پایتخت روی گسل

 
پایتخت روی گسل

اتوبوس‌های خیابان ولیعصر از دیروز همگی پولی شده‌اند. دیگر در بلندترین خیابان تهران، از تجریش گرفته تا راه‌آهن بلیط اتوبوس اعتباری ندارد. ارزان‌ترین اتوبوس‌هایی که احتمالا باید «دولتی» قلمدادشان کرد 100 تومان کرایه می‌گیرند. مردم همه شوکه شده بودند. بسیاری هم دیگر کارشان از ناراحتی و نگرانی گذشته بود، مدام شوخی می‌کردند که «یارانه‌هایمان را می‌پردازیم»! با این حال در پس تمامی این خنده‌ها و بهت و حیرت‌ها لرزه‌های خفیفی جمع شده‌اند که گمانم از انباشته شدنشان باید ترسید. یک لایه‌هایی زیر پوسته شهر در حال تکان خوردن است. تهران واقعا بر روی گسل‌های خطرناکی خوابیده است.
پی‌نوشت:
چند وقتی می‌شود که اخبار پراکنده‌ای از افزایش بهای آب و برق در برخی مناطق کشور و حتی برخی مناطق پایتخت به گوش می‌رسد. آزاد شدن قیمت اتوبوس را هم که دیدم تازه بعد از 30 سال فهمیدم در جمله تاریخی «آب مجانی، برق مجانی، اتوبوس مجانی»، چه ارتباط معناداری میان «آب، برق و اتوبوس» نهفته است!
منبع : divanesara2.blogspot
siah76 - امریکا - لوس انجلس
خلایق هر چه لایق...
یکشنبه 28 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
این بخاطر اینه که ایران داره میشه بزگترین اقتصاد دنیا. البته این اتفاق همیشه برای کشورهایی که دارای یک حکومت دمکراسی واقعی دارن میافته.
یکشنبه 28 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
آب مجانی، برق مجانی، اتوبوس مجانی'از همون جملات تاکتیکی خمینی بود که سر ملت نا اگاه را با ان شیره مالید!
دوشنبه 29 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
یواش یواش مدیریت جهانی مموتی داره خودش رو نشون میده.
دوشنبه 29 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
صبرکنید امام زمان میآد برق وآب رامجانی میکنه.الان امامزمان معروف به مهدی نژاد داره داخل جمکران تونل حفر میکنه تا ناوگان اتوبوسرانی تهران بزرگ مثل مترو زیر زمین حرکت کند. البته به دلیل برخورد مهدی باچاه فاضلاب طرحش چندصد سالی به تعویق افتاده.
دوشنبه 29 شهریور 1389

svenskpojke - سوئد - یمتلند
امریکا ولدن شبیه کمونیستها فکر میکنید . البته نمیدانم شوخی گفتید یا جدی. اب را مجانی میکنیم برق را مجانی میکنیم دنیای مادی به شما میدهیم و دنیای مادی شما را میسازیم ولی دنیای معنوی شما را هم میسازیم فکر نکنید که دنیای مادی را میسازیم و به دنیای معنوی شما کاری نداریم. شما را اعدام میکنیم سنگسار میکنیم تا دنیای معنوی خوبی داشته باشید. البته یک قسمتش به حقیقت پیوست ولی یک قسمتش نه . قسمت معنوی که الان اجرا میشود قسمت مادی اش را هم میسازند
دوشنبه 29 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
اکثر کارشناسان سیاسی میگن تغییرات سیاسی در زمان شرایط خوب اقتصادی رخ میده. سخت تر شدن وضعیت معیشت مردم هیچ امیدواری برای تغییرات ایجاد نمیکنه
دوشنبه 29 شهریور 1389

dara20 - ایران - تهران
حالا نسل ابله و بیشعور 57 بفهمند که چه کلاه گشادی خمینی کلاش حرامزاده سرشان گذاشت. استقلالتان مساوی با کشک اسلامتان کشک و ازادیتان پشم است. حالا باز هم اسلام علی حسین و امام زمانتان را صدا کنید. اینها کشور را تا بطور کامل به افغانستای دوم تبدیل نکنند دست بردار نیستند. این که چیزی نیست ما مردم ایران لایق ریاضت هندی هستیم چراکه خودمان برای سرنوشتمان ارزشی قائل نمی شویم. توی اون کتاب ...اتان امده خدا سرنوشت قومی را تغیر نمیدهد مگر اینکه خودشان اینکار را انجام دهند. حالا باز هم برید گدائی کیک و ساندیس از بوزینه رهبر افلیجتان را بکنید.
دوشنبه 29 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.