جنتی: با آغاز حذف یارانه‌ها یک دوره شبه ریاضت در پیش داریم


جنتی: با آغاز حذف یارانه‌ها یک دوره شبه ریاضت در پیش داریم

آقای جنتی تشدید تحریم ها علیه ایران را "شرارت دشمنان" نامید

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ایران گفته است که دولت این کشور باید در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها با تدبیر عمل کند و هشدار داده که دورانی از ریاضت اقتصادی در پیش است.

او امروز ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) در خطبه های نمازجمعه تهران گفت: "اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها قطعا تنش هایی در پی دارد که لازم است دولت این تنش ها و آسیب ها به قشر محروم را به حداقل برساند. اما به هر حال قطعا یک دوران شبه ریاضتی را در پیش داریم که باید از خداوند بخواهیم این راه را هموار کند، چرا که اگر خداوند نخواهد، نه دولت، نه مجلس و نه هیچ کس دیگر نمی تواند کاری بکند".

آقای جنتی گفت که طرح هدفمند سازی یارانه ها با تدبیر آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران بررسی شده و "در نهایت به این نتیجه رسیدند که این اقدام باید انجام شود".

او همچنین به تشدید تحریم های بین المللی علیه ایران اشاره کرد و آن را "شرارت دشمنان" نامید.

برخی از کارشناسان اقتصادی عقیده دارند که اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها در شرایط فعلی اقتصاد ایران اثرات بسیار نامطلوبی بر جا خواهد گذاشت.

این کارشناسان از جمله به دشواری های ناشی از تحریم های بین المللی علیه ایران اشاره می کنند و می گویند که حذف یارانه ها در این شرایط می تواند فشار بی سابقه ای به گروه های کم درآمد جامعه ایران وارد کند.

انتقاد به مشایی؟

آقای جنتی در بخش دیگری از خطبه های امروزش در نمازجمعه تهران، پس از تقدیر از عملکرد دولت محمود احمدی نژاد، خطاب به او گفت: "ای برادر و دوست عزیز، کاری کن که قابل توجیه باشد و مردم ناراضی نشوند؛ به عنوان مثال عنصری که پر مشکل است را بالا بردن و مسئولیت های مختلف به او سپردن کار درستی نیست".

به نظر می رسد اشاره آقای جنتی به سپردن مسئولیت های گوناگون به اسفندیار رحیم مشایی، یکی از نزدیک ترین افراد به آقای احمدی نژاد باشد که اقدامات و سخنانش در موارد متعدد، اعتراض شدید روحانیون سنتی و چهره های سرشناس جناح اصولگرا برانگیخته است.

آقای جنتی گفت که از مدت ها پیش قصد داشته در این مورد سخن بگوید، چرا که معتقد است که این مورد هر چند "فرعی"، اما "بسیار مهم" است.

او اظهار امیدواری کرد که آقای احمدی نژاد در این مورد طوری رفتار کند که رضایت خدا، مردم، علما، مراجع و رهبر ایران را در پی داشته باشد.

Pezhman - اتریش - وین
تو خودت که میلیاردری. منظورت محرومین جامعه است.
شنبه 27 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
اقای جنتی؛متاسفانه ملت 31 سالست که در ریاضت انهم از نوع فکریش بسر می برند
شنبه 27 شهریور 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
ریاضت را مردم بدبخت بکشند و شکم امثال تو فربه تر و به ثروت نا مشروح امثال شما افزوده شود . ای خاک بر سر اونهایی که پای این مزخرفات تو سگ پیر میشینند و ا.. اکبر میگویند
شنبه 27 شهریور 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
بیشتر از ۳۰ سال است که مردم در ریاضت بسر مى برند این ابله متوجه نبوده
شنبه 27 شهریور 1389

amoo uk - انگلیس - لیدز
در باتلاق ناب خامنه ای و اسلام علی اغنیا غنیتر و فقرا فقیرتر شدند این 31 سال اخوندی
شنبه 27 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
انا لله و انا الیه راجعون الا شیخ احمد جنتی . در پی تکذیب خبر مرگ شیخ احمد جنتی، دقایقی قبل دفتر نمایندگی حضرت عزرائیل اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:. امت شهید پرور ایران اسلامی. به دنبال یادآوری ها مکرر شما عزیزان مبنی بر باز ستاندن جان از کالبد شیخ احمد جنتی، بار دیگر شب گذشته حضرت عزرائیل عزم خود را برای شاد کردن دل های میلیون ها ایرانی جزم نمودند و عازم اتاق خواب ایشان شدند. البته این بار بسیار مجهز تر از بارهای قبلی، همراه با چند گردان فرشته مجهز به انواع سکته، نفس تنگی، کما و ... پس از ساعت ها کار و تلاش مضاعف و به کارگیری تجربه چند صد هزار ساله در بیرون کشیدن جان، متاسفانه هیچ طرفندی کارساز نشد و تیم اعزامی همچون لشگر شکست خورده به پایگاه خود بازگشتند. از آن ساعت تا کنون حضرت عزرائیل در بالکن مبارک نشسته اند و به افق خیره گشته اند و جواب هیچ کس را نمی دهند.
شنبه 27 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
به همین دلیل توسط سایر فرشتگان مقرب کارگروهی تشکیل شده است تا پس از بررسی مساله گزارشی را به درگاه باری تعالی تقدیم نمایند و از شخص ایشان کسب تکلیف کنند. با توجه به اینکه خیل عظیمی از مؤمنان و کافران منتظر جوابی قانع کننده می باشند، و به منظور جلوگیری از پخش شایعات بیشتر، این کار گروه اولین جلسه اضطراری خود را با تاکید بر نکات زیر به پایان رسانید:. ۱- به احتمال قوی طبیعت شیخ احمد جنتی از نوع بشر نمی باشد. فرشتگان با اکثریت آراء به حضرت شیطان مظنون هستند. ۲- بهتر است مؤمنان تا اطلاع ثانوی از آیه «انا للله و انا الیه راجعون الا شیخ احمد جنتی» استفاده نمایند. ۳- مأ یوس نشدن در این شرایط بسیار مهم است. لطفا در خواست ها و استغاثه های خود را مبنی بر تسریع در ستاندن جان از کالبد شیخ احمد کما فی السابق به درگاه باری تعالی بفرستید. ۴
شنبه 27 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
4- از این پس و به طور مشخص تر از دعای زیر استفاده نمائید، مخصوصا در این شبهای پر برکت:. «الهم عجل لعروج الشیخنا احمد الی الاسفل السافلین». ۵- آگاه باشید که خداوند کریم است! ایشان در حال سنجیدن قدرت صبر و استقامت انسان ها و فرشتگان هستند. با تشکر از توجه شما،. دفتر نمایندگی حضرت عزرائیل.
شنبه 27 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
گفته بودند که این مرده کلی ملت خوشحال شدن. حیف شد. ولی همین که چند روزی با خبر مرگ این فسیل خوش بودیم بهمون خوش گذشت.
شنبه 27 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
ددمنشین...ددمنشیون!!!!!!!!!!!!!
شنبه 27 شهریور 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
naslesookhteh - ایران - تهران .خیلی خندیدم.مرسییییی.دوستان اشتباه لپی بوده.اومده بگه در پیش دارید,گفته در پیش داریم.مثل کلمه ددمششان..نه دمشسان...نه دمشنشان...اه اصلا ولش کن...
شنبه 27 شهریور 1389

babak.khormdin - ایران - مشهد
عزرایل چند ساله فقط جون هنرمندا را می گیره
شنبه 27 شهریور 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
ای کاش به جای یارانه ها ،خودتون حذف می شدید .
شنبه 27 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
منظور این جانور کودن اینه که تا حالا مردم در رفاه و آسایش بودند که از این به بعد ریاضت میکشن؟!!! گور پدر امثال تو و خمینی که خودتون به رفاه رسیدید و ملت رو به فلاکت انداختید.
شنبه 27 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
ریاضت را زمانی خواهی فهمید که جناب عزارائیل جان خبیثت را از وجود مردنی ات بیرون بکشد. دیدن و تحمل شماها بزرگترین ریاضت ایرانیان در سی و یکسال اخیر بوده.
شنبه 27 شهریور 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
به دار و دسته شما ها که صدمه ای نمی رسد. بیچاره ملت. امیدوارم قبل از این ریاضت همه تون نابود بشین
شنبه 27 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.