علیرضا افتخاری: خود را نباختم؛ شئونات الهی نصیبم شد


علیرضا افتخاری: خود را نباختم؛ شئونات الهی نصیبم شد

علیرضا افتخاری گفت: «خوشحالم در حوادثی که در چند وقت گذشته برای من و خانواده‌ام به وجود آمد، خود را نباختم و آنچه شامل حال من شد، شئونات الهی بود.»

به گزارش  فارس از اصفهان، پنج‌شنبه شب در حاشیه سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، به طور ویژه از  علیرضا افتخاری تجلیل شد. 

استاندار اصفهان طی سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه از هنرمند متعهد و یگانه اصفهان تجلیل می‌کنیم، گفت: «استاد علیرضا افتخاری چهره ماندگار موسیقی استان اصفهان است.»
 
علیرضا ذاکر اصفهانی افزود: «به این سبب از استاد افتخاری تجلیل می‌کنیم که به صدای او آشناییم، به آن علاقه داریم و به او افتخار می‌کنیم.» 

علیرضا افتخاری نیز که چهار تصنیف برای حاضران در جشنواره اجرا کرد و با استقبال فراوان حضار رو به‌ رو شد، گفت:« استادم همیشه به من تذکر می‌داد مقام آسمانی سکوت را حس کن و من آن را در خدمت به بزرگان حس کردم.»
 
وی افزود: «خوشحالم در حوادثی که در چند وقت گذشته برای من و خانواده‌ام به وجود آمد، خود را نباختم و آنچه شامل حال من شد شئونات الهی بود.»
 
جشنواره شیخ بهایی هر ساله برای تجلیل از کارکنان، مدیران، بازنشستگان و دستگاه‌های برتر هر استان برگزار می‌شود. این جشنواره امسال با حضور قشرهای مختلف کارکنان، مدیران و مقامات ارشد استان در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

romano - ایران - تهران
آخی جیگر بابا با اون دل لطیفت، اون سنگپای الهی بوده شامل حالت شده. اوخ شدی. پرو
شنبه 1 آبان 1389

a_bamdad - ایران - تهران
یعنی مزدوری توی خون و جونشه.بنده خدا کاری ازش بر نمیاد.دست خودش نیست. دیگه فحشش نمیدم.فقط آرزوی بهبودی و خلاص شدن از بیماری دامنگیر مزدوری واسش می کنم
شنبه 1 آبان 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
دامبول السلطنه!!!شئونات سلطانی نصیبت شد ولی شئونات انسانی و مردمی را از دست دادی.از اول اگر شجاعت مردمی بودن استاد شجریان را نداشتی حداقل میتونستی غیر مستقیم به مردم بفهمانی که مجبور بودی بر دوش ضحاک بوسه بزنی ولی حالا معلومه وعده وعیدهایی بهت دادند برو تو هم هم خوان جلادان شدی.تاریخ بزرگترین قاضیست
شنبه 1 آبان 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
پس باش تا صبح دولتت بدمد!
شنبه 1 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
این مردک دروغگو نه تنها از خشم مردم درس نگرفت بلکه با کمال وقاحت دوباره به آخور رژیم برگشته و از ملت طلبکار هست. درود بر استاد شجریان که هرگز حاضر نشد خودش و هنرش را به رژیم نکبت بار اسلامی بفروشد. این مزدور هم به جرگه خیانتکاران به تاریخ و فرهنگ ایران پیوست.
شنبه 1 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
گور بابای دولت.اما چرا عقده باعث شده به مسائل شخصی انسان توهین بشه?یارو پاچه خواری احمدی نژاد را میکنه.خوب بکنه.عقیده شخصیش اینه چرا بقیه فضولی میکنند?بقیه مخالفند بخودشون ربط داره.موافقند بازم بخودشون مربوطه.بهتر فضول کسی نباشه.بابا یکمی به عقاید یکدیگر احترام بگذارید.
شنبه 1 آبان 1389

ahoora mazda - نیوزیلند - آوکلند
ادم فروش ادم فروشه چه با شئونات الهی یا بدون شئونات الهی. dkdk دلت خودت خوش نکن تو هم یکی مثل همه ادم فروشا نوبتت می رسه. اسلام خیلی به ما احترام گذاشته (تجاوز, کشتار, زندان, قتل, سنگسار, اعدام, تبعیض جنسی و اعتقادی, بچه بازی و هزاران احترام دیگه) ما هم حتما باید احترام مقابل بزاریم....
شنبه 1 آبان 1389

a_bamdad - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس. می خواد بکنه بکنه به کسی ربطی نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. نظرت اینه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. تو یا به بیماری افتخاری دچاری یا توی هضم جمله زنده باد مخالف من دچار مشکل شدی و رودل کردی.متاسفم برات
شنبه 1 آبان 1389

پریشان - ایران - صدرآباد
مرتیکه اگه خودت را نباختی پس چرا در رفتی و فلنگ را بستی؟؟؟؟؟اگه وجودش را داشتی در کنار مموتی میموندی.
شنبه 1 آبان 1389

Punisher - ایران - شیراز
مرده شور خودتو اون شئونات الهی ات رو ببرن.........
شنبه 1 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
تا ازش تجلیل شد میگه شئونان الهی نصیبش شده مردک یادش رفت که به ... خوردن افتاده بود از ا.ن شاکی بود که شما از من دفاع نکردی . چه بوقلمون صفت. خیلی حقیره بهتره به حال خودش ولش کنیم
شنبه 1 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
افتخاری.دیدی حق داشتم؟! چندی پیش تو همین سایت برات نوشتم ..."تو درست بشو نیستی؟؟!!.."(ای باد به چه جهت میوزی؟...بِبَر افتخاری را به آن. جهت که وَزی..!)
شنبه 1 آبان 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
هزار بار بهت گفتم اون بوسه داغ از مموتی کار دستت داد.
شنبه 1 آبان 1389

بابک - ایران - سبزوار
زهر مار .حرومت باد شیر مادرت رفتی توی بغل یک ازگل
یکشنبه 2 آبان 1389

arsene lupin - ایران -
خدا کاری نداره داره نظارت میکنه! حالا مدام این بنده هاش حوادث رو نسبت بدهند به او!
-----------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر محل زندگی خود را صحیح بنویسید.
با تشکر
یکشنبه 2 آبان 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بنده خدا از بس ملت کم محلش کردند قات زده ...هنرمند بدون مردم هیچه..
یکشنبه 2 آبان 1389

rmard53 - ایران - رامسر
خدارو شکر تا بحال افتخار شنیدن صدای اصطاد!!!!!!!!!!!! رو نداشتم
یکشنبه 2 آبان 1389

aryamard2010 - هلند - شیراز-هاردرویک
خفه شو مردیکه نون ب نرخ روز خور. شجریان یک نفر تو هم یک نفر!!
یکشنبه 2 آبان 1389

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.اگر دوستان به خبرهای روزنامه ها و سایت ها و شبکه های خبری ماهواره ای در طی مدتی که علیرضا افتخاری جیره خوار رسمی حکومت شده ،دقت بفرمایند به سخنان پر فراز و نشیب و مشتت و متناقض این هنرمند خودباخته و خودفروخته پی میبرید.ایشان علاوه بر نوکر صفتی و پاچه خواری دچار یک بیماری مثل دوشخصیتی بودن است.ملت بزرگوار ایران هیچگاه این بی احترامی افتخاری را به استاد خودش و به ملت ایران فراموش نخواهد کرد و او را در زمان خودش گوشمالی خواهد داد.من از دوستان استدعا میکنم دیگر از خرید آلبومهای این مزدور خودداری فرمایند.
یکشنبه 2 آبان 1389

dara20 - ایران - تهران
مطرب دربار شدی و روح و شرفت را به عاملان جنایت و تباهی وفساد فروختی. تو اگر شعور داشتی مزدور نمی شدی خودتو الت دست یک مشت ملای بی سروپای روضه خوان سر قبور نمیکردی تو دانسته خطا کردی و مانند پسر کذائی نوح با بدان بنشستی و خاندان ابرویت گم شد.
یکشنبه 2 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
هاله نور را به ملت ترجیح داد.
یکشنبه 2 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.