دو خبرنگار آلمانى بازداشتى با بستگانشان دیدار کردند


دو خبرنگار آلمانى بازداشتى با بستگانشان دیدار کردند



وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد، دو خبرنگار آلمانى بازداشتى در شهر تبریز توانسته اند با بستگان شان دیدار کنند.
گیدو وستروله، وزیرخارجه آلمان، با صدور بیانیه اى از همتاى ایرانى اش به خاطر "پشتیبانى" در این زمینه تشکر کرد و بار دیگر خواستار آزادى دو خبرنگار بازداشتى شد.
این دو، روز ۱۸ مهرماه هنگامى که در تبریز در حال مصاحبه با فرزند و وکیل سکینه محمدى آشتیانى، زن ایرانى محکوم به سنگسار، بودند توسط نیروهاى امنیتى بازداشت شدند.


اخبار مرتبط :‌● آلمان سفیر ایران در این کشور را احضار کرد

ام البنین - ایران - تهران
مدعیان نقض حقوق بشر در ایران کجایید ؟ بیایید و باز هم بنویسید که ایران خوب نیست و رهبرانش فتنه جو هستند و آشوبگر . دیدید که مجوز دیدار دادند؟ می بینید که در ایران قانون انسانی و اسلامی هست نه به قول شما قانون وحشیگری و خون ریختن بی گناهان و فقط اعدام
سه‌شنبه 7 دی 1389
raha1984 - المان - هامبورگ
ام البنین -لطفا خودت رو مسخره وخنده زارتر از اینی که هستی نکن !
سه‌شنبه 7 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
ام البنین - ایران - تهران : فکر کنم خیلی‌ پرتی از مرحله . این جا بد‌ترین جانیان هم حق دیدار با خانواده دارند . این ۲ نفر که جرمی‌ مرتکب نشدند. تو ایران فکر کردن . خبر نگار بودن، آزادی خواستن جرمه ، جرمه این ۲ نفر هم خبر نگار بودن‌ای الهی به جرمه تفکر مبتلا بشی‌ پشت میله‌ها ببینمت
سه‌شنبه 7 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
امل البنین - ایران - تهران : چون المانی هستند, از اینها میترسند و به انها احترام میگذارنند و بخاطر یک زندانی ایرانی که قصد ازادی او را دارند, ایندو نفر را گروهان گرفتند که شاید از اینطریق باعث ازادی شخص ایرانی از زندان المان شوند ! ترا به خدایت قسم , که زیاد روی اعصابمان نرو و خود را به خوش باوری نزن °!
سه‌شنبه 7 دی 1389

iraneaziz - آلمان - فرانکفورت
ام البنین - ایران - تهران. چه مهربونه این دولت. بهشون می‌خواستند ساندیس هم بدن ولی‌ تو همش را خو رده بودی!
سه‌شنبه 7 دی 1389

omid311 - لهستان - آوشویتز
ام البنین-ایران-تهران- قانون انسانی و اسلامی؟ دعا میکنم از اون دایره ای که دور مغزت ساخته شده آزاد بشی.خانم محترم شما کافیه فقط 2 ساعت با چشمان باز تو خیابونا تهران بچرخی تا حقیقت تلخ وحشیگری رو ببینی.به من بگو ایران چیش خوبه منو قانع کن بعد از 11 سال دوری برای زندگی کردن بیام ایران .میتونی؟یه کم مغزت رو آزاد بذار بهش زور نگو
سه‌شنبه 7 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
ام البنین - ایران - تهران -- یا خیلی ساده و بیسوادی یا فوق العاده شارلاتان و پاچه خوار, بجای این مهملات یک کم اون دریچه مغزت را باز کن یه هوائی بهش بخوره, ثواب داره بخدا. آخه عوامفریبی و دروغگوئی تا کی? امثال تو با نادانی ایران را ویران کردند.
سه‌شنبه 7 دی 1389

niagara - ایران - تهران
چه اسمهای تخ...ی دارن این ساندس خورا.ام کلثوم و ام بنین و چی وچی.آخه جاهل خبرنگار کارش مصاحبه است.اگه فتنه جو وخونریز نبودن که خبرنگارو تو زندان نمینداختن.نه تورو خدا نذارن بعد این مدت خونوادشونم ببینن.مرگ بر خ.ر. سیفون بر ا.ن.
سه‌شنبه 7 دی 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
ام البنین - ایران - تهران وق وق نکن شیرت خوشک میشه اصلا برای چی باید خبرنگار رو بگیرند.. گور بابای تو و امثال تو ساندیس خور عربزاده اخود پرست .
سه‌شنبه 7 دی 1389

aria1346 - ایران - تهران
خوب این کاربر - ام البنین - همه شما رو مشغول کرده
چهار‌شنبه 8 دی 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
یه عرب زاده یه نظر داده همه بهش جواب دادن این عرب زاده کمبود توجه داره حالا اگه بهش بی توجهی بشه دق میکنه دیگه خود دانین از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی ست. لعنت بر جمهوری اسلامی و طرفداراش پاینده ایران
چهار‌شنبه 8 دی 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
واقعا خوشم اومد ازت ام البنین جیگگرم حال اومد که اینا با خوندن کامنتهای زیبای شما خونشون به جوش اومده کجا بودی این همه وقت. هاااااااااااااای هیچ وقت مثل امروز نخندیده بودم با ارزوی موفقیت برای شما و امثال شما.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

تی تی - اکراین - کیف
بابا همش که این امل شد. این نشسته داره به ریش هممون میخننده. می دونم خیلی سخته ولی لطفا جوابش رو ندید . از کجا معلوم برای همین سایت کار نمی کنه تا ...
چهار‌شنبه 8 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
ام البنین - ایران - تهران اگه تو حرف نمیزدی نمیگفتن لالی .
چهار‌شنبه 8 دی 1389

bitta - المان - درتموند
حکومت ایران مخصوصا این کارها را میکند تا تمام خبرنگارهای دنیا از سرنوشت انها عبرت بگیرند و برای تهیه گزارش دیگر هیچوت به ایران نیایند.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

امین بهار آریا - آلمان - کلن
خداوند به انسان عقل و شعور داده که اول فکر کنه بعد حرف بزنه. ام البنین جان یه کم فکر کن!!!!!!
چهار‌شنبه 8 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.