توضیحات خشایار الوند در مورد کلیپ جدید مهران مدیری


خشایار الوند در مورد کلیپ جدید
منتشر شده مهران مدیری توضیح داد



روز گذشته فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید یکی از برنامه های ماهواره ای منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شد. کلیپی که با واکنش های مختلفی روبرو شد. اما نکته مهم در این میان این بود که این کلیپ هیچ نشانه ای از فیلم های قبلی مدیری را نداشت و سوال همگان این بود که این کلیپ مربوط به کدام یک از آثار مهران مدیری است؟ برای پیگیری این قضایا به سراغ خشایار الوند نویسنده قهوه تلخ رفتیم. وی در گفت و گو با کافه سینما درباره این کلیپ گفت: البته شخص آقای مدیری قرار هست نسبت به این فیلم واکنش نشان بدهند. این کلیپ مربوط به یک مجموعه آیتم هست که 4 سال پیش ساخته شد و قرار بود وارد شبکه خانگی بشود این آیتم ها شامل شوخی هایی با تلویزیون، برنامه های ماهواره ای و این طور مسایل هست. اما بعد از ساخته شدن این ایتم ها آن ها را به آرشیو سپردیم و دیگر پیگیر آنها نشدیم حتی سراغ مجوز گرفتن برای آنها هم نرفتیم که باعث دلخوری هایی نشود اینکه بعد از این همه مدت چرا و از چه طریقی این ویدیو منتشر شده برای ما هم  نا معلوم است.

الوند همچنین به چند سوال حاشیه ای دیگر کافه سینما درباره قهوه تلخ پاسخ گفت وی درباره خبر حضور ستارگان سینما از جمله بهرام رادان، مهتاب کرامتی و امین حیایی در قهوه تلخ گفت: این برنامه را داریم. در مورد خانم کرامتی اطلاعی ندارم اما با بهرام رادان صحبت کردیم و او هم گفته اگر زمانش خالی شد تمایل دارد در چند قسمت به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته باشد و امین حیایی هم به همین ترتیب. در کل از این به بعد در قهوه تلخ بازیگر مهمان خواهیم داشت.

الوند همچنین درباره زمان عرضه قسمت بعدی قهوه تلخ به بازار به کافه سینما گفت: جدیدترین قسمت قهوه تلخ شنبه به بازار می آید.
iranesabz - هلند - امستردام
مهران مدیری یکی‌ از بزرگترین طنز پردازان تاریخ ایران است و افراد نادانی‌ مثل شهرام همایون که فکر میکنند تافته جدا بافته هستند و همه چیز را سیاه و سفید می‌‌بینند و شعور درک شوخی و طنز را ندارند الم شنگه راه انداخته اند که بیا و ببین. مدیری کارش ساختن فیلم طنز است و به حق چند تا کانال مزخرف و بی‌ ارزش لوس آنجلسی هم مسخره کرده. دو روز است که کک به تنبان اینها افتاده و میخواهند زمین و زمان را به هم بیاورند.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ehsanusa - ایران - تهران
کی بود ؟ کی بود ؟ من نبودم ...
پنج‌شنبه 16 دی 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
حزب فقط حزب علی ...رهبر فقط پشمک علی.خوب بید؟؟؟؟؟؟؟این مدیری با لیاقته خوشم میاد ازش.به هیچ کدوم از این چلغوزها باج نمیده.هر چند وقت یکبار میخان کله پاش کنن ولی نمیتونن.اگه یکم زرنگتر بود حتی میتونست یه ادم کله گنده ایران بشه(تو سیاست).واقعا که طنزهاش همه ماندگارند و هرقدر ببینی بازم تازگی داره.دردوبلاش بخوره تو کله این هنرمندهای ساندیس خور که همیشه اماده دستمال بازی هستن.خود فروخته هایی چون احمدنجفی.شریفیان.نمکی(فخیم زاده)و چند تا اسکل دیگه.خاک برسرتون که نونتونم با پاچه خواری میخورین.به شما هم میگن هنرمند.تف بر غیرتتون انگلهای دورو.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
شاید این هم یک بازی هست بله بازی بازی
پنج‌شنبه 16 دی 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
shaki 59 دوست عزیز کامنت شما خیلی باحال بود.اسم با مسمایی هم انتخاب کردی.معلومه شاکی شدی شدید.باهات موافقم منم اندازه تو هموطن خوبم شاکیم از این زمونه با این آدمای عجیب و غریب.ارادت دارم زیاد
جمعه 17 دی 1389

tamna - المان - بادکروزناخ
من عاشق کارهای مهران هستم.دوستش دارم
جمعه 17 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
iranesabz - هلند - امستردام حرف حق زدی. باهات کاملا موافقم, زنده باشی.
جمعه 17 دی 1389

tak30 - بلژیک - بروکسل
من این فیلم را کامل دیدم.موزیک ویدیوها شعر واهنگ ها همه جدید هستند و امکان نداره حرفه این اقا درست باشه و این فیلم 4سال پیش تهیه و در ارشیو مانده باشد. دروغ و تزیور و ریا شده مثل ماست خوردن در این رژیم کثیف اسهالی.
جمعه 17 دی 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
مهران مدیری یک فاحشه هنری است نه یک هنرمند نه یک کمدین .بیشتر شبیه سگهای دست اموزه دلته...
جمعه 17 دی 1389

saaami - سوئد - استکهلم
مدیری خیلی اشغالی...
جمعه 17 دی 1389

pardis_pardis - انگلیس - لندن
مدیری خودش را بااین کار خراب کرد. قربون یک جو غیرت جعفر پناهی بری.
جمعه 17 دی 1389

pelle - سوئد - استکهلم
robinhoodd - استرا لیا - ملبورن. سلام رابین جان خوشحالم دوباره کامنت شما را میبینم. شاد باشید.
جمعه 17 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
tak30 - بلژیک - بروکسل ، دوست عزیز من هم جدید بودن این ویدئو کلیپ ها را کاملاً تائید می کنم بخصوص در مسخره بازی بیژن بنفشه خواه در تقلید رقص مهدی .
جمعه 17 دی 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ ...ممنون از حسن نظرتون.بخدا میدونم که همه شاکی هستن.حالا بعضیها بخاطر مشغله کاری یا نداشتن حوصله نطر نمیدن یا اصلا حوصله ندارن ولی خیلیها شاکی هستن از این وضع.واقعا که ماها هممون نسل سوخته ای هستیم که هرچی داد بزنیم به جایی نمیرسه.با ارزوی موفقیت برای همه ایرانیان پاک.
شنبه 18 دی 1389

mehraeen - ایران - تهران
مدیری از چشمم افتاد . برای توهینهایی که در این فیلم به ایرانیها کرده بهتر است سی دی قهوه تلخ را کپی کنیم . چون جانش دیگر عزیز نیست .
شنبه 18 دی 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
pelle - سوئد - استکهلم سلام عزیزمی بزرگوار...موفق باشی
شنبه 18 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
یه توصیه به همه ایرانیها:دیگه سی دی های قهوه تلخ رو نخرید!!
شنبه 18 دی 1389

ASHO - ایران - ممسنی
این اهنگ از هم ان اولش برای داغ دل ایرانیان هست وتمام کاش این ظلمت شب میرفت ... ولی ولی ولی یار جانی گفتنش خیلی خیلی خیلی تو ذوق میزنه
شنبه 18 دی 1389

sara-sara - امارات - دبی
جالبه!کسانی که به زمین و زمان انتقاد می کنن ، خودشون تحمل کوچکترین انتقاد رو ندارن و شروع میکنن به فحش دادن!یعنی طنز انتقادی مدیری در مورد این شبکه های ماهواری ای نون به نرخ روز خور حقیقت نیست؟
شنبه 18 دی 1389

ahvazi - ایران - اهواز
من وقتئ سیگاری می زنم هر طنزئ فاز میده.اینم خوب بود.اما وقتی با کله خالی فیلم رو دیدم خیلی مسخره بود.
شنبه 18 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.