هجوم مامورین وزارت اطلاعات شیراز به منزل مجید توکلی


هجوم مامورین وزارت اطلاعات شیراز به منزل مجید توکلی

  جرس: در ادامه فشارها بر مجید توکلی به منظور موضع گیری علیه جنبش سبز و رهبرانش، صبح امروز تعدادی از مامورین وزارت اطلاعات شیراز  به منزل پدری وی یورش بردند و ضمن تخریب وسایل منزل تمامی کتب، جزوات، کامپیوتر و سی دی های موجود در منزل را به همراه خود بردند.

به گزارش دانشجونیوز، همچنین علی توکلی، برادر مجید توکلی، به دفتر پی گیری وزارت اطلاعات احضار شده است و پس از مراجعه وی به این دفتر تا کنون خبری از وضعیت وی حاصل نشده است. مامورین وزارت اطلاعات با اهالی منزل توکلی برخوردی بسیار زشت و تهدید آمیز داشته اند و در اقدامی غیرقانونی و غیرانسانی دست به تخریب و شکستن وسایل منزل پدری این فعال دانشجویی نموده اند.

پیش از این مجید توکلی به همراه بهاره هدایت و مهدیه گلرو به دادستانی احضار شده بودند و پرونده جدیدی برای ایشان به اتهام نشر اکاذیب و .. باز شده بود. در جریان این احضار توکلی به شدت تحت فشار قرار گرفته است تا بر علیه رهبران جنبش سبز موضع گیری کند و نیز نامه های منتسب به وی در حمایت از جنبش سبز را تکذیب کند. در نهایت دادگاه قرار وثیقه 200 میلیونی صادر کرده است.
ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
بعدا می گویند ایران امن هست نمی گذارند که جوان ها تو ی دانشگاه باشند می خواهند توی اوین وزندانها باشند
پنج‌شنبه 16 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
بمیری الهی خامنه ای چه جوونهای از مارو اسیر بند کردی.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
با منزلهای ماها چه میکنید ? ما بیشماریم, !catch me if you can
پنج‌شنبه 16 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
شبکه مافیای اسلامی که حکومت را قبضه کرده. تحمل شنیدن کوچکترین صدای اعتراضی را ندارد. بنیادی ترین حق انسان, یعنی ازادی کلام را نادیده میگیرد و انسانهای شریف و اذادیخواهی مثل مجید توکلی را به بند میکشد و با ایجاد ترس و ارعاب توسط مزدوران ساندیسخور خود برای خانواده این عزیزان و دیگر مردم معمولی سعی به طولانی کردن بقای رژیم کثیف اسلامی خود دارد.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
حالا این مجید کی و چکاره ست
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
این همه ترس از یک جوان دانشجو ?!?! اقای توکلی امیدوام موفق و مثل کوه استوار باشی .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

Green_Fighter - ایران - کرج
فقط حکومت‌های بیمناک و حکومتهایی که از سیاست ضعیفی برخوردار هستند دست به خشونت میزنند تا بتونن حباب خالی‌ خود را شاید با ترسوندن صدای مخالف پر کنند. فیلتر کردن اینترنت، تهدید کردن روزنامه نگاران، ممنوع کردن کارگردانان از ساختن فیلم، حمله به دفاتر روزنامه، دستگیری و شکنجه، ستاره دار کردن دانشجویان و غیره و غیره و غیره.. اینها همه مدارک ترس و ضعف چنین نوع از حکومتهاست.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
خجالت می کشم از روت برادر
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ام البنین- ایران - تهران - ایران - تهران
هجوم مامورین وزارت اطلاعات همانند هجوم مامورین ساواک شباهت داره.بااین تفاوت که ساواک باداشتن حکم وارد میشد اما این ساواک با رمزه یاهو...ساواک .سازمان. اطلاعات.و.امنیت.کشوردر دوران پهلوی بود . ...که الان شده . وزارت اطلاعات و.امنیت.کشور...بنابرین هنوز ساواک در این دوره باشدت بیشتر پا برجاس
پنج‌شنبه 16 دی 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
این دانشجوی ایرانی همانی نیست که شیپورچیهای صلواتی در روزنامه ها چادر و روسری فوتوشاپش کردند!؟ اینکه میگفتند از یک زن(!!) هم کمتر است پس چطور بعد از این همه در زندان که چشم و ابرو نگاری اش کرده اند به یکباره قن علی های گمنام ریخته اند خانه اش!!؟نکند مادر این دانشجو در زیرزمین خانه داشته با عصاره بستنی فالوده شیراز ویروس های سایت اتمی بوشهر را طراحی میکرده!!!؟ اخه از آنجایی که ایران آزادترین کشور دنیاست و احدی در زندان سیاست و مذهب نیست بنده هیچ شکی ندارم که این اسرایلییان میلیارد ها پول به حساب این آقا ریخته اند که برود خودش را بچپاند به اوین که رژیم عادل و مردمی ایران را بد نام کند.از آنجایی که قضات سیستم غذایی (!!) ایران در عدله خود بسیار به مدارک اهمیت میدهند زیر تنبان سبز رنگ پدر این دانشجو را ضمیمه پرونده خواهند کرد که دادگاه بیطرف و عادل اسلامی ایران که سخت به فکر جوانان مملکت هست به محارب بودن این فتنه سبز رای دهد!حالا به جهنم که پدر مادر این جوانان چه میگذرد..!اصل کار چراغ و هاله نور زیر فیق آقا و کروات ۲ پر اسلامی و شمشیر ۲ دم ابو تراب است..!به به ...
پنج‌شنبه 16 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
ام البنین- ایران - تهران - ایران - تهران ساواک اگر بازرسی هم د اشت برای این بود که ما باین روز اسف بار دچار نشویم ولی این دزدها برای چی میان خانه مردم.برای این که ما از ابن وضع اسف بار رها نشویم.کمی فکر کنیم و بنویسیم نه با وعده وعید وقول پول دادن وملک املاک گول بخوریم وکامنت بگذاریم تفاوت در این است
پنج‌شنبه 16 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
به این میگن کینه شتری اونهم از نوع ولی وقیح. سی سال پیش طرفدارهای گروههای سیاسی به زندان و اعدام محکوم شدند و اونهایی هم که جون سالم بدر بردند هنوز هم از خشم و کینه خمینی صفتان در امان نیستند. امثال مجید توکلی که تازه اول کار هستند و طعم مهر و محبت اسلامی رو میچشند. درود بر همه آزادیخواهان و نابود باد رژیم فاسد و جنایتکار ولی وقیح
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
هششششششش. اینجا طویله ای نیست که در آن با شلاق تادیب شده اید و بر سر نسلهای بعد خود نیز این روش را در پیش گرفته اید. اینجا حرمت دارد . خانه ایست که در آن قهرمانان پهلوان صفت آزادیخواه پرورش یافته اند. ننگ و شرمتان باد لامذهبهای جیره خوار بیت خبیث شیطانی ضحاک. چه کسی به شما این مجوز را داده که با مردم ایران اینگونه معامله کنید چرا که کلامی از راستی و حقایق می گویند چرا که ممکن است جیره ی شما از واگویی این حقایق جو شود. لعنت و نفرین خداوند و خلق او تا هفت نسل بعد شما و رهبر شدادتان. هر نطفه ای از شما دچار لعن و نفرین شود خداوند شریرترین و پلید ترین ارواح را در نطفه های ناپاکتان قرار دهد که همواره مورد لعن و نفرین باشند. هر چند که سالی که نکوست از بهارش پیداست و نطفه هاتان کیفیت خود را از بیت ضحاک زمان گرفته تا احمدی نژاد ملعون و غیره نشان داده اند که اگر خبیث تر از خودشان نباشند حداقل همطرازند. لعنت بر بیت شیطان بزرگ که تمام فتنه ها و مفاسد از آنجا بر می خیزد. لعنت به شماها که به حساب امنیت مردم را در دست دارید.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranesabz - هلند - امستردام
shahab46 - المان - هانوفر. دوست عزیز ساواک هم دست کمی از اطلاعات امروز نداشت. البته افراد درستی مانند پاکروان در ساواک بودند اما در عمل جانیانی چون نصیری رسولی همه کاره بودند. البته ناگفته نماند که اطلاعات فعلی دست ساواک را در رذالت از پشت بسته است.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.