رئیس پلیس امنیت عمومی تهران : برگزاری مهمانی مختلط جرم است؛ معرفی کنید


رئیس پلیس امنیت عمومی تهران :
برگزاری مهمانی مختلط جرم است؛ معرفی کنید

مردمک :علی‌رضا محرابی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران، گفت که برگزاری هر نوع مهمانی مختلط بدون رعایت حدود شرعی، جرم است. او مردم را برای معرفی این قبیل مهمانی‏های شبانه تشویق کرد.

آقای محرابی 16 دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران، ایلنا افزود: برگزاری هر نوع مهمانی مختلط با این شرایط جرم است و مردم می‌توانند برای معرفی چنین مهمانی‌هایی با پلیس 110همکاری کنند.

در عرف اجتماعی ایران، به مهمانی‌هایی که در آن قواعد شرعی رعایت نمی‌شود، «پارتی» گفته می‌شود. از زمان استقرار حکومت اسلامی در ایران، نیروهای انتظامی با این پارتی‌ها برخورد کرده‌اند؛ برخوردهایی که در برخی دوره‌ها از جمله در زمان دولت محمد خاتمی که محمدباقر قالیباف رئیس پلیس ایران بود، سبک‌تر شد اما همواره نحوه برخورد نهادهای انتظامی با میهمانی‌ها و ورود آنها به حریم خصوصی شهروندان واکنش‌ها و انتقادهایی را به دنبال داشته است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران پیشتر در آذرماه امسال، اعلام کرده بود که طی 48 ساعت، چهار «پارتی» در شمال تهران توسط پلیس شناسایی و به هم خورده است و حدود 50 نفر نیز در هر پارتی دستگیر شده‌اند.

به دنبال آن عباس‏ جعفری دولت‏‌آبادی، دادستان تهران توضیح داد که بانی یکی از این پارتی‌ها اقلیت‌‌مذهبی بود و در این مراسم «جریان مبتذلی» شکل گرفته بود. به گفته او در این پارتی چند نفر از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

در نمونه‌ای دیگر، اردیبهشت ‌ماه امسال، 80 دختر و پسر در یک پارتی شبانه در ویلایی اطراف تهران و در حاشیه یک کنسرت موسیقی که گفته شد «غیر قانونی» برگزار شده، توسط پلیس دستگیر شدند.

سال گذشته و پس از اعتراض‌های گسترده به نتیجه انتخابات در ایران، نیروهای امنیتی، انتظامی و شبه‌نطامی بار دیگر طرح‌‌هایی را برای برخورد با شهروندان چه در مورد نوع پوشش آنها و چه در مورد میهمانی‌ها و حریم خصوصی آنها اجرا کردند. 

در مورد حریم خصوصی شهروندان، تهدیدها به برخورد، گاه از زبان بالاترین مقام‌های انتظامی و قضائی جمهوری اسلامی نیز بیان می‌شود.

تابستان امسال، اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، از «مجازات سنگین» برای «باندهای سازمان‌دهنده پارتی‌ها» خبر داد و گفت که این افراد در «مرکز مبارزه» قرار می‌گیرند.

اجاره یک‏روزه منازل برای برگزاری پارتی

در همین حال، رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی چندی پیش اعلام کرد که برخی افراد، که عمده آنها مالک نیستند، خانه‌های خود را به صورت روزانه یا هفتگی برای برگزاری پارتی‌ها اجاره می‌دهند.

رضا غنی‌لو گفت که پلیس این منازل را که با کاربری‌های خلاف قانون اجاره داده می‌شود، شناسایی می‌کند و برای فرد مجرم نیز علاوه بر جزای نقدی، مجازات حبس در نظر گرفته می‌شود. 

به گفته آقای غنی‌لو، چنین افرادی به عنوان «مفسد فی‌الارض» شناخته می‌شوند و از مردم خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی با پلیس 110 تماس بگیرند.

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران نیز کسانی را که املاک خود را برای برگزاری مجالس «لهو و لعب» در اختیار قرار می‌دهند تهدید کرده و گفته است که دارایی‌ آنها به نفع دولت ضبط خواهد شد.

پذیرایی با مشروبات الکی در پارتی‏‌ها

با آنکه مصرف مشروبات الکلی بر اساس قانون در ایران ممنوع است اما علی‌رضا محرابی، گفته است که «مشروبات الکلی در همه پارتی‌ها وجود دارد». او در عین حال تاکید کرده که مواد مخدر در همه پارتی‌ها به چشم نمی‌خورد.

 نیروی انتظامی ایران بارها از موارد متعدد کشف و ضبط آن در کشور خبر داده است اما آمارها نشان می‌دهد که در ایران بیش از هشت‌هزار معتاد شدید به مشروبات الکلی وجود دارد. به گفته فرمانده نیروی انتظامی مصرف سالانه الکل در ایران چیزی حدود 20 میلیون لیتر است.

ابراهیم نقدی، مدیر کل حقوقی گمرک ایران، چندی پیش، مشروبات الکلی را یکی از عمده‌ترین کالاهای قاچاق وارداتی کشف شده در ایران در 11 ماه اول سال 1388  اعلام کرده بود. 

porharfi - هلند - آرنم
فقط دست ِ ملایان و ملا زاده ها.برای قاچاق "الکل و مواد باز است و بس!!. البته حمالی آنرا مردان ِ فقیر و نیازمند پول انجام میدهند..اما قاچاقچی.اربابان. هستند و بس!!..*مافیای ملایی!*
جمعه 17 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
خوشگذرانی و عیش و نوش فقط برای سردمدارانِ نظام دیکتاتوری اسلامیست .همانطوریکه سردار پاسدار رضا زارعی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان تهران که وظیفه اش ایرادگیری و امر و نهی به جوانان بود را , همراه با چند زن برهنه که مشغولِ قرائت صیغـۀ جانسوز برای انها بود را دستگیر کردند ولی به عنوان «مفسد فی‌الارض» شناخته نشد !! یه بام و دو هوا .
جمعه 17 دی 1389

amirpersia - سوئد - استکهلم
چند وقت دیگه تیتر میزنن:"نفس کشیدن ممنوع" چون بالاخره هوایی که تنفس میشه با هوایی که نامحرم استنشاق میکنه یکیه!. لعنت به هرچی شرع و شارعه!!! مفت خورهای دیکتاتور عقب افتاده!.
جمعه 17 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
" علی‌رضا محرابی تاکید کرده که مواد مخدر در همه پارتی‌ها به چشم نمی‌خورد " ! طلفک خیلی ناراحت و بدل گرفته که علاقه جوانان به مشروبات الکلی بیشتر است تا مواد مخدر که made in Zahak است !?
جمعه 17 دی 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
به امید روزی که هر ایرانی دست کم سالی یک لیتر الکل بخورد و مصرف برسد به 75 میلیون لیتر. این احمق ها هنوز نفهمیدند که زور کردن, نتیجهء عکس دارد. پس بخوریم تا چشم این طالبان ایران از کاسه در بیاید. (( قرآن که مهین کلام خوانند آنرا/ گهگاه نه بر دوام خوانند آنرا/ بر گرد پیاله آیتی هست مقیم/ کندر همه جا مدام خوانند آنرا)).
جمعه 17 دی 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
برید خودتونو سیاه کنید بزرگترین درامد سپاه از قاچاق مواد مخدر و الکل و این اواخر هم چشم حسود بترکه قاچاق سکس.بعدش هم چند درصد مصرف کنندگان الکل به ان معتاد میشوند چند درصد از مصرف کنندگان موادمخدر?!
جمعه 17 دی 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
به روسای سپاه پاسداران بگوئید تا مشروبات الکلی وارد کشور نکنند تا مردم هم پارتی نگیرند!!
جمعه 17 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
نه اینکه قبلا ازاد بوده. ای شما که دم از ازادی جوانها در ایران می زنید
جمعه 17 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
دیگر مانده بود سر دسته و رئیس ناموس فروشان فتوی صادر کند. همان است وقتی که رهبرشان حجه الشیطان زپرتی علاف خود به خود و یک شبه به مقام عظمای آیت الشیطانی تبدیل میشود و رئیس جمهوری تفلب و دروغ بدون گذراندن دوره فوق و دکتری به این لقب میرسد از رئیس دزدانشان چه انتظاری میرود. باز ایجاد بحران و گرفتن مردم را به مرگ تا به تب راضی باشند. دیگر هیچ غلطی نمی توانید انجام دهید چرا که ساندیس خوران بی وطن جانیتان هم مانند سگ پشیمان معصیتها و گناهان غیر قابل بخششی هستند که شماها بر آنها با حماقتشان و شستشوی مغزی که دادید تحمیل کردید. البته انسان شیر پاک خورده اینکارها را نمی کند صد البته قابلیت این جنایات را داشته اند اما چه بسا اگر برای خونخواری و وحشی گری آماده شان نمیکردید حداقل حیوانات اهلی دست آموزی بار می آمدند و از سبوعیت دور بودند. هیچ غلطی نمی توانید دیگر با این ملت آگاه به جان آمده کنید. این عده را هم که می گیرید روی بقیه ای که مدام میگیرید. مهم این است که مردم دیگر قاتحه به سر تا پای خودتان و حکومتتان خوانده اند.
جمعه 17 دی 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
ای بابا...ما هفته یعد خونه مادرخانمم دعوتیم همه فامیل دعوتن اونجا همه هم جونن خب.این میشه پارتی؟مرتیکه ابله یه حرف میزنه که کل دنیا بهش بخندن.واقعا این قانونهای اینارو باید با طلا تو کتابا بنویسن.خیلی اسکل تشریف دارید سرهنگ.توی خیابان جلوی چشم هزار نفر ادمو خفت میکینن.به زنها ودخترها تجاوز میشه.ماشینو لخت میکنن میبرن چیزی نیست.جوونهای مردمو اعتیاد داره قلع قمع میکنه چیزی نیست.ولی این پارتی خیلی مهمه نه؟ای خاککککککککککککککککک بر اون سرتون که اصل ولکردید چسبیدید به فرع.بیسواذ که بشه یه کاره ای همینه دیگه.خاک بر سرتون برید اون ماموراتونو که تا روزی 200هزارتومان رشوه نگیرن نمیرن خونه رو جمع کنین نکبتها.واقعا 500سال از دنیا عقبید شپشها.
جمعه 17 دی 1389

fariba82 - رومانی - بخارست
یادم نیست این جمله از از کی شنیدم ؟ در ایران بالاترین آزادی و حتی نزدیک به مطلق است !
جمعه 17 دی 1389

behrooz_f16 - انگلیس - منچستر
من خودم از اولین کسایی بودم که مراسم عرسیها را توی منزل به صورت مختلط و جدا میگرفتم و الان هم که بیرونم بخاطر همین مسئله است ولی نمیدونم چرا حالا اینا رو بعد 6 سال مطرح شده میخواستن فقط ما رو فراری بدن با اون حکمی که قاضی برایم بریده بود
شنبه 18 دی 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
ملت شهید پرور بودیم ، گی پرور هم شدیم! از این به بعد خانم ها برن سی خوشون و آقایون برن واسه خودشون
شنبه 18 دی 1389

m_h_gol - -
آنزمان که گروه طالبان بر افغانستان حکومت می کرد من به دوستانم می گفتم که این مردم بدبخت افغانستان چگونه این گروه بی نهایت مرتجع و عقب افتاده را تحمل می کنند ؟ حا لا همین بلا (طالبان ایران) بر سر مردم ایران نازل شده ! به نظر من آدم اگر خودش را حلق آویز کند بهتر از این است که گیر این گروه بی نهایت مرتجع و عقب افتاده و بی رحم بیفتد . واقعا مغز انسان داغ می کند زمانی که سخنان یاوه آنها را می شنود ! خداوندا تو را به بزرگی ات قسم می دهم شر این مسئولین جنایتکار را از سر مردم بدبخت ایران بردار ! همه بگوئید آمین !
شنبه 18 دی 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
اینها بر میگرده به عقدهای روانی این عقب افتاده ها. تا قبل از هجوم تازیان شماره 2 در اغلب شهرها پارتیهای شبانه در منازل رسم بود و کسی هم مزاحمتی ایجاد نمیکرد. البته همین بچه روضه خوانها که امروز به نوائی رسیدند از این پارتیها بی نصیب بودند و با عقده به دختران و پسران دست در دستیکه از این پارتیها بیرون میامدند مینگریستند .
شنبه 18 دی 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
معلوم نیست خودش اهل چه کارهاست که این نظریات رو داره . سردار زارعی که یادتونه گشت های ارشاد رو راه انداخت و اونوقت خودش رو به اون وضع دستگیر کردند. هر کس کثیف تر است ظاهر ساز تر است
شنبه 18 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
اسلام با شادی های معقول و انسانی در تعارض نیست ولی شادی ها و لذت هایی را که با کارهای مثل مشروب خوری- رقص- اختلاط بین نامحرمان و سایر لذت های جنسی و غیر جنسی نامشروع ملازم باشد حرام است.
شنبه 18 دی 1389

m_h_gol - ایران - تهران
با سلام خدمت ( خل دختر عاشق ایران - اهواز ) . یک مدت پیدات نبود ؟ ! راستش دلم برای اراجیفی که سر هم می کنی تنگ شده بود ! ما را از سخنان گهر بارت محروم مساز !
یکشنبه 19 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.