کارگر رستوران ، گاوصندوق را هم دزدید


کارگر رستوران ، گاوصندوق را هم دزدید

کارگر جوان که گاوصندوق رستوران کارفرمایش را با همکاری 3 نفر از دوستانش سرقت کرده بود ، دستگیر شد و همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش «جام‌جم» ، اوایل آذر امسال صاحب یک رستوران در شمال غرب تهران پس از حضور در محل کارش، متوجه شد از کارگر جوانش و گاوصندوق 300 کیلویی رستوران خبری نیست. بنابراین، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و ماجرای سرقت را خبر داد.

در پی این تماس، ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر و متوجه شدند سارقان از محل سرقت شناخت کافی داشته‌اند و بدون تخریب قفل در مغازه وارد محل شده‌اند.

در پی این حادثه، ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: وقتی وارد رستوران شدم، از گـاوصندوق 300 کیلویی حــاوی طلا و پول بــه ارزش 15 میلیون تومان، اسناد و مدارک هویتی و مالکیت رستوران خبری نبود، بنابر این کارگر شهرستانی‌ام را که شب‌ها در رستوران می‌ماند، صدا زدم ولی پاسخی نداد.

ردپای کارگر فراری در سرقت

شاکی یادآور شد: به کارگرم مشکوک شده و با تلفن همراهش تماس گرفتم ولی خاموش بود. جستجوهایم برای یافتن وی نیز بی‌نتیجه ماند. گمان می‌برم کارگر فراری‌ام در سرقت رستوران نقش داشته است. در پی این شکایت، با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه در شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، ماموران به جستجوی تنها مظنون پرونده و همدستان احتمالی‌اش پرداختند، تا این‌که روز گذشته کارگر فراری رستوران را در یکی از بوستان‌های تهران شناسایی و دستگیر کردند. متهم با انتقال به مرکز پلیس تهران در بازجویی به سرقت گاوصندوق رستوران با همدستی 3 نفر از دوستانش اعتراف کرد.

اعتراف کارگر سارق

متهم به سرقت در اظهاراتش به پلیس گفت: 3 ماه پیش در رستوران شاکی شروع به کار کردم و با رضایت وی شب‌ها نیز در رستوران می‌ماندم.

متهم یادآور شد: چند هفته پیش وسوسه شدم تا محتویات گاوصندوق را که پول، طلا، سکه و اسناد و مدارک رستوران بود، سرقت کنم. بنابر این ماجرا را با 3 نفر از دوستانم در میان گذاشتم که آنها نیز پذیرفتند تا در سرقت گاوصندوق با من همکاری کنند، به این ترتیب شب حادثه گاوصندوق را سرقت و پول‌ها را میان یکدیگر تقسیم کردیم. اسناد و مدارک را نیز نزد یکی از همدستانم امانت گذاشتم. بنابراین گزارش، متهم با قرارقانونی از سوی جعفری‌نسب بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 2 تهران روانه زندان شد. جستجو برای دستگیری 3 همدست فراری متهم ادامه دارد.
malek khorshid - هلند - روتردام
خیانت در امانت. کجاست ان معرفت های قدیم? حیف این گلستان که تبدیل به جنگل شده.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.