جنتی: خواص مردود شده برای همیشه باید کنار بروند


جنتی: خواص مردود شده برای همیشه باید کنار بروند

واکنش به اظهارات محمد خاتمی درباره کف مطالبات اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات در آینده همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین واکنش، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، در نماز جمعه باردیگر با حمله به رییس جمهور سابق ایران گفته است که «خواص مردود شده» برای «همیشه باید کنار بروند.»
احمد جنتی تاکید کرده است که حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری و نحوه واکنش خواص و مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی به این حوادث، آنها را به دو گروه «خواص انقلابی» طرفدار ولایت فقیه و «خواص غیرانقلابی» که از معترضان حمایت می‌کردند، تقسیم کرد.

احمد جنتی که دبیری شورای نگهبان نهادی که وظیفه بررسی «صلاحیت» داوطلبان شرکت در انتخابات را  در جمهوری اسلامی بر عهده دارد، گفته است: «خواص نوع دوم در امتحان مردود شدند، مردم به اینها نمره صفر دادند و این خواص از صحنه خارج گشتند. سران فتنه نفهمیدند که با مردم طرف هستند نه با حکومت و باید برای همیشه کنار بروند و کنار هم خواهند رفت.»

«وقاحت حد و مرزی ندارد»

احمد جنتی بار دیگر روز جمعه به اظهارات محمد خاتمی ، رییس جمهوری سابق ایران، حمله کرد و گفت:«هرچند که بعضی از آنها هنوز این را درست درک نکرده‌اند و می‌گویند اگر ما بخواهیم وارد شویم، شرایطی دارد. واقعا باید گفت وقاحت حد و مرزی ندارد. مردم شما را قبول ندارند. چه کسی به شما رای می‌دهد؟»

این سخنان در واکنش به اظهارات محمد خاتمی در هفته گذشته در دیدار با شماری از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس  است که شرایطی را برای مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش روی مجلس مطرح کرده بود.

آقای خاتمی در تشریح «کف خواسته‌های» اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته بود: «آزادی زندانیان و ایجاد فضای آزاد برای همه احزاب و گروه‌ها و رفع محدودیت‌های نا به جا، پایبندی همگان به خصوص مسئولان به قانون اساسی و اجرای همه جانبه و کامل آن به خصوص اهتمام به روح قانون اساسی و فراهم آوردن سازوکاری برای برگزاری انتخابات سالم و آزاد.»

رئیس جمهور پیشین ایران همچنین افزوده بود: «خواست ما در گذشته و امروز موارد مشخصی بوده که حتی پس از حوادث انتخابات اخیر کشور نیز بر آن تاکید کردیم. باید شرایط حضور با نشاط مردم و تامین حقوق آنان تضمین شود وباید سازوکاری برای انتخابات تدوین شود که کمترین محدودیت برای آزادی رای مردم و بیشترین فضا برای تحقق خواست و اراده آنان فراهم شود.»

این دومین حمله احمد جنتی به محمد خاتمی طی چندروز اخیر است. احمد جنتی روز سه شنبه گفته بود: «اصلاً احتیاجی به حضور اینها نیست. آنها خواب‌هایی می‌بینند که بی‌تعبیر است و مردم قبولشان ندارند و بهتر این است همانگونه که کنار کشیدند کنار بمانند و به کارهایشان پاسخ دهند.»

انتقاد از احضار وزیران دولت دهم به مجلس

احمد جنتی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه از نمایندگان مجلس خواسته است تا وزیران دولت محمود احمدی‌نژاد را به مجلس احضار نکنند تا از این طریق وقت آنها برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اتلاف نشود.

احمد جنتی گفته است: «در این شرایط که وزیران لازم است علاوه بر مشغله‌های معمول خود برای پیشبرد این قانون شبانه روز به فعالیت بپردازند، احضار شدن به مجلس و اتلاف وقت آنها به ضرر همه است و نمایندگان مجلس باید به این امر توجه داشته باشند.»

احمد جنتی همچنین در بخش دیگری از صدور حکم شلاق و زندان تعلیقی برای کاوه اشتهاردی، مدیر مسئول روزنامه ایران، انتقاد کرده و گفته است :«یک بچه شهیدی آمده حرف‌هایی را در مورد یک مجرم فراری که بیشترین جرم را در فتنه مرتکب شده،‌ مطرح کرده است و متاسفانه علیه او حکم دادند و گفتند شلاق بزنید و زندانش کنید.»

مهدی هاشمی، فرزند اکبرهاشمی رفسنجانی، از مدیر مسئول روزنامه ایران به دلیل انتشار بیانیه تشکل‌های دانشجویی علیه وی به دادگاه شکایت کرده بود. کاوه اشتهاردی به اتهام افترا و نشر اکاذیب در اواسط آذرماه در دادگاه محاکمه شد.

کاوه اشتهاردی به اتهام افترا و نشر اکاذیب به تحمل ۶ ماه حبس تعزیر و ۱۰ ضربه شلاق به خاطر نشر اکاذیب محکوم شده است. این احکام تعلیقی است و چنانچه وی باردیگر مرتکب چنین جرمی شود این حکم اجرا خواهد شد.
خانه به دوش - سوئد - استکهلم
«خواص مردود شده»تو نگبت با ارباب چلاغت و طرفداران رژیم هستی که برای «همیشه باید کنار بروید و گم بشید.»همون بهتر بروید لبنان یا فلسطین یا که مثل قدیم بروید جلوی کاظمین و نجف دستمال گدایی پهن کنید مزخرف تاریخ مصرف گذشته روزی میرسد که مردم گردنت را که مثل پوست تمساح شده بالای دار ببرند ..اگر تا اون موقع بدرک واصل نشی.
شنبه 18 دی 1389

ehsanusa - ایران - تهران
آخوندهای تاریخ گذشته کپک زده فسیل شده کی دست از سر قدرت بر می دارند
شنبه 18 دی 1389

fdsa60 - ایران - تهران
موش فاضلاب
شنبه 18 دی 1389

mazany - ایران - آمل
آیا یک فرد ابله باید برای ما تصمیم بگیرد؟
شنبه 18 دی 1389

ciooc20 - ایران - تهران
یک کلمه هم باید از مادرشوهرعروس بشنویم آقای جنتی خودت درمیان ملت ایران جایگاهی نداری لطف کن این صندلی را رها کن که شایسته تونمی باشد . وموسوی و کروبی و خاتمی دردل ملت ایران جای دارد و بدان که خداوند وعده داده کسانی که ظلم و ستم به مردم کنند بزودی نابود می شوند
شنبه 18 دی 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
تاریخ تکرار میشود. همانطور که در صدر اسلام بر سر تقسیم غنائم و قدرت جنگها در گرفت این جانشینان بحق تازیان حالا که موقع تقسیم رسیده بروی هم شمشیر کشیده اند. حال بر ملت ایرانست که اینبار کار را یکسره کنند که نه از حسین نامی بماند و نه از یزید که همگی سر تا پا یک کرباسند.
شنبه 18 دی 1389

م ر - ایران - تهران
راست میگه چرا وقت وزیران رو میگیرید همش استیضاح میکنید مگه نمی بینید کار دارند مرتیکه شب جمعه زیاد میخوره بخاطر همین از رودل حرف میزنه زیاد جدی نباید گرفت سده هایی از عمر ناقابلش گذشته بیچاره در هپروته
شنبه 18 دی 1389

ورود ممنوع - ایران - ایران
این خره پیر اگه دماغه شو سر بالا عمل جراحی کنه خوشکل میشه.
شنبه 18 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
برو بمیر میمون پیر.
شنبه 18 دی 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
خودشو بگو که مردود همه شده از جمله عزرائیل.
شنبه 18 دی 1389

jp55 - ژاپن - توکیو
قابل توجه کسانی که این انگل رو نمیشناسند اگر 1 دماق دیدی که 1 ادم بهش اویزونه همین جنتیه عقب موندس
شنبه 18 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
که شماها تنهایی بچاپید.برروح ان بنیانگذار دیکتاتوری اسلامی لعنت
شنبه 18 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
این جنتی هم خیلی نوبره . با این افکار عتیقه اش فقط به درد دربونی مستراح های موزه انگلیس میخوره. دو بوند افتابه مسی یک بوند افتابه بلاستیکی!
شنبه 18 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این جنتی همون نیست که تا کمر خم شده بود و دست فرح پهلوی رو ماچ میکرد؟!!!
شنبه 18 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
خداوند عمر نوح به شما عطاء بفرمایید که حرف دل ملت را میزنی.
شنبه 18 دی 1389

soheil rad - ایران - بابل
جنتی موهای روی گوشت هم سفید شده بمیر دیگه زشته
شنبه 18 دی 1389

seiied - ایران - یزد
خیلی بی شرفی آشغال
شنبه 18 دی 1389

m_majid - ایران - مشهد
فسیل نظام اگه راست میگی که امثال خاتمی بین مردم دیگه جایگاهی نداره وبه قول امثال توی مترسک آنها مردود شدند پس بذار آقای خاتمی بیاد توی انتخابات شرکت کنه اونوقت میبینی که مردم به کی رای میدن
شنبه 18 دی 1389

Herzl - هلند - ارنهم
شما یک لحظه به عکس نگاه کنید این چهره یک روحانى است؟
یکشنبه 19 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.