ماساژ یک میلیون و پانصد هزار تومانی یک مسئول ایرانی در گوانگجو


ماساژ یک میلیون و پانصد هزار تومانی یک مسئول ایرانی در گوانگجو

ماساژ یک میلیون و پانصد هزار تومانی یک مسئول ایرانی در گوانگجو، مشکل ساز شده است.
 آتی نیوز نوشت:
درحالیکه اکثر کارشناسان به کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو نمره قبولی می‌دهند و از مدیریت علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی تمجید می‌کنند اما در حاشیه این موفقیت نیز اخباری می‌رسد که واقعاً حیرت انگیز است.

 یکی از این اخبار مربوط به یک مسئول اعزامی از یکی از نهادهای ذیربط به این بازیها است که بابت ماساژ وی در یکی از هتل‌های لوکس گوانگجو، مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان پول نقد پرداخت شده است.

Negah* - المان - فرانکفورت
پول بی صاحبه نفت ملته که خرج مستضعفان دانه درشت میشه شایدم پول حلال امام زمان میباشد که باید خرج ماساژ بشه...تا ابلهه در ایرانه ملا در نمیمانه.
یکشنبه 19 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
بعد حرف از تهمت دزدی و چپاول ثروت کشور ایران در زمان شاه است که کتابها مینویسند و حکایتها تعریف میکنند !? حالا دردش چی بوده که اینقدر گران از اب در امد ?! خوب میرفتی کهریزک که بهت یک ماساژ اسلامی تحویلت میدادند که هیچوقت هوس ماساژ رو نکنی ?!
یکشنبه 19 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
گفته پول ایران رو که می دن سید حسن نصرالله که شکم پروری کنه و در لبنان و فلسطین سابق آشوب درست کنه, پس چرا من اقلا یک ماساژ از این دخترای آسیایی با مخلفات نگیرم.
یکشنبه 19 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
یکی دروغ بسیار احمقانه. کسانی که در شرق آسیا بوده اند می دانند اینجا ماساژ یک خدمت معمولی است و اگر در مغازه های معمولی انجام شود حدود پنج هزار تومان و در گرانترین حالت یعنی در هتل های پنج ستاره بیش از صد هزار تومان قیمت ندارد. اگر شک دارید به سایت هتل های پنج ستاره بروید و قیمت های SPA را ببینید. احتمالا طرف رفته ماساژ اونهای دیگه حسودیشون شده این حرف را برایش در آورده اند.
یکشنبه 19 دی 1389

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
آی مردم من گرسنه ام . من لباس گرم ندارم من جایی برای خوابیدن ندارم من امیدی به زندگی ندارم
یکشنبه 19 دی 1389

albalooo - ایران - تهران
امیدوارم میلیون برابرش خرج سرطان کنه مردم بیچاره نونشون رو تو خون میزنند این مفت خورها...
یکشنبه 19 دی 1389

م ر - ایران - تهران
آدمهای سر سفره پدر ومادر ننشسته همیشه همینطور هستن اگر طناب مفت هم میدید خودشو دار میزد پول یامفت این مملکت که متعلق به کل ملت است خرج عیش و نوش آقایون میشه بالاخره روزی از حلقومتون این پولها بیرون میزنه بالاخره خداوند جای حق نشسته ، خوش باشید که خوشی دنیا همیشگی نیست .
یکشنبه 19 دی 1389

montaghed - آلمان - کلن
والا من خودم گوانجو بودم از این خبرا هم نیست خدائیش هر چند من از هر چه که با جمهوری اسهالی پیوند داشته باشه متنفرم اما ماساژ کامل کامل توسط 3 4 تا دختر زیبای چشم بادومی با تمام مخلفات فوق فوقش 150 دلار بیشتر نبود در ضمن ماساژهای ساده بدون مخلفات از 5 6 دلار شروع میشد. فقط محض اطلاع..
یکشنبه 19 دی 1389

mad158 - ایران - تهران
علی چلاق حالش گرفتس که چرا نمیتونه توسط جنس مونث ماساژ بشه همش باید ریش و پشم ببینه
یکشنبه 19 دی 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
دوستان که قیمت ماساژ را فرمودید ایا این فرض محال است که ایشان ده تا ماساژ گرفته باشد??از این لشگر تازه بدوران رسیده همه چیز برمیاد.
یکشنبه 19 دی 1389

s a e i d - امارات - دبی
ماساژور زن بوده یا مرد؟
یکشنبه 19 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
حتما جای دیگه خرج کرده و بنام ماساژ از کیسه ملت پرداخته. از این آشغال کله ها هر چی بگی برمیاد. درضمن از ارثیه جد و آبادش خرج کرده و نه از پول نفت حکومت مستضعفین!!! ولی وقیح سقط کنه اگه دروغ بگم.
یکشنبه 19 دی 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
این خبر را نمیدانم که درست باشد یا نه !ولی ماساژ های آنچنانی با ماساژور های ان چنانی (ماساژور های بلینکی ؛) و تاچ و موو و لاین و drink و غذا و صفا در یه آخر هفته از هزار و پان صد یا ۲ هزار دلار هم بالاتر میرود !در واقع به راحتی میتوانی در یه شب این پول را هزینه کنی .حالا اگر خبر فقط میگوید ماساژ ،چونکه نگوید چیزای دیگر بهتر است و زیاد هم شلوغش نکرده !تازه مگر سوابق اطرافیان این invisible man (مموتی خودمون ) رو نمیخونیم و نمیشنویم !!؟کسی که با برگه جعلی میشود وزیر (!!!!) دیگر ایشا لله ماشااله و لب گزیدن مان چیست ؟عجب !!ما را فیلم میکنند و فقط نقش قاضی شاره را به ما میچپانند و خودشان اینور و انور با پول مردم کلاهک اتمی خودشان را متورم و حفره انتهای ستون فقرات خودشان را با روغن و انگشتان دخترکان ملوس شرقی ماساژ میدهند.مهم نیست اگر اینان این کار را بکنند یا نه ،همان قدر که ما مردم را از حساب کتاب پولی و اقتصادی و بودجه ای دور نگاه میدارن یعنی فاسدند! حالا هی ما بشنیم یاد (ریم) بازی کردنمان بیوفتیم.
دوشنبه 20 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.