کاریکاتورهای جدید خانواده درگیر


کاریکاتورهای جدید خانواده درگیر

درگیر 100 - شعار کتبی

درگیر 101 - لری کینگ سبیل چخماقی داشت؟

درگیر 102 - جیغ

درگیر 103 - سردبیر , ژان والژان

درگیر 104 - وقتی مخالف ها یارانه نمی گیرند

درگیر 105 - مانور آقای سرکوب منش

echose. - انگلیس - منچستر
خیلی با معنی بودن.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
یکی از چیزهایی که این ارازل اوباش و حقوق بگیرهای ساندیسی رو تا مغز استخونهاشون میسوزونه اینه که دخترهای شیردل ایرانی محل سگ هم بهشون نمیذارن،کلا نه فقط دخترها،پسرها هم وقتی این قیافه ها و این شخصیتهای پست و حقیر رو میبینن،حالشون بهم میخوره، بزرگترین ارزوی اینها دوستی که نه نزدیکی به این بچه هاست، من بعید نمیدونم بعد از اینکه این وحشی بازیشون تو خیابون تموم شده اجازه نداده باشن که اینها اون کلاه گیسها رو برداشته باشن! احتمالآ اول بردنشون زیر زمین مسجد بعد هم امت در صحنه ازپیشنماز و مسئول بسیج ژتون خریدن و رفتن تو صف. نوش جان، گوارای وجود برادران «عر زشی» ایشالله دفعه بعد اون یکیها لباس دخترها رو میپوشن و شماها طلافی میکنید.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
صمد در راه اژدها
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
بابا بزرگ تو میدونی درد مردم ستمدیده ی ما یکی دوتا نیست حرفای ساده و پر محتوایت ناگفته ها رو در عمل به همه نشون میده پس تا روز "پیروزی نور بر تاریکی" با ما بمان . به امید آن روز
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

Ezhaq - ایران - تهران
تشکر خیلی جالب بودن کاملا بجا بودن.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
odin - بلژیک - انتورپن. گل گفتی .
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

nikbakht_s58 - ایران - تهران
آخرین کاریکاتور شاهکار بود، البته کارای مانای عزیز همشون شاهکارند. خیلی دوست دارم مانای عزیز، مانا باشی و سرافراز. مزدا نگاهدار تو باد
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

parsik - ایران - تهران
مثل همیشه عالی بود
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

sara5 - ایران - تهران
سلام خیلی خنده دار . بود. بچه ها من. یک نظر دارم یکی از ماها یک . میل بسازم تا از خبر های داغی. که به میل های شخصی مان . میرسد. همه مان با خبر بشیم و همه مان از اون خبر استفاده کنیم یعنی اینکه ون میل جدید را به این میل همه گانی ارسال کنیم. لطفآ جوابم را هرچه سری تر بدهید.
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
sara5 - ایران - تهران -نه عزیز جان این پیشنهاد شما عملی نیست چون شما نمیدونی چه افرادی پاسورد ان ایمیل را در اختیار دارن. اگر قرار بر این باشه که ایمیل قابل استفاده برای همه باشه و همه بتونن داخلش رو ببینن و کنترل کنن که چه ایمیلهایی رسیده، مطمئنآ چند تا ساندیس خور هم این پاسورد رو بدست میارن و اونوقت نه تنها اخبار انجا قابل اعتماد نیست بلکه کامپیوترها هم امنیت نخواهند داشت.میبینید که با انسانهای معمولی و دارای اخلاق انسانی روبرو نیستیم. با کسانی روبرو هستیم که در یک بحث ساده فیزیک یا هنر مثل اب خوردن دروغ میگن، در زندانها بدختر مردم تجاوز میکنن، زیر شلاغ ادم میکشن،وسط خیابون بسینه دخترها تیر میزنن و بلافاصله در اینجا مینویسن که ما با شماییم! میبینی؟با این قوم ظالمیین، این چرکابه تاریخ هیچ کاری غیر از پاک کردن کامل نمیشه کرد. اونهم کمی صبر عزیز جان سحر نزدیک است.شبکه های ایمیلی خود بخود فعال هستن سایتها هم کارشون جمع اوری همون خبرهاست.
جمعه 16 مهر 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
اخری معرکه بود به خدا.
جمعه 16 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.