مصاحبه صدای آمریکا با علیزاده دیپلمات مستعفی ایران در فنلاند


مصاحبه صدای آمریکا با علیزاده دیپلمات مستعفی ایران در فنلاند

بخش اول


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=cIUVgeNEJeE

 بخش دوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=l-q6yXfxnCc

m.mohajer - المان - ماینز
درود بر تو مرد.
یکشنبه 21 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
درود به شرف و غیرتش.
یکشنبه 21 شهریور 1389

bastam.persian - اتریش - وین
خوش آمدی به جامعه آزادیخواهان ایران زمین آقای علیزاده.درود بر تو پسر کورش کبیر.
یکشنبه 21 شهریور 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
ای خائن پست فطرت . مطمئن باش نخواهی توانست ازمجازات خیانت ننگینت بگریزی.
یکشنبه 21 شهریور 1389

نظرها - ایران - تهران
درود بر احساس مسولیتت. انسان آزاده همواره با بروز آزادگیش باید بهایش را بپردازد. امیدوارم مقاومت کنید تا آخر عمر و آزاده باقی بمانی.
یکشنبه 21 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر غیرتت آزادمرد به جمع یاران سبز خوش آمدید. امیدوارم همه ایرانیان عزیز به ندای آزادی خواهی ملت بزرگ ایران بپیوندند."به امید پیروزی نور بر تاریکی" . جنبش آزادیخواهی مردمی سبز پیروز است.
یکشنبه 21 شهریور 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
زنده باد.درود بر شرافت تو و خانواده شما.ولی اگر فکر میکنید که میر حسین وکروبی خاتمی رهبر باشند ونظام بزک شود.اشتباه میکنید.نظام در کل باید برود و حکومت ایرانی و مردمی جای ان بنشیند.
یکشنبه 21 شهریور 1389

mashkok - ایران - ایران
اقای علیزاده خودتو بدبخت کردی حالا تا اخر عمرت باید اواره باشئ
یکشنبه 21 شهریور 1389

احتراز - آلمان - دورف
با غیرت، دمت گرم
یکشنبه 21 شهریور 1389

alireza.iran.culture - المان - هامبورگ
یک کم دیر اومدی ولی خوش اومدی
یکشنبه 21 شهریور 1389

talae sabz - ایران - رفسنجان
دمت گرم مرد با شرف
یکشنبه 21 شهریور 1389

richard - المان - کان
دمت گرم مرگ بر خامنه ای مرگ بر احمدی نژاد اتیش توی روح خمینی
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
هنوز جوهر مردانگی و غیرت در وجودش نمرده و خاموش نشده که دست به چنین عملی زده . به صف انسانها خوش آمدی.
یکشنبه 21 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان . ..پادو --تا کی می خواهی زیتون مسموم اسلام و ملا را به بیخردان بخورانی? تمام ناسزائی که گفتی به توان 100 کن به طرف خودت ...
یکشنبه 21 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
رژیم جمهوری اسلامی اینقد تو دنیا بی آبرو شده که عوامل خودشم حاضر نیستن براش کار کنند.همه می دونند که این یک رژیم فاسد و جنایتکاره وسقوطش حتمی و نزدیکه.آخ چقد خوشحال میشم اون روز که ببینم عمامه و عبا این اخوند های جنایتکار رو مردم تو خیابانها زیر پاهاشون له میکنند.
یکشنبه 21 شهریور 1389

Enghelab - ایران - تهران
هاهاهاهاهاهاهااهههااههاااا.. زرنگاشون دارند فرار میکنند .هاهاههاااهاها. احمقهاشون میمانند و تکه باره میشوند هاهاهاهههاها..زیتون هنوز در ایران هستی ????!!!!! باسبورت داری ? ویزا چی ???!!! ... از من میشنوی به فکر خودت باش . باسبورت داری ? ویزا چی ???!!! ... از من میشنوی به فکر خودت باش . باسبورت داری ? ویزا چی ???!!! ... از من میشنوی به فکر خودت باش . باسبورت داری ? ویزا چی ???!!! ...
یکشنبه 21 شهریور 1389

freedomforiran - انگلستان - لندن
گـر چـه من مخالف تمام کسانی هستم که با جمهوری اسلامی در گذشته هستم ولی به این هموظن عزیز آقای علیزاده دیپلمات ایرانی تبریک می گویم و از این اقدامشان برای ایران و ایرانی بنوبه خود تشکر می کنم و برای ایشان و خانواده عزیزشان سلامتی آرزو می کنم و امیدوارم دیگران از ایشان پیروی کنند. به امید رهایی ایران عزیزاز دست این عرب صفتان حنایتکار.
یکشنبه 21 شهریور 1389

Babalengderaz - المان - برمن
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان. نسوز بشین تو ظرف اب یخ
یکشنبه 21 شهریور 1389

VEZVEZNAZI - ایران - تهران
دمت گرم به ایران ازاد خوش امدی .تا چشم خا..ه ای و ا.ن کور شه
یکشنبه 21 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
mashkok - ایران - ایران دم شما گرم یعنی الان ما اواره ایم ?
یکشنبه 21 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان آتیش گرفتی نه؟!!! برو از توی یخچال چند تا ساندیس خنک بردار و بخور شاید آتیشت خاموش بشه!!! مرگ بر ولی وقیح و مزدوران جنایتکارش. پاینده ایران
یکشنبه 21 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
درود به شرفت...مردی ومردانگی یعنی این....
یکشنبه 21 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان -اخه ساندیسخور مغز فندقی خیانت به کی؟ معمولآ میگن خائن به ملت نه خائن به ولی وقیه چلاغ تقی یا «سد» محمود بچه جان برو فقط تعداد افرادی که اینجا کار ایشون رو تائید کردن با خودت که تک و تنهایی بسنج بعد ببین کارش خیانت بوده یا نه؟ اما تو که حالیت نیست این حرفها از این ببعد هم نمیفهمی. امثال تو فقط با پس گردنی دوزاریتون میافته. پس صبر کن تا بیایم دم اون خرابشده مرکز بسیجتون با پس گردنی بیاریمت بیرون حالیت کنیم.
یکشنبه 21 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
درود بر میهن پرستان ستونهای این رژیم کثیف ضد بشری یکی بعد از دیگری در حال فروپاشیست ازادی نزدیک است
یکشنبه 21 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
سبز ِ با و بی عمامه رو به سیاهی "میرود..!!زیرا به زیر عبایِ" ملا خامنه ایی میرود..!!
یکشنبه 21 شهریور 1389

ali r - ایران - تهران
مرگ بر علی یه دست مرگ بر انتری نژاد .یک میخ دیگه بر تابوت جمهوری اسهالی زده شده.درود بر ایرانی باغیرت شب گذشت و سپیده دم نزدیک است
یکشنبه 21 شهریور 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
سگان ولایت رو نگاه کنین که چطور اینجا الکی به به چه چه میکنن و برای رد گم کنی تشویق میکنن! از شرف و غیرتی حرف میزنن که خودشون ندارن و مثل سوسک فاضلاب دور مدفوعی بنام خامنه ای و رژیم لجن اسلامی میچرخن!
یکشنبه 21 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
بنظر من مسایل داخلی ایران هیچ ربطی به مسایل خارجی ندارد! اینکه در داخل با مردم بد رفتاری میشود هیچ دلیل نمیشود که کسی ابروی مملکت خودش را در دنیا ببرد! اقای علیزاده راه حل مشکلات داخلی در همان داخل است . اگر پدر شما بد اخلاق باشد شما با مرد همسایه دست به یکی میکنید تا پدرتان را بکشد؟ شما به همه مردم ایران بدی کردید.
یکشنبه 21 شهریور 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان. کارنامه جمهوری اسلامی سیاه تر از ان است که بتوان وصف کرد. ای زیتون بهبهان برو بیشتر مطالع به سبک خودتان بیان کنم تا شیر فهم بشی « به ناموس زهرا قسم » عاقبت سیاهی در انتظار شماست. بهرام که گور همی گرفت دیدی که چگونه گور بهرام گرفت .افق رو به سفیدی است ...
یکشنبه 21 شهریور 1389

مهدی ایرانی - ایران - تهران
به جمع ازادگان وازادی خواهان خوش امدیافرین بشرف وغیرتوعرق وطن پرستیت. مرگ بر جیره خواران رژیم منحط وضد بشری .
یکشنبه 21 شهریور 1389

وکیل دادگستری معلق سیاسی - انگلستان - لندن
دوستان این تصمیم بزرگی ایست که یک دیپلمات در حال انجام ماموریت کشور آنهم با 21 سال سابقه که متناوبا در مقام سرپرستی سفارتخانه نیز بوده اند گرفته اند , این تصمیم را ارج نهیم و اعلام کنیم که :جناب آقای علیزاده با این تصمیم شجاعانه براستی نامتان را تا ابد در تاریخ این ملت ثبت نمودید. پیروز باشید.
یکشنبه 21 شهریور 1389

rezanl - هلند - امستردام
من ننشستم ولی وظیفه تو چون به جمهوری اسلامی خدمت کردی سنگین تره. از همین امروز شروع کن تا بخشیده شی.
یکشنبه 21 شهریور 1389

soltan969 - انگلیس - لندن
زیتون بهبهان-ایران-بهبهان باز تو زرزر کردی عقده ای..
یکشنبه 21 شهریور 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
زیتون بهبهان !! خائن و جنایتکار تو هستی که در ولایت ذوب شدی و مغز خالی تان را به خامنه تقدیم کردید !! لعنت به ولایت فقیح و ننگ ابدی به طرفدارانش !!!! درود به اقای علیزاده و زنده باد ازادی ،،،، مرگ بر اصل ولایت فقیح
یکشنبه 21 شهریور 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
. زیتون بهبهان - ایران - بهبهان. زیتون کپک زده بهبهان دوباره اظهار فضل نمودند! سیه فکر برو ماست بهبهانت رو بخور تا شاید فکرت روشن بشه! از غیرت بهبهانی های اصیل هیچ بویی نبرده ای ...چقدر دلم از دست تو و امثال تو چرکین است . هر چند میدانم یاسین میخوانم به گوش....با این حال مایل هستم برای غشر "ذ ب" شده در ولایت !!؟؟ یک مسئله را روشن کنم . من از محالفین نظام شاه بودم بحق یا نا حق بماند...اما از افتخارات زندگیم این است که در رفراندوم سال 1358 به جمهوری اسلامی رای منفی دادم . این نظام از اساس و بن فاسد و خراب است.ظلم و جهل و هر صفت و توصیف منفی قابل تصور اصول تشکیل دهنده ان است. سی و اندی سال است که ایران عزیز مان را به یک لجنزار متعفن تبدیل کرده اند .
یکشنبه 21 شهریور 1389

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان . مزدور ذوب شده در ولایت خاین علی گدای چلاق هستش که روز روشن رای ملت ایران را جابجا کرد و اسم ننگین خودشو در تاریخ ایران به عنوان قاتل مردم ایران ثبت کرد.خائن آنهایی هیتند که کهریزک را اجرا کردند سهراب ها و نداها و کیانوش ها را کشتند و آب از آب تکون نخورد .ولی ای مزدور روزی فرا می رسد که طناب دار را همانند صدام ملعون به گردن خامنه ای عوضی می اندازیم و تو و امثال تو هم باید ته سوراخ موش ها جمعتون کنند . اون روز روز جشن واقعی مردم ایران خواهد بود.ظلم پایدار نمی ماند مزذور
یکشنبه 21 شهریور 1389

زنده باد آزادی - ایران -
اینم حسابی خورد الان که دیگه حسابی حساب بانکی خودش و ایل وتبارش رو پر کرده دیگه از حکومن بذاره
-------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید .
با تشکر
یکشنبه 21 شهریور 1389

dara20 - ایران - تهران
چرا حالا? چرا پس از سالها حمایت از جنایت و اب به اسیاب حرامزادگان عمامه بسر ریختن ? تک تک شماها به ملت ایران خیانت کردید. این مظلوم نمائی کلک و حیله ای بیش نیست. مزدور مزدور است تو هم مزدوری بی شرافتی که در این مقطع زمانی از پیکره منفور رژیم جدا شدی. ایمان دارم که اگر این شرایط پیش نمی امد تو و امثال تو اب به اسیاب رژیم می ریختید. تو از ترس خشم فزاینده مردم فرو افتادی. مرگ بر جمهوری مزدوران اسلامی. حالا طعم تلخ درد عذابی را که ملت ایران 30 سال تمام از دست حکومت کثیف و انسان ستیز اسلامی کشیدند را بچش مزدور. مزدور مزدور بمیر از خجالت شرمت باد انهمه خیانت.
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان . زیاد خودشو ناراحت نکن . به امید روزی که بعنوان یک شخصیت درپیتی رژیم بیای توی کیهان بچه ها و تنفر خودتو از رژیم اعلام کنی و به اغوش ملت ایران برگردی . واقعا منتظرتیم چون توی جنبش احتیاج به چندتا باربر داریم زود بیا ......
یکشنبه 21 شهریور 1389

amiriirani - ایران - تهران
بابا این اقای علیزاده یا مهره جناح احمدی نژاده یا واقعا بویی از سیاست نبرده است. آخه کدوم ادم عاقلی می اد جلوی دوربین تلویزیون و همه را گتره ای لو می ده. ایشون تو مصاحبه با بی بی سی می گه نود درصد اعضای وزارت خارجه همراه جنبش سبزاند. خوب عزیز من شما که یک ادم سیاسی هستی چه نیازی به این حرف است. میدونی معنای این حرفها یعنی چه؟ بعید می دونم. فعلا شما برو مشکلات خودتو حل کن و بیخود خودت رو به جنبش سبز نچسبون.
یکشنبه 21 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان. خائن تو هستی بچه ساندیسی ،مطمئن باش تو هم از مجازات خیانتت به مردم و کشور در امان نخواهی ماند، ننگ بر تو و رهبر چلاق همیشه خمارت.
یکشنبه 21 شهریور 1389

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
درود به شرفت اقای علیزاده !!! درد و بلات بخوره سر طرفدارهای رژیم.
یکشنبه 21 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
saeed1 - کانادا - تورونتو . . تو واقعا در کانادا زندگی میکنی? بدبخت کانادایها.
یکشنبه 21 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
زیتون بهبهان بدبخت بیچاره برو فکر اونروز رو بکن که از زیتون نداشته بهبهانت چه روغنی بگیرند مردم ایران بیچاره وطن فروش
یکشنبه 21 شهریور 1389

minna - فنلاند - هلسینکی
موسوی و کروبی هم جز "دستبوسهای" خمینی بودنو از دهه 60 پرونده دارن, ولی باعث بیدار شدن یه عده ای شدن. ایران به دموکراسی احتیاج داره نه اخوند. کاش یه دفعه چندتا سفیر با هم استعفا بدن, اون موقع ابروی نظام ج.ا میره. هر چند ابروشون خیلی وقته رفته. اقای علیزاده موفق باشی.
یکشنبه 21 شهریور 1389

goli jon - اسپانیا - بارسلونا
زیتون-بهبهان-با اینکه همه جوابتو دادن ولی‌ بازم بهت میگم آخه بدبخت بی‌چاره تا کی‌ می‌خواین یه چادر در خودتون بکشین و فقط ،،،،،در کنید آخه تا کی‌ بابا پینوکیو هم یه روز آدم شد تو و امثال تو نمیخواهین آدم شین هرچند ازتون بأیید دیگه حالم از امثال شماها داره بهم میخره خوشم میاد که روز به روز امثال تو که در کثافت ولایت دارین ذوب میشین داره کم می‌شه ولی‌ اینو هنوز نفهمیدی یا خودتو به نفهمیدن میزانی‌ یااا فکر می‌کنید که اون مهدی قیبتن میاد و کمکتون می‌کنه نه؟
یکشنبه 21 شهریور 1389

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
اتیلا - ژاپن - توکیو ولایت وقیح ضحیح آن است. قاضی القضات - ایران - تهران . ناز قلمت که مشتی به دهن این مزدور زدی که تا 10 روز تلوتلو راه بره و ده حلب ماست بهبهان هم حالشو جا نمیاره.
یکشنبه 21 شهریور 1389

piade - ایران - تهران
اینهمه جای خوب تو دنیا حالا چرا فنلاند؟
یکشنبه 21 شهریور 1389

saeed_iranian - ایران_تهران - پردیس
درود بر شما جناب علیزاده. خوش امدی ب اغوش ملت. رستم ایران زمین، من و شما و دیگر دوستانی هستند که از منافع خود گذشتند و ب ملت سرافرازه ایران زمین پیوستند. ملت بزرگ ایران منتظر دیگر فرزندان خود هستند که از رژیم فاسد و خونخوار و غیره ایرانی جدا شوند و به اغوش باز این ملت بپیوندن. خوش امدی خوش امدی
دوشنبه 22 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
جا دارد به آقای علیزاده بگویم از اینکه به جمع ازادیخواهان سبز پیوستی خوشحالم اما درست نیست در گفتار حرکت خودت رو منحصر به آقای موسوی بدونی کما اینکه خود آقایان موسوی و کروبی بارها به این امر اذعان کردند که جنبش آزادی خواهی سبز یک جریان ملی-مردمی و تکثر گرا ست اگر چه در اوایل انتصابات سال گذشته نماد حضور آقای موسوی بود .. اما پس از آن همه سرکوب و خونریزی و سبعیت و به بند کشیدن قلم زنان و فرهیختگان و فعالان حتی کارگران. رفته رفته شعار "رای من کو؟" جایش رو به "مرگ بر خامنه ای" و برگزاری رفراندوم آزاد داد. به عقیده من بهتر است از ملت بزرگ و ستمدیده حمایت کنید آقایان کروبی و موسوی با عرض احترام به هر دوی آنها, جزئی از این جنبش مردمی هستند البته آنها مدعی چیزی نیستند اما از آنجا که تاریخ به خوبی نشان داده هرگاه حول یک یا دو نفر بچرخیم سرانجام همان نظامی رو خواهیم دید که حالا شاهدش هستیم. بیایید نخست استبداد و تنگ نظری رو از افکار خودمون بزداییم تا در مسیر درست دموکراسی و آزادی پیش بریم. به امید آزادی و برابری و تحقق اراده ملی و جامعه مدنی. شاد و سربلند باشید.
دوشنبه 22 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
piade -ایران -تهران . حالت خوبه دادش !!؟؟ خبرو خوندی با همینجوری نوشتی. !؟ جای خوب حتما منظورت خاورمیانه یا افریقاست.!؟؟
دوشنبه 22 شهریور 1389

Arya arya - فنلاند - هلسینکی
این پاسدار حرومزاده دلیل بر این نیست که دستش به خون مردم اغشته نیست. به این فکر افتاده که رژیم در حال سقوط خوب که سریع علاج واقعه قبل از وقوع!!. کشتار زندانیان سیاسی و سه دهه قتل و کشتار هرگز فراموش نخواهد شد!! اینها بزرگترین ضربه را به نژاد پاک اریایی زدند . بین دو نژاد اصیل کرد و فارس تا توانستند تفرقه و کشتار را رهبری کردند! این مزدور همیشه حلقه به گوش جمهوری اسلامی بوده وخواهد ماند !عجبا بعد از سه دهه قتل و عام !!!!
دوشنبه 22 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
این فنلاند حرومزاده صدها هم میهن مارا در کمپ سالهاست بیجواب گذشته ولی دلیل هم میگه ایران کشور امن.ولی به این وطن فروش کثیف سریع جواب وپناهنده گی میده.الحق که از پدر فنلاندی الکلی پس افتادی.
دوشنبه 22 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
arya arya فنلاند هلسینکی لطفان تودلت برای ما نسوزه.تووزیتون ازیک قماش هستید.باایده مختلف.من هم صمیمانه خوشامدمگم.به مردانگی,شرف,غیرت این دیپلمات باارزش که حکومت ننگین اخوندئ رارسوا کرد.ومنتظر پیوستن دیگر دیپلماتها هستیم.
دوشنبه 22 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
oghab-فنلاند/ هلسینکی - دوست عزیزم نمیدانم چند سال اینجایی؟ !! اما باور کن من اگر یه روز به این نتیجه برسم که فنلاندیها همه حرامزاده و الکی هستند یه روز هم اینجا نمی مانم میرم یه کشور دیگه .اینها اینجا به ما پول مفت میدن، امکانات رفاهی و خونه ،درمان رایگان پول ماهانه،آزادی و ....... که کشور اصلیمون ایران با وجود اینکه از این فنلاند ثروتمند تر به ما نداده.اگر اینا الکلی بودن مطمئنن به ایجا نمیرسیدن که من و شما و امثال ما از خاورمیانه و دیگر جاها به اینجا بیاییم حتما بهترند که ما اومدیم نگو که منو به زور آوردن ! که باور نمیکنم. علت اینکه زبان یاد نگرفتی، کار نداری ،موفق نبودی ،عقده ای شدی تقصیر فنلاندیها نیست. آدم خوبه قدر خوبیهایی که دیگران بهش میکنن رو بدونه. 5 سال اینجا باشی پاسپورت اینجا رو بهت میدن افغانیها 20 سال تو ایرانن هنوز شناسنامه هم ندارن. در حالیکه با ما از یک نژاد و زبان . آیا هما ن رفتاری که ما با افغانیها داریم اینا با ما دارند!>؟.
دوشنبه 22 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
قسمت 2/ . زودم قضاوت نکن همین الان وزیر مهاجرین فنلاند گفت پروسه پناهندگی علیزاده نرمال طی میشه و شاید 6 ماه طول بکشه.موفق باشی با ناسزا و فحش نمیتونی کاری از پیش ببری همشهری من کمتر از 10 سال اینجاست استاد دانشگاه شده.از ایرانم که اومد فوق دیپلم داشت.مثل من و تو تو خونه ننشسته کانالهای ماهواره عوض کنه و بگه اینا راسیستن . الکلی و حرومزاده و............ .
دوشنبه 22 شهریور 1389

piade - ایران - تهران
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . تا جائی که من و تو خبر داریم خود فنلادیها آواره کشورهای دیگه هستن . اینو که دیگه نمیتونی انکار کنی!!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

علی بی غم - ایران - تهران
ما مردم ایران چقدر ساده هستیم. تا بحال این سوال را از خودتان کرده اید که چرا فقط دیپلمات های مقیم غرب یهو وطن پرست می شوند؟ چرا تابحال یه دیپلمات از آفریقا و یا آسیا هوس پناهندگی نکرده؟ از همه مهمتر چرا همگی بعد از اتمام سه الی چهار سال ماموریت دست به این اقدام وطن پرستانه می زنند؟ ایشان سال گذشته برایش یقین حاصل شده بوده که در انتخابات تقلب شده چرا یکسال طول کشید تا استعفا دهد؟ همه می دانیم حقوق این آقایان پنج هزار یورو به بالاست و آقایان خیلی زرنگ تشریف دارند که هم از آخور نوش جان می کنند و وقتی آخور به اتمام رسید به خوراک طویله حمله می کنند. اگر راست می گن همان ماه اول ماموریتشان اعلام پناهندگی بدهند و قید چهارسال حقوق یورویی را بزنند که از محالاته. فعلا هر سه در آخر ماموریت یاد مردم ایران افتادند . طفلک مردم ایران که چقدر ساده لوحانه برای این آقایان نوشابه باز می کنند و کف می زنند. زنده باد ایران و ایرانی . علی بی غم از هند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosمن یک ایرانی هستم وبه نژاد خودم افتخار میکنم .اگر روزی برسه که من بخوام کیسه گدایی جلوی نصارایی باز کنم مطمعن باشه دست نیاز به طرف هم میهنانم دراز میکنم یعنی ایران .خاک برسراون افرادی که امدن اینجا وسوسیال میگیرند.من ماهی 2700 یورو فقط مالیات میدم.دوست من یک مثال ایرانی هست که میگه کافر همه را به کیش خود پندارد
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
oghab-فنلاند/ هلسینکی . 2700 یورو مالیات میدید حتما حقوق ماهانت 10.000 یورو است اینجا نمایندگان مجلس 6000 یورو ماهانه میگیرند.!!!! شما ببخشید نفهمیدم با رئیس نوکیا طرفم. !!! خودتی
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Arya arya - فنلاند - هلسینکی
h.k - دانمارک - اودا خیلی از شخصیتهای جنائتکار در کشورهای اروپایی پناهنده شده اند و پناهندگی گرفته اند.بعداز مدتی با اسناد جنایتهایشان روانه دادگاه شده اند! در جوابت فقط اینو میگم تو حزب الهی میانه رو سعی کن اگاهیت را بیشتر کنی! حتما باجبگیر رژیم جنایتکار بوده ای که اینتور اتیش گرفتی!. اگر روزی بیاد نسل شماها را ,زیتونها و خائنین را از نژاد پاک اریایی پاک مکنیم!. طرز فکرت اینو تایید میکنه مثلا پاسدار لاریجانی یا احمدنژاد از یه کشوری پناهندگی بگیرند تو هم بهشون خوش امد بگو!!!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosبا این حرفت معلوم شد که هیچی ازسیتم این مملکت نمی دونی خوب حق داری چون سوسیال به شما پول میده .مالیات معمولی 27 درصد تا 33 درصد اگر حقوقت یعنی درامدت بیشتر از 2000 یورو در ماه شداون وقت 7درصد واگر 3000 یورو بیشتر 43درصد پس فهمیدی . چهار شنبه انقدر با من ازار مکن.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosرژیم ایران هر چقدر بی ابرو شده باشه به ابروی ایرانی ها ربط داره توغصه طالبان را بخور .تنها قدرت نظامی وبا اقتدارترین حکومت منطقه ایراننننننننن.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
Black Chador - امریکا - ولدن . شما برو این کامنتی که برای من گذاشتی خودت چند بار بخون. ببین اصلا معنی داره؟ متلک گویی! پرخاش- بدجنسی-.... واقعا اینها چیزهایی هست که از وجود شماها بیرون میاد؟! من یک مطلبی نوشتم با دلایل . اگر فکر میکنی غلط است خیلی خوب. دلیل بیار...! واقعا شرم اوره !
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
oghab-فنلاند/ هلسینکی.همشهری از این آمار و ارقامت خنده ام میگیره چون به یاد آمار و آرقام احمدی نژاد در مناظره هاش میافتم. اینا رو پیش کسی بگو که تازه دو روزه اومده اینجا من از 1998اینجام. و کار سفید دارم .البته مثل تو 2700 یورو !!!! مالیات نمیدم . هر وقت یاد گرفتی سیستم رو بنویس بیام با من یکی به دو کن هنوز خیلی مونده بفهمی . ثانیا از تو ایرانی ترم هرچند خودم رو از افغانیها برتر نمیدانم چون از اونا دفاع کردم فکر کردی افغانی هستم.!!!!>اگر از این فنلاندیها هیچی یاد نگرفتی حداقل یاد بگیر مثل اونا باشی در کامنت گذاشتن و دروغ بهم نبافی خیلی زشته.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.