خوراک قارچ و ژامبون با پاستا

 
خوراک قارچ و ژامبون با پاستا

مواد لازم برای 4 نفر:

قارچ نیم کیلو
پاستا 200 گرم
ژامبون 300 گرم
پاپریکا 150 گرم
پیازداغ یک قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
نمک و زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه:

قارچ را بعد از تمیز کردن و شستن خرد کرده و در تابه ریخته, یک قاشق غذاخوری روغن زیتون, یک قاشق مرباخوری آب‌لیمو و کمی نمک به آن زده و می‌گذاریم آب قارچ کاملن کشیده شود.
ژامبون را ریز خرد کرده و با پیازداغ مخلوط کرده و سرتفت می‌دهیم و سپس پاپریکا را که قبلن خرد کردیم به مخلوط ژامبون اضافه می‌کنیم و با هم تفت می‌دهیم. نمک و زردچوبه را روی آن ریخته رب را با کمی آب رقیق کرده و به مخلوط اضافه می‌کنیم و در انتها قارچ را هم به مخلوط اضافه کرده و بعد از این‌که خوب مخلوط شد کنار می‌گذاریم.
پاستا را در آب جوش که دو قاشق نمک و یک قاشق روغن مایع ریختیم, می‌پزیم. بعداز پخت در آب‌کش می‌ریزیم تا آب آن کشیده شود. سپس پاستا را با قارچ و ژامبون مخلوط کرده و در دیس می‌کشیم.

منبع : آشپزخانه شیندخت

asal.bano - انگلستان - نیوکسل
مرسی به تزئین غذا و ظرف های سرو کردن هم یه دقتی بکنید بد نیست
جمعه 22 مرداد 1389

be man megan khoda - کویت - کویت
عشق دروغ محضه بخدا باورش ندارم . چه کسی میبینه بازم اونو رو سرم بذارم . آره منکر اون عشقم که وجودش نازنینه که اگه اونم نباشه همه هستیم همینه . همینه درخت نارون نارونا خوب سربزیرن . اما نارون وجودم اما نارون وجودم...............؟. اشکامم وقت بی وقته واسه اون معدن احساس . بیقراره ،بیقراره یه دل پاک که وجودش به وجودم میده احساس . احساس با تو بودن رو به کدوم غزل سپارم ؟. عشق دروغ محضه یه روزی بدستش می یارم .
جمعه 22 مرداد 1389

be man megan khoda - کویت - کویت
نه میشه باورت کنم. نه میشه از تو رد بشم. نه میشه خوبه من بشی. نه میشه با تو بد بشم. نه دل دارم که بشکنی . نه جون دارم فدات کنم. نه پایه موندنه منی. نه میتونم رهات کنم. نه میتونه تو خلوتش دلم صدا کنه تورو. نه میتونم بگم بمون..نه میتونم بگم برو. کجا برم که عطره تو نپیچه تو یه لحظه هام. قصمو از کجا بگم که پا نگیری تو صدام. چه جوری از تو بگذرم تویی که معنیه منی. تویی که از منی اگر تیشه به ریشه میزنی. نه ساده ای نه خط خطی. نه دشمنی نه همنفس. نه با تو جایه موندنه. نه مونده راهه پیشو پس
جمعه 22 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
وای عجب عکسی!! دهنم اب افتاد اما هر چقدرم ما این خوراک تو منزل درست کنیم مثل غذاهای اماده خوشمزه نمیشه
جمعه 22 مرداد 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
من فقط غذای ایرانی دوست دارم ( جهت اطلاع ).
جمعه 22 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
khosh bavar - ایران - کرمان منم با شما موافقم واقعا هیچ غذای به خوشمزگی غذای ایرانی نیست
جمعه 22 مرداد 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
2 عدد قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی را هم در یخچال گذاشته تا دفعه بعد استفاده کنیم. شیندخت خانم من بعنوان یکی از اعضای اشپزخونه به شما در اشپزی نمره صفر میدم. من اگه این مدل اشپزی کنم که سه طلاقه میشم.
جمعه 22 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
khosh bavar - ایران - کرمان افرین بخصوص کشک بادمجان به همراه سیر فراوون و فلفل تند به به
جمعه 22 مرداد 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
من ترجیح میدم با گوشت سینه مرغ درست کنم البته خرد کردن سینه را Raz_uk قول داده بعهده بگیره!! دستتو نبری پسر استخفورالله!!!! ههههه. be man megan khoda پسر شعرای خوشگلی مینویسی بله ایمیلتون را دریافت کردم . مرسی از حسن نیتت.
جمعه 22 مرداد 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
من چقدر گشنه ام میشه وقتی اینچنین تحت الطاف ملوکانه ی عکس های اینچنین غذاهایی قرار می گیریم!! . ژامبون فقط ژامبون ایران. اینجا ژامبوناش مزه ی چیز میده. دارم دنبال یه کلمه می گردم ببینم مزه ی چی می ده هنوز پیدا نکردم. حالا شما فکر کن مزه ی طناب!! چه فرقی داره.واااااااااالله.
جمعه 22 مرداد 1389

shiva safapour - ایران - تهران
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟ دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟ آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟ عزیزترین هستی برام . ایران تهران
شنبه 23 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.