جنجال عکس های زن فوتبالیست استرالیایی در فیس بوک


جنجال عکس های زن فوتبالیست استرالیایی در فیس بوک

به گزارش آخرین نیوز،فدراسیون فوتبال استرالیا از یک فوتبالیست زن این کشور خواست عکسهای مبتذل خود را از صفحه ی فیس بوکش بردارد.

این خواسته در پی آن صورت گرفت که یک دختر ۱۳ ساله ی استرالیایی به دلیل تماشای تصاویر مبتذل وی در فیس بوک دچار مشکلات روحی شد!البته مادر این دختر ۱۳ساله از این فوتبالیست مشهور استرالیایی شکایت کرده است. خانم جین گفت : ” دخترم در اینترنت به دنبال اطلاعات بیشتر درباره قهرمان فوتبال مورد علاقه اش بود که با تصاویر فجیع جنسی از وی روبرو شد ، البته نه در سایتهای غیراخلاقی ، بلکه در صفحه ی شخصی این فوتبالیست که قطعا خود آنها را به روز کرده است.

بانکی نوشت:در پی این شکایت ، فدراسیون فوتبال استرالیا از لیزا دی وونا خواست که تصاویر مذکور را از پروفایلش بردارد.
هرالد سیدنی نوشت ، این تصاویر فیس بوک که در معرض دید عموم است، دی وونای ۲۵ساله را در حالات قبیح هوسرانی نشان می دهد. این عکسها در یکی از کلوپ های ورزشی گرفته شده است.

تعدادی از دوستان دی وونا نیز نظرات بی شرمانه ای را زیر عکسهای وی گذاشته بودند.
مادر این دختر نوجوان استرالیایی همچنین با ابراز تاسف شدید از دیدن چنین تصاویری گفت : ” پس از دیدن این تصاویر دیگر نمی خواهم دخترم دنباله رو فوتبالیستهایی مانند ماتیلداس و لیزا باشد. ” جین ادامه داد: ” این دختران نمی توانند برای بقیه الگو باشند، آنها مایه ی شرمساری ورزش هستند.”
هرالد سیدنی ادامه داد : ظاهرا جین آگاهی کافی از دنیای فوتبالی که سرشار از دستمزدهای هنگفت است و این افراد را قادر میسازد تنها به دلیل داشتن توانایی گل زدن به بالاترین درجات و ماشین های گرانقیمت اسپرت برسند ، ندارد.

این روزنامه همچنین با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال استرالیا ، از اینکه یک دختر ۱۳ ساله باید چنین مسائلی را در خصوص ورزشکار مورد علاقه اش کشف کند ، ابراز تاسف کرد.
شب گذشته قائم مقام فوتبال زنان در فدراسیون از جین که نام خانوادگی اش را فاش نکرد معذرت خواهی کرد.
گفتنی است دی وونا در تیم فریدم واشنگتن آمریکا بازی می کند. او در المپیک ۲۰۰۴ آتن و جام فوتبال زنان آسیا در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ برای استرالیا به میدان رفته است.

alexxx - اتریش - وین
خوب اون نظر و علاقه شخصی ایشون و یا هر کس دیگه است . تا زمانی که ایشون عکسهای انچنانیشو برای کسی ارسال نکنه, مربوط به خودشه فقط.
شنبه 27 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
همچین چنگی به دل نمیزنه.عکسهای بهتری ازش نداشتید. که ماهم ناراحت بشیم.؟!
شنبه 27 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
خاک بر سر زنان و دخترانیکه برای جسم خود ارزشی قائل نیستند و در کمال وقاهت و یی شرمی از جسمشان برای تبلیغات یا پول دراوردن استفاده میکنند.بنظر من جسم مرد هم نباید هرزه باشد. چه برسه تن و بدن زنان.که متاسفانه تعدادی از زنان جسمشان را به مهمان خانه های بین راهی مبدل کرده اند و هر کس می اید در رتخواب گرم این مهمانخانه که جسم زن است میخوابد و بعد از کار کثیفشان کرایه را به زن خودفروخته داده و میرود.بعد مهمهان بعدی به همین شکل و بعدی بعدی بعدی .....اگر هم کسی بگوید از ناچاری هرزه گی کرده تنها خودش را فریب داده چرا که کلفتی صد شرف به هرزه گی داره.
شنبه 27 شهریور 1389

kiosk - مالزی - کوالالامپور
این طفلک که فقط13 تا دوست داره تو فیس بوک . :ِ) اون بچه هم فضول بوده هم بی آبرو. هاهاها
شنبه 27 شهریور 1389

برگشته - بحرین - محرق
این دختران نمی توانند برای بقیه الگو باشند، آنها مایه ی شرمساری ورزش هستند .
شنبه 27 شهریور 1389

experthoney - بحرین - منامه
لطف کرده اون عکسها رو بذارید ما هم بدونیم حق با اون دختر 13 ساله هست و باهاش همدردی کنیم. لول. من موندم منظورش از عکسهای فجیع جنسی چیه، یعنی عکسهای پورنو گذاشته یا اینکه دست و پایی فقط پیدا بوده
شنبه 27 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
dkdk - دانمارک - اسلیس . و خاک بر سر مردی که با تعدد زوجات و صیغه ازدواج را به صورت یک روسپی خانه در می اورد و با ازدواج با کودک 9 ساله پدوفیلیا بیماری کثیف جنسی را با نام دین رواج می دهد تو به گند دینت بپرداز این ماجرا پیش کش تو.مگر خودت در دانمارک دختران نیمه عریان دانمارکی را در تابستان دید نمی زنی???اینجا درس اخلاق اسلامی!!!100 رو
شنبه 27 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
dkdk - دانمارک - اسلیس متاسفانه ما عادت کردیم حرفهایی را طوطی وار تکرار کنیم روسپی ها دو رنگ نیستند یک رنگ دارند به اضائ مبلغی معین به سکس تن درمیدهند به اسم عشق وبا دروغ پول تهیه نمیکنند برای رسدن به پول و بچه و خانه با زندگی دیگران بازی نمیکنند زنان حقه باز و دو رنگند که خطرناکند زنان روسپی از رو بازی میکنند این افراد در خیلی از کشور ها مالیات پرداخت میکنند و تحت همایت پلیسند خوب میدانیم که مردهایی که دنبال تنوع در سکسند خیلی بیشترند بدون اینکه خجالت بکشند چون نام بدی برایشان نگذاشتند
شنبه 27 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
dkdk - دانمارک - هرکسی ازاده هرطورکه دوست داره زندگی کنه به هیچ کسی هم ربط نداره بهتره به جای این حرفهای بالامنبری طرزتفکرتون رواصلاح کنید..
یکشنبه 28 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
dkdk - دانمارک - اسلیس . جناب قاضی,چطور تشخیص دادید این فوتبالیست میخواسته با اون عکسها تبلیغ کنه یا پول دربیاره?فقط عکسهایی که داشته رو در فیس بوک قرار داده.البته بهتر بود چنین کاری رو نکنه اما حالا که کرده دلیل بر روسپی یا هرزه بودنش نیست.چقدر خوبه که قبل از قضاوت کردن فرد دیگر,اول خود را قضاوت کنیم !
یکشنبه 28 شهریور 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
برگشته - بحرین - محرق / چشم حسین اقای میز علی محمد خان ، وصیتت قبول ، دنیا منتظر دستور شما بود !
دوشنبه 29 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.