بخشهایی از مداحی منصور ارضی - ویدیو


بخشهایی از مداحی منصور ارضی


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=vNVyWyZx1jA

msforugh - ایران - تهران
این مرتیکه کلاه بردار راجب سپر میگه اون احمق ها هم میزدند تو سرشون . ای ملت تو رو به هر کی دوست دارید برید مطالعه کنید تا گیر همچین ادمهای چاپلوس نیافتید که از بی سوادی شما سو استفاده کنند
یکشنبه 23 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
زمان شاه سلطان حسین نالایق دوباره زنده شده.
یکشنبه 23 آبان 1389

mahtab999 - کانادا - تورنتو
اون یارویی که سمت راست این شیاد نشسته جرا بیخودی گریه میکنه.....جرا اینقدر دماغشو میمالونه.....معلومه که یه کمی دواش دیر شده..
یکشنبه 23 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
اخه بی پدر تو اونجا بووودی?تف به ذات کثیف تو و بقیه اونایی که با این اراجیف باعث میشن 4تا احمق بکوبن تو سر خودشون,تف
یکشنبه 23 آبان 1389

amoo uk - انگلیس - لیدز
هزیون گفتی و پوچ مغزان تائید . ایران هم عقبگرد تا صحرای کربلا نه ابی نه نانی چی میچسبه یک سا ندیس
یکشنبه 23 آبان 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
معلوم نیست اینا این شر و ورها رو از کجاشون در میارن؟ مرتیکه چاچول باز
یکشنبه 23 آبان 1389

dentist_amir - انکلستان - لندن
وای چقد دلم تنگه ای کاش منم اونجا بودم یا علی . بسوزن اونایی که نمی توانن ببینن. اقامون که بیاد اون موقع است ما می خندیم . زیاد دور نیست اون موقع
یکشنبه 23 آبان 1389

bach abadan - ایران - آبادان
دوستان اون آقایی که سمت چپ مداح نشسته بازیگر سریالهای تلوزیون هستش (عمار تفتی) که در سریالهای خواب وبیدار وسریال زیر هشت بازی کرده
یکشنبه 23 آبان 1389

freepersia - نیوزیلند - تارانگا
وای خدا چقدر خندیدم به حماقت این ادمهای احمق که پای منبر این مردک مزخرف نشستن و اشک میریزن و به سر و سینه میزنند, حقیقتا که شما حقتون همینه که این جور جانوران عرب زاده بادیه نشین با این افکارعقب مانده و اسلامی مزخرف و مسخرشون بر شما گوسفندان ولی وقیح حکومت کنن خاک بر سر همتون احمقهای نادان.
یکشنبه 23 آبان 1389

soltan969 - انگلیس - لندن
عروس 9 ساله ,خاک بر سر بیشعور و نفهمتون کنند اخه یک جو عقل تو سرتون نیست اخه کدومتون حاضرید دختر یا خواهر 9 سالتون رو شوهر بدید.
یکشنبه 23 آبان 1389

dr.jalalian - مالزی - کوالالامپور
دریوزگی که شاخ و دم نداره...
یکشنبه 23 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
یک حرف رو درست گفت : "خاک بر سرمون کنن".
یکشنبه 23 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
این چه فرهنگیه ?! این مرد ! جوان ! , انگار یک ادم روانی که اینطور گریه میکنه ! به یاد یک خاطره افتادم که به اصرار دوستم برای بار اول در عمرم در چنین مداحی در مسجد شرکت کردم. عوض گریه و یا حالت عرفانی بخود گرفتن, انقدر ما از کار گریه کردن مردم خندیده بودیم که الکی گریه میکنند ! که اوایل انها فکر میکردند که ما هم گریه میکنیم, ولی وقتی متوجه خنده ماها شدند, باور کنید میخواستند مثل 2 طفل یزید کار دستمان بدهند که خودمان ترسیدیم و رفتیم بیرون ! اولین و اخرین تجربه مسجدی من ! حالا ما بچه بودیم که چنین تجربه ای کردیم, ولی این افراد عاقل و بالغ اینطور گریه میکنند ... ! همه مردم دنیا میخندند و کلوب خنده دارند, ولی در ایران مثل همیشه برعکس, کلوب گریه و عزا !?
یکشنبه 23 آبان 1389

xosrov - انگلیس - منچستر
ماشا الله علی خیلی داغ بوده مثل اینکه از بهشت جبرایل براش( ویاگرا) اورده بوده.
یکشنبه 23 آبان 1389

farhad352 - ایران - تهران
مردیکه بی شرف ، سرکرده دزدها و مفت خور مثل ارباب چلاقت! امیدوارم که بزودی ترا در کنار سایر آخوند های مفت خور صدقه بگیرآویز طناب داری که به یکی از درختان ولیعصر متصل است تو ننگ تاریخ بشریت را درکنار سایر یاران اربده کشت ببینم. وطن فروشی و دد منشی هم اندازه ای دارد.
یکشنبه 23 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
تازه اینجا جشن گرفتن...! تو جشنشون هم گریه و زاری میکنن! ها ها هااااااااااااااااااا
یکشنبه 23 آبان 1389

حخا - استرالیا - سیدئئ
freepersia - نیوزیلند - تارانگا وkhosh bavar - ایران - یزد و soltan969 - انگلیس - لندن و pandora - آلمان - کلن .....تمام دنیا میگن د عقایده دیگران باید احترام گذااشت.اما شما جاهلها هنوز یاد نگرفته اید.اینه ازادی بیان.اخه به شما چه ربطی داره.اونهایی که دوست دارن میرن.شما چرا فکر میکند که باد نظر بدین///
یکشنبه 23 آبان 1389

KSD91022 - ایران - تهران
هدف امام حسین مبارزه با ظلم واجرای عدالت درجامعه بود.ماایرانیها چون نمیتونیم مثل امام باشیم فقط عزاداری برای امام حسین رو یاد گرفتیم.هدف امام حسین خیلی بالاتراز این حرفابود.
یکشنبه 23 آبان 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
یکی از پوفیوز ترین ادمهای حکومت کثیف اخوندی همین بی ناموس ارضی است تف به گور ننه و بابای همتون
یکشنبه 23 آبان 1389

علی بی غم - ایران - تهران
آقا هر مداحی برای خودش تقریبا ده بیست نفر آدم دورش هست که حقوق بگیر این بابا هستند یعنی هرچی مداحه می گه اینا الکی می زنند تو سر و کلشون و مجلس را به قول خودشون گرم می کنند اینایی که دور و برش هستند همه خودی و تعلیم دیده هستند.. اگر می خواهید با این جماعت بیشتر آشنا شوید بروید فیلم چند می گیری گریه کنی را ببینید.
یکشنبه 23 آبان 1389

omide azadi - ایران - تهران
این خدا نشناس ها صبح ها میان تو خونه ی خدا دم از مظلومیت امام اول شیعیان میگن،بعد از ظهر هم قداره میبندندو میان تو خیابونا ملت مظلوم و بیگناه و میکشن.بابا باور کنید ما هم مسلمون و شیعه هستیم ولی چرا مثل این ولد حروم ها نیستیم.بخدا قسم نه امام علی و نه پیامبر عظیم الشان اسلام اونطوری که شما عزیزای هموطن من فکر میکنید نیستن.البته من به شما ها حق میدم چون یک حساب دو دوتا چهار تاست.شما میگین این افرادیو که شما ها ازشون دم میزنید مثل همین سران حکومت دیکتاتوری بودند.ولی بخدا قسم اینطور نبود،.پیامبر خدا بعد از فتح مکه دشمنانشو به بهترین جاهای عربستان تبعید کرد.
یکشنبه 23 آبان 1389

pimpa - سوئد - استکهلم
واقعأ خاک بر سرتون که برای یک آدم کش و بچه باز اینجوری فیلم بازی میکنید. ع ل ی ماشین آدم کشی اون ممل حرامزاده بود و مثل اربابش بچه باز. واقعووو
یکشنبه 23 آبان 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
مرتیکه احمق تو کدوم یکیشون بودی که خبر داری چرا به شعور مردم توهین میکنی یه مشت نادان هم گریه میکنن.چرا یکاری میکنید مردم به دین همدیگه توهین کنند همین دولت و مثل شماها ملتی هستن که مردم و مجبور میکنین توهین کنن به اعتقادات همدیگه
یکشنبه 23 آبان 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
این بیچاره ها به علت بی سوادی و نادانی این کارها را می کنند. در تمام دنیا، حتی پیشرفته ترین کشورها، هم چنین آدم هایی هستند که سرشان به جهالت خودشان گرم است و آزاری هم برای کسی ندارند. مشکل ایران وجود این جور آدم ها نیست. مشکل این است که حساس ترین مناصب کشور دست این جور آدم هاست.
یکشنبه 23 آبان 1389

hamsafari - ایران - تهران
msforugh - ایران - تهران . آخه تو و امثال تو نمیفهمید که مشکل از دیگران نیست
یکشنبه 23 آبان 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
این مرتیکه حرف حسابش چی بود! خرج عروسی, مهریه فاطی, سپر علی قمه کش, خدیجه,اسما و....راستی این اسما دیگه کیه? این مرتیکه الدنگ از کجا میدونه دست علی قمه کش گرم بوده? ای تف تو ذات هر چی اخوند و طلبه و مداح بیسواد و نفهمه. راستی این سپر سه جا به درد علی خورد, پشت در, تو کوچه, تو مسجد! من حاضرم شرط ببندم اخر این ...و شعرهای که این مرتیکه میگفت اگه ازش بپرسی چی گفتی خودش نمیدونه چی گفته!
یکشنبه 23 آبان 1389

mehr47 - ایران - تهران
freepersia - نیوزیلند - تارانگا - نه عزیزم اینها و پا منبریهای عوضی تر از خودشون بی سواد هستند اما احمق نیستند. یک مشت فاحشه دینی که مذهب رو وسیله پیشرفت و کاسبی کردند خوب هم دارن به جیب میزنن.
یکشنبه 23 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
واقعا اون کسانی که ازتاریخ و فرهنگ خودشون اطلاعاتی نداشته باشند . عوام کل النعام بیش نیستند .حیف نون که این گوسفندان مصرف میکنند.
یکشنبه 23 آبان 1389

amir-0631 - ایران - ایران
حالا چند خریدن سپرو ؟
یکشنبه 23 آبان 1389

odin - بلژیک - انتورپن
soltan969 - انگلیس - لندن -عزیز من نمیدونم چرا شما از این مسئله عروس 9ساله و اینکه این وحشیها بدختر بچه ها تجاوز میکردن ناراحتی؟ اما من فکر میکنم ادم پست و بیشرفی که دختر 9ساله خودش رو حالا یا از ترس یا برای جانشینی و حکومت و هر بهانه دیگه ای به یک عرب 53 ساله میفروشه لیاقتش همونه که بیوجدان زندگی کنه.حالا این خانواده محترم اهل بیت که همشون از زور شهوت و شقدرد هرروز به یه جا حمله میکردن لیاقتشون همین پستهای بسیجی هستن که براشون تو سروکله بکوبن.مهم اینه که مردم و اغلب جوونها الان سواد دارن و شماها فریب این شیادها رو نمیخورین و وجدان یک انسان حتا فکر دختربچه9ساله رو نمیکنه.حالا این بیغیرتها بذار در این منجلاب خودشون دست و پا بزنن. زمان بنفع ما و ضرر اونهاست. هر چی جلوتر میریم از تعداد احمقها کمتر میشه و اگاهان بیشتر.کاش حوصله اش بود و داستان واقعی کربلا رو مینوشتم.گرچه همه میدونین که چه دروغ بزرگی رو باسم سوپرمن«حسین خونی» غالب کرده بودن.1200ســــــال.
یکشنبه 23 آبان 1389

پانته آ آ آ - امارات - دبی
من هیچی برا گفتن ندارم . اینادیگه شورش رو در آوردن . فقط مونده شب اول عروسی رو تعریف کنن ( حجله َ) مردم بزنن تو سرشون . خوب گفتی . خاک بر سرتون
یکشنبه 23 آبان 1389

amir pishro - ایران - تهران
چی میگه ؟ بدم پدر پدر پدر سوختتو در بیارن هان
یکشنبه 23 آبان 1389

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
dentist_amir - انکلستان - لندن ) بهتره هرچه زودتر تشریف ببری ایران پای ممبر این مرتیکه شیاد. حیف این بریتانیا برای تو و امثال تو
یکشنبه 23 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
حخا - استرالیا - سیدئئ : فقط خاطره ام را گفتم و از ازادی بیانم 100% استفاده کردم و نظرم را گفتم ! این دیگه چه اسمیه, حخا, منو بیاد استخوان گیر کردن در گلویم میاندازه: حخا ! میتونی لطف کنی معنی اسمت را بگی, استرالیایی که نیست, هست !?
یکشنبه 23 آبان 1389

m uk - انگلیس - منچستر
منصور عوضی اینجاست میگن میم مثل مادرت را سلام برسون
یکشنبه 23 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
حخا - استرالیا - سیدئئ . اتفاقا ازادانه نظرم رو گفتم,یه مشت احمق!یکی از یکی بدبخت تر که هرچی سرشون بیاد حقشونه!خلایق هر چه لایق!
یکشنبه 23 آبان 1389

chengiz_khan - روسیه - مسکو
تو را به خدا ببین ملت خر ما را.
یکشنبه 23 آبان 1389

odin - بلژیک - انتورپن
حخا - استرالیا - سیدئئ -میدونی جانم، بدبختی شماها یا ما اینه که شماها ازادی رو در این میبینید که ازش سوءاستفاده کنید در محدود کردن دیگران! کی بشما گفته که شماها حق دارید هر دروغی و کلاهبرداری ای بنام اعتقادات غالب کنید و از راه اون دزدی و حکومت کنید؟ در ضمن همه اعتقادات رو نباید بهش احترام گذاشت.هیتلر و موسولینی و احمدی و خامنه ای و چندتا دیگه از این موجودات حقیر اعتقاد داشتن و دارن که باید نسل کشی کرد و همه مخالفین خودشون رو ازبین ببرن. همه مردم دنیا باهم متحد شدن و زدن پس گردن هیتلر و موسولینی و در اینده هم ا.ن و اربابش که عقاید فاشیستی رو که حق زندگی دیگران رو میگیره ترویج میدن. شما هم میخوای اسمت تو این لیست منفورین مثل حاج منفور عرعرضی باشه؟ این گوی واین میدان سودش در دو ساندیس و ضررش درختای خیابون مصدقه
یکشنبه 23 آبان 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
حخا - استرالیا - سیدئئ - آزادی بیان خوبه ولی نه برای ضد و غیر ایرانی مثل تو که بخواد از زبون فارسی هم سواستفاده کنه. ننگ من که نموندند کورش و نادر و رضا شاه ها که ببینند کجا دارند ترتیب فرهنگ ایرانی رو با همون زبان پارسی میدن و اسمش رو هم میذارن آزادی بیان!
یکشنبه 23 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
خرافات و جهل = بردگی, شماها فکر میکنید این حروم لقمه ها چجوری 1400 سال ما را به بردگی کشیدن? از طریق همین خرافات مذهبی و حسنیه وحج و مشهد و امامزاده و از این مزخرفات, هر وقت تونستیم تازی نامه ها رو اتش بزنیم اون موقه از قل و زنجیر اعراب رها میشیم
یکشنبه 23 آبان 1389

mn4434 - انگیس - لندن
چیزی که حد نداره خرییته
یکشنبه 23 آبان 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
لره همش دعا میکرده با اماما محشور بشه.میمیمره.پسرش خوابشو میبینه .بهش میگه جات خوبه؟؟؟میگه نه بابا پدرم در اومده .از صبح باید پانسمان سر امام علی رو عوض کنم.اب به حسین بدم .پوشک علی اصغر رو عوض کنم.رقیه رو ببرم مهد.برای زین العابدین سوپ درست کنم.کفترای رضا رو دون بدم.برم زندان ملاقات حسن عسکری.شب هم خبر مرگم خسته وکوفته دنبال مهدی بگردم
یکشنبه 23 آبان 1389

msforugh - ایران - تهران
hamsafari - ایران - تهران .. یک کلام ختم کلام . یا مزدوری که به خاطر پول همه کار میکنی یا بیسوادی 100 در 100 که معنی بچه 9 ساله برای ازدواج رو نمیفهمی . میخوام ببینم چه حالتی میشی وقتی یک اخوند 50 ساله بیاد سراغ دختر یا خواهر 9 ساله ات ..
دوشنبه 24 آبان 1389

molod - ایران - تهران
اینکه چیزی نیست تو شهر ما گ..اران نماینده استاندارو میزنه امام جمعه جدید قبلی رو می زنه باور کنید راست میگم..
دوشنبه 24 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
khosh bavar -خان:از یزد معنی ِ. نام حخا..با یه چرخش...اخح ِ ...آدم خوش حال..!!
دوشنبه 24 آبان 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
با درود و عرض پوزش از دوستان,عهد کرده بودم این نوع ویدیوها (مجیزگویی) را نبینم. هر بار مناسبتی پیش میآد به سایتها رجوع می کنم تا راز حماقت برخی آدمها رو دریابم! اما خیر ..گویا حماقت افراطیون و تندرویان به ویژه در مذهب و دین تمامی ندارد که ندارد!
دوشنبه 24 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
porharfi - هلند - آرنم : پرحرفی جان کم حرف , بمن بیسواد دیگه متلک نگو, وگرنه تا اطلاع ثانوی باهات قهر میکنم ! راستی, چرا همیشه نسیه کامنت میدی, چقدر خسیسی بابا !? من که علامه دهر که نیستم که حخا را بدانم ! ولی خدایش فکر کردم شاید با حخا منشی فامیل باشه !?
دوشنبه 24 آبان 1389

SIAVASHOMA - انگلیس - منچستر
گریه کنید مسلموناااااااااااااا. به حال دختر 9 ساله و یا بحال خود بی شعورتون. .ای که چه گوسفندانی . امت خر هم دیدن داره ها. تا شماها هستید انگلیس و امریکا غمی ندارن.
دوشنبه 24 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
میگویند روزی پدری پسرش را برد پیش مسئول مطرب های روحوضی که این در انحا فن روحوضی یاد بگیرد . مسئول کار وقتیکه این جوان نجیب را دید بپدر گفت این با این نجابت بدرد ما نمیخوره پدر پرسید چاره چیست . او گفت باید ببری بدهی لااقل 10 بار لواط کنند تا روی این جوان یک مقدار باز شود پدر انرا ببرد و برای اینکه مسلط تر باشد سپرد 20 بار از پس این جوان برایند . چون برگشت رئیس مطرب های روحوضی پرسید چه کردی . پدر گفت دستور ترا اطاعت کردم و برای کار ائی بیشتر دادم 20 بار بر ان انجام وظیفه کردند . رئیس مطرب ها بگفت این چنین جوانی دیگر بدرد ما نمیخورد . و بهتر است ایشان را بکار وعظ و طلبه بودن بگماری . بله عزیزان . هر کاری دریدگی خاص خودش را میخواهد . کار وعظ و خطابه اشد تمرینات را میخواهد که این فرد هم دارد . خوب بچهره ان ودیگر ملا ها نگاه کنید و این ضرب المثل ثابت خواهد شد
سه‌شنبه 25 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.