انتقاد بی سابقه احمدی نژاد از کیهان: آیا یک رسانه حق دارد به زن یک رئیس جمهور اروپایی نسبتی دهد؟

 
انتقاد بی سابقه احمدی نژاد از کیهان:
آیا یک رسانه حق دارد به زن یک رئیس جمهور اروپایی نسبتی دهد؟

عصر ایران : محمود احمدی نژاد ، رییس جمهوری اسلامی در مصاحبه اخیر خود با روزنامه ایران از روزنامه کیهان انتقاد کرد و صریحا خواستار محاکمه رسانه هایی شد که با تهمت زدن و بی آبرو کردن افراد اخلاق اسلامی را زیر پا می گذارند .

به گزارش عصر ایران
رییس جمهوری با اشاره به مواضع برخی رسانه ها که خود را طرفدار دولت می دانند ، گفت: برخی اتفاقات در رسانه‌های ما می‌افتد که من از اساس به آنها اعتقاد ندارم، آنهایی که راجع به خود من است، من شخصاً گذشت می‌کنم، اما آیا مثلاً یک رسانه می‌تواند به زن یک رئیس‌جمهور اروپایی نسبتی بدهد؟ این با کدام اسلام می‌خواند؟ ممکن است مخالف ما باشد ولی آیا من می‌توانم نسبتی به او بدهم. حتی اگر فردی انحراف اخلاقی دارد، یک رسانه نمی‌تواند این را بنویسد. چرا که خلاف شرع است.

وی افزود : " یک کسی در کشور ما یک اشکال اخلاقی پیدا کرده و رفته پنهانکاری کرده آیا ما باید برویم تجسس و برملاکنیم؟ این جرم بالاتر از جرم است. اگر واقعاً عدالتی باشد این افراد باید مجازات بشوند."

گفتنی است روزنامه کیهان ماه گذشته با انتشار گزارش هایی از همسر رییس جمهوری فرانسه به وی نسبت " فاحشه " داده بود .

احمدی نژاد افزود : "  افرادی که می‌آیند اصرار می‌کنند که یک فردی کافراست، در دین اسلام چنین چیزی وجود ندارد. من فعلاً بحث شخصی نمی‌کنم، بحث حوزه عمل اجتماعی است، مگر یک انسان می‌تواند تجسس و اصرار کند که فردی فاسد است. این نه اسلام است، نه جمهوری اسلامی، نه اخلاق و نه ایرانی و نه مردانگی است. بعضی از روزنامه‌ها خودشان را معیار حق و باطل می‌دانند. خیلی جالب است که می‌گویند اگر ما گفتیم که مثلاً این بد است همه باید بگویند این بد است. سعی کنند منصف باشند. ما در جمهوری اسلامی قبل‌از این‌که مسئول باشیم مسلمان هستیم، قبل از این‌که به مردم جواب بدهیم باید به خدا جواب دهیم، پیش خدا نمی‌توان با سر هم بندی و سرو صدا پاسخ داد."

وی در بخش دیگری از این گفت و گو افزود : "  ما فکر می‌کنیم همه 75 میلیون طرفدار نظام، رهبری و ولایت فقیه‌اند، خدا، اسلام، عدالت و عزت کشور را می‌خواهند اما یک عده می‌خواهند بگویند ولایت در انحصار ماست، جالب است به من می‌گویند تو ولایت فقیهی نیستی، پس کی هست، ظاهراً فقط آن آقا و آن چند نفرولایی‌اند. بدین منظور یک سایت و مجله درست کرده‌اند. بزرگترین ظلم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه همین رفتار این افراد است که می‌گویند ولایت فقیه برای عده‌ خاصی هست. "

نظرات کاربران سایت عصرایران

حرف حساب جواب نداره . با تشکر از رئیس جمهور
اگر ازخود ایشان در یک مصاحبه واقعی ، علت تهمت های خودش بهبالاترین مقامات و مسئولین قبلی و فعلی و ریختن آبروی مسلمان چیست ؟ چه جوابی خواهد داشت؟؟!! در محکمه این جهانی که هیچ در محکمه عدل الهی چه خواهند گفت ؟؟
کاملا درست گفته اند ولی جناب آقای احمدی نژاد ریس جمهور باید دغدغه آزادی بیان در جامعه را داشته باشد اینها که به هر کسی دلشان میخواهد تهمت میزنند یک آزادی ویژه دارند شما چرا آزادی مطبوعات را محدود میکنی ؟
برای من سوال پیش آمد که تاپیش از این که روزنامه کیهان به منتقدان دولت در داخل کشور هر تهمتی را که می خواست نسبت می داد و به هر روش ممکن در زندگی شخصی آن ها تجسس می کرد، آیا رئیس جمهور محترم اطلاع نداشت یا بی اهمیت بود؟؟
احسنت به رییس جمهور محبوب و مردمی
مشتی ؛ حفظ آبرو را برای مسلمان گفته اند نه زنی غیر مسلمان که تمام عالم از فسادش خبردارند.....!!!
روزگار غریبی است
عجب حکایتی است!
مثل این که بعضی‌ها فراموش کردند که خودشان در مورد همسر بعضی‌ها چه حرف‌هایی زدند!
عصر ایران اگر نظرات را منتشر نمی‌کنی پس این بخش نظرات کاربران را هم حذف کن!!!
با اینکه بنده طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی الحق و الانصاف با این سخنان ایشان کاملا موافق هستم.چرا روزنامه های دیگر به محض اینکه یک مطلبی مینویسند با انواع و اقسام اتهامات روبرو و مجازات میشوند ولی این روزنامه هرچه دلش میخواهد مینویسد و انواع و اقسام اتهامات را به اشخاص وارد کرده و از حمایت بیحد دستگاههای نظارتی و قضایی برخوردار است. به چه دلیل؟
به این می گویند رئیس جمهور منطقی و مردمی و مومن
تصور بنده این است که خود آقای رییس جمهور هم از غافله عقب نمانده و از سیمای جمهوری اسلامی مطالبی فرموده اند که می تواند پیگیری و پیگرد داشته باشد، به ویژه در زمان انتخابات ریاست جمهوری!
آقای رییس جمهور ظاهراً پرونده خانم رهنورد همسر آقای موسوی را مختومه و بایگانی کرده اند و یا فراموش کرده اند که با پرونده همسر کاندیدای رقیب قصد داشت خود کاندیدا را زیر سؤال ببرد!شاید هم آبروی یک زن مسلمان که همسر یک مرد مسلمان و هردو شیعه هستند به اندازه یک زن فرنگی مسیحی ارزش ندارد این روزها!!البته نفس دفاع از آبروی بندگان خدا خوب است اما به شرطی که پشتش اهداف سیاسی نباشد، در غیر این صورت دین و اخلاق هم ابزاری مورد استفاده قرار گرفته اند.
اگرچه من صد درصدمخالف آقای احمدی نژاد هستم ... اما با این حرف ایشان در مورد کیهان و اینکه کسی که ما مسلمان هستیم و حق کنکاش و فاسد نامیدن دیگران را نداریم 100 درصد موافقم.
حرفش درسته. راس می گه دیگه . بعضی ها فکر می کنن همین الان از پیش خدا اومدن و جز خودشون کسی حق نیست!!!!!! از احمدی نزاد به خاطر حق گویی اش ممنونم.
ما از اول انقلاب تا حالا از دست این افراد ضربه های زیادی خورده ایم .
خواهشمندیم باین گونه افراد مقابله شود .مگر اینها سخن گوی انقلابند...
ای کاش از حقوق زنان ایرانی هم دفاع کنند
مقایسه زهرا رهنورد با کارلا برونی توهین به ایشونه! کما اینکه تخلف عمومی با توهین شخصی از زمین تا آسمون فرق داره.
سلام
ریختن آبروی آقای رفسنجانی بدون اثبات در قوه قضاییه چیست؟اسلام است؟چه فرقی با کار کیهان دارد؟
قربون برم خدا را یک بوم ودو هوا را تا حالا هر توهینی که به مخالفین می شد اشکال نداشت اما به همسر یک رییس جمهور اشکال دارد.
بازم بوی مشایی میرسه به مشامم
به نظرم آقای احمدی نژاد در راه تبدیل شدن به یک اصلاح طلب شجاع است
کاملا درست فرموده اند امید است آزادی بیان بیشتر بشه
من هم مخالف احمدی نژاد هستم. اما این حرفش در باره رفتار کیهان درست است. باید انصاف داشت. امید وارم ایشان به همین معیاری که می گوید خودش هم پای بند بماند.
قابل توجه نفر اول که نظر داره: آقای احمدی نژاد باید پس از انتخابات و حوادثش هم حرف حساب میزد نه حالا که تیغ دو لبه تعصب رو گلو خودش اومده!!!!
زنده باد محمود احمدی نزاد
این برخورد رئیس جمهور بیشتر برای منافع ملی بوده زیرا بعد از اینکه خبر فوق را مقامات غربی بشوند تاثیر مثبت بسیار زیادی را در بر خواهد داشت ضمن اینکه حرفشان کاملاً حساب شده و منطقی می باشد.
اینها یک بازی سیاسی بیش نیست به مسائل مربوطه بیشتر توجه کنید تا بفهمید که برای چه سخنان احمدی نژاد تغییر کرده
بسی جای تاسف است که ما ایران را مهد فرهنگ و تمدن در دنیا می دانیم و بعد در واکاوی از درون جامعه خودمان دچار اینهمه معظلات ومشکلات هستیم
مردم ملاک عمل خود را با نوع بینش ومنش زمام داران امور جاری در کشور خود منطبق می کنند که متاسفانه در این برهه از تاریخ ما روز به روز پس رفت داشته ایم نه پیشرفت واین مورد یکی از موارد استثناء است که از دهان رئیس محترم جمهور شنیده ایم
حرف حق و منطقی از هرکه باشد و شما هر که باشید دلنشین است...
نیشدارو بعد از مرگ سهراب. نزدیک سفر به نیویورک این حرفو زده تا اونجا تحویلش بگیرن
کاش می شد یکی 5دوره رئیس جمهور می شد.
حرفش حرف حق است
فراموش نکنیم که مدیر محترم روزنامه کیهان پارسال جایزه رسانه منتقد و دلسوز را از دستان ریاست جمهوری دریافت کردند.
به نظر من حرف رئیس جمهور منطقی است در عین اینکه کیهان نیز حرف غلطی نزده بود ، سایر کاربران هم همه حرف درستی زده اند خلاصه هرکسی حتی وقتی حرف مفت هم میزنه برا خودش یه منظقی داره
رطب خورده منع رطب کرد .
هنوز مناظره ها و ریخته شدن آبروی افراد یادمون نرفته...آنجه را که برای خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند و .....
ها!!!!!!!!!
با تشکر از رئیس جمهور شجاع
من که واقعا تعجب کردم
خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مموتی در این زمینه ما هم با تو هستیم همین پدرسوخته یونجه اش کم شده یک کمی از سهم خامنه ای کم کن وبه این حرامزاده بیفزا
دوشنبه 29 شهریور 1389

maskh - انگلیس - بیرمنگهام
دوستان عزیز. نظرات کاربران سایت عصرایران کمی اموزنده است برای تمام ما که کامنت میزاریم. شاید نظر های مخالف وجود داره ولی توهین و بی ادبی !!! ما هم میتوانیم
دوشنبه 29 شهریور 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
این یک جنگ زرگری است. فریب نخورید. لعنت بر همشون
دوشنبه 29 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
تقلبی نژاد در بالا میگه:" ما در جمهوری اسلامی قبل‌از این‌که مسئول باشیم مسلمان هستیم، قبل از این‌که به مردم جواب بدهیم باید به خدا جواب دهیم، پیش خدا نمی‌توان با سر هم بندی و سرو صدا پاسخ داد.". ---------------------------------------------. رئیس جمهوری ایران، در این گفتگو، و در مقابل دوربین شبکه «ای.بی.سی»، خبر سنگسار سکینه محمدی آشتیانی و محدودیت‌های ایجاد شده برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو رهبر مخالفان حکومت را علیرغم گزارش‌های موجود در این زمینه تکذیب کرد. خوبه که در اسلام دروغ گفتن گناه بزرگی هست.
دوشنبه 29 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
تمامیه ایرانیان با چشم باز وعقل بیدار مساعل را ببینید .درود بر احمدی نژاد.نابود باد دشمنان ایران زمین
دوشنبه 29 شهریور 1389

artosh - ایران - تهران
پوپولیست................
دوشنبه 29 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
یک بار این بچه مثل آدم حرف زد.
دوشنبه 29 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
"مثل این که بعضی‌ها فراموش کردند که خودشان در مورد همسر بعضی‌ها چه حرف‌هایی زدند!" این کامنت حرف نداشت. افرین به نویسنده اش.
دوشنبه 29 شهریور 1389

قیصرمنم - ایران - اصفهان
جان خودم چه خر تو خری شده! سگ و درویش به جون هم افتادند! این پارس میکنه! اون یکی واق واق میکنه!!!!
دوشنبه 29 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
ازادی مطبوعات و بیان از جهت منفی و اسلامی !?
دوشنبه 29 شهریور 1389

م ر - ایران - تهران
آقای احمدی نژاد آن زمان که تو عکس ناموس مردم را بلند میکردی یا اینکه به این شخص و آن شخص تهمت دزدی میزدید . اون موقع وجدان بین خودت و خدای خودت نبود وقتی شما که بعنوان یک رئیس جمهور به هر کس بخواهی توهین کنی معلوم شخصی مثل شریعتمداری که از نظر جامعه هیچ جایگاهی ندارد اینطور نسبت به انسانها افترا و تهمت می بندد . این کار خداست که حرفهای خودتان را توسط هم کیش های خودتان بهتان برگرداند . آقای شریعتمداری مطمئن باشه که روزی نسبت به ناموس خودش هم این نسبت را خواهند داد شک نداشته باشید بهشت و جهنم خداوند در همین دنیاست خداوند انسانهایی که به نام دین و مذهب سوء استفاده شخصی میکنند با کفار یکی میداند اون دنیا این آقا خیلی چیزها را باید ثابت کند .الهی بامیدت که خوب انتقام داری میگیری . آهن را آهن میبرد.
دوشنبه 29 شهریور 1389

RENY - ایران - ایران
این کیهان از دموکراسی و آزادی بیان همین رو بلده که به هر کسی دلش خواست توهین کنه و افترا بزنه ولی افشاگری سایر رسانه ها علیه حکومت تلاش برای براندازی و توطئه امپریالیسم و صهیونیسم و ...است
دوشنبه 29 شهریور 1389

لبخند بزن - ایران - یاسوج
maskh - انگلیس - بیرمنگهام.منم با تو موافقم.توهین کار جالبی نیست .نه هیچ مسلمونی با این توهین ها زرتشتی میشه ونه هیچ زرتشتی مسلمون ونه با این توهینها دینی تبلیغ میشه.برعکس به هر دو داره توهین میشهو این اصلا خوب نیست چون هم در اسلاماحترام به دیگران توصیه میشه وهم در زرتشت کردار نیک ...پس بهتره خودمونو گول نزنیم چون داریم ناخواسته ادیانمون رو نغز میکنیم .
دوشنبه 29 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
اینو راست گفت توهین درست نیست
دوشنبه 29 شهریور 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
توی جامعهء ما چقدر عزاست که مرده شور هم گریه می کنه.
دوشنبه 29 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب هلسینکی . آخه مزدور بی سواد تو که سواد یک جمله نوشتن رو نداری چرا از عنتری نژاد دفاع میکنی . اولا *تمامه * نه و تمامی دوما * مسا عل * نه و مسائل .
دوشنبه 29 شهریور 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
oghab - فنلاند - هلسینکی . میشه ببندیش تو بچه مزدور دوزاری تازه بدوران رسیده.تو اول یاد بگیر مسائل رو درست بنویسی و بعدشم به مسائل خصوصی ایران ما.. نکن که کاریت میکنیم کرک و پرت اینجا بریزه بدبخت احمقی نژادی سواد و .. همینه که فقط زنده باد زنده باد بریزی بیرون و نمیتونی دو خط نظر بدردبخور بنویسی اقای مالیات 2700 تایی که بقول دوستمون هنوز نمیدونستیم رییس نوکیا تشریف داری!!
دوشنبه 29 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
imorta and zagrosاولا هنوز مسا ئل رو اگر مساعل نوشتم عدم دقت نسبت به کیبورد بود .چون نمی دانستم برای شماعالی مقامان مهم باشه.ولی شما ها حتی بانوشتن جمله معلوم که لهجه دارید.ودر ضمن اگر شماها 2700 یور اکس را ندیدید چون ازچشوه اب می خوردید.باز هم شما هااز ترس حتی جلوی سفارت ایران رفتن هم ندارید .فقط میان تو سایتها حتی با اسم مستار غرغر میکنید.درضمن ZAGROSتمامیه نه تمامه کاکا تمامیه تمامه شما یعنی خاتمه کاکا گان
دوشنبه 29 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
حرفهای قشنگی میزنی ، ولی آیا وقتی تو تیر خلاص را در سر فرزندان ایران زمین شلیک میکردی ، چنین عقیدهائی هم داشتی، یا اینکه الآن که این سگان هار پاچه خودت را هم گرفتند شروع بخالی بندی کردی.
دوشنبه 29 شهریور 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
oghab - فنلاند - هلسینکی . به کوری چشم طرفدارای رژیم لجن اسلامی و احمدی نژاد نه فقط چندین بار جلوی سفارت در لاهه رفتیم بلکه در تظاهرات بزرگ پاریس بمنظور امضای تومار و همچنین فرانکفورت شرکت کردیم.اتفاقا اونجا هم دنبال هله هوله هایی مثل تو میگشتیم که بهشون کمی مبارزه مدنی از نوع فیزیکیش رو نشون بدیم که نشد.ببین پسر جان نزار پرم به پرت گیر کنه من زاگرس نیستما باهات نرم برخورد کنما! امثال تو رو اینجا میزاریم توی قوطی هولشون میدیم قاطی باقالیا ;) با من طرف نشو که عمر کوتاهت رو توی این سایت کوتاهتر از حد معمول میکنم.حرف گوش کن احمدی نژادی ;)
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
immortala شیشکی از اینجا تا همونجاکه هستی من هلسینکی هستم هر شب جمعه هم مسجد هلسینکی در hertonimiمیرم خوشحال میشم تو ببینم .
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
oghab - فنلاند - هلسینکی . خوش بگذره بهت خونه های فساد مثل مسجد و امامزاده و این جور دخمه های سیاه با اندیشه من جور در نمیاد!همون شب جمعه هم برو مسجد که بالاخره نوبتت میشه .... بری ;) .من جای این جور جاها میرم کتابخونه یا خونه کتاب میخونم و یا میرم ورزش و یا موزیک گوش میکنم که هم سطح اطلاعاتم بره بالا و هم بدنم سالم بمونه و هم با شنیدن موزیک روحم جلا پیدا میکنه.راستی اون شیشکی هم بکش یه جاهایی که ..... پسرم ;)
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.