ده ها مسیحی در ایران بازداشت شدند


ده ها مسیحی در ایران بازداشت شدند



منابع خبری در ایران از بازداشت دست کم  ۶۰ نفر از رهبران اقلیت مسیحی در ایران خبر می دهند. بر اساس گزارش ها، بازداشت این تعداد مسیحی از روز کریسمس رخ داده است. گفته می شود آنان از سوی مقامات ایران به «تبلیغ نوعی افراطی» از مذهب خود متهم شده اند.

تلویزیون دولتی ایران می گوید بازداشت شدگان از اعضای «جریانی» هستند که بصورت غیرقانونی سعی در تبلیغ مسیحیت دارند. صدا وسیمای جمهوری اسلامی می گوید مسیحیان بازداشت شده، در گردهمایی های فرهنگی خود با «با حمایت بریتانیا» از مذهبشان سخن گفته اند اما، تلویزیون دولتی ایران از ذکر جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد.

تلویزیون دولتی ایران اعلام نکرد که آیا بازداشت شدگان ایرانی بوده اند و یا از اتباع کشورهای دیگر، اما اعلام کرد که مرتضی تمدن، استاندار تهران وعده داده است که به زودی مسیحیان بیشتری بازداشت خواهند شد.

سحام نیوز، سایت وابسته به مهدی کروبی، رییس سابق مجلس شورای اسلامی گزارش داده است که «لئونارد کشیشیان»، یک کشیش محلی روز جمعه در شهر اصفهان بازداشت شد.

مرتضی تمدن گفته است مسیحیان بازداشت شده، «تبشیری» (مبلغ مذهبی) بودند. نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، یک سال پیش و در ایام کریسمس نیز عده ای از مسیحیان را بازداشت کردند. دین مسیحیان، زرتشتیان و یهودیان در جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته می شود. اما آنان حق تبلیغ مذهب خود را ندارند.

وزارت امورخارجه آمریکا در گزارشی که سال گذشته درباره آزادی های مذهبی در جهان منتشر کرد، جمهوری اسلامی را به نقض آزادی اقلیت های مذهبی از جمله بهاییان متهم کرد.

iranazadiran - ایران - تهران
باز سناریو جدید برای سرگرم کردن مردم. لعنت به بیت خبیث شیطان اکبر.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

Shahrooz khan - نروژ - استرومن
خداوند حافظ شما عزیزان مسیحی باشد !!!!!!!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مرگ بر اسلام و درود بر هر دینی جز ان حتی الاغ پرستی
پنج‌شنبه 16 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
اسلام دین ضعیفی است که همه را دستگیر و اعدام میکند و یا بعبارت امروزی این اسلام ایده لوژی فاشیستی دارد که فقط و فقط به خودش اعتقاد دارد و خانه های مردم شمالم که بهایی هستند با بولدرز خراب میکند, و مسیحها را روانه زندان, یهودیها را روانه اسرائیل و میلیونها هموطن را اواره خانمان کرده است = اسلام ناب محمدی = اسلام , دین عشق و محبت است , و و و ! فقط حرفها و وعدههای توخالی و پوچ !
پنج‌شنبه 16 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
چطور خودشون 24 ساعته از تی وی اراجیف و خرافات اسلامی رو به زور به خورد مردم میدن مشکلی نیست؟ اگه تبلیغ مذهب بده چجور برای اسلام مجازه؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
ای داد بیداد ..حالا انگلیس هم با گماشته هاش تو ایران دعوا شده میگه برید !!!. بله بگیردشون ....زندونیشون کنید ...گروگان بگیردشون ...که پول هامون رو پس بدن !! همدیناشون ما رو تحریم کردن میلیاردها دلار و یورو که ولایت فقیه گدا و بیچاره و دارو دستش خونخوارش سال ها از فروش نفت و معادن و ثروت ملی ایرانیان اصیل دزدیده و رو هم دسته کرده بودند و تو بانک های غربی و شرقی انبار کرده بوده بلوکه شده و مسیحی ها و یهودی ها دارن باهاش کیف می کنند و هرچی دارو دسته ولایت فقیه عربده زدند و عوعو و جاسوس جاسوس کردند و به ترکیه و...رشوه دادند اثری نداشت و غربی ها فقط نگاشون کردند و یه باد شکم هم براشون خالی نکردن !! حالا با گروگان گیری مسیحی ها و سنگ سار و اعدام می خوان غرب رو وادار کنن که پول هاشون پس بدن که حقوق پاسدارچی ها و تروریست ها باهاش پرداخت کنن !! حتی عنتری نژاد وادارشده ماشین پژو قراضشو تو حراجی بفروشه !!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

haj hasan - ایران - قم
برادران مسیحی خواهشن خودتون که گمراه هستید تبلیغ مذهبتون رو تو ایران نکنید.به اندازه کافی در اروپا و امریکا تبلیغات دارید.زنده باد اسلام
پنج‌شنبه 16 دی 1389

YAS ABI - بلژ - برسل
"اسلام دین ضعیفی است که همه را دستگیر و اعدام میکند " !!!!! این میزان درک امثال khosh bavar - ایران است . از کی تا حالا اسلام یعنی نیروی انتظامی ایران? اسلام اسم یک دین الهی است مسلمان کسی است که خود راپیرو این دین میداند. در دنیا1.5 میلیارد مسلمان است. ایران یک کشور 70 میلیونی است. نیروی انتظامی وظبف اش کنترل امنیت ایران است .. این واضحات برای کسانی که از عصبانیت هر بی ربطی را به هم ربط میدهند. همه ادیان رسمی ایران حق تبلیغ دارند. بهائیت دین الهی نیست و کمتر از الت پرستان هندی پیرو دارد انهم با حمایت انگلیس ...
پنج‌شنبه 16 دی 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
saman911-ایران-تهران. قابل توجه تو و امثال تو
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
مگر نمی گویند آزادی بیان وعقیده مگر نمی گویند که ایران تمام ادیان آزادی دارند پس کجاست وای بر شما ای سران ایران
پنج‌شنبه 16 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
لعنت به دین و مذهبی که در تمام لحظه های زندگی من دخالت داره و هیچ دینی را به غیر از خود قبول نداره !!! ننگ ابدی به اسلام و طرفدارانش
پنج‌شنبه 16 دی 1389

avinam - سوئد - استکهلم
گر حکم شود که مست گیرند- در شهر هر انکه هست گیرند. لعنت بر این دین کثیف که از وجود چند مسیحی به وحشت افتاده, حالا با میلیونها مسلمان زاده بی دین چه .... میخواهند بخورند.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
برخورداری اقلیتهادر ایران از نماینده سیاسی در مجلس شورای اسلامی، برخورداری از تعطیلات رسمی‌ و آزادی برگزاری مراسم قومی و دینی، داشتن روزنامه، تدریس زبان قومی دردانشگاه ، تدریس واشتغال آنان از جمله حداقل هایی است که نشان از آزادی زیاد ادیان در ایران دارد.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

angelina20 - ایران - تهران
آقا این اراجیف چیه میگین. اسلام دین ضعیفیه و همه رو دستگیر و اعدام میکنه. این حرام زاده ها دارند به نام اسلام فساد میکنند چه ربطی به دین اسلام داره. تورو خدا کمی انصاف داشته باشید. آقا آزادی عقیده حق هر انسانی است. یکی دوست داره مسیحی باشه به من مسلمون چه ربطی داره. یکی ام دوست داره مسلمون باشه. اما مهم اینه ما همه ایرانی هستیم. مگه تو جبهه های جنگ مسیحی و زرتشتی شهید نشدند؟ اونها ایرانی بودند و همه ما ایرانی هستیم با هر عقیده و دینی . همه دین ها باید بهشون احترام بشه. ما حق نداریم به اعتقاد هم اهانت کنیم.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

madridarena - ایران - کیش
اسلام دین ضعیفی نیست این دولت شماست که اسلام رو خراب کرده
پنج‌شنبه 16 دی 1389

nimma - ایران - تهران
خامنه ای تویی که خود را مرجع تقلید می دانی توی قران یه آیه هست که می فرماید: لا اکراه فی الدین. در دین هیچ اجباری نیست
پنج‌شنبه 16 دی 1389

majidusa - ایران - تهران
چقدر این آخوندا زورگو هستند بابا تو آمریکا مسلمان ، مسیحی ، یهود همه دارند زندگی خودشان را می کنن همه اینها کلیسا ، مسجد ، کاتوک دارند تو شهر هر کسی هم در مورد دینش داره صحبت می کنه هر کی خواست دین که بخواد انتخاب می کنه ولی این آخوندای بی دین اجازه نمی دهند طرف نفس بکشه این است دموکراسی که احمدی نژاد در نیویورک می گفت تف به ذات شما که هر کی غیر شما حرف بزنه یا کاری کنه دیگه می شه کافر با کافرم این کار را نمی کنن
پنج‌شنبه 16 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
واقعیت امر اینکه مسیحیان مبلغ های خوبی برای دینشان هستند. خیلی از مردم داخل ایران بخصوص جوانان که از دزدبازی و قتل و غارت این اخوندهای حرومزاده و مزدوران بسیجی و سپاهی انها به تنگ امده اند. گروه وگروه مسیحی میشوند. حالا اقایان به جای اینکه به فکر چاره باشند فکر میکنند میتوانند با فشار اوردن بر جامعه مسیحیان از روند مسیح شدن مردم را کم کنند.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
این مردم بیچاره باید قربانی مذهب شوند .کشورهای تسنن اقلیت شیعه کشور خودش را اذیت و آزار میکند.رژیم آخوندی با اهل تسنن ایران همین بدرفتار را میکند.و از لج کشورهایی همچون اروپا.انگلیس.اسراییل.مذاهب مسیحی و یهودی را زندانی و از هر مزایایی محروم میکند,, همون بهتر آدم هیچ دین و ایمانی نداشته باشد راحتتره,, .در همین اروپا عید نوروز را جشن میگیریم با بایکوبی و آتش بازی ,,ملت و مردم سوئد در مراسم ایرانیان به خوشی و با منت شرکت میکنند,, اونوقت در ایران سال نو کریسمس را باید ادیان در زندان با شکنجه و تجاوز بسر ببرند.اگر خدایی اون بالا هست چرا باید کاری کند که آخوندهای تخم عرب با این گندکاریهاشون باآبروی ایران و ایرانی بازی کنند.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
چی می شه گفت جز اینکه این اعمال نشان از مستاصل شدن رژیم داره؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranian2 - ایران - تهران
دین اسلام آنقدر دین کاملى است که مخالفان آن به هیچ طریقى نمى توانند به آن آسیبى وارد کنند و الان تنها کارى که به ذهن مخالفان آمده اینست که دارند به اسم اسلام کارهاى غیر انسانى و غیر اخلاقى انجام میدهند و آنها را به اسلام نسبت میدهند و چند نفر هم در اینجا که هیچ اطلاعى از اسلام ندارند و هیچ مطالعه اى در مورد اسلام واقعى ندارند در اینجا فقط ناسزا مینویسند و اصلا معلوم نیست که خودشان چه اعتقادى دارند یا به قول معروف لا مذهب هستند چون هر کس هر اعتقادى داشته باشد نباید به اعتقادات مردم دیگر توهین کند
پنج‌شنبه 16 دی 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
این بازداشت ها هیچ ضربه ای به ما مسیحیان ایرانی نخواهدزد دین شیطانی اسلام ناب محمدی درایران نفسهای اخر را میکشد اسلام چهره کریه و کثیفش را نشان داده. مردم گروه گروه بدین سراسر عشق و جشن و پایکوبی می گروند دیگر از توسر و سینه زدن بخاطر کسی که زمانی برعلیه حکومت بخاطر قدرت مانند خمینی جنگید کشت تا کشته شد خسته شدند دینی که سرانش مشتی جنایتکار و چپاولگرند مکتبی که سراسر حعل و فریب است و الله ان جانیست و تا خون نبیند سیر نمیشودو خشمش نمی شیند.بهمین زودی گروه دیگری از زنان کشیش مبارز به ایران برای کمک به خواهران ایرانی گسیل میشوند اینان خارجی هستند و دولت ایران نمیتواند به انها اسیبی برساند.از پارسال تا بحال تعداد کلیساهای خانگی در ایران به بیش از پنچهزار رسیده که بیشتر در تهران است و تعداد مسیحیان درمدت فقط یکسال ده برابرشده و این رقم روبه افزایش است.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

SHIRZAN48 - بلژیک - بروکسل
مسیحیان گرامی ...لطف کنید باجوانان بیچاره ماکه خودشان گرفتارندکاری نداشته باشیدمشکل ما درحال حاضررسرنگونی رژیم فعلی است نه تغییر دین..بهتر نیست درکشوری که دولتش هر بیگناهی را به بهانه های مختلف اعدام وشکنجه وترورمیکند,شما مسیحیان سرتان را پائین بیندازیدو زندگیتان رابکنیدحتما تصور میکنیداگردر ایران که جوانان درحال حاضر از اسلام زده شده اندرا به دینتان دعوت کنید نزد مسیح ثواب دنیوی واخروی میبرید این مسیحیان هم تا میبیننداوضاع شلوغ میشه از موقعیت سوء استفاده میکننددرحال حاضرمشکل ما ذر ایران دین نیست خدا میداند چه سیاستی دیگر در راه هست برای مرگ باقیمانده جوانان;اگر راست می گوئیدمگرحضرت مسیح نفرموده درسرزمینی که زندگی میکنیدبرعلیه ستمکاران و جباران مبارزه کنیدبهتر است اول دین خودتان رابه مسیح اداء کنیدبعد مبلغ و مبشر باشیدپس برای سرنگونی رژیم ستمگر فعلی به جوانان ایران بپیوندید.اگر هم ناراضی هستیدمهاجرت کنیدشماکه راهتان باز است فقط درایران یک آشوب وفتنه جدیددیگرراه نیندازید.مرگ بر تمامی کسانی که از دین سلاحی ساخته اند برای نابودی بشریت .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
لعنت بر ای دین کثیف عربی.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
کدوم دین کامل ! دینی که عربهای کثیف کپی کرده اند از ادیان دیگه به اضافه سنگسار و شلاق و اعدام و قصاص و هزاران وحشیگری دیگه که بهش اضافه کرده اند و با جنگ زور شمشیر به خورد ملت های دیگه دادنند
پنج‌شنبه 16 دی 1389

nader46 - انگلیس - لندن
اسلام دین نفرت وعقب مانده ترین و وحشی ترین دین در تاریخ است.دینی که یک مشت عرب بی خاصیت و سوسمار خور بانی اون باشه همینه دیگه.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ehsanusa - ایران - تهران
بابا تو قران هم آمده لا اکراه فی الدین اینها دیگه چه جور جونورهایی هستند حاضرند بخاطر حفظ قدرت هر کاری بکنند و اصلا هیچ چیزی سد راهشون نیست حتی لازم باشه خدا و قران و اسلام و .. را زیر پا می گذارند البته به موقع هم از زیر پاشون در میارند و برای حفظ منافعشون میگذارند فرق سرشون .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

potatis - سوئد - مالمو
عجیبه که بعضی ها هنوز فکر میکنن حکومت جمهوری اسلامی با اسلام فرق میکنه ،نه دوستان این حکومت تنها 20% از چهره ی کثیف و واقعی اسلام رو به نمایش گذاشته، سر گندش هنوز زیر لحافه،لوول (البته سوء تفاهم نشه مسیحیت هم یک اشغال دیگه است مثل اسلام ،تو قرن حاضراگه کسی هنوز فکر میکنه که دین آسمانی وجود داره من به حالش تاسف میخورم )
پنج‌شنبه 16 دی 1389

jp55 - ژاپن - توکیو
گل دختر ... چرا تو ارتش یک شخصی که اهل تسننه {سنی}از سرهنگ بالاتر درجه نمیگیره شماها چنان تیشه ای به ریشه اسلام زدید که تمام مسلمانها از اسم ایران و ایرانی بیزارن اسیاب به نوبت 1 روز هم نوبت شما میشه ولی زندان بازداشت تعطیل یکراست قبرستون
پنج‌شنبه 16 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
YAS ABI - بلژ - برسل : جوک نگو ! مثل کمونیستهای 2 اتشه نباش که هنوز از تز لنین و مارکس دفاع میکنند و مقصر شکست کمونیست را در شوروی و و و می بینند !? ما موش ازمایشگاهی اسلامی نیستیم و از هر چه دخالت دین در سیاست متنفریم . طالبان قاتل هم از اسلام خمینی ایراد میگیرد و اسلام کثیف وهابی از هر دویتان ایراد میگیرد و اسلام اروپا هم یک اسلام دیگری است با ارزشهای مترقی و اروپایی ان !
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
متاسفانه این دولت جانی خائن که ادعای مسلمانی دارد چه بر سر شیعیان و سنی ها میاورد که بخواهد با مسیحی های از اسلام برگشته بیاورد نو مسحیانی که یادآور تبلیغات و شستشوی مغزی مجاهدین در سی سال قبل می اندازد. باز یک عده از آب گل آلود ماهی می گیرند حکومت جانی هم که دنبال ایجاد بحران و اغتشاش. اگر کسی دلش برای ما ایرانیان میسوخت نیازی نبود که مسیحی خارجی بسیج کند تنها حمایت از مردم ایران در برابر اینهمه ظلم و ستمی که همان مسیحیان سیاسی باعث و بانی پدیدار شدن این حکومت شدند. مگر کارتر مسیحی نبود مگر عوامل پشت بی بی سی مسیحی نبودند. خدایا کی میشه دیگران از مدعی هر دینی یا بی دین سیاسی و غیره دست از سر مردم ما بردارند و آنها را به حال خود بگذارند. بابا به پیر به پیغمبر هیچ کس را در قبر دیگری نمی خوابانند هر کس اعمال خود را با خود میبرد نه از دوست و همسایه غیره. کی حکومتها و انسانهای خود باور می خواهند مردم ما را بگذارند تا به استقلال برسند....
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.. هنوز مردم در کشاکش نبرد و مبارزه با جان و روان خود با این حکومت لا مذهب شارلاتان دزد هستند دزد دیگری با چراغ دیگری در دست جای خود را باز میکند. احتمالا تمام کشتار و جنایتی که در جنگهای جهانی و سایر جنگهای دست پخت مسیحیان سیاسی هست از شدت عشق و عطوفت و رحم بوده. خدایا مردم ما را از دست مدعیان راست و دروغ خود به حق عزت و جلال خود دیگر خلاص بفرما تا بفهمیم خود باشیم و تو باشی و لاغیر.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز ,,حتما خواب دیدی خیر باشه.چرا هزیون میگی این اراجیف و مزایایی که تو نوشته ای فقط متعلق به سران رژیم و مذهب شیعه ست نه مذاهب دیگر..یا اینکه منظورت دوره حکومت شامنشاهی .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

love-iran - ایران - مشهد
یک عده اینجا رو با گاوداری اشتباه گرفتن اگه به توهین باشه بچه های پایین شهر بیشتر فحش و توهین بلد هستن چرا مسئولان سایت نظر افرادی که توهین میکنن رو تائید میکنن خوبه من به مسیحیت فحش بدم و اگر دقت کنید حداقل همین ساندیسی های سایت هم به دین کسی توهین نکردن اما یک عده به حساب ازاد اندیش هر چی دلشان میخواد میگن واقعا برای یک ایرانی زشت هست اینطور حرف زدن
جمعه 17 دی 1389

یکی مثل همه - انگلستان - لندن
بحث های دوستان خواندنی است. بعضی ها دوست دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند. دلمرده از سوئد میشود به این پرسش من پاسخ دهید؟. آن همه جنایت در قرون وسطی کار کدام دین بود؟ .
جمعه 17 دی 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
YAS ABI .بلژیک /دوست گرامی شما khosh bavar را عیب میکنید که هر بی ربطی را به هم ربط میدهد و ...!دوست عزیز شما هم که در اینجا نگفتید چه ارتباط و ربطی بین کامنت خودتان و این تیتر iraniauk وجود دارد !! در کامنت تان گفتید که در ایران هر دین رسمی میتواند تبلیغ دین کند و....!!ولی بعد یکمرتبه نردبان زدید به قامت بهاییت که تعدادشان از آلت پرستان هندی هم کمتر است ! خانوم خبر میگوید در ایران آزاد شما ۶۰ نفر از پدر ژپتو های (((مسیحی )))را به آلت و علت آزادی اسلامی در ایران گرفته اند حالا شما میاید از (خوش باور)ایراد میگیردو از بهاییت مینویسید!!؟دوست عزیز توصیه میکنم جدیتر باشید.توهین کردن بسیار زیباتر از آلت دست بودن است همان طوری که برخی از دوستان در این سایت با گوش های پلم کرده از ترس یاسین وارد دنیای مجازی شده اند!. بفرماید بگوید اگر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این موارد ربطی به اسلام ندارد و اسلام نیست پس چه هست و برای چه سیستمی کار میکند !؟عجب YAS جان شما خدا پرستان انسان های بیرحم و شقی هستید سایرین را نامگذاری ودر محدوده ها میچپانید!.
جمعه 17 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
jp55 - ژاپن - توکیو شما درست میگید.ما ته دلمون سنی ها را قبول نداریم ولی به خاطر اسلام و تفرقه ای که بین مسلمانان ممکن است بوجود بیاید با آنها کنار می آییم.نام گذاری سال 86 به عنوان سال «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» نشان از اهمیت اتحاد و انسجام میان مسلمانان از هر مذهب و گرایشی و با هر دیدگاه و روشی دارد.
جمعه 17 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس _ درود بر اسلام و درود بر هر دین دیگری حتی شیطان پرستی. مرگ بر افرادی که به نام دین هر جنایتی رو میکنن.
جمعه 17 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
واقعا که همگی از موضوع عقبید :) نمونه انسانهای بیکار که خودشون رو مسلمان و مسیحی و ایرانی میدونن :) خجالت بکشید یه ذره از خودتون , این چه وضعشه , نه اسلام با مسیحیت مشکل داره نه مسیحیت با اسلام , این چه اراجیفیه که میبافید ؟ اینه احترام و ازادی که میخوایید داشته باشید ؟
جمعه 17 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
massoudoslo - نروژ - اسلو : دوست گرامی مرسی از حمایت شما. جهت اطلاع شما و دیگران, من مسلمان هستم, و از دینم هم انتقاد میکنم که مثل ادیان دیگر نکته های منفی و اشتباهی دارد که این دین بیشتر و شدیدتر ضد پیشرفت بشری است و هر اخوند بیسوادی تفسیرهای عجیب و غریب از قران دارند که با رمز و اشاره نوشته شده که برای نوشتن این کتاب 21 سال سپری شده تا ایه های انرا از اشخاص متفاوت جمع اوری کرده و انرا بعنوان قران (کتاب) تحویل ماها دادند. شما فقط این تصور را بکن که مولف یک کتاب, داستانش را محاورانه بدست افراد متفاوت بسپارد و بعد از 21 سال , کلمه به کلمه گفته ان مولف را منتشر کنند ?! از این حرفها گذشته, ملت ایران خواهان جدایی دین از سیاست هستند, همانند زمان شاه. شاد و پیروز باشید °!°
جمعه 17 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
love-iran - ایران - مشهد هر چند منطقت با توهین همراهه ولی واقعا همینطوره که شما میگی.خوارج و از دین برگشتگان چیزی غیر از توهین نداره بگه.100 نفر به یک نفر هم نمی تونند یک نفر از حامیان حکومت از جمله من را با منطق قانع کنند که اشتباه میکنم.اونها منطقی غیر از فحش ندارند.زندان اوین سرای همه آنهاست.
جمعه 17 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس .. سلام آرتمیا جان! میشه کمی درباره دین "الاغ پرستی" صحبت کنی؟ از کی به این دین گرایش پیدا کردی که بهش درود میفرستی؟! . .
جمعه 17 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز مارک تواین:سخت ترین کار دنیا قانع کردن یک احمق است!مگه میشه به تو ثابت کرد اشتباه میکنی؟اگه واقعا دنبال حقیقت باشی چهار تا کتاب درست درمون بخون بی تعصب خودت همه چیز رو میفهمی!
شنبه 18 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
salarkhan - آمریکا - لس آنجلس احمق از نظر من کسی است که غیر از توهین حرفی برای گفتن نداشته باشه.شما در مقابل منطق کلام و نوشته های من حرفی برای گفتن نداری.حاضرم باشما تو هر زمینه ای بحث کنم.من روزی حداقل 6 ساعت مطالعه میکنم.
یکشنبه 19 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.