رئیس‌جمهور :بااجرای یکی دو برنامه ۵ ساله دیگر، جزو پنج اقتصاد اول دنیا خواهیم بود

 
رئیس‌جمهور :بااجرای یکی دو برنامه 5 ساله دیگر،
جزو پنج اقتصاد اول دنیا خواهیم بود

ایلنا: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه« سند چشم انداز 20 ساله سند خوب و یک نقطه راهنما است » ،گفت : اما ایران نه در 20 سال بلکه باید 15 سال دیگر نه در منطقه بلکه در دنیا بدرخشد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، رئیس جمهور ظهر امروز یکشنبه طی سخنانی در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری دانشجویان و جوانان را آینده‌سازان جامعه بشری خواند و گفت: جمع دانشجویان و جوانان نشاط‌آور، امیدآفرین و الهام‌بخش است.
وی افزود : جوانان ایران اسلامی با چهره های مصمم و خودباوری سخت ترین کارها و مرتفع ترین قله های بشری را زیر پا خواهند گذاشت و بی تردید با اراده های مستحکم بلندترین اهداف انسانی را در دسترس ملت ایران قرار خواهند داد.
رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه علم دروازه همه خوبی ها و زیبایی های عالم است ، گفت : رسیدن به کمال وسعادت مستلزم عبور از مسیر علم است .فعالیت های علمی و ترویج آن موضوع مقدس و دینی است و علم آموزی و ترویج آن از دینی ترین فعالیت های یک عالم به شمار می رود و می توان گفت که علم آموزی و ترویج آن زیباتر از خود علم است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید همه کارهای انسان برای خدا باشد ؛ گفت : اگر کسب علم و ترویج آن برای خدا باشد، حاصل آن مفید و در مسیر کمال انسان خواهد بود و اگر برای غیر خدا باشد، در راه اقدامات غیر انسانی از جمله تولید سلاح های کشتار جمعی و انتشار میکروب ها در آزمایشگاه ها و ایجاد بیماری، به منظور تامین منافع مادی و سرمایه داری خواهد بود.
دکتر احمدی نژاد اظهار داشت : علم آموزی کاری دینی است و در مکتب اسلام جزء بالاترین ارزش ها به شمار می رود ؛ علم دروازه ورود به زیبایی های عالم و کمال الهی انسان است.
رییس جمهور با بیان اینکه هر انسانی به عنوان عضوی از یک ملت در زندگی خود از دو دسته آرمان و اهداف فردی و اجتماعی برخوردار است، گفت: ملتی موفق است که اهداف فردی آنها در راستا و در جهت تحقق اهداف اجتماعی قرار گیرد و دیگر اینکه اهداف آنها انسانی و متعالی باشد .
دکتر احمدی نژاد ادامه داد : وقتی اهداف و آرمانهای فردی افراد یک اجتماع ، در یک راستا قرار گیرد، هم افزایی ملی ایجاد می شود و این روند تحقق اهداف فردی و اجتماعی آن ملت را تسریع می کند . تلاش های فردی اعضای یک جامعه به مثابه آجرهایی است که برای ساختن یک بنا با استناد به یک نقشه عمومی روی هم چیده می شود.
وی یکی از مهمترین ماموریت های دانشجویان و دولت را تلاش برای هم راستا کردن اهداف فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت : برای پیشرفت و تعالی نباید اهداف کوچکی را برای خود ترسیم کنیم چرا که خدا انسان را برای رسیدن به اهدافی متعالی خلق کرده است و یکی از مهمترین ماموریت ها، تلاش برای تعریف اهداف بلند و بزرگ و هم راستا کردن آنها با هم است .
رییس جمهور با تاکید بر اینکه عزم و اراده جدی و حرکتی جدید در ملت ایران برای نیل به پیشرفت ایجاد شده است، تصریح کرد : هر حرکت و اقدامی به خودی خود پیشرفت محسوب نمی شود ، پیشرفت باید هدف داشته باشد تا بتوان درستی و میزان حرکت را در راستای تحقق آن و به واسطه آن هدف ، مورد ارزیابی قرار داد.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پیشرفت، رسیدن به جامعه ای است که در آن انسان ها محترم باشند و دروغ و فریب و ظلم در روابط اجتماعی وجود نداشته باشد ، گفت: ما نمی خواهیم بیست سال دیگر به جایی برسیم که امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند که در جامعه آنها خانواده و انسان مفهوم خود را از دست داده و دولتمردان آن کشورها برای رفع مشکل سرمایه داران ، جنگ به راه می اندازند و روابط اجتماعی و انسانی آنها مبتنی بر فریب و دروغ است .
وی ادامه داد :رسیدن به جامعه ای پیشرفته که در آن انسان ها محترم باشند با توجه به فرهنگ والگوی برآمده از سنت ها و آموزه های ایرانی – اسلامی امکان پذیر است . ایرانی ها همواره خواستار خوبی و نیکی بوده اند و وقتی اسلام به ایران آمد این مطالبه ایرانی ها صد برابر شد .
رییس جمهور خاطر نشان کرد: نگاهی به تاریخ ایران و مهندسی و پزشکی ایرانیان نشان می دهد که ایرانی ها در همه زمینه ها همواره منفعت عمومی و انطباق با طبیعت و محیط زیست را مد نظر داشتند و در زندگی آنها اقتصاد و صنعت با زیبایی تلفیق شده و هنر در متن زندگی ایرانی ها جریان داشته است و اساس فعالیت های اجتماعی آنها بهره وری بوده است.
احمدی نژاد تصریح کرد: اگر امروز هم بر اساس روش و فرهنگ و توانمندی های بومی خودمان عمل کنیم موفق خواهیم بود و در این زمینه به عنوان نمونه می توان به روند اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد که وقتی با الگوی بومی طراحی و اجرایی شد مردم صادقانه با اجرای آن همراهی کردند .
وی افزود: صنعت کشورمان در 50 سال گذشته با وجود آنکه حجم زیادی از یارانه های دولتی را به خود اختصاص داده است اما چون وارداتی بوده و با الگو و روش های بومی منطبق نبود هنوز قابلیت رقابت با رشته های مشابه خود در سایر کشورها را ندارد .
وی اظهار داشت : در سند چشم انداز بیست ساله کشور عنوان شده است که باید در بیست سال آینده در رتبه اول منطقه قرار بگیریم اما امروز نگاهی به وضعیت ایران نشان می دهد که با وجود آنکه پنج سال از آغاز زمان در نظر گرفته شده برای تحقق سند چشم انداز گذشته ، در بسیاری از حوزه های مد نظر سند چشم انداز در رتبه اول منطقه قرار داریم .
رییس جمهور تصریح کرد : معتقدم تا پایان زمانی که برای تحقق سند چشم انداز در نظر گرفته شده است ایران می تواند در عرصه جهانی بدرخشد امروز ایران در رتبه هفدهم اقتصاد جهانی قرار دارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده بعد از پایان برنامه پنجم توسعه به پایین تر از رتبه دوازدهم خواهیم رسید و به فضل الهی با اجرای یکی دو برنامه پنج ساله دیگر جزء پنج اقتصاد اول دنیا خواهیم بود .
amirgabar - ترکیه - استانبول
حتما امام زمان می اید که به اینها کمک کند..هزار و چند سالی است که مردم را با این نوع خرافات ها سر کار گذاشته اند...مگر د بین 5 میلیارد جمعیت دنیا فقط این امام بایستی برای نجات مسلمین بخصوص ما شیعه ها ان هم در ایران ظهور کند...واقعا خنده اور است...
شنبه 25 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
بنده خدای برای شکار صبح خیلی زود که هنوز هوا گرگ و میش بود تفنگ اش پر کرد و به صحرا رفت !، نزدیک غروب بود زن اش دلواپس شوهر شکارچی اش شد از نان و پنیری بقچه ای بست و راهی شکارگاه شد !، از دور دست همسر بخت برگشته خود را نزاره میکرد که به صورت سینه خیز این طرف به آنطرف میرفت ،. با صدای بلند پرسید عزیزم چند تا شکار کرده ای ؟؟ مرد گفت هیییییس یواش خرف بزن واگرنه میپرد !!؟ این دفعه با صدای آرام همان سؤال را کرد ! مرد جواب داد ! اگر این را بزنم و با نوزده تای دیگر میشود بیست تا !!! بدرود  
شنبه 25 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
با اجرای یکی دو برنامه = برنامه اول یعنی دروغ و برنامه دوم جعل امار و اسناد ! بیش از 30% بیکار داری, یعنی در عرص 5 سال امار بیکاری را به زیر 10% میرسانی !? کار و پول در ایران تا 200 سال هم اگر Non Stop کار بکنی, کار هست, منتها " مدیریت " ندارید و با شعارهای مرگ بر ... باعث فرار سرمایه داران جهانی میشوید و و و ! خوش باور, داری به کی میگی که هر روز منتظر ظهور و این چرندیات هست °(ŎŐ)°
شنبه 25 دی 1389

alireza_pa - ایران - تهران
آره اونم با حکومت تو...از اول یا آخر؟
شنبه 25 دی 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
راست میگه جزو پنج اقتصاد اول دنیا هستیم از در آخر.ای عجیب الخلقه ناقص العقل.
شنبه 25 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
گوسفند هم مانند کسانی که حرفهای این متوهم روانی را باور و گوش میکنند نیست. گوسفند برای خود شخصیت قائل است اگر ستم ببیند ساکت نمی ماند حداقل بع بعی می کند.
شنبه 25 دی 1389

saman911 - ایران - تهران
محمود جان تو میتونی,چون شجاعی,ساده زیستی, فاسد و رشوه گیر نیستی,.مفسدان رسوا کردی.همانطور که ایران را اتمی کردی,ماهواره به فضا فرستادی,یارانه رو حذف کردی,و هزاران کار دیگه... با کسی هم تعارف نداری هر کسی که کارش خوب انجام نده میندازیش بیرون.کاری هم کردی پسر رفسنجانی فرار کنه.درود بر تو
شنبه 25 دی 1389

Fareed - ایران - تهران
از ته جدول
شنبه 25 دی 1389

hassan5 - ایران - تهران
زکی
شنبه 25 دی 1389

davoud21 - ولز - کاردیف
ارواح عمه ات
شنبه 25 دی 1389

cti_nima - ایران - لندن
زرشک ......
شنبه 25 دی 1389

Negah* - آلمان - فرانکفور ت
وی ادامه داد :رسیدن به جامعه ای پیشرفته که در آن انسان ها محترم باشند با توجه به فرهنگ والگوی برآمده از سنت ها و آموزه های ایرانی – اسلامی امکان پذیر است . ایرانی ها همواره خواستار خوبی و نیکی بوده اند و وقتی اسلام به ایران آمد این مطالبه ایرانی ها صد برابر شد . ................. ***انسان ها محترم باشند ***. اقای احمدی نژاد یا خودت رو به خریت زدی یا واقعن یک احمق بتوان 1000هستی مرتیکه بیسواد ونادان از . وقتی اسلام امد دروغ ,وحشی گری, ادم کشی,نسل کشی,تزویر,دورویی,فحشا,اعتیاد,دزدی,بی ارزش بودن مقام انسانها, اعدام ازادی,فقر,بیکاری ,فرارمغزها,وابستگی اقتصادی به کشورهای دیگر,رشوه ,تقلب در تمامی جهات...توسعه یافت وتو میگویی با اسلام ...این اسلام بخوره توی سر تو وساندیسیهایت..اى احمق...ریس جمهور جاهل ایران. ..بگو اى هرکه ازهر جاى ایرانى..بلوچى ,ترکى,فارسى,اى کردى که میدانى,بگو حرف دل ما را...اگر اسلام ما این است...اگر خون پایه دین است...بخشکد هر چه آیین است...زنده باد ایران آزاد از اسارت وزندان دد منشان اسلام ریا وتزویر ودروغ.
شنبه 25 دی 1389

madly - سوئد - گوتنبرگ
با گفتن یکی دو دروغ دیگه جز پنج دروغگوی اول دنیا خواهی شد.
شنبه 25 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
اسکل
شنبه 25 دی 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
لاکن اقتصاد مال خر است از سخنان گهر بارامام خمینی.
شنبه 25 دی 1389

سوییس - سو‌ییس - سوییس
ادای حرفهای محمدرضا شاه را در میاره. مردیکه الدنگ روانی فکر میکنه کسی چرندیاتشو باور میکنه.
شنبه 25 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
هرکی یک درصد به این چرندیات باور داشته باشد.باید در سلیم العقل بودنش شک نمود.مموتی وقتی میره ته چاله جمکران, جو گیر میشه(موخولیاتی)از این فکرها میزنه به سرش(هاله ای میشه).آقای مشایی, واقعا"دخترت زن این باباشمل شده.؟ !!
شنبه 25 دی 1389

sasan4 - ایران - تهران
به جون احمدی نژاد ما همین الان جزء 10 اقتصاد برتر دنیائیم و برای رسیدن به رتبه 5 فقط چند تا دوز و کلک بازی باقی مانده که آنهم با هدایت شیطان بزودی به وقوع می پیوندد.
شنبه 25 دی 1389

ضد خ.ر - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران، سامان کوچولو اگه محمود ضد فساد اقتصادیه چرا معاون اولش سر بیمه کلاه گذاشته و میلیلردها پول به جیب زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محمود خوب بلده سر ساده لوحان را شیره بماله.
شنبه 25 دی 1389

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
ساندیس خورها بگن بع بع!!!
شنبه 25 دی 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
اخه مردک احمدی بی نژاد دروغگو , شرم و حیا هم خوب چیزیست . باکدامین. درجه اقتصادی خود و عمامه بسران نادان , ازبرکت حکومت دولت تو فعلا میهنم تااین حد بسراشیبی اقتصاد سقوط کرده . تو حالا را فکرکن واقتصاد میهنم رانجات بده که میدانم نه سوادش راداری نه قدرت - تنها امتیازتو بر دیگر. سردمداران این رژیم رک و پوست کننده مثل روزروشن دروغ و حرافی حرف می زنی . چون غیرازدروغ و لیچارگوئی چیزدیگری درچنته نداری . مرده شور اون قیافه نکبت و زشتت راببرن. باکدام سوادت میخواهی برنامه بریزی وتا 5. سال دیگر ایران را ازنظراقتصادی به رتبه اول جهان برسانی . ازاخر الان ایران رتبه اخراست با داشتن منابع بزرگ طبیعی . حیاکه نباشه ابرو هم نیست
شنبه 25 دی 1389

yahosen - ایران - تبریز
من از آقای احمدی نژاد بخاطر زنده کردن مجدد روحیه انقلابی زمان امام (ره) ، قطع دست مزدوران و خائنین از خزانه بیت المال مسلمین، بسرعت انداختن مرگ استکبار جهانی و تفکر لیبرالیستی ، دهن کجی به همه صاحبان قدرت و ثروت که به خاطر موقعیت ها و پست های سابق برای خود از انقلاب سهمی مشخص کرده بودند، رسیدگی از نزدیک به محرومان تمامی شهرها و روستاهای کوچک و بزرگ، ساده زیستی و دوری از تجملات مخصوصاً در استقبالهای رسمی و حتی بین المللی، رسوا ساختن چهره واقعی نان به نرخ روز خورها، اصلاح بزرگترین معضل یعنی معضل اقتصادی کشور و .. برای خیلی از کارهایی که حتی فکرش برای دولت های قبلی گران و سنگین بود شکایت دارم.
شنبه 25 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سالی که نکوست از بهارش پیداست!!! مرتیکه دروغگوی تیرخلاص زن متوهم آدمکش ....
شنبه 25 دی 1389

pouya69 - آلمان - فرانکفورت
رئیس‌جمهور :بااجرای یکی دو برنامه 5 ساله دیگر،جزو پنج اقتصاد اول دنیا خواهیم بود. عجب!!!!بابا تو دیگه کی هستی?دروغ می گویی از راست قشنگتر.
شنبه 25 دی 1389

yahosen - ایران - تبریز
من از آقای احمدی نژاد بخاطر زنده کردن مجدد روحیه انقلابی زمان امام (ره) ، قطع دست مزدوران و خائنین از خزانه بیت المال مسلمین، بسرعت انداختن مرگ استکبار جهانی و تفکر لیبرالیستی ، دهن کجی به همه صاحبان قدرت و ثروت که به خاطر موقعیت ها و پست های سابق برای خود از انقلاب سهمی مشخص کرده بودند، رسیدگی از نزدیک به محرومان تمامی شهرها و روستاهای کوچک و بزرگ، ساده زیستی و دوری از تجملات مخصوصاً در استقبالهای رسمی و حتی بین المللی، رسوا ساختن چهره واقعی نان به نرخ روز خورها، اصلاح بزرگترین معضل یعنی معضل اقتصادی کشور و .. برای خیلی از کارهایی که حتی فکرش برای دولت های قبلی گران و سنگین بود شکایت دارم.
شنبه 25 دی 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زرشششششششششششک
یکشنبه 26 دی 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
چرندیات مموتی همیشه بر عکسش درسته یعنی تا پنج سال دیگه از اقتصاد ایران چیزی نمیمونه
یکشنبه 26 دی 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
هر چه اینها بیشتر دروغ بگن خرابکاری کنن مردم ایران بی دین تر میشن که خودش دستاورد بسیار گرانبهائیست
یکشنبه 26 دی 1389

kitaro54 - ایران - تهران
yahosen - ایران - تبریز). من هم از آقای احمدی نژاد به خاطر احیای تفکر فاشیستی و سانور و دروغ و ریا و آمارسازی دروغین و تشکیل کابینه دزدها و معامله تمام منافع ملی با کیک زرد و عربده کشی های توخالی سیاسی در مجامع جهانی و انزوای ایران و باب کردن ادبیات چاله میدانی در فضای سیاسی و خلق حماقت به جای شجاعت.و همچنین بابت زندانی کردن منتفدین و دانشجویان و اساتید دانشگاه و وکلا و گارکردانها و روزنامه نگاران و اهالی قلم و همچنین به خاطر روشهای ماقبل تاریخی مانند حذف سیستماتیک بودجه و سفرهای پرهزینه به ولایات و بذل و بخششهای بیحساب و بهم ریختن چهارچوب دولت و استفاده از وزرای بیسواد و فاسد و تعویض پیاپی انها و اتخاذ روشهای پرهزینه مانند سهمیه بندی بنزین بجای ترمیم ناوگان حمل و نقل کشور و حذف یارانه ها که به گرانی و تورم و فقر بیشتر مردم انجامید تشکر میکنم
یکشنبه 26 دی 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
saman911 - ایران - تهران --- دوست عزیز ، شما یه طنز نویس حرفه ای هستید...
یکشنبه 26 دی 1389

nimaaa - امریکا - نیویورک
فکر میکنم این مردک شیشه میکشه اینقدر توهم میزنه
یکشنبه 26 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
چشم انداز اهداف وارمانهای 20 ساله چومپوری اسلامی . خفقان ملت .و دانشجویان و بالای دار بودن ودر زندان بودن معترضین است .وجیره خواران حکومت دروغ و تزویر هم بر مسند قدرت و چپاول اموال ملت وبذل وبخشش کردن به بیگانگان.
یکشنبه 26 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
من یه سوال مهم دارم کسی میتونه جوابمو بده؟این یارو اینقدر هالوه که سیر قهقهرایی ایران رو نمیبینه یا خودشو میزنه به خریت؟
یکشنبه 26 دی 1389

haj hasan - ایران - قم
این مرتیکه خر کی می خود خودشو اصلاح کنه.یعنی 5 سال بعد ایران جای المان و می گیره.ای خر ای الاغ ای نفهم ای درغگو ای بی شخسیت ای میمون ای مموتی که قیافت از میمون هم زده جلو دست از سر ملت بردار
یکشنبه 26 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
مموتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یکشنبه 26 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
زپلشک
یکشنبه 26 دی 1389

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
ضد خ.ر - ایران - تهران ، تو اول بیا ثابت کن،بعد متهم کن.اگه میتونی! د نمیتونی!!چون هیچ مدرکی نداری و ندارند.
دوشنبه 27 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.