویی از مشخصات ژنتیک سیاست و به‌ ویژه باند جمهوری اسلامی است. میدانند مردم با چه‌ چیزی برای مدتی گیچ و مست میشوند همان کار را میکنند تازگیها هم که‌ احمدی نژاد کمتر از اسلام استفاده‌ میکنه‌ و زده‌ تو کار ملی گرایی و میهن پرستی و مصدق بازی چون میخواد موج نیرومند ملی گرای مخالفی رو که‌ در حال حاضر بوجود اومده‌ مهار کنه‌ و به‌ گفته‌ی دوست گرامیمان مهر ایران سواری مستدام بماند.
یکشنبه 26 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
h.k - دانمارک - اوداMehriran - سوئد - مالمو panizl - ایران - تهران درود بر شاهزادهای ایران زمین از کوروش کبیر گرفته تا بچه های تیم ملی فوتبال ایران این تاریخ سربلندیهای ایران است این رو اراذلی مثل شماها نه میتونه بگیره نه میتونه تحریفش کنه در ضمن تا کور شود هر که نتواند دید.هاهاها
یکشنبه 26 دی 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
به نظر من ، دوستان عزیز خیلی دارید ماجرا رو گنده ش می کنید .. اگر بحث تفرقه افکنی بود ، انتخاب سوژهء " شیعه و سنی " که بیشتر جواب می داد .!! . ژورنالیست جماعت، همیشه دنبال تیتر های بدیع و جالب توجه هستن که مخاطب با دیدن اون تیتر ، وارد اصل خبر بشه .. خواهشا اینقدر بدبین نباشین ..
یکشنبه 26 دی 1389

amini doshmane sibzamini - ایران - تهران
هم تیتر و هم شعار تیم ملی مشکل داره. نژادپرستی
یکشنبه 26 دی 1389

amini doshmane sibzamini - ایران - تهران
هم تیتر و هم شعار تیم ملی مشکل داره. نژادپرستی
یکشنبه 26 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
پرشن امپایر، یا امپراتوری پارس، هزار و اندی سال نام کشور ایران بوده، که از تیره ها و نژادهای گوناگون تشکیل شده بوده. این واقعیت است که پرشن ها یا پارسها سالیان درازی بر ایرانزمین فرمانروایی کرده، بنابراین فرهنگ و زبان آنها غالب شده است. این ابلهانه است که به این نام اعتراض کنیم، در حالیکه نیاکان ما دو هزار سال زیر این نام با یکدیگر زندگی کرده اند. ضمنا چه بخواهیم چه نخواهیم پارس ها بزرگترین گروه ایرانیان را تشکیل میدهند، البته به معنای برتری نیست. هرچند از نظر موقعیت قوم پارس بیشترین سالها را بر ایران فرمان رانده است.
یکشنبه 26 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
سی سال است بر طبل شیعه گری و اسلامیگری میکوبند، صدایی از کسی در نیامد. این اسلامی ها و پانترک هایی که به شاهزادگان پارسی اعتراض میکنند، یکبار از دهانشان در نیامد به این ستم اعتراضی کند. نکند تازه فهمیدید ایران از پیروان دینها ی گوناگون و یا بی دین تشکیل شده؟ تازه فهمیدید ایران بلوچ و عرب دارد؟ یا تنها از این نام زورتان گرفته است؟ چرا از تحمیل اسلام به پیروان دینهای دیگر ناراحت نیستید؟ چرا لبهایتان دوخته میشود وقتی عکس های مردم ابادان و خرمشهر و اهواز و بلوچستان را نشان میدهند؟ برای اینها چه کرده اید؟شما تنها بلدید شعار بدهید وگرنه مردم برایتان هیچ اهمیتی ندارند! شما نژادپرست هستید، ترک پرست، تازی پرست و شیعه دوازده امامی که بر سر میکوبد و سرخودش را سدها کارد میزند برای امامش!
یکشنبه 26 دی 1389

h.k - دانمارک - اودا
...سلام به دوستان وطنپرست وازادیخواه.قبلا به اطلاع دوستان رسانده بودم.که من ودرصدبالایی ازایرانیان ازنظرژنتیک تنهامیتوانیم.خودمانراایرانی بخوانیم.خودمن,,لر.ترک.فارس,,هستم.حتی ازیهودوگرجی هم درمن هست.وافتخارهم میکنم.اماوطن دوستی بعضیهانسبت به ایران عینادوستی,,خرس,,شبیه است.دوستان هرکه بودند.,,پارس,پارت ماد,,همه ایرانی بودند.وبیوگرافی بازیکنان تیم ملی هم اینرا نشان میده.ازاعراب ,,ازترک,,ازفارس,,و.......حتی ازهموطنان ارمنی بنابراین بیگانگان ودشمنان ایران اگرموضوعی رابرماانتخاب کردند.مابایدعاقل باشیم.وبرای یک صفت,,کذایی,,ازجانب دوست یادشمن زمینه تفرقه فراهم نکنیم.این تواریخ خودنوشته,,کذب,,یا..صدق,,رابه رخ یکدیگرنکشیم.مابدون همدیگر هیچ هستیم.نژادپرستی تاریخ مصرفش خیلی پیش ازاینهاگذشته.
دوشنبه 27 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
کی میخواهید فرق میان قوم و زبان با نژاد بقهمید؟ مردم زاگرس نشین، چه کرد و لر بختیاری و آذری و نیز قفقازی ها مانند ارمنی و گرجی و آذری و نیز مردم شرق آناتولی و شمال عراق از نظر ژنتیکی بسیار نزدیک، و مخلوطی از آریایی و نژاد خاورمیانه ای هستند. اینها در پژوهش های گوناگون نشان داده شده و در اینترنت هست، و داستان های دده قورقود و کوراغلو و کچل حمزه نیست.
سه‌شنبه 28 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.