عشق پیری و دردسر خانم نماینده

 
عشق پیری و دردسر خانم نماینده

مهر: پس از آنکه انتشار اخبار فساد مالی نمایندگان مجلس انگلیس دردسر زیادی را برای این کشور ایجاد کرد این بار اقرار یکی از نمایندگان مجلس عوام به انحراف اخلاقی خود، دولت بریتانیا را آماج حملات منتقدان قرار داده است.

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، "نادین دوریس" از نمایندگان زن عضو حزب محافظه کار در مجلس عوام به صراحت اعلام کرده که با یک مرد متاهل رابطه دارد. وی به صراحت در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر به این موضوع اعتراف کرده است.

به نوشته دیلی تلگراف، هر چند اسنادی در رابطه با دیدار دوریس با مردی به نام "باتلر" در سال 1999 وجود دارد اما دوریس روز گذشته بیانیه ای صادر کرده و در آن اعلام کرد که رابطه عاشقانه آنها اولین روزهای خود را سپری می کند.

دوریس و باتلر برای اولین بار یکدیگر را در سال 1999 و زمانی که دختران آنها در یک مدرسه مشغول تحصیل بودند ملاقات کرده اند.

دوریس در بیانیه خود اعلام کرده که رابطه عاشقانه با باتلر را از ماه دسامبر گذشته و پس از آنکه از شوهر خود جدا شد آغاز کرده است. دوریس هم اکنون 53 ساله است و عاشق باتلر 55 ساله شده است.

انشتار این خبر در رسانه های انگلیس موجب شده تا این خانم نماینده را با عبارت "ویرانگر ازدواج" خطاب کنند. در همین رابطه همسر باتلر، ارتباط شوهر خود با دوریس را تائید کرده اما حاضر نشده در مورد این موضوع سخنی یگوید. خانم باتلر فقط به گفتن یک جمله به روزنامه دیلی میرور اکتفا کرده و آن اینکه "مردم انگلیس فکر می کنند چون این زن یکی از نمایندگان مجلس است باید از افراد قابل اطمینان جامعه باشد اما حقیقت آن است که این زن ویرانگر ازدواج است."

خانم باتلر هعمچنین اعلام کرد در زمانیکه رسوایی مالی نمایندگان مجلس عوام انگلیس به اوج خود رسیده بود همسرش سخنان و اقدامات دوریس را با دقت خاصی پیگیری می کرد.

در همین رابطه برخی از رسانه های انگلیسی اعلام کرده اند که باتلر از چند هفته قبل قصد جدا شدن از همسر خود را داشته، اما این موضوع هنوز از سوی باتلر تائید نشده است.

ehsanusa - ایران - تهران
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند ...
سه‌شنبه 21 دی 1389

شعله - انگلیس - دنکستر
هیسسسس .بذار ببینم دوریس چی میگه?
سه‌شنبه 21 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
تازه اول جوونیهاشه و خیلی هم خوشگله
سه‌شنبه 21 دی 1389

iranking - المان - مونیخ
ehsanusa - ایران - تهران . این دو تایی که اون بالا میبینی پیرند ؟ .....پس برو عینک بزن . اونجا افریقا نیست که سن پیری از 30 سال شروع بشه .....اونجا تو 40-50 سالگی زندگی اصلی ادما شروع میشه و قبل اون دوران نوجوانی محسوب میشه ...
سه‌شنبه 21 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
عوض اجازه دینی که ایا حلال است , شرعی است و یا مکروه, با کمال انسانیت از حقوق تساوی زن و مرد استفاده کرده و برای خودش یک نفر پیدا کرده, بدون ترس و شرم. نه مثل ازدواجهای ساعتی دین وهابی و یا مانند ازواجهای شیعه روزانه و یا ماهانه °!°
سه‌شنبه 21 دی 1389

jp55 - ژاپن - توکیو
اقا جون بنظر من مقصر اصلی اخوندان
سه‌شنبه 21 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
دین که نباشه همینه.یکی لطفا پاسخ بده.این ننگ رو اگه میتونید جمع کنید.اینه مقایسه ایران و غرب.فحشا،زنا،هم جنس بازی،.....
سه‌شنبه 21 دی 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
عشق پیری یعنی چی . مگه چند سالشه از این اخلاق زنهای اروپایی خوشم میاد هیچوقت احساس پیری نمی کنن برعکس زنهای بیچاره شرقی که تا 40 ساله شن میزنن گاراژ
سه‌شنبه 21 دی 1389

cofee - فیلیپین - مانیل
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز . انگاری حالت خوب نیست. ایران که بدتره زنه شوهر دار میره با مرد زن دار و پسرائ جوون وقتی هم تشت از بوم افتاد میگه کی بود کی بود من نبودم. بعدش شوهره که میخواد طلاقش بده قاضیه میگه اگرصیغم بشی سه سوته کارت ردیفه. اره جونم اینه داستان.
سه‌شنبه 21 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
دوستان در سایت هم همدستی زنان در ایران رابرای بقتل رساندن شوهرانشان را فرموش کرده اند چشمهایمانرا رویهم نگذاریم هرچی که بما دیکته کرده اند بگویم
سه‌شنبه 21 دی 1389

jp55 - ژاپن - توکیو
به به دو کلام از مادرعروس بالاخره 1 خبری هم منتشر شد تا گل دختر هم بتونه 1 اراجیفی برای گفتن داشته باشه راستی گلی جون 1نظری در مورد سقوط هواپیما اون نوزادی که تو زباله بوده تو شهر مقدس فساد مالیه اقایون نور افکنهای که به صورت کریح عشقت من فکر کردم دیگه از رو رفتی ولی تو خیلی پررو تر از این حرفهایی
سه‌شنبه 21 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
. گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز . من به نمایندگی ازطرف کاربران این سایت از شما خواهشمندیم از این به بعد لطف فرموده و کامنت نگذارین .! تو را به روح رسوالله قسم ات می دهیم نظر نده تو را به روح روح الله خمینی کامنت های خود را در سایت کیهان و جوان و گرداب منتشر کن ،. بدرود.
سه‌شنبه 21 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
اتیلا - ژاپن - توکیو شما نظر خودتون رو اعلام کردید و نظرتون هم محترمه ولی من توی خیلی از سایت ها عضو هستم.بیشتر سایت های سیاسی .حضورم توی سایتهایی که به اسلام وبه دین و ولایت فقیه توهین میشه بیشتره.هر کی هم ادعا کنه حق رو میگه باهاش بحث میکنم و حاضرم واقعیات رو هم بپذیرم .ولی شما و بقیه اون افرادی که نماینده شونی رو هم بگو که واقعیات رو بپذیرند.بهشون بگو به خدا و رسول و رهبر توهین نکنن.بگو حرف زیاده که توی این چند جمله نمی تونم بگم ولی منطقی باشن
چهار‌شنبه 22 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز // ..1)مخاطبت من نبودم ولی با اجازه اون دوستمون از ژاپن من جوابت رو می‌دم؛ گفتید:(ولی من توی خیلی از سایت ها عضو هستم.بیشتر سایت های سیاسی )جواب: چیز عجیبی نیست؛ شغل شما همینه، پاداش مزدوری‌تون رو هم می‌گیرید. گفتی:(حضورم توی سایتهایی که به اسلام وبه دین و ولایت فقیه توهین میشه بیشتره) جواب: بهتر بود می‌گفتید؛ توی سایتهایی که هستم حضورم باعث می‌شه به اسلام و بقیه بیشتر توهین بشه..ادامه
پنج‌شنبه 23 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز //..2)گفتی:(هر کی هم ادعا کنه حق رو میگه باهاش بحث میکنم) سئوال: یعنی شما فقط حقیقت رو می‌دونی؟!گفتی:(حاضرم واقعیات رو هم بپذیرم )جواب: واقعیت همینیه که توی کامنتها داری می‌بینی؛ اقلیت شما یکی‌دو نفر در مقابل اکثریت صدها نفری که از شما، تفکرشما، دین شما، اعتقادات شما وووشما خسته شدن. گفتی:(ولی شما و بقیه اون افرادی که نماینده شونی رو هم بگو که واقعیات رو بپذیرند.)جواب: این اقلیت شما هست که بلاخره باید واقعیت رو قبول کنه.گفتی:(هشون بگو به خدا و رسول و رهبر توهین نکنن) جواب: اگر شما نباشید کسی به اونها توهین نمی‌کنه.گفتی:(بگو حرف زیاده که توی این چند جمله نمی تونم بگم ولی منطقی باشن)جواب: اصولا شما همتون زیاده‌گو هستید ولی حرفی برای گفتن ندارید اگر هم داشته باشید، دیگه گوشی برای شنیدن مزخرفات شماها وجود نداره!
پنج‌شنبه 23 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
mohsen-raja-ایران- تهران درود و هزاران درود و سپاس بر تو . تو صدا و صحبت دور اندیشان و آزاده اندیشان را منعکس کردی و اینها همان اکثریتی هستند که نام بردی. پاینده باشی عزیز.
پنج‌شنبه 23 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن//ممنون ازشما. زنده باشی
پنج‌شنبه 23 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
mohsen_raja - ایران - تهران اونقدر جوابت بی منطقه که ارزش جواب دادن رو نداره و لی محض اطلاع 1- شغل ما همینه چیه ؟ ما تو مملکتی که حکومت اسلامی حاکمه و دهن امثال تو رو بستیم دیگه پول گرفتن برای اینکه با تو بحث کنم خیلی مزخرفه 2.کسی که شخصیتش با توهین عجین شده من هم حضور نداشته باشم اون توهین میکنه.توی بیشتر تاپیک ها کامکنت نمی زارم ولی چند تا مثل تو .... 3.من گفتم حاضرم بحث کنم ،نگفتم حقیقت رو میدونم.سوال رو کسی با سوال جواب نمیدن.4.اقلیت ما نیستیم.ما 25 میلیون نفریم. 5.توی هر زمینهای کامنت بزار منم میزارم و خودت نتیجه گیری کن.
جمعه 24 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز// 1)اول:شما حرف از منطق نزن که مرغ پخته رو هم به خنده می‌ندازه! منطق شما سربازان اسلام از بدو ورود این بلای اسمانی، منطق زور شمشیر و چماق بوده که حالا با چاشنی ولایت‌فقیه و اسلام ناب محمدی‌اخوندی که همون تجاوز و سوزوندن وو هست، همراه شده! دوم؛ شما بی‌وجودتر از اون هستید که بتونید دهان امثال ما رو ببندید! اگر تونسته بودید که این همه زندانی نداشتیم، اگر تونسته بودید که اینقدر وحشتزده نبودید و این همه تهدید نمی‌کردید، اگر تونسته بودید که این همه مزدور سایبری به سایتها روانه نمی‌کردید! ..ادامه
جمعه 24 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز//..2)سوم؛ اونی که با توهین عجین شده، اسلام عزیز بوده که ارمغانش برای بشریت جز توهین به عقل و شعورش چیزی نبوده! چهارم: وقتی شما می‌گی: «هر کی هم ادعا کنه حق رو میگه باهاش بحث میکنم» یعنی اینکه فقط شما حقیقت رو می‌دونی! پنجم: من مثل شما بیکار نیستم که بخوام توی همه قسمتها کامنت بذارم و بعد منتظر نتیجه‌گیری بقیه بشم! مطلب اخر: شما که برای سایر کاربران اینقدر ملا نقطه‌ای عمل می‌کنی و اگر یه نقطه رو جا انداختن انگ بیسوادی بهشون می‌زنی، نمی‌دونی «نمی زارم» رو با دال ذال می‌نویسند( نمی‌ذارم)! تازه سه بار هم اون رو تکرار کردی!
جمعه 24 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.