ازدواج های زیر ۱۰ سال در هرمزگان


ازدواج های زیر 10 سال در هرمزگان


از ابتدای سال تاکنون 5 مورد ازدواج زیر 10 سال در هرمزگان به ثبت رسیده است.

در این مدت 458 ازدواج زیر 14 سال در هرمزگان ثبت شده است که از این شماره 5 مورد آن زیر 10 سال بوده است. این ازدواجهای زیر 10 سال در استان مذکور در شهرستانهای بندرعباس - میناب - قشم هر کدام یک مورد و در شهرستان جاسک 2 مورد ثبت شده است.

هر چند کارشناسان بر این باورند که ازدواج در این سنین زندگی موفقی را به دنبال نخواهد داشت و موجب بروز مشکلات عدیده ای در چند سال پس از ازدواج خواهد شد ولی در عین حال این نوع ازدواج ها در خانواده های سنتی صورت می گیرد.
jazab - ایران - تهران
متاسفم.ازدواج واقعا به چه معناست.ایا معنی ازدواج تا این حد غیر قابل درک است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
خاک بر سرتان پدوفیلهای کثیف اسلامی رهبر دینتان که از 6 سالگی یک کودک بازی بازی را شروع کرد ننگ بر شما
پنج‌شنبه 9 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
جای تاسف داره سن قانونی ازدواج همچنان در ایران 13 در عربستان 9 و در سودان 10 ساله که در هر صورتی باشه سو استفاده ی جنسی از دختر بچه ها حساب میشه چون تو اون سن دختر معمولا حتی از نظر جسمی هم به بلوغ جنسی نرسیده چه برسه به حداقل خودآگاهی جنسی و این خشونت از نوع قانونیش فقط در کشورهای اسلامی هست. نکته ی جالب اینجاست که نظام های حقوقی اسلامی دختر بچه ی این سنی رو در حد ازدواج و یا صدور حکم اعدام میدونند و اما دختر 50 ساله را همچنان ملزم به اجازه ی قیم برای ازدواج عمل جراحی سفرو.......
پنج‌شنبه 9 دی 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
لعنت به قرهنگ و سنت بد
پنج‌شنبه 9 دی 1389

N.sami77 - دانمارک - کبنهاگ
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس ... که همه چیز را به اسلام ربت میدی یخورده چشمات بیشتر باز کن بورفسور
پنج‌شنبه 9 دی 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس. دوست عزیز قبل از اینکه قاتی کنی و به هموطن خودت بیراه بگی فکر کن شاید داماد هم کم سن و سال بوده. هر چند که کلا ازدواج در سن پایین جالب نیست ولی بجای فحش دادن به آنها بهتر است کمی برایشان فکر کنیم.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

iranesabz - هلند - امستردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس. هر خبری میشه شما فحش و ناسزا به اسلام می دهید. پس فرق بین شما و طرفداران احمدی نزاد چیست. انها هم منطقشان ناسزا گویی است.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

safiriran - اتریش - وین
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس....لطفا ساکت شو به نظر من تو هیچ فرقی با مموتی نداری. مرگ بردیکتاتور
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
N.sami77 - دانمارک - کبنهاگ . جناب انیشتن اسلامی محمد 53 عایشه 9...در همان خراب شده ای که هستی بپرس نام این بیماری چیست و تجاوز به کودک چند سال مجازات دارد. فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ . دوست عزیز همین سکوت و مماشات با جانوران اسلامی باعث 32 سال جنایت و خون شد. iranesabz - هلند - امستردام-----چون اسلامت ام الفساد و تمام جنایاتی که در طی 32 سال انجام شده در صدر اسلام و در حمله به ایران 1000 برابر بیشتر-- برو کتابهای اگاهی دهنده را بخوان نترس سنگ نخواهی شد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
همه این کثافت کاریها زیر سر اسلام هست, تا کی باید ازاین دین شیطانی و اهریمنی دفاع کنید در حالیکه داره 1400 علنی به ایران تجاوز میکنه??? یعنی چون ما را از بچه گی شستشوی مغزی دادن باید تا اخر کورکورانه و بی منطقانه از این دین نجس پیروی کنیم??
جمعه 10 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
artemis- sw- فرانسه باریس. ,,,, ایول حرف حساب واسه این اقایان تلخه. محمد یهود, مسیح کافر و غیره نبود. مسلمان بود بدر دینی من و شما مسلمانان. 6 سالگی عقد کرد 9 سالگی به حجله برد. افراطی ها جوش نیارند. بدبختی امروز ملت ایران به خاطر بی منطق هایی همچون شماهاست که حتی به اعتقادات خودتون هم توهین میکنید و قبول ندار ید حالا چه طرفدار احمدی چه مخالف.ما مردم هر چی میکشیم از بی عقلهایی همچون شماست. جنبش سبز و قرمز نداره سگ زرد برادر شغاله
جمعه 10 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
ازدواج یعنی چی اصلا. تا زمانی که دوست دختر هست ادم چرا زود ازدواج کنه؟ ازدواج برای پسر 35 سالگی به بعد خوبه. ادم پول داشته باشه وضعش خوب باشه دیر هم عروسی کنه. خیلی خوبه کلا دوست دختر لذتش بیشتره از همسر
جمعه 10 دی 1389

kara - هلند - رتردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس . دوست عزیز آنچه شما راجع به اسلام میگویی درست، توهین و فحش لازم نیست. من هم چون شما ریشه همه فساد، جنایت، چپاول، جنگ، آدمکشی، غارت، .. در مذاهب بخصوص اسلام، مسیحیت و یهودیت میبینم. در کّل ادیان سامی ریشه در نیمه شر انسان دارند. ریشه در همانی که مذهبیها آنرا شیطان مینامند. نیمه خیر انسان عقل و احساس و انسانیت است که با خدا پیوند خورده و طبیعت را مادر هستی‌ و تکامل می‌بیند. در واقع مذهبیها علیرغم ادعا نه به خدا که به مذهبشان اعتقاد دارند. ادامه....
جمعه 10 دی 1389

kara - هلند - رتردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس . قسمت دوم... درین مورد بخصوص ریشه درد اسلام و فرهنگ اسلامیست. مردم ما قرنهاست گرفتار این فرهنگند و سالها طول می‌کشد تا این فرهنگ عوض شود. لازمه آن توهین و فحش به اسلام نیست. باید این فرهنگ را شکافت و از لباس تقدس در آورد. آخوندها به این وظیفه مشغولند و دیری نخواهد پایید که اسلام لخت و عور عرض اندام خواهد کرد. کما اینکه هم اکنون میلیونها ایرانی‌ تغییر دین داده اند و یا خدا پرست یا ضدّ خدا شده اند. متاسفانه این اولین باری نیست که ایرانیها ضدّ اسلام و یا مذهب شده اند. تاریخ ما تکرار است و تکرار. از قبل از اسلام تا کنون.
جمعه 10 دی 1389

kara - هلند - رتردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس . قسمت سوم ... در مورد سنّ ازدواج هم مسخره‌ترین حرف این است که دختر در سرزمینهای گرم زود رشد میکند یا اینکه شاید هردو کودک بوده اند. چرا هیچ کس به این فکر نمی‌کند که چرا مردها مالک زنها و دخترها هستند و تصمیم گیرنده برای ازدواج؟ چرا یک دختر به صرف دختر بودن باید تن به درخواست دیگران بدهد و اینگونه مورد ستم واقع شود؟ چرا ۵۰% از انسانها هیچ حقی‌ از زندگی خود ندارند. در مورد مسلمانان صحبت از حد اقل ۶۰۰ میلیون انسان است. تازه ادعای کرامت زنها و جایگاه والای زن در اسلام هم دارند. .
جمعه 10 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
ARTIMIS_SW دقیقا همینطوریه که گفتی , کدوم حیوونی به خودش اجازه میده که دو "کودک" رو اینگونه شکنجه و ازار جنسی بده, مگر پیروان محمد خونخوار و زن ستیز !
جمعه 10 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
ARTIMIS_SW درود برتو که خود را با مردان برابر میبینی وشرافت داشته تن به بردگی نمی دهی.روزی را میبینم که شعبان بی مخ های وطنی خسته وناتوان در برابر جنبش برابرخواهی زنان مبارز در ایران وتمام جهان سرتعظیم فرود آوردند. خس وخاشاکهای فرو مایه وزورگو.لمپنهای چاله میدان.شیرمادر خورده. پستان مادر گزیده .معتقدند زن+زن+زن+زن=مرد درخاتمه سخنی از مادر دکتر محمد مصدق بیادم آمد.مصدق روزی شاکی بود که چرا برخی علیه اوهستن وروزنامه ها هم کمکشان میکنند.مصدق گفت:مادرم حرفهایم راشنید.باعصبانت سرم فریاد زدوگفت:پس چرا سیاستمدار شدی ؟!! خجالت بکش .از رود خانه خروشان عبور کردی میخواهی پاچه شلوارت هم خیس نشود؟!! مصدق میگوید:درشرایط آن زمان این حرف مادر مرامصمم تراز پیش نمود .می بینیم چگونه درایت یک زن در آینده ایران وملی شدن صنعت نفت تاثیر گذار بود.پیروز باشید. به مبارزه ادامه دهید.خوشحالم شما هموطن وهم زبان من هستید.کارتا افتخار برانگیز است.
جمعه 10 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Pezhman - اتریش - وین . درود بر شما -فقط سطری از شعر شاعره ی محبوبم فروغ فرخزاد//من گناهکار طبیعی به دنیا امده ام چون زن هستم!!!!دوست گرامی من از زمانیکه بیاد می اورم فقط مطالعه کردم تا طوطی وار یک اگاهی در مغزم ثبت نشود برای رد یا قبول هر چیز مخالف و موافق ان موضوع را مورد تحقیق قرار داده ام و بهمین دلیل از دو چیز متنفرم اسلام و کمونیسم چرا که اولی نشانگر ننگینترین ایده ی تاریخ هست خدایش یک خدای خودخواه زن ستیز انسان ستیز است و انسانها را برای اثبات بندگی به خود به جنایت وامی دارد می گوید/ وقتی در راه من شهید شوید و زمین را از خون کفار رنگین کنید پاداش شما قصر های بهشت اشربه و اطعمه و چون دین مردانه است 70 روسپی همیشه باکره در خدمت شما خواهند بود!!!!!
شنبه 11 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
2. پیغمبرش و امامانش همه خونخوار و زن باره بودند و دو امر اخلاقی وحشتناک در این دین پذیرفته شده است برده داری و پدوفیلیا// من نه ادم شجاعی هستم نه سنگدل حتی انقدر نازکدل که دیدن پرنده ی مجروحی روزم را خراب می کند انوقت با این روحیه سالهاست رنج هممیهنانم- اعدام قطع عضو -شکنجه-تجاوز فقر و فحشا را می بینم باید درک کنید----- من از کمونیسم به علت جنایاتش در قرن اخیر و از اسلام مجاهدین متنفرم ولی اعدام انها نیز برای من بعنوان یک انسان غیر قابل تحمل است من اگاهی می دهم حتی اگر شمعی در ظلمت محض باشد وظیفه ام را انجام داده ام و توهین هم می کنم در مواردی که طرف از سنگسار اعدام و دگماتیسم مذهب دفاع می کند و جوابم خفه خون است.پیروز باشی سالی نیکو برای شما و دیگر همفکرانم ارزو دارم.
شنبه 11 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
kara - هلند - رتردام . دوست عزیز شما مطمئن باشید افرادی که در این سایت مبلغ دین و اکثرا رژیم را لانسه می کنند مسلمانان ساده و نا اگاه نیستند بخوبی وظیفه ی خود را می دانند و در نهایت هدفشان پا برجائی رژیم و اسلام است دوست من شما بهتر از من می دانید که افشای اسلام تیری به پاشنه ی اشیل ملایان است در همین دوهفته دو طرح تروریستی اسلامیون در سوئد و دانمارک نا فرجام ماند که اگر موفق می شدند 11 سپتامبر دیگری بود بدیهی است که عکس محمد و مسئله ی افغانستان که تروریستها مطرح کردند بهانه است مشوق تمام تروریستهای اسلامی که جنایاتشان روزانه شده فقط وعده ی بهشت الله است و بس!!!شاد و پیروز باشید.
شنبه 11 دی 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
چرا مثل سگ پاچه آرتمیس را گرفتید؟خوب راست میگه طاقت شنیدن حقیقت رو ندارید یا تعصب کورتون کرده؟ایرانیهای داخل یه کمی حق دارند تو اون مملکت اسلام زده تعجبم از خارج نشینهاست!
شنبه 11 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس دوست عزیز همیشه کامنت هاتو میخونم کاملاباهات هم عقیده ام شاد و سربلند باشی.
یکشنبه 12 دی 1389

حقگو - انگلستان - لندن
دوستان سلام.من واقعا متاسف می شم میبینم بعضیها چرا این قدر بی منطقا که همه نظراتشون حتی اگه آشپزی باشه فحش به اسلام میدن بالاخره این فکر رو هم بکنین که اگه شما مرتد شدین و از دین و خدا برگشتین که تو نه خدا از تو برگشته یه سری هستن که هنوز این دین رو قبول دارن حتی اگر دولتهای اسلامی رو قبول نداشته باشن لطفا توی نظرتاتون عفت کلام داشته باشین
دوشنبه 13 دی 1389

حقگو - انگلستان - لندن
بچه ها به نظر من سن ازدواج مقتدای زمان و جامعه است اگه حضرت زهرا نه ساله عروس شدن اون زمان همه این سن عروس میشدن و یه چیزه عادی بوده ولی الان تو زمان ما یه چیز عجیبه . من با اینکه با سن کوچیک ازدواج موافق نیستم ولی می دونم توی هرمزگان یا کشورهای عربی بنابر فرهنگشون این سن براشون عادی و دخترا با رضایت در این سن ازدواج می کنن (پس اسمش تجاوز نیست )(اگه بارضایت نباشه از نظر اسلام عقدش باطله) و اگر از این سن بگذره ترشیده می شن و دیگه نمی تونن ازدواج کنن مثل زمان مامانامون(می تونین از ماماناتون بپرسین). در ضمن من نمی دونم شما چرا به اینا گیر می دین اینجا دخترا از سن هفت سالگی تجربه جنسی رو شروع میکنن اون دفعه توی برنامه تلویزیون لندن( One Born Every Minute)زایمان یک دختر سیزده ساله انگلیسی رو نشون می داد خیلی هم براشون عادی بود فکر میکنین این دختر از چند سالگی تجربه جنسی رو شروع کرده ؟
دوشنبه 13 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.