حکم اعدام متجاوز چشم آبی اجرا شد

 
حکم اعدام متجاوز چشم آبی اجرا شد

حکم اعدام شرور ورامین معروف به چشم آبی به جرم تجاوز به عنف،آزار و اذیت کودکان،ضرب و جرح با سلاح سرد و رابطه نامشروع اجرا شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه بامداد پنج شنبه 25 شهریور حکم اعدام امیر بیل چی کنگرلو فرزند عبدالله بعد از طی مراحل قانونی و قضایی در ورامین ،دادگاه کیفری استان و تأیید دیوان عالی کشور اجرا شد.

به گزارش فارس ، یکی از روزهای بهمن ماه 87 بود که مردی هراسان به مأموران پلیس شهرستان ورامین مراجعه و آنها را از وقوع یک حادثه شوم باخبر کرد. این مرد به مأموران گفت دختر نوجوانش از سوی مردی ناشناس ربوده شده و بعد از اینکه مورد تعرض قرار رفته ، در خیابان رها شده است.

تحقیقات مأموران آگاهی برای شناسایی عامل این جنایت آغاز شد تا اینکه با گذشت زمان و به مرور بر تعداد شاکیانی که به همین شکل مورد حمله و تعرض قرار گرفته بودند، اضافه می‌شد. وجه تشابه اظهارات همه شاکیان این بود که از سوی مردی جوان با موهای سفید مورد حمله و تعرض قرار گرفته‌اند.

افزایش شکایات و التهابی که بابت این موضوع در منطقه ایجاد شده بود باعث شد مأموران پلیس به کار خود سرعت بدهند و حدود یک سال بعد ، با توجه به چهره‌نگاری‌هایی که از متهم فراری توسط شاکیان انجام شد، متهم که جوانی 25 ساله بود، شناسایی و دستگیر شد.

تا بعد از دستگیری این مرد شیطان ‌صفت ، تعداد شاکیان در حالی به 16 نفر رسید که 14 نفر از آنها دختران کوچکی بودند که به دلیل عدم توانایی در دفاع از خود توسط این مرد ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفته بودند.

امین،‌ در جلسات بازجویی به ارتکاب اعمال وحشیانه خود اعتراف کرد و به موازات آن مدارکی علیه او به دست آمد. سال گذشته قرار مجرمیت متهم از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده به صورت فوق‌العاده در دستور رسیدگی قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

معمولا جلسه رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود اما به دستور قاضی تردست و به خاطر حساسیت موضوع، جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار شد.

علی عطار، نماینده دادستان با اشاره به دردناک بودن این موضوع که قربانیان این مرد شیاد،‌ دختران کوچک 8 تا 10 ساله‌ای بودند که قادر به دفاع از خود نبوده و بعضا از سوی متهم مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، خواستار مجازات وی شد.

در ادامه جلسه دادگاه، تعدادی از قربانیان در جایگاه قرار گرفته و نحوه ربوده شدن خود توسط امین را برای قضات دادگاه بازگو کردند.

نوبت به دفاع متهم رسید که از خود دفاع کند ؛ او در جایگاه قرار گرفت و مانند بسیاری از دیگر متهمان، نشان داد که بعد از اعتراف به اعمال خود و رفتن به زندان، در آنجا از مشاوره دیگر زندانیان نهایت استفاده را برده و تمام اقدامات خود را منکر شد.

او مدعی بود که هیچ شناختی نسبت به شاکیان ندارد و احتمالا آنها او را با شخص دیگری اشتباه گرفته‌اند.

یک روز بعد از برگزاری آخرین جلسه محاکمه درتاریخ 28 آذر سال گذشته در شعبه 74، قضات این دادگاه متهم را به 2 بار اعدام، 25 سال حبس، 173 ضربه شلاق و همچنین پرداخت دیه محکوم کردند.

پرونده به شعبه 7 دیوان عالی کشور ارجاع داده شد که قضات این شعبه نیز بعد از بررسی پرونده حکم صادره در دادگاه بدوی را تأیید کردند و پرونده در تاریخ 9 خرداد امسال به دادگاه کیفری برگشت.

standard - انگلیس - لندن
انقدر زجرش بدین تا رنگ چشمهاش بنفش بشه
جمعه 26 شهریور 1389

siamaktg - ایران - تهران
اول ماجرا میگید دختر نوجوان مورد تعرض قرار گرفته. بعدش میگید بین 8 تا 10 سال؟.
جمعه 26 شهریور 1389

caspian41 - استرالیا - سیدنی
بلاخره امیر بود یا امین !!!!!! این خبرگزاری فارس در مورد یه اشغال هم اطلاعات غلط به خورد مردم میده
جمعه 26 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
کاشکی بهش تجاوز میکردین
جمعه 26 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
به درک مردکه ! از فامیلش معلومه بیل زن بودند همه !!! بیل چی !
جمعه 26 شهریور 1389

black chador - امریکا - ولدن
هی چشم ابی لطفا سلام علی چکه ای را به خمینی بچه ازار برسون. امیدوارم همگی با هم کیف کنید. راستی در این رژیم اسلامی چطور یکنفر را دوبار اعدام میکنند? از حضرت مسیح کمک میگیرند?
جمعه 26 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
معلوم نیست حقیقت چه بوده
جمعه 26 شهریور 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
دوبار اعدام و 25 سال حبس. کار از محکم کاری عیب نمیکنه. مگه چه جوری قراره از دوبار اعدام جون سالم بدر ببره که 25 سال حبس رو تحمل کنه؟
جمعه 26 شهریور 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
این کثافتا نباید راحت اعدام شوند این چماق به دستای نظام هم از همین اوباش ها هستند که از زندان میارند بیرون و به جون مردم می اندازند
جمعه 26 شهریور 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
یعنی چی دوبار اعدام 25 سال حبس و 173 ضربه شلاق / کدومشو اول اجرا می کنن ؟ اول یعنی شلاق میخوره ! دوم 25 سال زندان اجرا میشه که یعنی 25 سال زندانو کشیده یا نه ، سوم حتمآ 2 بار اعدام میشه ؟ خوب اگه بار اول مرد بازم برای بار دوم اعدامش میکنن ؟ خوب اگر اول اعدامش کردنند پس 25 سال حبس چی میشه ؟ شاید بار اول شلاق میخوره بعد 1 بار اعدامش میکنند بعد 25 سال زندان میکشه بعد که 25 سال تموم شد برای بار دوم اعدام میکنند ؟ پس یعنی بار اول که اعدام میشه نمیمیره ؟ حالا اومدیم 10 سال زندان کشید در زندان مرد ؟ پس 15 سال دیگه سبر میکنن بعد دوباره اعدامش میکنن ؟ اونم دو بار ؟ پس شلاقش چی میشه ؟ بلاخره در حال حاضر مرده یا انتظار مرگ میکشه ؟ عجب ؟ بگذریم ! باوجودی که با اعدام مخالفم ولی بعضی از این اشغالا اینقدر کثیف و نامردن که انگار اعدامم براشون کمه ! اما اگر کشوری داشتیم که بسیاری از این کارا توش ازاد بود و پلیسم به فکر مردم بود حدعقل کمتر از این اتفاقها می افتاد , بدرود
شنبه 27 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
(فزایش شکایات و التهابی که بابت این موضوع در منطقه ایجاد شده بود باعث شد مأموران پلیس به کار خود سرعت بدهند و حدود یک سال بعد متهم دستگیر شد)خوب شد سرعت دادنن !! خسته نباشید
شنبه 27 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بازم بگید اعدام بده.
شنبه 27 شهریور 1389

mahyar1212 - ایران - تهران
2 بار اعدام یعنی از طناب اویزونش میکنن برایه یه مدت ثابت ولی قبل از مرگش طنابو میبرن تا قشنگ رجر بکشه بعد دوباره دارش میزنن خفاشه شبو 9 بار اعدام کردن!!!!!!!!!!!!
شنبه 27 شهریور 1389

vered - هلند - امستردام
این کثافتها رو باید کشت حتی تصور این کاری که با این فرشته ها کرده. منو عذاب میده....
شنبه 27 شهریور 1389

garfieldx - ایران - تهران
سلام standard کجا بودی؟ خیلی وقته خبری ارت نبود.
شنبه 27 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.