کاریکاتور جدید خانواده درگیر - لباس روز قدس


کاریکاتور جدید خانواده درگیر - لباس روز قدس
خانواده درگیر 94 - لباس روز قدس

bavar88 - هلند - امستردام
این تئوری درازگوش تراوا که لو رفته بود امسال چه غلطی می کنید
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

hamidTANTAN - اتریش - وین
اسلام ناب نا مبارک محمدی ,ازهمون روز اول که پای نکبتی شان را بر خاک سر زمین ما گذاشتند .توسط همین چوب و چماق و شمشیر بودکه توانستندبرماحکومت کنند.و هستی نیستی ما را به یغماببرند.گوی که تاریخ 1400 سال توسط فرزندان ناخلف شان دوباره زنده شده است.ولی با یک تغیربزرگ .چرا که این بار برای دفاع از خود وحکومت نا مشروع خود چماغ می زنند.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین. حمید جان به همین علت است که ایرانیان کینه عمر و اعراب را همچنان با خود حمل می کنند. البته متاسفانه ایرانیان بسرعت تحمیل شدن را می پذیرند. چرا هند تغییر نکرد چون هنوز هم هندیها کارشان را متوجه میشوند و دمکراتترین حکومت را تشکیل داده اند. بسیاری از ما ایرانیان هم مانند مفاخر هنری و فرهنگیمان کارشان را متوجه شدند و با حمله اعراب همه چیز خود را نباختند و راه ها و دروازه های بسیاری بر آنان گشوده شد و بهترین بهره ها را برده و نام آورترین افراد را از دل فرهنگ تحمیل شده بیرون دادند چون کار خودشان درست بود و قوی و تحمیل اثر سوء و عکس بر آنها نداشت. همین اتفاقی که در ایران امروزه بوجود آمده یکی میشود خامنه ای یکی میشود منتظری. یکی میشود افتخاری یکی دیگر میشود استاد شجریان.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
bavar88 - هلند - امستردام -- د اگه مردم یه ریزه کوتاه نیومده بودند که الان کلاغ ها داشتن استخوانهای تو و اون رهبر چلاقتو سر تیرهای چراغ برق لیس میزدند بچه پر رو , برو فعلا پاچه خواری کن تا موقعش برسه بچه جون.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
bavar88 klotzak - هلند - امستردام -خوبه خودت به اینکه هر جور کلک و حقه ای سوار میکنن تا مردم نتونن بریزن تو خیابون و جاروتون کنن بریزن تو سطل اشغال اعتراف میکنی. اما در مورد سوالت: عیب نداره بجای اونکه پرسیده بودی تو رو میذاریم.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

saman-uae - امارات - دبی
hamidTANTAN - اتریش - وین - اینکه الان داری میبینی یک حکومت اسلامی نیست بلکه یک حکومت خرافی هست که داره به اسم اسلام مخ مردم رو بازی میده - حکومت رو هم اینها از باباشون به ارث نبردن همون ملت ایران بودن که سال 57 حکومت رو دو دستی تقدیمشون کردند. خلایق هرچه لایق
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mahtabam - آلمان - مونستر
شلوارا کوتاهه، مانتوها چسبونه. دوهزارتا لیلی واسه هر مجنونه. من چه‌قد خوشبختم همه‌چی آرومه. مانتوها چسبونن، همه‌چی معلومه!. بگو این آرایش تا ابد پابرجاس. حالا که خط‌چشم تو نگاهت پیداس!. من چه‌قد خوشبختم زندگی آسونه. زندگی شیرینه همه‌چی ارزونه. همه‌چی آرومه غصه‌ها خوابیدن. پول خوبی می‌دن واسه‌ی زاییدن!. ما چه‌قد خوشبختیم همه‌چی آرومه. چه‌کسی بیکاره؟ چه کسی محرومه؟. غول بدبختی رو غول خوشبختی خورد. هرچی که مشکل بود همه رو لولو برد!. قاضیا بیکارن زندونا تعطیله. پایه‌ی میز کسی نیست کلی میله. شیشه‌ی نوشابه جز واسه خوردن نیست. کار وانت غیر از پرتقال بردن نیست!. تو خیابون غیر از لیلی و مجنون نیست. روی هیچ دیواری قطره‌های خون نیست. نیست اصلا سانسور سایتها فیلتر نیست. توی میزگردا پشت هم زرزر نیست!. اونقَدَر خوشبختم اونقَدَر خوشحالم. که به بعضی‌جاها وازلین می‌مالم!. زده زیر دلمون خوشی ِ افراطی... من نخوردم چیزی یا نکردم قاطی!. این ترانه‌ی قشنگ(همه‌چی آرومه). اثری از من نیست، اثر باتومه!
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

abadan_boy - المان - هامبورگ
متنفرم از این روز...یادمه از مدرسه به زور میگفتند باید بیاین و هر کی نباشه ....ای خدا اخرین روز قدسشوووونو ببینن
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

togyan - انگلیس - لندن
mahtabam - آلمان - مونستر . قشنگ بود. مرصی. موفق باشید.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
mahtabam - آلمان - مونستر : بسیار زیبا و شیرین بود, مرسی
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

persisch007 - اتریش - وین
mahtabam - المان - مونستر . خیلی زیبا بود افرین
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
mahtabam - آلمان - مونستر. چه شاهکاریه عزیزم و متاسفم که این چنین استعدادها باید صرف بیان تلخی ها و ننگی که این فاسدان بوجود آورده اند شود.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

zoroye iran - اتریش - وین
saman-uae - امارات - دبی .دوست من برو و کتابهای تاریخی اسلامی رو مطالعه کن از ابتدای اسلام تا الان انفجارهای انتحاری کار دینه
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

safih - اصفهان - ایران
abadan_boy - المان - هامبورگ. چاخان روز قدس که جمعه آخر ماه رمضانه . نکنه تو ملا هستی که جمعه ها به مدرسه می رفتی ؟؟
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
فلسطین!فلسطین! – ما بدتر از توهستیم https://sobhemoud.wordpress.com/2010/09/02/iran-palestine/
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
zoroye iran - اتریش - وین. saman-uae - امارات - دبی .دوست من برو و کتابهای تاریخی اسلامی رو مطالعه کن از ابتدای اسلام تا الان انفجارهای انتحاری کار دینه ///// پس معلوم شد مسلمانان صدها سال قبل از چینی ها باروت اختراع کردند
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

sabzehghabaa - کانادا - تورنتو
bavar88 - هلند - امستردام: در صورت امکان روشی مناسب برای جلوگیری از کپک زدن رب گوجه فرنگی پیشنهاد بدید.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

marsel - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام: ساندیس خور، بچه ها که یه حال اساسی بهت دادن! فقط نمیدونم پارسال وز وزی ازتون نمیشنیدم تو خیابون آزادی حد فاصل نواب تا جمال زاده! مسیرهای دیگه هم که دوستان ....! حالا ببینم امسال 2نفر و نصفی آدم میتونید از لبنان جمع کنید بیارید یا نه!!!
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

ali bidin - ایران - ساری
اللهم خلصنا من هذا الدین المنحوس و الشریر . خدایا ما را از شر این دین نجات بده. 1400 سال پیش یکنفر برای عیش و نوش خودش این مهملات را بافت و قرنها باعث اینهمه فساد و تباهی شد. جالب آنکه هر کسی هم اعم از طالبان یا ا.ن. تا می خواهد اصل دین را اجرا کند سریعا متهم می شود که نه این که اسلام نیست.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
marsel - ایران - تهران -ببین عزیز تمام فیلمها و عکسها و شواهد نشون میده پارسال بخاطر یه عده مردم مرتکب یک اشتباه شدن، بله اون اشتباه این بود که به اینها رحم کردن و تو خیابونها و ادارات و مراکز بسیج و نیروی انتظامی نیروهاشون در حال فرار تو خیابونها یه عده خودشون رو مینداختن روشون که نزنید، رحم کنید، اینا هم ادمن! اما ببین در طول این یک سال گذشته با همین نوشته هاشون، با دادگاه هاشون، با دزدیها و غارت بیشترشون اینها چی رو نشون دادن؟ چی رو ثابت کردن؟ اره اقا جان ثابت کردن که امثال من اشتباه میکردیم و اینها لایق کوچکترین ترحمی نیستن. ببین همینکه معلوم نیست چند بار از زیر دست مردم نجاتش دادن اینجا چطور دم دراورده و علنآ برای یه ملت کرکری میخونه که میزنیم و میبندیم! اما این خصلت ادمهای بیسر و پاست که درس نگیرن، که از اموختن فراری باشن و بقول اون دوستم که همیشه میگفت کسی که سر سفره ننه بابا بزرگ نشد و از بچگی یاد نگرفت، فردا تو جامعه با پس گردنی یادش میدن. اینها میخوان مردم جسدشون رو تو خیابونها لگد مال کنن.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

saman-uae - امارات - دبی
به چه دلیل امپراطوری بزرگ ایران در زمان ساسانی از اعراب بیابان نشین شکست خورد؟-مهمترین دلیلش نارضایتی مردم از شرایط زمان بود بخصوص از ایجاد شدن طبقات مختلف در جامعه که حقوق شهروندی را برای همه یکسان نمیکرد.به همین خاطر بود که اکثر ایرانیان اسلام را پذیرفتند. مشکل حال حاضر ایران عقیده انحرافی حکومت می باشد که به هر قیمت می خواهد حکومت را حفظ کند تا انکه امام زمان ظهور کند.و در این راستا هر گونه مشکل برای ملت ایران را نادیده میگیرند. چون به نظر خودشان بهترین کار را میکنند.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

ashozartusht - آلمان - برلین
hamidTANTAN - اتریش - وین ... حق باشماست
جمعه 12 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.