استقبال از احمدی‌نژاد در لبنان - ویدیو


استقبال از احمدی‌نژاد در لبنان

بی بی سی : اقای احمدی نژاد گفته که از لبنانی قوی و متحد حمایت می کند.رئیس جمهوری ایران پس از ورود به بیروت با میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان گفتگو کرد. در این دیدار چند توافق نامه و یادداشت تفاهم میان دو کشور امضا شد. مهرداد فرهمند گزارش می دهد.

پاندورا - آلمان - کلن
اسم لبنان و فلسطین که میاد .. حالم از هرچی مسلمون و برادر دینی و کوفت و زهرماره بهم میخوره
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

dentist_amir - انکلستان - لندن
ای ولا دمت گرم افتخار ایرانی به مولا
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
به امید روزی که دیگه اسمی از اینها نباشه و همگی به درک واصل بشن .
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

rojhelat - ولز - کاردیف
مرگ بر ساندیس خورا
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
شیری سرباز جهان ارای قهرمان.بشکن "رستم وار"شاخ اولان دیو رو .بکش" ارش" وار خطوط مرزی ایران زمین رو.برو "سیاوش"وار توو اتش ورو سفید بیرون بیا.برو"بهرام"وار به مصاف شیر.بذار دستت رو "چمران"وار بر گلوی ظالم که "مصدق"وار:رخش تاریخ ذوالجلال توست.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
اگه خیلی دوسش دارن مال اونها باشه. گدا گشنه ها مال مردم ایران رو میریزن تو شکم اینا چاق و چله شدن باید هم این کارها رو کنن. یه بار چنین چیزی سرشون بیاد مثل مردم ایران از غلطی که کردن پشیمون میشن
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

togyan - انگلیس - لندن
یه سئوال? اگر احمدی نژاد به جای اینکه یک میلیارد دلار خرج لبنان کنه, همین پول را خرج مردم ایران میکرد, وقتی میرفت لبنان همینطور مورداستقبال قرار میگرفت?
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

Kaweh - آلمان - مونیخ
بی شرف احمق یک دهم این را هم در ایران ندارد
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

msforugh - ایران - تهران
ولی بدبخت جرات نمیکنه پاشو تو دانشگاههای ایران بزاره
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
احمدی قهرمان شب بمان شب بمان!! دسته گل محمدی بچه بودی میامدی!!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
دقت کنید! همه استقبال کنندگان با زیر شلواری اومدن! انتری نژاد هم که پیژامه گل گلی پوشیده! به نظر شما اون مرد خوش شانس در بین این جماعت کیه؟ قرعه بنام چه کسی خواهد افتاد؟ این افتخار نصیب چه کسی خواهد شد؟ والله هو العلیم حکیم
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
این رو پیش بینی کرده بودم . مگر نگفتم در فضای مجازی مغز فندقی های حزب الله برای احمدی نزاد چه چه و به به می گفتند و آشکارا آقایان موسوی و کروبی و خاتمی و جنبش سبز را "دست نشانده- فریب خوردگان آمریکا و اسراییل- خیانتکار- و غیره می خواندند آنهم درست در روزهای اختناق و سرکوب شدید پس از "انتصابات" 1388 . این خودباخته گان اگر بدرستی حامی حق و عدالت بودند, یا نیت به جای آوردن مراتب سپاس و قدردانی از ملت بزرگ ایران می داشتند, آن روزها از صدای حق مبنی بر {الحق یُعلا و لا یُعلا علیه} حمایت کرده ندای در گلو خفه شده آزادیخواهان سبز را "لبیک" می گفتند! اما نه تنها چنین نشد بلکه مانند ارباب شان احمدی نزاد و پدر خوانده اش, به شعور رهروان جنبش سبز که اکثریت مردم ایران را تشکیل می دهند, اهانت کردند.آنها فراموش کردند که ما ایرانیان تاریخ را در حافظه ی خود ثبت کرده و به رسم نیاکان ما, سینه به سینه نسل به نسل منتقل می کنیم. و کینه توزی و مزدوری ها را بی پاسخ نمی گذاریم. درود فراوان بر ندای آزادیخواهی جنبش سبز مردمی ایــران
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

mehrdad2004 - کره جنوبی - سئول
هر دولت یا شخصی به این عربها میلیاردها دلار پول مفت بده واسش همین طورملق میزنن این عربها عجیب پولکی هستند,بعدهم یه سوال اینجا مطرحه که اصولا لبنان یا فلسطین چه نفعی برای ایران و ملت ایران داشتند بجز اینکه با حمایت از انها کشورمون در عالم منزوی تر شده شما بغیر از این فکر مکنین?
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف --- وقتی‌ از این نطق‌های آتشین میکنی‌، کهنه هم به خودت میبندی؟.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

habibollah - ایران - تهران
چه تیکه ایه دوشیزه خبرنگار.آره بابالبنانته.هاهاهاها
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

azit4 - فرانسه - پاریس
به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
dentist_amir - انکلستان - لندن . طبق معمول عقب افتاده و مزدور دیگری از رژیم و دین سیاهش در انگلیس مامن حزب اللهی ها ی متعفن -- دندنپزشک قلابی کارمند اصطبل کوئین یا طویله ی ملا-سفارت-. تیر زاده ی عشقی و این همکار مرگ بر رژیمتان ...استقبال لبنان از پولهای دزدیده شده از حلقوم ملت زیر خط فقر ایران.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا وای مردم از خنده! پاینده باشی دوست عزیز!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف --- تو هم ببند ...اون زیپ دهان را
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف .. اره بگو همون جا نگرش دارند. مال خودشون باشه. تو که خیلی سنگ شو به سینه میزنی واسه چی اومدی المان به مسیحیا پناه اوری.pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ... دوست عزیزم خیلی جالب گفتید.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
مموتی رئیس جمهور اوناست باید ازش طرفداری کنند. البته تروریست از تروریست خوشش میاد این طبیعی است. باید این ساندیس خورها هم بفرستیم جنوب لبنان !
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
azit4 - فرانسه - پاریس . افتخار شوهر کرد و رفت زمانی که درخیابانهای تهران قدم میزد و کودکی را در ساعت درس در حال فروختن ادامس دید.افتخار شوهر کرد و رفت وقتی که دولت ایران چهارده میلیارد دلار به دولت ترکیه باج داد .افتخار شوهر کردو رفت وقتی پاسپورتتو به اندازه کاغذ دستشویی ازت قبول نکردن و رفتی پاریس پاسه فرانسوی گرفتی. افتخار با دلار هفت تومن شوهر کردو رفت و ما رو با دلار 1100 تومن تنها گذاشت.و افتخار شوهر کرد و رفت وقتی سنگاپور و مالزی ا ز ما جلو زدن و قبرسی که یه روز خر صادر میکردحالا دیگه بهمون ویزا نمیده.حالا این افتخاری که شما صحبتشو میکنی کجا میشه گیرش اورد پیداش کردین سلام من و هفتاد میلیون ایرانیو بهش برسونین.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف -اخه بیسواد تو که تو زندگیت یکبار هم شاهنامه نخوندی مجبوری بیای از همچین کتابی اونهم واسه همچین تحفه ای مثال بزنی؟ «اولان!؟» این دیگه چی بود؟ اولان رو از کجات دراوردی که میخوای بچسبونی به شاهنامه؟ برو بچه جون برو حتا اگه 60سالت هم باشه میگم بچه چون از نظر سواد زیر کودکستانی.واسه این الاغ سوار ساندیسی که رفته لبنان ذولجلال و رخش یه کم زیاده چون اسب حیوان بسیار باهوشیه و به موجود بیشعور سواری نمیده،این بابا همونکه سوار شماها شده براش کافیه.البته برای الاغ و اسب و چهارپایان اگر افسار لازمه، برای شما و دوستانتون همون ساندیس حکم افسار رو داره.البته کسی که در 5سال 400میلیارد دلار پول بیزبون رو میدزده و برای خودش نوچه استخدام میکنه باید هم بادمجون دورقاب چینهایی مثل شماها داشته باشه.نوش جونتون این تیکه استخون.ببرش زیر ناودون نوش جان کن.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

antidajjal - ایران - تهران
با پول بیت المال برای خود تبلیغ میکنند..
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
azit4 - فرانسه - پاریس // ولی من به عنوان یک ایرانی هیچ افتخاری به آن نمیکنم. حالا نمیدونم مشکل از ایرونی بودن من و شماست و یا در تعریف افتخار تقریبا 20 سال نوری با هم فاصله داریم و یا مشکل در سواد گرامر زبان فارسی ماست که درک همسانی از صرف فعل "کردن" نداریم!! الله اعلم
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

pouriya - ایران - رودسر
قربون بند کیفتیم -- تا پول داری رفیقتیم
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
لبنان زمانی عروس خاورمیانه بود ببینید آتش کین تندرویان تمام خواه چگونه این عروس را به خاک سیاه نشاندند. بارها گفتم ملت ها بی گناهند. حزب الله و حماس پیرو منافع مادی خویش اند نه برپایی دموکراسی! صد البته موضوع حقوق بشر هم در محاسبات مادی سران تمام خواه احزاب نامبرده نمی گنجد. کافی ست نگاهی گذرا به حال و روز مردم و شهرهای مناطق محروم و جنگ زده ایران بیاندازیم تا میزان حقانیت و محور عدالت حکومت ولایی را دریابیم !
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
azit4 - فرانسه - پاریس . ... بیخود می کنی افتخار می کنی مگر تو ایرانی هستی ...قاتل افتخار ندارد تازیزاده افتخار می کنی چون خوی جنایت در خودت هم هست سفارتی سوسمار زاده ایکاش یک بمب نوترونی شما را پیش الله می فرستاد.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
چراکه نه ازحق ایرانیان زده میشه ومیلیونهادلاربه حزبالله کذایی لبنان داده میشه بایدبشتکم بزنند!!!!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
azit4 - به چی افتخار میکنی؟ به هزینه کردن پول ملت گرسنه ایران برای یک مشت تروریست؟ به ویرانگری؟ به لجن پراکنی؟ به لاف و گزاف زنی؟ به آشوب بر پا کردن . ملتها را به جان هم انداختن؟!!!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

dentist_amir - انکلستان - لندن
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس وقتی شعور فهمیدن رو نداری بس بسوز تا بسوزی ما هم این جا به ریش شما ها می خندیم .
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
معلوم نیست چقدر به ساندیس خورهای لبنانی پول دادند که از مموتی استقبال کنن؟!!!! مموتی تیرخلاص زن هم از پارسال تا حالا براش عقده شده بود که اینجوری ازش استقبال بشه. با هزینه ملت ایران چند تا گشنه گدای لبنانی رو جمع کردن که هنر نیست!!!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
بابا شما ها کی میخواهید بفهمید .هرکس یه عقیده وسلیقه ای دار .یکی افتخار میکنه .یکی ننگ .هر دو سیلیقه جدا خوب باید همینطور باشه .شما ها که ادعای فضل ودانش میکنید .اندازه الاغ پیغمبر هم فهم ندارید.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس . اومدم جواب مزدور را بدهم دیدم کارم را راحت کردی .اینها و امثال اینها نام مقدس ایران را نجس می کنند و شرمنده هستیم که اینها خود را ایرانی بدانند.ننگ بر تازی ها
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
odin - بلژیک - انتورپن دوست عزیز خیلی عالی جواب دادید. ممنون گرچه جواب ابلهان خاموشی است.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف-مسخره تاریخ انقضاساندیس رونگاه کن وقتی میخوری ..
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ahoora mazda - نیوزیلند - آوکلند
ساندیسخورا خوب خوردن. چرا از رو نمیرید. چرا از درد هموطناتون بی اهمیت هستید. تنها جواب منطقی اینه که بخاطر جیره این کار میکنید
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
ننگ به اون افرادی که بخاطر چندتا ساندیس تاریخ گذشته هموطن خودشو به این عربا ترجیح میده .
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف. مزدور ولایت! باز هم بگو من نوکر رژیم نیستم و شوفر تاکسی هستم و ساندیس خور نیستم! مگه مجبوری با ساندیس ویسکی بخوری که قاط بزنی و اینهمه پرت و پلا بگی؟! تو مخبط اسلامی مامور رژیم اینقدر شعور نداری که بفهمی تمامی این به اصطلاح استقبال کنندگان از اعضای حزب الله هستند و مثل تو مزدور نوکر رژیم جیره بگیر رژیم ددمنش و نکبت بار اسلامی هستند. اینها نون شب زن و بچه شون رو عنتری پفیوز از جیب ملت ایران میده! اگر شرف و حس میهن پرستی داشتی از یک جانی و خائن به ملت ایران و کودتاچی دروغگو حمایت نمیکردی و اینقدر هذیان و لاطایلات بهم نمی بافتی! چند بار بهت گفتم خودت رو به دکتر نشون بده! گوش نمیدی بد مستی هم میکنی و خودت رو لو میدی! بد جوری سوتی دادی مغز مشکی!
جمعه 23 مهر 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
نظرات بعضی از هموطنانمون حال بهم زنه.خوب یکی دلش خواست از احمدی نژاد طرفداری کنه.به تو چه آخه؟باباشی مگه؟غلط میکنی که مسخرش کنی!
جمعه 23 مهر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
چه فشاری اومده به بعضی ها.تارهای رویاهاشون رو پنبه شده میبینن با"پاور پلی"دکتروبازدید از لشکریان (به قول رادیوWDR المان)-اونهم در 4 ک.م مرز اسرائیل.
جمعه 23 مهر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
اصفهان نصف جهان!من "پناه" اوردم.میگن کافر همه را....مگه منم ...... که پناه بیارم وپناهنده بشم.من با ویزای قانونی واقامت تحصیلی اینجا اومدم وموندگار شدم.
جمعه 23 مهر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - المان - دوسلدورف
odin از بلژیک.ممنون از اشاره وگوشزدت.حق با توست.واژه ای ودیوی بنام" اولان"وجود ندارد(در شاهنامه).من هم شاهنامه خوان قدری نیستم.احیانا "اولان´دیو"اسم من در اوردیه که از داستانهایی که پدر بزرگم برام می گفت در ذهن من ثبت وحک شده.مثل واژه"مرده زما"(یعنی جن)که به قول خودش در کوههای کرمانشاه باهاشون روبرو شده بود.با اینهمه ممنون.من با رجوع به لغتنامه های مختلف وگوگل چیزی به نام "اولان"دیو نیافتم.
جمعه 23 مهر 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
kili_patilaki - قطر - دوحه. نه این شما مزدوران رژیم هستید که حال همه رو بهم زدید! کجا سیر میکنی عمو؟! نکنه مثل اصحاب کهف توی غار خواب بودی؟! غلط کرد کسی بخواد از یک جانی و خائن به ملت ایران و کودتاچی حمایت کنه! مثل اینکه من بگم میخوام از هیتلر حمایت کنم. امروز اسم بردن از هیتلر هم در دنیا جرم داره. خامنه ای و عنترش هم در ردیف جلادان تاریخ و جنایتکاران علیه بشریت قرار گرفتند. جای دیگه هم یک کامنت مزخرف گذاشتی که این عنتری نژاد در دل مظلومان جا داره! این مخبط جانی پدر هر چی مظلوم و فقیر در ایران هست رو در آورده با این سیاستهای مسخره یک شبه و حکومت امام زمانی. اونوقت تو مزدور رژیم چپ و راست از این ملیجک حمایت میکنی؟! این همه ویدئو از دروغهای عنتری در همین وب سایت هست. شرم نمیکنی از دروغ و جنایت حمایت میکنی؟! تو چه کاره عنتری نژادی؟! مزد بگیر؟ یا هالو و عوام؟ اگر دین دارید چرا دینتان را به این دروغگوی جانی فروخته اید! چندین فقره شرکت در قتل و ترور در پرونده عنتری نژاد هست. تو اصلا کجایی هستی؟!
جمعه 23 مهر 1389

marjamak - نروژ - اسلو
. https://www.youtube.com/watch?v=s7hsoBAEWBk. https://www.youtube.com/watch?v=v0G_um1FiWk. این فیلم را ببینید .
جمعه 23 مهر 1389

pouriya - ایران - رودسر
Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن. کاملا درسته, و یا نه غزه نه لبنان هر دو فدای ایران.
جمعه 23 مهر 1389

marjamak - نروژ - اسلو
. بیائید در این هفتۀ دوستی دستیاری به پناهندگان ایرانی مقیم یونان بدهیم شما دوستان ایرانیام نیز سکوت خود را بشکنید تا کی سکوت و بی تفاوت بشینیم و فقط نگاه کنیم که چه بر سر هموطنانمان در کشورهای یونان و ترکیه می اید سکوت و بشکنید و به پا خیز ید و از ایرانیان در یونان حمایت کنید ..با درود بر ایرانیان میهن پرست امروز 14 اکتبر اعتصاب کنندگان پناهنده ایرانی در یونان اتن گرد هم امده و 6 ت...ن از این دوستان دهان خود را دوخته اند و در بین این عزیزان یک خانم ایرانی هم هست که به خاطر رعایت نکردن امور پناهندگی از طرف دولت یونان و بلاتکلیف نگاه داشتن سالیان سال پناهندگان ایرانی دهان خود را دوخت خواهش می کنم از این عزیزانمان حمایت کرده و انها را تنها نگزاریم انها نیاز به حمایت ما دارن با فکس زدن و تجمع جلوی در سفارت یونان حمایت خود را از این عزیزان اعلام نماییم00302106990827_00302106726217 شماره وزارت کشور یونان منتظر حمایت شما هستیمم .
جمعه 23 مهر 1389

marjamak - نروژ - اسلو
https://www.youtube.com/watch?v=s7hsoBAEWBk. https://www.youtube.com/watch?v=v0G_um1FiWk. این فیلم را ببینید.
جمعه 23 مهر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
ای بنازم وب.. به اون دموکراسی وازادی بیان وقلم واندیشه ای که "زبل خان"ها خواهانشن!!!زبل خان ها خدارو شکر از قدرت واسلحه وحاکمیت تو وامثال تو فرسنگها دورید.مبلغان ازادی اندیشه وبیان?زکی!فکر کردی عقل شعور همه اندازه عقل وشعور نداشته خودته واتابکی وصور اسرافیل واتابای وبقیه ماهواره LA سازان وبینان!
جمعه 23 مهر 1389

sabzazad - ایران - تهران
اخه اینم شد رئیس جمهور?مرتیکه انگار یه هفتس حموم نرفته.تقصیر ندارند انتری وجمهوری اسهالی و ولایت وقیه ذاتشون کثیفه V
جمعه 23 مهر 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس:زبل جان کمتر چرند بگو.ثواب داره.من هر جور دلم بخواد زندگی میکنم و تو نمیتونی برام تعیین تکلیف کنی آقای دل سوخته ی وطن.
شنبه 24 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
odinتو که ادعا سواد میکنی وبه همه میگی بی سواد .حتی را اینجور می نویسن نه حتا.جناب دکتر چلغوزیان .mirzadeh e eshghi دوست من نظر هرکس محترم چه موافق چه مخالف .حق با شماست .بعضی ها حقارت غربت زیادی برایشان فشار اورده .پاینده باشی.
یکشنبه 25 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.