نماینده حامی احمدی‌نژاد متهم پرونده ۱۸ میلیارد ریالی


نماینده حامی احمدی‌نژاد متهم پرونده 18 میلیارد ریالی

در حالی که گزارش‌هایی از احضار حمید رسایی، از نمایندگان حامی محمود احمدی‌نژاد، به دادگاه در ارتباط با پرونده مفقود شدن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب منتشر شده،‌ وی روز سه‌شنبه این اقدام دادگاه را سیاسی خواند. بر اساس گزارش خبرگزاری‌های داخلی ایران، حمید رسایی،‌ از نمایندگان حامی محمود احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه گفته است که احضاریه‌ای از سوی دادگاه ویژه روحانیت در ارتباط با پرونده مفقود شدن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب در زمان مدیریت وی در اداره ارشاد قم دریافت کرده است.

این نماینده حامی دولت که در سال‌های ۸۵ تا ۸۷ مدیریت اداره کل ارشاد اسلامی قم را برعهده داشت، متهم است که در پرونده «مفقود شدن بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب» در این اداره دست داشته است.

در اوایل سال ۱۳۸۷، دو نشریه محلی «شاخه سبز» و «۱۹ دی» در قم، خبر «مفقود شدن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب» در دوره ریاست دوساله حمید رسایی بر اداره کل ارشاد اسلامی قم را منتشر کرده بودند که با شکایت حمید رسایی روبه‌رو شدند.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی این دو نشریه را به دلیل این که «همه توضیحات» حمید رسایی را درباره این پرونده منتشر نکرده بودند، برای مدت ۱۰ روز توقیف کرده بود.

در این میان حمید رسایی درباره احضار دوباره‌اش به دادگاه گفته است: «قبلاً در رابطه با مشکلی که در زمان مدیریتم در ارشاد قم پیش آمده بود، به دادگاه ویژه روحانیت توضیحاتی ارائه داده بودم، اما در حال حاضر سازمان بازرسی از بنده در این رابطه توضیح خواسته است.»

وی همچنین احضار خود را به دادگاه ویژه روحانیت‌ «کاملا سیاسی» دانسته و افزوده است: «بنده پیش از این توضیحات لازم را به دادگاه ویژه روحانیت ارائه داده بودم.»

این در حالی است که روز سه‌شنبه و در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، ‌کاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا، در سخنانی در قالب تذکر آئین‌نامه‌ای یک بار دیگر به موضوع اتهام‌های وارده به حمید رسایی و احضار دوباره وی به دادگاه ویژه روحانیت اشاره کرده بود که این سخنان واکنش تند این نماینده حامی دولت را در پی داشت.

به دنبال این سخنان حمید رسایی خواستار دستیابی به نسخه‌ای از فیلم جلسه روز سه‌شنبه مجلس شده بود که هیئت رئیسه مجلس با آن مخالفت کرده بودند.

همچنین برخی از خبرگزاری‌های حامی دولت از جمله خبرگزاری فارس به نقل از این نماینده اصول‌گرا نوشته‌اند که وی سه‌شنبه شب در اعتراض به «نحوه اداره مجلس» توسط علی‌ لاریجانی، در دفتر مشاور رئیس مجلس تحصن کرده است.

این نماینده حامی دولت همچنین در جلسه روز چهارشنبه مجلس نیز در سخنانی در قالب تذکر آئین‌نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس گفت: «دیروز ... یکی از آقایان (دلخوش) که وقت هم نگرفته بود، مسائلی را از پشت تریبون در مورد بنده گفت و هشدار داد که پرونده‌ام را در دادگاه ویژه روحانیت رو می‌کند که این خلاف است.»

در ادامه این جلسه تنش لفظی میان رئیس مجلس و این نماینده اصول‌گرا بالا گرفت و به دستور علی لاریجانی میکروفن حمید رسایی قطع شد.

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
طرفدارن مموتی چه اشتهای هم دارند!!! ساندیس ها را به این پا پتیها میدند پولها را خودشون برمیدارن. خاک بر سر خاینه ای شیره ای
چهار‌شنبه 15 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
جالبه. توله سگهای حرومزاده وقتی گشنه میشن شلوار هم رو میکشند پایین تا بهم ثابت کنند شورت کدومشون کثیف هست. غافل از اینکه نجاست از سر و پا وجودشون همه شون میباره.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
اگر همچین موضوعی صحت داشته باشه ایشان همون طور که احضاریه براش اومده باید پاسخگو باشد.دادگاه عدل حکومت با هیچ کس تعارف نداره.هر کسی در هر لباسی.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
ای شیطاطین شما ها دارید ثروت مرد را به یغما می برید
پنج‌شنبه 16 دی 1389

behzad_n - آلمان - فرانکفورت
چرا میگی تعارف گل بد بوی عاشق رهبر دادگاه عدل واعدام که خودش نقشه دزدی بزرگ را میکشد
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
اطرافیان مموتی بجز دزدی و غارت و کشتن مردم مگه کار دیگه ای هم بلدن ؟؟؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

h.k - دانمارک - اودا
سلام هموطنان.اینهایی که درمجلس و وزارتخانه هاازاحمدینژاد شدید حمایت میکنند.از بی اطلاعی اوسوئ استفاده واختلاسهای کلانی کردهاند.وهمه حمایت هاشان ازترس لو رفتنشان است.مثل محصولی واین الدنگ زیادهستند.متکی واینهارابرای چه اخراج کرد.همه یکی یکی.خودش گناه اش از سادگی و...اوست.ایاام البنی خواهر کجایی.یککامنت به سودت نوشتم.تشکر یادت نره.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

p_dariush - ایران - اهواز
اخه مومن اگر دادگاه وکشور عادل بود که اول ازهمه باید خمینی و خامنه ای محاکمه میشدند. ا
پنج‌شنبه 16 دی 1389

Green_Fighter - ایران - کرج
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز.: جدی میگی‌؟ چه خوب، راست میگی‌ عاملین اصلی‌ کهریزک که خیلی‌ زود محاکمه شدند، مجازات هم شدند، و واقعا هم خیلی‌ عادلانه قضاوت کردند و در وحله اول پای افراد کله گنده که عاملین اصلی‌ کهریزک بودند به دادگاه کشیده شد! واقعا شماها تا کی‌ میخواین مردم رو احمق فرض کنید؟.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

avinam - سوئد - استکهلم
به این میگن دزدی در راه اسلامی و نظام . برای حفظ نظام هم هر کاری میشه کرد,همانطور که دروغ میشه گفت و ادم کشت. وقتی وزیرش مدرک جعل میکنه و رئیس دولتش پول نفتو از کون امام زمان درمیاره دیگه از این دزد حوزه ای بیش از این انتظاری نیست.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز : مساله این جاست که بیشتره این مردان از خدا برگشته خطا کارن ، و این که هیچ کدوم هم به واقع دادگاهی و مجازات نمی‌شن چون دست همه این‌ها تو یه کاسست ، تو خونه نسشتی از حقایق بی‌ خبری . حقیقت و واقعیت با هم فرق داره چیزی که تو میبینی‌ حقیقت نیست واقعیت هم اون چیزی نیست که به تو میگن ، همه چی‌ پنهان شدست برای فریب تو و امثال تو
پنج‌شنبه 16 دی 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
گل دختر اهوازی. مثل اینکه تو یه چیزیت میشه ها . دادگاه عدل حکومت رو خوب اومدی .الهی نصیب حرومزاده هایی مثل همین رسایی بشه تا بفهمن که چقدر درد داره
پنج‌شنبه 16 دی 1389

behrooz_f16 - انگلیس - منچستر
عاشق حضرت ووووو راست میکی نوچ نوچ نوچ تو با این هوشت چرا چوپان نشدی ها باهوش
پنج‌شنبه 16 دی 1389

م ر - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - دادگاه عدل حکومت شما با هیچکس جز خودشون تعارف نداره چون اگر اینجور بود تا الان از رهبر تا به پایین رو باید محاکمه میکرد از دزدی و قتل و جنایت فریبکاری راستی از کی تا بحال رهبر ایران حرمسرا درست کرده و گل دخترای عاشقش دارند رونمایی میکنند .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز !!. نگو عزیزم . اونوقت رسایی کی وقت می کنه مهملات دیگرش رو ببافه . اون بلندگوی شماهاست که. ظاهرا قضیه دادگاه و پرونده های اقتصادی داره براتون رسوایی به بار میاره . این دارو دسته خودشون دارن خودشون رو می خورن.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
بدنبال 18میلیارد ما به ترکیه + 1 میلیارد ما به نصرالله ال وزغ هم باشید ^! ^
پنج‌شنبه 16 دی 1389

OzveMardom - فرانسه - پاریس
"جنگ زرگری" فیلم امروز سینما مجلس و سینما حوزه
پنج‌شنبه 16 دی 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
هربار این ساندیسی ها با یه اسم جدید و شهر جدید وارد صحنه میشوند و بقیه هم انگار مجبورن بهشون جواب بدن! بابا ولشون کنید حرف دل خودتونو بزنید اینطوری فقط اونا کیف میکنن شما حرص میخورید. من از طرف اهوازی هایی که میشناسم شرمنده هستم کسی اسمشو گذاشته گل دختر عاشق ره بر!از اهواز! باید بهش گفت...! ولش کن اگه منم فحش بدم که از اون بدترم!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
قرار نیست که مفت و مجانی از مموتی دفاع کنه و یا اساسا با حکومت ولی وقیح همکاری کنه!!! این پولهایی که گم میشن پول خون این جانورهاست که در زمان ذبح شدن بدست مردم مثل کفاره عمل میکنه.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
شماها چقدر ساده اید!مگه میشه خودشون خودشون رو محاکمه کنند؟شاید فقط حق حساب رو درست نداده!!
شنبه 18 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.