هشت نفر بامداد امروز در کرمانشاه و زاهدان اعدام شدند


هشت نفر بامداد امروز در کرمانشاه و زاهدان اعدام شدند

بنا به گزارش های رسیده از ایران، بامداد امروز هشت نفر در شهرهای کرمانشاه و زاهدان به دار آویخته شدند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه کرمانشاه، به نقل ازمجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، صبح امروز دوشنبه (۱۳ دی ماه ) هفت نفر به اتهام تهیه و توزیع مواد مخدر اعم از هرویین و کراک تند در محل زندان مرکزی کرمانشاه، اعدام شدند.

نامهای هیچیک از افراد اعدام شده در گزارش اعلام نشده است.

 همچنین به گزارش زاهدان پرس، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، فردی به نام بهمن ریگی که به اتهام محاربه و تیراندازی و کشتن چهار نفر به اعدام محکوم شده بود، بامداد امروز در زندان زاهدان به دار آویخته شد.

دو روز پیش نیز چهار نفر دیگر در همین زندان اعدام شده بودند.

در ۱۳ روز گذشته، دستکم ۴۰ نفر در ایران اعدام شده اند.

محمود امیری مقدم، سخنگوی سازمان حقوق بشر ایران، ضمن محکوم کردن اعدام های امروز خواستار واکنش شدید از طرف جامعه جهانی نسبت به روند اعدام در ایران شد. وی گفت: " جامعه جهانی باید نسبت به اعدام چهل نفر ظرف کمتر از دو هفته در ایران واکنش شدید نشان دهد". وی افزود: " عدم واکنش جامعه جهانی به این اعدام ها ، به مثابه چراغ سبز برای اعدام بیشتر توسط حکومت ایران تلقی میشود".

love-iran - ایران - مشهد
اون بهمن ریگی 4 تا از طوایف خود را کشته یعنی فمیل هاش رو تو یک مراسم اشتی با یک طایفه دیگه و خانواده خودش تحویل دولت دادن اش چرا چرت مینویسید تو فرانسه روزی 4 نفر اعدام میشوند شماها یا کور هستید یا خودتون رو به خواب زدید مرگ بر اخوند حروم زاده و مرگ بر دشمن های مردم که براشون دوست اشنا مهم نیست
دوشنبه 13 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
به نقل ازمجتبی ملکی، دادستان اعدام و جنایت کرمانشاه،به اتهام تهیه و توزیع مواد مخدر..اما دوستان گفته اند که اکثر اعدام شده گان جزء گروهکهای مبارز کرد ضد رژیم آخوندی بوده اند که این افراد را یک سال پیش در حین ماموریت در پاسگاهی بین( روانسر و جوانرود) به کمین افتادند اونهم یکسری اراذل اوباش بی ناموس وطنفروش گزارش را به ماموران خودفروش داده بودند.این شگرد رژیم آخوندیه که هر وقت افراد سیاسی و مبارزی را دستگیر و در زندان نگهداری میکند و بعد به جرم مواد مخدر قربانی میکند چون اگر در اخبار و رسانه ها به جرم فعالیت سیاسی چاپ کنند مردم فعالیت خود را بیشتر و آگاهتر میشوند
دوشنبه 13 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
مور و ملخند بکشید درو کنید تا کی حرامیان نوبت درو دسته جمعی تان شود.
دوشنبه 13 دی 1389

قانون جنگل - المان - کلن
برادر عزیز اقای میرحسین موسوی امیدوارم در این هوای زمستان پاهای شما زیر کرسی گرم باشد همان طور که دستور دادید در سکوت کامل ومنتظر حرکت بعدی شماهستیم هنوز رژیم احمدنژاد در حال پاک سازی هستن البته با کمک شما .خیالتان جمع باش تا ان زمان گور کر لال می مانیم به زهرا خانم سلام داریم.
دوشنبه 13 دی 1389

golabdon - ایران - تهران
خانه به دوش - سوئد - استکهلم. باید توجه داشته باشی که هرکس علیه تمامیت ارضی ایران اقدام کند خائن و وطن فروش حساب میشود.مردم ایران فرای قومیت مخالف این گروهای مزدورتجزیه طلب میباشند.
دوشنبه 13 دی 1389

porharfi - هلند - آرنم
love-iran-ایران-مشهد: مشهدی چگونه ست ما که هر روز اخبار رو از تلویزیون. و رادیو فرانسوی گوش میکنیم .خبری از 4 تا روزانه تو توش پیدا نیست؟"کمتر. زیر عبای ملا دروغگو قایم شو! بیشتر حقایق رو ببین!..*اگه ملای لعنتی در. ایران مانند اینطرفها حداقل امکانات را برای هر کسی در نظر بگیر .قبول کن. که نه ریگی ها نیاز به مبارزه آنگونه دارند! .و نه آنکه مواد قاچاق و مصرف و حمل . میکنه!. و بالاخره اینکه مجازات اعدام ملایی ! .چاره ساز نیست!"مشهدی!..
دوشنبه 13 دی 1389

ashkan11 - انگلیس - لندن
مواد?????????????????????? از کجا میاد??? از کجا وارد میکنند??? این همه هم جوانان بیگناه رو به جرم فروشئ اعدام میکنند ولئ ایران روز به بدتر و بدتر میشه. تا کئ میخواین ادامه بدین?????????????????????
دوشنبه 13 دی 1389

ananas 3 - فنلاند - واسا
سرمون میره اما دست از خامنه ای بر نمیداریم بیخود خودتونو خسته نکونید هر کئ با دین در افتاد ور افتاد
سه‌شنبه 14 دی 1389

xerxess - ایران - مشهد
کار کاره انگلیسه...!!
سه‌شنبه 14 دی 1389

love-iran - ایران - مشهد
porharfi - هلند - آچون تو گوشات پنبه گذاشتی شما اون سر دنیا نشستی میگی لنگ اش کن تا وقتی یک عده مثل شما شعار ازادی بدن این اخوند ها مثل علف رشد میکنن
سه‌شنبه 14 دی 1389

moolan_12 - ایران - شیراز
خدایا اینا کی قرار جواب این همه خونو بدن
سه‌شنبه 14 دی 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
آری در همین اروپا هم هر روز صدها نفر اعدام میشوند و لاکن بدست اراذل و اوباش تروریست صادراتی امام خالی بندان . وقتی که دروغ خناق نمیآورد مزدور ساندیس خوری هم پیدا میشه راست راست عین رئیس جمهور خالی بندش تو چشمت نگاه میکنه ومیگه تو فرانسه هم روزی 4 تا را اعدام میکنند . در مقابل هر هموطنی که بدست این اراذل و اوباش اجنبی از مام میهنمان گرفته میشود باید 10 اشغال از جنس ملا - پاسدار -بسیجی- امنیتی - ساندیس خور - از خاک ایران زمین حذف شود .
سه‌شنبه 14 دی 1389

swiss222 - سویس - ژنو
لعنت به اخوند و اخوندزاده
سه‌شنبه 14 دی 1389

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
love-iran - ایران - مشهد اعدام تو فرانسه؟!اینا رو جای دیگه نگو همه میفهمن هیچی حالیت نیست
سه‌شنبه 14 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
golabdon - ایران - تهران...گوگولی. تو اول معنی کامنت من را خوب درک کن بعدا نظر بده یکبار دیگر این جمله ها را بخوانی برات بهتره(گروهکهای مبارز کرد ضد رژیم آخوندی)نه اینکه تو به مخت فشار آورده ای نوشتی علیه تمامیت ارجی ایران .مسعولین سایت هم وقتش را ندارند وگرنه غلط املاها را میگرفتند
سه‌شنبه 14 دی 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
love-iran-ایران-مشهد در فرانسه روزی چها تا اعدام میشند ؟!یعنی ماهی 120 تا و بیش از1400 تا در سال؟الحق که دروغ رو از الله یاد گرفتی!!
سه‌شنبه 14 دی 1389

golabdon - ایران - تهران
خانه به دوش - سوئد - استکهلم ----باسواد! ارضی =زمینی وکاملا درسته . من هم منظورم همین گروهکهای مبارز کرد ضد رژیم آخوندی مزدور وطن فروش بود.فکرمیکنی این گروهها وطرفداران بیسوادومتعصب شان رانمی شناسم.
سه‌شنبه 14 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
حدسم درست بود که تو هم مزدوری چون اسم خودت را عوض کرده ای,, اگر تو مزدور رژیم و ساندیسی نبودی چنین نمیسو ختی حتما بستگان سپاهیت در کوههای کردستانات به دست شیر دلان به درک واصل و روانه بهشتش کردند (تو بمیری غیر از این چیزی دیگه نیست) بامید آزادی سرتاسر ایران از چنگ رژیم و نوکرانی مثل تو خودفروش,,,. *****با درود به مسعولین زحمتکش******.
سه‌شنبه 14 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کامنتی که نوشتم جواب گستاخی این بسیجی.golabdon - ایران - تهران ..بود .....فراموش کرده بودم که اسم ..... را بنویسم چون هر کسی را مثل خودش میبیند(واقعا این سایت خبر رسان خوبیه در مورد هرکسی با تشکر از همه مسعولین)
چهار‌شنبه 15 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.