ناگفته های کیمیا از جنایت میدان کاج


ناگفته های کیمیا از جنایت میدان کاج

حرف‌های کیمیا، همان زن جوانی که باعث دوئل مرگبار دو رقیب حادثه جنجالی میدان کاج شده است، حتما شنیدنی است. انتظاری نیست که واقعیت‌ها را بگوید. زنی 30 ساله که چهره تکیده‌یی دارد و با دیدنش به یاد حرف‌های قاتل می‌افتیم که می‌گوید عشق پیر و جوان، زشت و زیبا و موقعیت نمی‌شناسد.طوری حرف می‌زند که انگار دلباخته «محمدرضا» بوده است.

البته کارهایی که انجام داده و یک ساعته قربانی جنایت را رییس نیروهایش در بنگاه مسکن کرده خود نشانگر رابطه‌یی عاطفی است.خانواده «محمدرضا»، وی را فریب خورده می‌گویند و کیمیا را زنی می‌دانند که پسرشان را به مردن داده است.کیمیا گویش خاصی دارد، لباسی پوشیده که زنان سن بالا به تن می‌کنند، کوچه بازاری حرف می‌زند و مرتب از سردرد می‌گوید و می‌خواهد قرصی بخورد تا آرام بگیرد.«کیمیا» از قاتل دل پری دارد تا جایی که 6 ماه پیش وی را به زندان انداخت، این زن پراکنده حرف می‌زند و به رسم امانتداری همه گفته‌هایش را مدنظر قرار داده‌ایم.«از مهدی-قاتل- 2 پرونده شکایت داشتم، یکی سبزرنگ و دیگری بنفش که نشان می‌داد، او من را کتک زده و اختلاف مالی هم داریم، محمدرضا هر 2 پرونده را دیده بود، می‌گفت وکیل می‌گیرد،می‌گفت ناراحت نباش نمی‌گذارم یک مو از سرت کم شود، اما فرصت پیدا نکرد، همه‌اش حرف بود و زود رفت.»«کیمیا» آهی می‌کشد که نشان بدهد از مرگ محمدرضا خیلی ناراحت است: «محمدرضا از وقتی دنبال رهن خانه بود و به بنگاه من آمد با هم آشنا شدیم، مشکلاتم را که شنید قول داد کمکم کند. پسر خوبی به‌نظر می‌رسید، به‌خاطر همین خیلی زود وی را به بنگاه بردم و گفتم که وی 150 میلیون تومان پول به من داده و شریکم شده است، خواستم همه او را رییس خودشان بدانند و بعد با هم شروع به کار کردیم، پسر سالم و کاری‌یی بود که حیف شد!»هربار به نام «مهدی» می‌رسد، مکثی دارد و ترس به چهره‌اش می‌نشیند: «از وقتی مهدی آزاد شد، مزاحمت‌هایش زندگی را از من گرفت، باز شکایت کردم، همیشه می‌ترسیدم، حاضر بودم ماهیانه 2 میلیون تومان بدهم که یک مامور مراقب دختر من باشد. حتی در آن زمان به قاضی پرونده گفتم یک مامور شخصی بدهید مگر چقدر حقوقش می‌شود حتی حاضر بودم بیشتر از 2 میلیون تومان بدهم فقط من را از مزاحمت‌های «مهدی» محافظت کند. اما نتوانستم و وقتی محمدرضا قول داد نمی‌گذارد مهدی من را اذیت کند، خوشحال شدم، محمدرضا قوی‌هیکل بود و حتما مهدی از او می‌ترسید.»وقتی از کیمیا می‌پرسند، محمدرضا در بنگاه حقوق هم می‌گرفت، سرش را به اطراف می‌چرخاند:«محمدرضا حقوق مشاوره می‌گرفت، در مدتی که به بنگاه آمد همیشه قراردادها را تنظیم می‌کرد. من هم حقوق و پول‌هایش را کارت به کارت می‌ریختم به حسابش، یک بار 200 هزارتومان و کلا یک میلیون تومان به حسابش ریخته بودم. یادم می‌آید اولین پولی که از من گرفت، 270 هزارتومان بود. محمدرضا خیلی زحمت می‌کشید و کارمند خوبی بود.»وقتی به وی گفته می‌شود که چه فایده همه بودن‌ها به‌خاطر تو از بین رفت و نمی‌دانید چه آتشی به پا کردید، کیمیا فقط سکوت می‌کند، سکوت، سکوت و سری از تاسف تکان می‌دهد.

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
به به به. خانم کیمیا یک زن احساساتی و غمناک دیگر مثل شهلا (معشوقه و قاتل زن محمدخانی) که از فردا تمام چاقوکش ها و شرخر ها و دختربچه های احساساتی و خلاصه همه خوانندگان نشریات زرد قربان صدقه اش خواهند رفت که بیچاره چه زن رنج کشیده و مظلومی بوده. خوشبختانه در این پرونده جرمش فقط وجدانی است و قانون با او کاری ندارد وگرنه تا ده سال آینده باید قیافه نحس این فاحشه را روی صفحه اول نشریات زرد در پیشخوان روزنامه فروشی ها در حال دادگاه رفتن و .. تحمل می کردیم.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
تو خفه !دو نفر رو به کشتن دادی و زندگی دخترت و باباش رو از هم پاشوندی فقط و فقط واسه زیر دلت !بنگاه رو که از قاتل داری بیچاره,پولش رو بالا کشیدی زندانیشم کردی بعد محمدرضا رو کردی رئیس بنگاه و شریک جنسی ات اونوقت میخوای قاتل برات کف بزنه?نهایت کثیف بودن یک بشر در وجود تو عینیت یافته.و نهایت حماقت یک بشر در وجود قاتل و مقتول!خوش به حال پدر دخترت که هنوز نفس میکشه!همین!
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
میخوام ببینم اون مردم و پلیسهایی که شاهد این قتل بودن راحت خوابشون میبره جوان مردم کف زمین جان داد. و هیچکس هیچ کاری نکرد.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

Felfel GHermez - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
ما همه اعضای خانواده به خاطر این ماجرا واقعا ناراحت هستیم خدا صبر بده به خانوادش
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

kasra75 - المان - دورتموند
خاک بر سرمردی که بخاد برای یک زن لا شششششششیییی کشته بشه و یا کسی رو بکشه...... دورتموند
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

SHIRZAN48 - بلژیک - بروکسل
اخرالزمان شده ;......
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

iranazadiran - ایران - تهران
در آخر فیلم قیصر نقش نیروی انتظامات و شعار حضور آنها در جهت امنیت جامعه . به مردم آرامش میدهد که قانون از آنها حمایت کرده و مراقبشان است. امکان ندارد یک فیلمفارسی که در زمان قبل به مستهجن بودن شناخته شده بود با هر صحنه ای خالی از شعار درستی فتوت جوانمردی نباشد و همیشه شر بود که توسط خیر از بین میرفت. در جامعه فعلی که خیر (مردم عدالت خواه و فهیم ) برای احقاق حق خود شر شناخته شده و به میکرب تشبیه میشوند معلوم است بطن جامعه به چه شکلی تشکیل و چه فرهنگی را در درون خود می پروراند. روحت شاد شاه فقید که چه جواهر کمیابی برای ایران و ایرانی بودی.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

غزل خاموش - ایران - اصفهان
سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی ، هم وطن، چرا انقدر احساسی نظر می دی؟ یک نفر دیگه قتل کرده، چهار نفر دیگه مثل سیب زمینی وایسادن تماشا کردن، شما به این خانم فحش میدی؟ کسی که مرتکب قتل می شه یک بیمار روانیه، این بابا که از قبل هم معلومه که روانی بوده و هی قرار دعوا می گذاشته با این و اون، اونوقت شما به جای منطق با احساس حکم به گناهکاری این زن می دی که اصلاً هنگام قتل حضور نداشته؟ فرض کن خود شما عاشق یک زن به قول خودت فاحشه بشی و به خاطرش بری چاقو کشی کنی و آدم بکشی و نگذاری ببرنش بیمارستان تا زنده اس، این وسط اون زن گناهکاره یا شما بی خرد؟
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
به به قضاوتها شروع شد...عجب مردمی شدیم.داستان ها سه طرف دارند:طرف من,طرف تو,و حقیقت.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

Felfel GHermez - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
pandora - آلمان - کلن آفرین به کامنت شما واقعا جای تحسین داره .موفق باشی
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زنکه احمق هوسرانیت باعث شد 2 نفر را بدبخت کردی البته هر بلایی سر قاتل بیاد باز هم کمه
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
Felfel GHermez - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ. مرسی عزیزم
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
من نمی‌دونم چرا همه به این زن میگن فاحشه؟؟ بابا دلش خواسته با اون مقتول رابطه داشته باشه به شماها چه؟ تقصیر قتل رو چرا گردن اون میندازین؟ یه آدم بیشعوری زده یه بدبختی رو کشته چون مثلا غیرتی بوده! به زن بدبخت چه مربوطه؟ مگه زنه مخصوصا با مقتول دوست شده بوده که قاتل بیاد بکشدش؟ مردم چه زن و چه مرد اختیار بدنشون رو هم ندارن که راجع بهش تصمیم بگیرن؟ به شماها چه دخلی داره که کی با کی باشه؟ کی میخواید انسان بشید؟ شماها از اون زن بدبخت و مقتول بیچاره و قاتل عوضی بدترید که!
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
زمون ما می گفتن بخاطر دختر با هم دعوا نکنید و ما هم این حرفو قبول داشتیم. حالا چه عقبگردی زده جامعه که باز قیصر بازی سر زن جماعت مد شده. این وسط قاتل باید بعنوان متهم ردیف اول تنبیه شه که جرمش محرزه و بعد مقتول بدبخت که لقمه بزرگتر از هیکلش ورمیداره و آخر سر همین کیما که مردها رو به بازی می گیره و با دروغ و 270 هزارتومن سر کارشون میذاره
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

A.Ahooraei - المان - کلن
این زنک کثیف و دروغگو هست اول به شوهر اول خیانت کرد بعد به دومی و حالا هم میخواسته از این بیچاره جوون مرگ شده سوئ استفاده بکنه امثال اینو من شخصا تجربه کردم. زنی که یکبار خیانت کرد دیگه درست شدنی نیست. میگید نه خدا کنه نصیبت شه تا تجربه کنی.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
bita tehrani - کانادا - ونکوور-درودبرشمااا..
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
وایییییییییییییییییییی اقایون چه پرروووووووووو هستن مردایییییییییی ایران وای وای مرد ایرانییییییی .... که الان اگه این داستان برعکس بودطرف زن بوده چه کار می کردید مردا میرن 4تا 4تا زن میگیرن شما هیچی نمیگن شما هایی که فقط کیمیا رو متهم میکنید ...!!تازه یه سری از مردهای ایرانیی که خارج از کشور هستند دیگه چرا؟؟. وایییییی وایییییییییی متاسفم ایرانیا خیلی با رو فرهنگشون کار بشه!!. مردای هوس باز و پر توقع!مرتیکه روانی بوده .... از قدیم گفتن پشت سر هر زن خرابی یک مرد است!! وسلام اول خودتون رو درست کنید!
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن-گل گفتی بابا انگارخارج نشین ها عقده ای ترهستند میشه ازکامنتهاشون فهمید چه رنجی میکشند.!!!{بلانسبت بعضی ازاقایون}...
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

arash1977 - ایران - تهران-میدان کاج
کیما تو هم باید اعدام بشی .
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

pandora - المان - کلن
بعضی یا نمیفهمند یا به نفعشونه نفهمند !!!## و شما hovakhshatare - ایران - تهران از اول ماجرا میدونی یا نه?حتما نه!از شوهر اولش و خیانت و کلاه برداری زنه?
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
pandora شما ولی مثل اینکه اونجا بودی که انقدر راحت لباس قضاوت پوشیدی دوست گرامی.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

Fareed - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسگو بالاخره شما کدوم طرفی هستی .با دو تا کامنت کاملا متضاد حس همدردی میکنی.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
bita tehrani - کانادا - ونکوور . من جریان رو خوندم.طرف هیچ کس هم نیستم.هیچکدام از 3 نفر ! اما اینجا فمنیست بازی زور داره !
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
Fareed - ایران - تهران-فمنیست!!!
جمعه 28 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
bita tehrani - کانادا - ونکوور . انسان تا زمانی که قسمت عقب مغزهش (مخ چه ) کار بکنه دست به قضاوت میزنه, اونهارفتند اما وظیفه ماست که بررسی کنیم ببینیم چرا چنین شد! چون بهمه قضیه اشراف نداریم معنی اش این نیست که نباید حدس بزنیم یا فکر کنیم! متاسفم که خانمها باز حقیقت رو فدای مصلحت کردن, اما من دوست دارم هر دو طرف دلایلشون رو بگن! بگن که چه دلیلی باعث میشه که سعیده/کیمیا ,وغیره به خاطر پول جنایت میکنن وبگن چرا مردهای ایرانی اموزش ندیدن که پول رو مقدم برعشق بدونن! امنیت از اقتصاد ناشی میشه واقع گرایی از فهم درست ناشی میشه, مهدی اعدام میشه, محمدرضا مرد, کیمیا دنبال شکار جدید میره, دخترش هم دم پارک ملته! اینا خواهر برادرهای ما هستند ,اگر توانای درک داشتیم! درک نشانه هوش است! .
جمعه 28 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . فمنیست!!!===>. به قول دشمنان برگشتی از دوست! نگردد هیچ کس با دوست دشمن( غیر از ملت ایران البتهlool).
جمعه 28 آبان 1389

A.Ahooraei - المان - کلن
Nanaz khanoom و katrina شما انگار جو رو واسه خودتون میخواین اماده کنین. مگه ما اومدیم خارج که یاد بگیریم وایسیم ..... اینجور که بوش میاد شما بخاطر اختناق بیرون نیومدین. مائیکه بیش از سی سال اینجا هستیم ارزشهای انسانی رو نگهداشتیم و مثل خیلی از اینهائیکه دیر اومدن و زود بالای دیگ وایسادن از سهمش کم نشه نیستیم.خانم اخلاقیات انسانی ربطی نداره به خصلت حیوانی. اون خانم اگه میخواست رفیقه تگیره اول میرفت طلاق میگرفت. اینم که برخی از مردها 4تا زن میگیرند از چشم زن میبینند که میکنند. حتی توی ایران.ضمنا همین توی اروپاش هم اینو خطا میدونن. حالا کرد چرا 2باره خیانت کرد؟ فرهنگ داشتن به هرزه بودن نیست. یه ذره فکر کن بعد ازدواج کن.
جمعه 28 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
pandora من هم جریان رو خوندم.ولی تجربه تلخ زندگی یکی از دوستانم که از هم پاشیده شد بهم یاد داد که در زندگی زناشویی هزاران حرف و نکته هست که فقط بین خودشان بوده و بس.هیچکسی نمیتواند درک کند و هیچکس حق قضاوت ندارد.من از این اتفاق مثل خیلیها متاسفم.به عنوان یک زن هم خیلی دلم برای ایشان بعنوان یک single mom میسوزد.ولی انصافا میشود هممه حقیقت را راجع به قضیه با چهارتا مصاحبه فهمید و حکم داد?
جمعه 28 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
bita tehrani - کانادا - ونکوور ر. "زندگی زناشویی هزاران حرف و نکته هست " ولی هیچ نکته نیست که نشه دید! از همون روز اول همه چی مثله کف دست معلومه! 4 تا از دوستهای منهم رفتن کانادا الان از شوهرشون جدا شدن, اصلا از اول هم همه میدونن جریان چیه! کدوم فروپاشی! دونفر خواستن با هم باشن بهر دلیلی حالا میخوان نباشن بهر دلیلی! تاکی سنتی به همه چی نگاه میکنین! کلمه Single mum یعنی چه!. طبق قانون بچه مال مادره! قرار نبوده Double mum داشته باشیم!? اینجا دادگاهی نیست که قضاوتی باشه! انجا تبادل نظرهست که شما میفرمائین حرف نزنیم! باشه فهمیدم چرا همه موفق هستند در روابطشون بخاطر Lack of communication! در س امروز ما!!. توی ایران که حق نداشتیم با جنس مخالف حرف بزنیم! اینجا هم بیتا جان میفرمایند: اصطلاحاتی است مر ابدال را--که از ان نبود خبر غفال را!!!!!!!!
جمعه 28 آبان 1389

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
A.Ahooraei - المان - کلن . شما یه لطفی کن داستان رو برعکس فکر کن بجای کیمیا یک مرد اینطوری بوده و اون 2تا زن بودن چه میگفتی؟؟ واقعا که فرهنگ ایراننننییییی داره روز به روز پایین میره من به این خانم کار نداره به اصلل موضوع کار دارم مردای ایرانیی هوس بازننننن 90% زن دارن دوست دختر میگیرن حالا این ازدواج کرده این کیمیا شد خراب یه باز جای خودت بزار جای این خانم بعد حرف بزن لابد قاتل روانی بوده مطمن باش اگه محمد رضا رو نمی کشته کیمیا رو می کشته!!وایییییییی وای متاسفم.در ضمن تو حرفات نقض وجود داره خودت رو اصلاح کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. کاترینا جون قربوننننت والا بخدا!!!!!!!!
جمعه 28 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن . شما خواهشا اعصاب خودتون کنترل کنید این مسائل همیشه بوده و هست و خواهد بود! ادمکش زن ومرد نداره ! هر انسانی هوس بازه یکی کفش می بینه غش میکنی 70 جفت کفش داره! یکی صاحب کفش و! هوس نبود انسانی متولدنمیشد! شماهم اگه یکی گولت بزنه پولت رو بکشه بالا و بره سراغ یکی دیگه خون بپا میکنی! نگو نه! از طرز نوشتنت معلومه!.
جمعه 28 آبان 1389

A.Ahooraei - المان - کلن
Nanaz,perspolis جریان عکس اینرا ناصر محمد خانی و هوو جان برو بخون. اونجا هم امثال افکار شما حکم میکنه. بعد کامنت منم بخون. من میگم اینها بیمارن و باید از جامعه دور نگهداشته شن. نمیگم که باید کشتشون. شما اگر خودتون افکار الوده ای ندارید و ضعیف نیستی به کسی تهمت نمیزدید و مثل عاجز ها دست نیاز بخاطر همایت دیگران دراز نمیکردین شما کاترین را شاهد بگیر و کاترین هم بزودی شما رو. برو خوب فکر کن ببین چیکاره هستی توی این دنیا و چی میخوای از این دنیا. ما یکبار بدنیا میایم و جهنم و بهشتی وجود نداره اما چه بهتر که این فرصت را انسانی زندگی کنیم نه حیوانی و شهوت پرستانه. شما از موضوع دور نشو و مثل بسیجیها زود تهمت نزن و حمله ور نشو بیشتر از مغزت استفاده کن موفقتری. مرسی و خدا شفای عاجل. خدانگهدارتون با تمامی افکار ناقصتون.
جمعه 28 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
sepehr دوست گرامی حرفهای جالبی میزنید شما.یعنی روابط بین زن و شوهر همین است که مردم از بیرون میبینند و دیگر هیچ????من نگفتم کسی حرف نزنه فقط میخواهم بگویم انقدر راجع به بقیه راحت قضاوت نکنیم.من و شما هم ممکنه یک روز زندگیمان از این رو به ان رو بشود(چند نفر را وجدانا خودت میشناسی,بخصوص توی غربت?)بقول معروف هر قدر هم که احتیاط کنی بالاخره یکی پیدا میشود که به ماشینت بکوبد.شاد باشید.
جمعه 28 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
sepehr همین دوستی که ازش حرف زدم تا هفته قبل از شنیدن خبر جداییش داشت قربون صدقه شوهرش میرفت جلو بقیه و شوهرش هم خودکشی میکرد واسش باز هم جلو بقیه.من تا حد زیادی در جریان اختلافشون بودم و شوک شدم.بقیه که جای خودشون..حالا شما همه چیز را مثل کف دست میبینی جای تبریک دارد.در ضمن من به اینها که شما گفتی communication نمیگم.اسمش هست judging یا اگه بی انصافترشو میخوای gossip .یادمان هم باشد که همین ادمها ماه قبل و هفته قبل روزنامه و صفحه حوادثشو میخواندند و نچ نچ میکردند
شنبه 29 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
A.Ahooraei - المان - کلن-ببخشید???افکارناقصتون ???المان زندگی میکنی هنوزاداب محترمانه حرف زدن باخانمها رویادنگرفتی ?من که نمیگم همه زن هافرشته هستند !تاموضاعاتی ازاین قبیل پیش میاد بعضی ها چنان تند وسریع قضاوت میکنندانگارسالیان سال باطرف زندگی کردندو یک پاقاضی {صلواتی} میشوند !!! خیانت کثیف وچندش اورست وکاملامخالف هستم خوشبختانه شمامردهستید عقلتون سالم وبه قول دین مبارکتون زنان ناقص العقل هستند ولی نمیدونم چراخداونداحمدنژادرومردافرید???!!!نانازخانم دقیقاموافقم باهات بهترین راه دوری کردن هست فقط یک کلمه یادگرفتن مافرق داریم ...بی خیال مگه مجبورهستیم که هی رواعصابت رژه بروند خصوصا وطنی اش !راستی بیا تاپیک فوتبال 6تاییها دوباره دوربرداشتند
شنبه 29 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
sepher - استرالیا - سیدنی-درودسپهرجان,, امان ازدست شما که هیچ چیزی ازچشمتون پنهان نمی ماند شما یکدونه ای حالایک تخفیف بده lol
شنبه 29 آبان 1389

reza74000 - ایران - تبریز
اینجور سلیطه ها خیلی هارو بدبخت کردن...
شنبه 29 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
bita tehrani - کانادا - ونکوور . "هفته قبل از شنیدن خبر جداییش داشت قربون صدقه شوهرش میرفت". خوب حالا مگه چی شده! جدا زندگی میکنن! چرا انقدر بزرگش میکنیم? دو جوون تصمیم گرفتن راه خودشون رو برن! شمااگر من رو میشناختیید قدرت تجزیه وتحلیل من رو undermine نمیکردی اما کسانی که میشناسن میدونن من همیشه ارام حرف میزنم و همیشه و متاسفانه حرف درست و اخررومیزنم! متاسفانه, چون دوست دارم یه بار حرفم اشتباه باشه ونشد! از من بگذریم! بیتا جان بزار یه باربرای همیشه با حقیقت روبرو بشیم! انتخابی نبوده! بزار جداشدن رو انتخاب کنیم! یاد بگیریم برای انتخاب خودمون و دیگران, دادگاه نریم! چاقو نکشیم! جیغ نزنیم! و احترام بذاریم ! کوتاه زما عمر رو!.
شنبه 29 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . کاترینا خانم عزیزم نظر به استعداد شگرف شما در راه مبارزه با فمینیزم! شما را به سمت مشاور فرماندهی جهبه شرق منصوب میکنم! باشد که تمهیدات و راهکارهای شما باعث پیروزی های پی در پی وروزافزون گردد.(پیوست): ندارد looll
شنبه 29 آبان 1389

1983 - ایران - تهران
نور به قبر محمدرضا بباره چه پسر نازی بود
شنبه 29 آبان 1389

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . مرسی عزیزم منم منظورم همین بود..........دمت گرم
شنبه 29 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
sepehr عزیز شما نکته مرا نگرفتی.ادما اختیار خودشونو دارن.من هم جیغ نزدم!من گفتم تظاهر جلوی بقیه به خوشبختی (یا بدبختی) توی روابط بین زن و شوهرها(از نوع ایرانیش بخصوص)زیاده.
شنبه 29 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
sepher - استرالیا - سیدنی-اوه چه پستی نه نه مرسی من رشوه بگیرنیستم همچنان فمنیست هستم ..ولی خیلی بامزه گفتی کلی خندیدم lol//ناناز دارمت :)
شنبه 29 آبان 1389

+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.