تیموریان به تراکتورسازی تبریز پیوست , وحید هاشمیان هم به تبریز می‌رود

 
تیموریان به تراکتورسازی تبریز پیوست , وحید هاشمیان هم به تبریز می‌رود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حضور آندرانیک تیموریان در این تیم خبر داد و تاکید کرد وحید هاشمیان هم به عضویت این تیم سرخپوش درخواهد آمد.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید خبر پیوستن آندرانیک تیموریان به تراکتورسازی تبریز افزود: پس از مذاکرات مثبتی که با آندرانیک تیموریان داشتیم بالاخره این بازیکن امروز با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد.

وی در ادامه افزود: قرارداد باشگاه تراکتورسازی با آندرانیک تیموریان امروز به امضا رسید و دقایقی پیش این قرارداد را در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به ثبت رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: آندرانیک به عنوان بازیکن آزاد به عضویت تیم تراکتورسازی درآمد و با این شرایط می تواند از هفته دهم و دیدار با نفت تهران ما را همراهی کند.

کمالوند با تایید مذاکرات خود با وحید هاشمیان گفت: من شخصا شب گذشته با وحید هاشمیان گفتگو کردم. مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته‌ایم و نظر مثبت او را هم جلب کرده‌ایم. اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، هاشمیان نیز بزودی به عضویت تیم تراکتورسازی در می آید.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما به هواداران تراکتورسازی تبریز قول داده ایم در پایان فصل جاری سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب می کنیم. جذب بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و وحید هاشمیان نیز برای تقویت تیم در جهت رسیدن به اهدافی است که به هواداران پرتعداد تراکتورسازی وعده تحقق آنها را داده‌ایم.

تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب 12 امتیاز رتبه نهم جدول را در اختیار دارد.

esteghlali - انگلستان - لندن
فقط استقلال ..پرچم بالاست
یکشنبه 28 شهریور 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
اگه حقیقت داشته باشه که باید گفت چقدر تیموریان بدبخت شده یعنی یه تیم تو اروپا نتوانست پیدا کنه, تیمهای دسته دوم و سومی هم از لیگ برتر هم بهتره حداقل تمریناشون اصولی و انظبات دارن والا ماشااله
یکشنبه 28 شهریور 1389

irani.ir - ایران - تهران
استادیوم سهند تبریز گهوار خوبی شده برای تبریزیا!!! تبریزیا مسائل مملکت را با فوتبال فراموش میکنند در استادیوم سهند تخلیه انرژی میکنند و خیال رژیم از جانب تبریز راحت میشه. البته برشیپور اختلافات قومی نیزمیدمد و طرفداران بعضی تیمها و دائی و باقری نیز الت دست میشندو به تورکها توهین میکند تامتقابلند تورکها به فارسها توهین کنند !!!
یکشنبه 28 شهریور 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
بچه شمرون - هلند - روتردام --- انظبات !!! حتما منظورت انضباطه ، از غلط های املائی که بگذریم ، خدائیش خودت فهمیدی چی گفتی ؟. iran.ir - ایران - تهران --- دوست عزیز با شما موافقم...
دوشنبه 29 شهریور 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
خر مگس تو چرا به خودت گرفتی, حالا از کمنتت که بگذریم اسمت خیلی باحاله شایدم باید ترکی میگفتم که متوجه بشی. در ضمن از یاد اوریت ممنون بابت غلط املائی اخه ملتی که در استادیومشون بجای تشویق تیمشون اتاتورکو تشویق میکنن چی بایدگفت
دوشنبه 29 شهریور 1389

babak1362 - ایران - تبریز
بترکه چشم حسود
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.