مرد هوس‌باز در آتش انتقام سوخت


مرد هوس‌باز در آتش انتقام سوخت

زن جوانی که از سوی مردی مورد تعرض قرار گرفته بود، با همدستی شوهرش، او را به قتل رسانده و جسدش را سوزاندند.

یکی از آخرین روزهای مرداد سال گذشته، مرد جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران مدعی شد که پدرش از چند روز قبل ناپدید شده است.

مأموران تحقیقات خود برای یافتن سرنخی از امید را آغاز کردند اما تا مدتی بعد از شروع تحقیقات هیچ نشانه‌ای از امید به دست نیامد تا اینکه پسر امید مدعی شد که احتمالا پدرش قربانی اختلاف با طلبکارانش شده است.

تحقیقات از طلبکاران امید انجام اما مشخص شد که هیچ‌یک از آنها اطلاعی از سرنوشت امید ندارند تا اینکه باز هم پسر امید سرنخی به مأموران داد که در نهایت منجر به یافتن امید اما جنازه او شد.

با توجه به شماره تلفن مشکوکی در تلفن همراه امید کشف شده بود، معلوم شد که این شماره متعلق به یک زن جوان است. این زن به نام مهین شناسایی شد و در اولین تحقیقات بعد از بازجویی پرده از جنایتی وحشتناک برداشت.

مهین به مأموران پلیس گفت: با شوهرم اختلاف داشتم و چند بار هم اقدام به طلاق کرده بودم اما شوهرم از این کار خودداری می‌کرد. تا اینکه توسط همسرم با امید که قرار بود با واسطه مشکلات طلاق مرا برطرف کند، آشنا شدم.

وی ادامه داد: روزی که قرار بود همدیگر را ببینیم با دعوت امید به خانه او رفتم اما او در خانه‌اش مرا مورد تعرض قرار داد و از این کارش فیلم‌برداری کرد؛ بعد از آن هم مرا تهدید کرد و از من خواست با او بمان.

مهین گفت: بعد از این اتفاق بسیار افسرده شده بودم تا اینکه یک روز که با شوهرم میلاد در حال مصرف شیشه بودیم،‌ موضوع را به او گفتم و با مشورت او تصمیم گرفتیم او را به خانه کشانده و به قتل برسانیم.

وی ادامه داد: با دعوت من امید به خانه آمد و با همراهی میلاد او را به قتل رساندیم.

با اعترافات مهین، میلاد نیز دستگیر شد و در اعترافات خود گفت: بعد از اینکه امید را با چاقو و چوب به قتل رساندیم، با خودروی خودش به حوالی جاده قم بردیم و در بیابان جسدش را به آتش کشیدیم.

با اعتراف متهمان، قرار مجرمیت آنها از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد که صبح امروز در شعبه 71 و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، اصغری روشن، نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده بزه انتسابی به متهمان را (مشارکت در قتل عمدی) محرز دانست و خواستار مجازات آنها شد.

در ادامه جلسه، مهین که موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شده بود در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اعترافات قبلی خود را قبول ندارد گفت: من فقط نظاره‌گر قتل امید بودم و تمام کارها را شوهرم انجام داد.

میلاد نیز در جایگاه قرار گرفت و او هم خودش را بی تقصیر دانست و گفت: من فقط دست‌وپای امید را بستم و مهین بود که با چوب و چاقو او را به قتل رساند.

بعد از اظهارات متهمان، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه حکم پرونده را بدین شرح اعلام کرد:

1 - میلاد به خاطر مشارکت در قتل عمدی به قصاص محکوم شد( به علت مشارکت در قتل اولیای‌دم باید نیمی از دیه یک فرد مسلمان را به او پرداخت کنند).

2 - مهین هم با توجه به اینکه موفق به جلب رضایت شده بود، به حبس محکوم شد. گفتنی است متهمان به علت سوزاندن جسد مقتول، به پرداخت یک دهم دیه محکوم شدند.
ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
همه اینها از سر جمهوری شیطانی ایران بلند میشه واقعا ببینید توی این ایران چه جنایتهایی میشه اما هیچ کس اهمیت نمی دهد چون فقط همین می خواهند دولت مردان ایران جنایت هروز هوس بازی هروز برای چه دلیلش چی هست لعنت بر تو ای خامنه ای حرام زاده عوضی لعنت بر تو اسلام شیطانی واقعا باید ریشه یابی کرد ببینیم چرا وچگونه می شود از بین برد این معضل را
یکشنبه 12 دی 1389

cofee - فیلیپین - مانیل
عجب. این موجودات انسانند یا .. کثیف بودن تا به کجا. حکومت جامعه خانواده تمامی مقصرند. ادمی را ادمیت لازم است.
یکشنبه 12 دی 1389

ام البنین - ایران - تهران
من باشم اون زن را هم میکشم . اگر درست میپوشید و حجاب درستی داشت باعث لغزیدن پای اون مرد نمیشد که به گفته خودش بهش تجاوز کرده . چرا به من تجاوز نمیشه چون من خودم را از دید نامحرم میپوشونم . معلومه وقتی که مثل رقاصه های بار لباسهای تنگ و هوس انگیز میپوشه و می یاد توی خیابون و با هزار بزک و دوزک دلبری میکنه بهش تجاوز میکنن . من باشم این زن را هم به جرم فتنه گری و عشوه و آشوب میکشم تا درس عبرتی برای بقیه بشه . چطور وقتی حرف عربی و فارسی میشه شما ایرانی و پارس هستید اما بین ایرانی و غربی بودن ترجیح میدید مثل غربیها بپوشید و رفتار و زندگی کنید
یکشنبه 12 دی 1389

شیر بیشه مازندران - ایران - مازندران
عجب دنیایی شده آدم کشی وتجاوز شده مثل نقل و نبات.ام البنین تو هم همه حوادث رو به افکار پوچ خودت وصل میکنی.کجاست اون جامعه ای که مدینه فاضله باشه وهیچکس دچاره انحراف نشه.
یکشنبه 12 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
باز هم قتل ناف به پایین.
یکشنبه 12 دی 1389

pendare nik - ایران - تهران
ام البنین _ تو چطور انسانی هستی که اینقدر راحت به خودت اجازه می دی راجع به مرگ یک انسان اظهار نظر کنی!؟ تو مگه خودت اونجا بودی و دیدی که اون زن چه لباسی تنش بوده - چادر سرش بوده یا به قول تو لباس تنگ- خیلی از زنانی که مورد تجاوز قرار گرفتند هیچ گناهی نداشتند جز زن بودن و قدرت فرار نداشتن- تا آدمای کوته فکری مثل تو هست قتلهای هم ناموسی هست! هیچ می دانی هر سال چند زن و دختر بی گناه در ایران بدست خویشانشون به قتل می رسند تنها به خاطر اینکه به زور بهشون تجاوز شده - و به جرم ناکرده فقط به خاطر ترس از آبرو و ننگی که آدمهای کوته فکری مثل تو بهشون می زنند این قربانی های تجاوز به قتل می رسند؟!!
یکشنبه 12 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
شیر بیشه مازندران - ایران - مازندران کشور ما مدینه فاضلاب شده.
یکشنبه 12 دی 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
امل ال نبی -تهران - شما که تنها به کشتن و دار و اعدام و قتل و قصاص وانتقام و در نهایت به مفسد فی الارض بودن بسم رهبرالقاتل و الجبار و نوکر الجبارین میاندیشید -چگونه میتوانید نام انسان - بالاترین مخلوق خداوند را روی خودتان یدک بکشید ؟؟ امثال شماها در زیر حاکمیت یک مشت مفت خور و هرزه خوان ایات شیطانی از دین من در آوردیی که هیح سخنیتی با اسلام ندارد خودتان را برای امامتان بزک کرده و به روی ملتی تیغ میکشید که قربانی شما بی دینان است و این گونه بمانند رهبرتان شمشیر از رو بسته آنان را تهدید میکنید . و لاکن خود میدانید آخر و عاقبتان چگونه و کجا خواهد بود زیرا با طبقات جهنمتان بخوبی آشنایی دارید. حکومت وحاکمان خواهند رفت و ما و شما خواهیم ماند.
یکشنبه 12 دی 1389

apachi_2010 - کویت - کویت
اگه یه کسای مثل این ام البنین - ایران - تهران رو ادام میکردن اوضاع مملکت خیلی بهتر میشد
یکشنبه 12 دی 1389

mashady - انگلیس - منچستر
اگه قوانین اسلام عزیز قابلیت اجرایی داشت و در پناه چنین قوانین و چنین مجریان قانون مردم امید رسیدن به حقشونو داشتند اونوقت دیگه خودشون دستبکار نمیشدند و متجاوزینی چون پدر امید رو به قانون تحویل میدادند
یکشنبه 12 دی 1389

himawari1038 - ژاپن - توکیو
ام البنین - ایران - تهران. اصلا خودتم فهمیدی چی بلغور کردی؟.
یکشنبه 12 دی 1389

bi taraf - فنلاند - اسپو
ام البنین - ایران - تهران. حیف اون اس که روته ...
یکشنبه 12 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
ام البنین - ایران - تهران .....خیلی باحالی خدا وکیلی.شبها پیش امام زمانت می خوابی که اینقد علم غیب داری؟ از کجا میدونی حجاب این زن چجوری بوده؟ چجوری اینقد مطمئن میگی فقط زنهای بی حجاب مورد تعرض قرار می گیرن/والا تو ایران به پیرزن با چادر گل گلی هم گیر میدن که!!! اون قسمت که گفتی جرم این زن فتنه ست قشنگگگگگگگگگ ماهیت کثیفت رو نشون داد.میدونی که چه کسائی از این ادبیات زیبا استفده می کنن؟ ما ترجیح نمیدیم مثل غربی ها باشیم بیسواد.ما ترجیح میدیم مثل یه ایرانی لباس بپوشیم نه یه عرب بیابون گرد.یه کم تاریخ بخون می فهمی لباس ایرانیای اصیل که زرتشی هستن چی هست!
یکشنبه 12 دی 1389

arya47 - ایران - کرمان
ام البنین - ایران - تهران !!!!! یعنی تو انسانی؟؟؟ آخه تو که جواب رد به کسی نمیدی که بخواد بهت تجاوز بشه.بیچاره
یکشنبه 12 دی 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
دوستان این خانم یااقای ام النب....سرکارتون میگذاره حیف جواب!!!!!
دوشنبه 13 دی 1389

ام البنین - ایران - تهران
a persian - سوئد - استکهلم . از اونجایی که هرچی قتل و تجاوزه فقط برای زنهایی اتفاق میافته که مقید نبودند و عین دلقکها خودشون را درست میکردند و رفتارشون هم دلقک وار بوده
دوشنبه 13 دی 1389

mehraeen - ایران - تهران
جالب اینجاست هر چند مدت یکبار مرد یا زنی با عقاید مسخره ای مانند ام البنین پیدا میشوند که گهگاهی آدم شک میکنه که اینها ممکنه فقط سرکاری باشه و حتی ممکنه خود مسوولان سایت اینکار را بکنند تا کامنت های سایت بالا بره . از این انگلیسیهای ... هیچ چیز بعید نیست
دوشنبه 13 دی 1389

yashainiran - ایران - ایران
ام البنین - ایران - تهران. ....چرا به من تجاوز نمیشه .... حتما اون خانومه خوشگل بوده که امید(مقتول) بهش تجاوز کرده ولی به ... مثل تو که نمیشه تجاوز کرد چون آدم اگه تو رو ببینه از زندگی ناامید میشه و از هرچه زنی که مثل تو هست نفرت پیدا می کنه. آخ چقدر تو طنز پرداز خوبی میشی بهتره بری صدا و سیما هنرپیشه بشی
دوشنبه 13 دی 1389

محمداصلی - ایران - تهران
به نظر من ام النبی یک روانی است واز اینکه دیگران باهاش مخالفت کنن لذت میبره عین احمدی نژاد که از اینکه فحش و بد و بیراه بشنوه کیف میکنه
دوشنبه 13 دی 1389

محمداصلی - ایران - تهران
ببخشید اسم ام البنین را اشتباهی ام النبی نوشتم حالا به این بهونه بعضی ها توهین نکنن
دوشنبه 13 دی 1389

Shaah - امریکا - لس آنجلس
بگذار ببینم: یه نکرهٔ ۳۳ ساله، چادر چاقچور، سبیل کلفت با ابروهای پرپشت فاطمه کمندیی، اومممم! کی‌ میخواد به همچین موجودی تجاوز کنه یا حتی نزدیک شه؟.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.