احمدی‌نژاد خبر حکم سنگسار سکینه محمدی را جعلی نامید


احمدی‌نژاد خبر حکم سنگسار سکینه محمدی را جعلی نامید

محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، در مصاحبه با شبکه‌ تلویزیونی ای.‌بی.‌اس آمریکا گفت: سکینه محمدی به هیچ‌وجه به سنگسار محکوم نشده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که «‌خبری که در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده، کاملاً جعلی است» پرسید که چرا موضوع یک ایرانی به این میزان برای مسئولان آمریکایی مهم می‌شود؟

وی در شرایطی خبر محکومیت خانم محمدی به سنگسار را تکذیب می‌کند، که چند مقام رسمی قوه قضاییه ایران، از جمله رئیس دادگستری آذربایجان شرقی پس از واکنش‌های بین‌المللی به حکم صادره برای این زن که در زندان تبریز به سر می‌برد، ضمن تایید این حکم، اعلام کردند که به درخواست رئیس قوه قضاییه، اجرای این حکم متوقف شده است.

تا به حال هیچ یک از مقام‌های رسمی ایران که در این مورد مطلبی را بیان کرده‌اند، نه تنها حکم سنگسار خانم محمدی را رد نکرده‌اند، بلکه در مواردی از آن دفاع هم کرده‌اند.

با این وجود آقای احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با شبکه ای‌.بی‌.اس گفت: اگر این فرد محکوم هم شده باشد، می‌تواند با اعتراض، مراحل چهارگانه تجدید نظر‌خواهی را طی کند، بنابراین وقتی حکمی صادر نشده است، چطور می‌تواند، انتشار خبر سنگسار واقعی باشد.

وی گفت که یک شخص در آلمان با انتشار «خبرهای کذب» در این‌باره، «سروصدایی» ایجاد کرد و این موضوعی علیه ایران شد.

در حالی که طبق آمار رسمی، ایران پس از چین بیشترین آمار اعدام سالانه را دارد، رئیس دولت دهم گفت: در دولت حتی علاقه‌مند نیستم تا یک نفر مجازات و حتی تنبیه شود، ولی در آمریکا افراد به راحتی با سیم و وسایل الکترویکی مجازات و کشته می‌شوند.

براساس گزارش عفو بین‌الملل خانم آشتیانی در ماه مه سال 2006 به داشتن «رابطه نامشروع» با دو مرد محکوم شده بود و در آن زمان به انجام این کار اعتراف کرد اما بعدا گفت که تحت فشار اعتراف کرده و از آن زمان تاکنون اعتراف خود را پس گرفته است.

براساس گزارش عفو بین‌الملل خانم آشتیانی در 27 مه 2007 به سنگسار محکوم شد. اما پس از واکنش‌های بین‌المللی و تلاش‌های کشورهای غربی و واتیکان برای جلوگیری از سنگسار سکینه محمدی آشتیانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران 16 شهریورماه اعلام کرد که حکم سنگسار خانم محمدی متوقف شده است.

sadi_22 - کانادا - وانکوور
تف بر تو مردک دروغگوی پر رو عنتری بی همه چیز.
یکشنبه 28 شهریور 1389

faramarz65 - ایران - تهران
اونجای ادم دروغ گو .......... اصلا یه سوال .....محمود احمدی نژاد تو به روح اعتقاد داری .........اگر داری پس توی روحت .
یکشنبه 28 شهریور 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
آره ارواح بابای حلبی سازت، اگه سر و صدای ملل دنیا بلند نشده بود تا حالا این بیچاره رو ده بار سنگسار کرده بودید!
یکشنبه 28 شهریور 1389

iranesabz - هلند - امستردام
و مردم حکم ریاست جمهوری محمودک را.
یکشنبه 28 شهریور 1389

zorro.ir - ایران - تهران
الزایمر میمونی بیماری خطرناکیست که حقایق تاریخی و اجتماعی رو کتمان میکند این بیماری در بین احمق ترین و بدترکیب ترین و چندش اور ترین و ...ترین اصولگرایان رواج دارد علائم و شواهد این بیماری رو ملاحضه کنید.
یکشنبه 28 شهریور 1389

borJ - ایران - بوشهر
ای کاش خبر زنده رسیدن تو به نیویورک جعلی بود.
یکشنبه 28 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
خب دیگه ثابت شد که ایران دوتا تقلبی نژاد داره.
یکشنبه 28 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
مموتی که اصلا دروغ نمیگه!!! فقط یادش میره حرف راست بزنه.
یکشنبه 28 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اینکه ایران مقام اول جهان در اعدام رو داره چی. دروغه ؟ اینکه زندانها پر از دانشجو و افرادی که تنها به دلیل افکار و اعتقاداتشون تو زندان هستند و به هزاران نفر میرسند چی اونم دروغه؟اینکه به دهها و صدها نفر در جریان اعتراضات پارسال تو کهریزک تجاوز شد چی حتما اونم دروغه .و............... جنایتکار وقتی محاکمه شدی اونوقت میفهمی .
یکشنبه 28 شهریور 1389

togyan - انگلیس - لندن
دریغ از یه ذره ابرو و حیثیت.
یکشنبه 28 شهریور 1389

majid12 - نروژ - وسلو
سلام...بابا چرا به این ادم نازنین توهین میکنید خدا قهرش میگیره از من گفتن بود ادم خوبی
یکشنبه 28 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
آیا از احمدی نژاد دروغگوتر و وقیح تر وجود دارد. واقعا حیا را خورده و آبرو هم تف.
دوشنبه 29 شهریور 1389

farhad352 - ایران - تهران
کاش دروغ استخوان مشدو درگلوئ تو وامثال تو گیر میکرد و مردم را از شر نکبت بار شما کثافتان و ننگ آوران رهایی میداد. ننگ ما ننگ ما رهبران الدنگ ما. درود بر ایرانیان آزادیخواه و ننگ ونفرین بر تمامی ملا های نفرت آور و مفت خور که حتی یک روز در عمر ننگین و کثافت بارشان دست به هیچ کار مثبتی نمیزنند جز دروغ و نیرنگ
دوشنبه 29 شهریور 1389

bipol - ایران - اصفهان
این احمدی جون روش از زنهای ج.... تو خیابون بیشتره
دوشنبه 29 شهریور 1389

vezveznazi - ایران - تهران
همه چیز جمهوری اسهالی جعلیه
دوشنبه 29 شهریور 1389

م ر - ایران - تهران
تنها صفت بدی که یک انسان میتواند داشته باشد و او را دشمن خدا و پیغمبر وائمه میدانند انسان دروغگو است . آیاجمهوری اسلامی حاضر نیست کسی کوچکترین مجازات و تنبیه شود ؟ پس اون شکنجه ها و اعدامها چیست آقای رئیس جمهور ؟
دوشنبه 29 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.