فیروزآبادی: اظهارات مشایی جرم علیه امنیت ملی است


فیروزآبادی: اظهارات مشایی جرم علیه امنیت ملی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد شدید از طرح موضوعاتی چون مکتب ایرانی تاکید کرد: این قبیل اظهارات را انحراف و جرم علیه امنیت ملی و حمله به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می دانیم .

به گزارش فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در جلسه دفاع از رساله دکترای یکی از دانشجویان دانشکده امنیت ملی دانشگاه عالی دفاع ملی با عنوان "بررسی تبیین تأثیر فرهنگ و تفکر بسیجی بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران " به تشریح اهداف و راهبردهای جریان نوظهور اَبَرسرمایه‌داری در جهان پرداخت و گفت: من در جلسات گذشته درباره اَبَرسرمایه‌داری در حال ظهور که بتدریج استکبار جهانی و امپریالیزم امریکا را به کنار زده و خود ایفای نقش جهانی سازی را دنبال می کند صحبت کرده ام و این بار در فهم علل و انگیزه ها و ضرورتهای توجه به فرهنگ بسیجی در مقابله با آن به بعضی از راهبردهای اَبَرسرمایه‌داری که بی ارتباط با بعضی مسائل روز ما هم نیست اشاره کنم.

* بیانیه تهران کنگره امریکا را تحت فشار قرار داد

به گفته وی، اولین راهبرد اَبَرسرمایه‌داری این است که هیچ اتحادی را در بین کشورهای جهان برنمی تابد و تلاش می کند امریکا و مرکزیت اَبَرسرمایه‌داری به عنوان تنها اداره کننده جهان تلقی تا بتوانند راهبردهای خود را از این طریق به اجرا بگذارند، بنابراین با هرنوع اتحاد واجماع در بین کشورهای جهان و شکل گیری و وقوع آن مقابله و در آن اخلال ایجاد می کند.

فیروزآبادی یادآور شد: امروز اگر در کشورهای امریکای لاتین اتحاد مشترکی در حال تحقق می باشد امریکا شروع به تحریک در جنگ علیه کشور انقلابی هم چون ونزوئلا، که رهبری اتحاد را برعهده دارد می کند. در نمونه دیگری ملاحظه می کنید که با وجود بیانیه تهران با وجودی که پیشنهاد دهنده ایران بود و شخص اوباما نامه نوشت که ترکیه و برزیل بیایند و دراین کار وارد بشوند و پیشنهاد ایران را کاربکنند، بیانیه تهران مدتی کار شد و وقتی بیانیه تهران صادر شد چون ایجاد یک اتحاد قدرتمند از آن برداشت می شد، اصل بیانیه مورد هجمه جریان اَبَرسرمایه‌داری جهانی قرار گرفت و رفتند در شورای امنیت قطعنامه صادر کردند که کاملاً غیر منتظره، غیرعادی و نامشخص بود برای مقامات امریکا که این پدیده (راهبرد اَبَرسرمایه‌داری) می تواند حتی کنگره امریکا را تحت فشار و نفوذ خود قرار دهد.

* هوشیاری ملت‌ها مانع صلح پلید اسرائیلی فلسطینی شده است

به اعتقاد عضو شورای عالی امنیت ملی، در خاورمیانه هم همین روند توسعه به صورت مرحله بندی شده مشاهده می شود در مرحله نخست، استکبارجهانی با کشورهای منطقه خاورمیانه روابطش را به نحوی تنظیم کرده بود که منافعش تأمین می شد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که روند و جریان وحدت اسلامی تسریع و تحقق منافع مسلمانان و تأمین آن اصل قرار گرفت، استکبار جهانی حکام کشورهای منطقه خاورمیانه را ترساند و آنها را ترغیب به تشکیل اتحادیه ای در راستای منافع خود نموده که در پشتیبانی از عراق و جنگ علیه انقلاب اسلامی که عامل این وحدت بود عملیاتی شده و تا یک جنگ 8 ساله به درازا کشید.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: بعد از جنگ تجربیات موفق و ورزیده ایران موجب شد که پیام واقعی انقلاب اسلامی در دوستی با کشورهای همسایه و کشورهای مسلمان در راستای اتحاد اسلامی است جامه عمل به خودگرفته و در قالب رفت‌و آمدهایی در جهت اثبات این هدف مقدس بود که باز نگرانی مجدد اَبَرسرمایه‌داری روبه ظهور شکل گرفت.

"لذا آمدند مسئله جنگ های لبنان، تهدیدات غزه و حوادث آنجا را بوجود آوردند و سعی کردند که کشورهای عربی را بکشانند به سمت صلح نامیمون و پلید اسرائیلی - فلسطینی، که الحمدالله در اثر هوشیاری ملت ها و عدم آمادگی رهبران آنان، این کار تاکنون به نتیجه نرسیده و پیوند جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی به خوبی در سیر تقویت قرار گرفته و رفتارهای مشترک و برادرانه، صمیمانه و دلسوزانه با همدیگر و در جهت رفع مشکلات بین کشورهای اسلامی واقع شده و اکنون دفاع و کمک به سرزمین های اسلامی مورد تهاجم در رأس تصمیمات مشترک کشورهای مسلمان است. دراین مرحله اَبَرسرمایه‌داری طرح جدیدی برای خاورمیانه مطرح نمود تا در پناه آن این پیوند اسلامی و صمیمانه ونزدیکی که بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی برقرار شده را شکسته و ساقط نماید. "

* دولت نهم و دهم، دقیقاً در مقابل سیاست اَبَرسرمایه‌داری حرکت کرد

وی با بیان اینکه شعار این طرح که با رویکرد عدم تحقق هرگونه اتحاد و اجماع منطقه ای می باشد این بود که اگر با اسرائیل هم نیستید با ایران هم نباشید، گفت: لذا مشخص گردید که نقطه ضعف اَبَرسرمایه‌داری این است که اتحاد بین کشورهای جهان ایجادنشود.

فیروزآبادی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: حال ببینید دولت نهم و دهم، دقیقاً در مقابل این سیاست اَبَرسرمایه‌داری حرکت کرد و نزدیکی کشورهای عربی، نزدیکی با کشورهای اسلامی و ارتباطات و مبادلات صمیمی را تا حضور کشورهای عربی در رزمایش های بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داده تا ما را از خودشان بدانند.

* معلوم نیست شأن مشایی در قانون چیست

عضو شورایعالی امنیت ملی کشور در ادامه تحلیل راهبرد اول اَبَرسرمایه‌داری گفت: حال چگونه است که این وسط یک آقایی پیدا می شود از دفتر رئیس جمهور که معلوم نیست شأنش در قانون چیست و می آید یک بحث هایی را مطرح می کند که در جهت سیاست های راهبرد اَبَرسرمایه‌داری است. امام (ره) آمده است بحث مکتب اسلام ناب محمدی (ص) را مطرح و کشور جمهوری اسلامی ایران را براساس این مکتب بنا کرده و فرموده اند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر. ایشان شعار وحدت اسلامی و وحدت کلمه را مبنای آزادی مسلمانان قرار داد و فرمود وحدت اسلامی است که باعث عزت و قدرت مسلمانان می شود.

وی افزود: این آقا می آید می گوید مکتب ایرانی. ببینید دقیقاً منطبق با آن راهبرد اَبَرسرمایه‌داری که اتحادی نباید بین کشورهای اسلامی باشد و این همان بهانه صدام در بین کشورهای اسلامی بود که می گفت شما ایرانی هستید بله ما ملیت ایرانی داریم و به ایران نیز افتخار می کنیم، ما یک ملتی هستیم با فرهنگ، ادب، تاریخ، پیشینه بسیار قوی که مرکز ارزش های جهانی بود، اما همین ایران با همین فرهنگ و تمدن، مکتب اسلام ناب را مرجح دانست و پذیرفت و متعاقب آن به دنبال وحدت اسلامی به دنبال برادری و اتحاد با کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه پیش رفت.

* حرفهای مشایی خنثی کننده زحمات امام (ره) و رهبری

"اما وقتی فردی می آید در آن جایگاه می گوید مکتب ایرانی، یعنی کشورهای اسلامی، حساب ما از شما جداست، کشورهای عربی حساب ما از شما جداست این در جهت تجزیه جهان اسلام است این حرفها در جهت خنثی کردن خون های شهدا و زحمت هایی است که امام (ره) و رهبری عزیز انقلاب برای اتحاد جهان اسلام کشیده اند. "

رئیس ستادکل نیروهای مسلّح با خطاب قراردادن استادان و پژوهشگران حاضر درجلسه در توجه به روند پیاده سازی راهبردهای اَبَرسرمایه‌داری در جهان ادامه داد: این حرف های کوچکی نیست، نمی دانم چطوری کسی جرأت می کند و به خود این اختیار را دهد در حالی که هیچ حکم و حق قانونی ندارد این حرفها را بزند، اینها جرم است.

فیروز آبادی ضمن توجه دادن قوه قضائیه به این گونه امور بیان داشت: ورود تئوریسین‌ها و نظریه‌پردازان جنگ نرم و جاسوسان سیا به کشور را چه کسی اجازه داده است؟ وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی باید پاسخگو باشند و قوه قضائیه بایستی رسیدگی کند. چرا قوه قضائیه به این جرایم رسیدگی نمی کند، اینها جرایم امنیت ملی هستند، این اظهارات ارکان نظام را مورد هدف قرار می دهند، وقتی کسی مکتب ایرانی را در نفی و کنار گذاشتن مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، اراده می کند و ایران را در مقابل جمهوری اسلامی ایران بیان می کند مگر جز ادامه راه فتنه گران است؟

فیروزآبادی تصریح کرد: آنها هم می گفتند جمهوری ایرانی، جمهوری ایرانی دنبال حذف اسلام بود، این همان راهبرد اَبَرسرمایه‌داری است که باید هم حذف اسلام و هم انزوای ایران در بین کشورهای اسلامی صورت گیرد با جدا کردن و تجزیه کشورهای اسلامی با تکیه بر ملی گرائی. البته باید بین ملی گرائی و وطن دوستی و حب وطن تفاوت قائل شد. در نزد ما ملیت بسیار بزرگ و مقدس است. حضرت امام (ره) روزی به شهید فلاحی فرمودند ما آنقدر ملی هستیم که اگر این دست من روی خاک ایران باشد در مرز و دشمن بخواهد پایش را آنجا بگذار من ترجیح می دهم دست من قطع بشود و پای دشمن آنجا گذاشته نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما به ملیت ایرانی خود افتخار می کنیم، اما این قبیل اظهارات را انحراف و جرم علیه امنیت ملی و حمله به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می دانیم که دارد توسط یک شخصی به اسم مشایی زده می شود، گفت: علما فریاد می زنند اما مثل اینکه، ایشان افسار گسیخته است، یک بار می گوید با علم ریاضی می شود رفت به بهشت. کدام عالم الهی در طول تاریخ چنین حرفی را زده و یا کدام یکی از آیات قرآن ‌و روایات اهل بیت معصومین (ع) دلالت براین دارد، مگر از بهشت و مسیرهای نیل به آن به جز اولیاء حق کسی می تواند تعبیری ارائه کند و تازه آن هم الهام الهی است، یک آقایی می آید در جمع ریاضی دانها می گوید ریاضی دان ها بهتر بهشت را می فهمند، یعنی خوب بالاخره لازمه رسیدن به بهشت فهم ریاضی است، شهید دستغیب (رحمه الله علیه) می فرمودند: آدم باش تا شفاعتت کنند، حیوان را نمی شود شفاعت کرد. باید آدم باشی تا به بهشت بروی، با خوی حیوانی نمی توانی خود را به بهشت ببری.

رئیس هیأت امناء دانشگاه عالی دفاع ملّی در ادامه بیان راهبردها گفت: این نکته راهبرد اول است، که به هرحال جریان فتنه و این جریان مشکوک و مرموز ناشناخته که از دفتر رئیس جمهور محترم سردرآورده است، در جهت راهبرد اَبَرسرمایه‌داری و برای تجزیه کشورهای اسلامی و جلوگیری از اتحاداسلامی و به انزوا کشانیدن مسلمانان هدف گیری شده است لذا بکار بردن عنوان مکتب ایرانی یعنی جدا کردن ایران از اسلام و وحدت اسلامی و این خلاف جهت راهبردهای حضرت امام (ره) و مکتب اسلام و قرآن است، البته اینها را باید علما برای مردم تبیین کنند.
سردار فیروزآبادی در راهنمائی رساله مورد دفاع در دانشگاه عالی دفاع ملّی با اشاره به اینکه توجه متقابل به تفکر بسیجی که برخاسته از روح و جوهره مکتب اسلامی است، گفت: من به عنوان موضعی که از منظر راهبردی دارم عرض می کنم راهبرد عام اَبَرسرمایه‌داری جهت از هم پاشیدن وحدت اسلامی است و حرکت به سمت وحدت و ایجاد هرگونه اتحاد در کشورهای جهان تلاش در ایجاد مانع برای جریان اَبَرسرمایه‌داری جهانی در رسیدن به نقطه هدف است که اگر اصرار برآن باشدنقطه هدف اَبَرسرمایه‌داری به سمت جنگ نظامی که امروز در ناتوی فرهنگی تجلی پیدا کرده است سیر می کند.

به گفته این استاد دانشگاه، اَبَرسرمایه‌داری با تهاجم فرهنگی سیر جهانی سازی تحمیلی خود را دنبال می کند. اجازه طی روند جهانی شدن را نمی دهد زیرا جهانی شدن یک جریان مقدسی است که به اتحادملتها و ظهور حکومت عدل الهی منجر خواهد شد، ولی جهانی سازی راهبرد اَبَرسرمایه‌داری است که می خواهد روابط تجاری و کاری جهان را براساس اهداف خودش که بردگی کل انسانها است به پیش ببرد.

پس راهبرد دوم آنها راهبرد نظامی و فشار است ملاحظه می کنید که وجود سلاح اتمی در عراق را بهانه می کنند سپس ارتباط با القاعده را به پیش می کشند سپس می آیند حمله می کنند به عراق و بعد می گویند هیچ سلاحی نداشت، اما نمی گویند پس چرا این جنگ را تحمیل کردید، چرا بیش از یک میلیون مردم بی گناه عراقی را کشتید، چرا یک کشوری را ویران کردید، چون اینها به صلاح اَبَرسرمایه‌داری است. بعد به بهانه تروریسم به سراغ افغانستان می روندکشوری که حکومت پایداری آنجا نداشت و امریکا 20 سال جنگ را به آنها تحمیل کرد. 30 سال گرفتاری داشتند به مردم فقیر، محتاج و درمند حمله کرد، در آنجا گرفتار هم شد اما باید از اتحاد کشورها مسلمان در رفع مشکلاتشان جلوگیری کند اکنون هم پایش را می خواهد بگذارد در پاکستان.
وی با طرح چند سوال، ادامه داد: این مردم پاکستان چه گناهی کرده‌اند، اینها همه‌اش برای این است که اَبَرسرمایه‌داری می‌خواهد از قدرت آمریکا و بقیه کشورهای عضو ناتو برای ترسانیدن و توسعه هراس استفاده کند تا کشورهایی که ممکن است به دنبال استقلال و یا اتحاد و به دنبال دفاع از ارزش‌های فرهنگی‌شان هستند نگران شده و هراس نمایند، چون جهانی‌سازی اَبَرسرمایه داری نمی‌خواهد که فرهنگ‌های بومی ملاک عمل باشد و فرهنگ مردم الهی و چه غیرالهی باشد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلّح در ادامه بیان داشت: دریادار مایک مولن رئیس ستادمشترک نیروهای مسلح (ارتش) آمریکا بعد از اینکه بعضی از مقامات آمریکا که گزینه نظامی روی میز را پس گرفتند، مجدداً گفته است که گزینه نظامی روی میز است.

وی خاطرنشان کرد:همزمان نماینده آمریکا در یکی از سازمان‌های بین‌المللی گفته است که گزینه نظامی روی میز نیست ولی ما آماده‌ایم. بحمدالله 10 سال است که جمهوری اسلامی ایران آماده است هرچند ما نظر آقای مایک مولن را تهدید نظامی نمی‌دانیم بخاطر اینکه مایک مولن رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا بوده و نگاه صنفی به این قضیه دارد، اگر گزینه نظامی روی میز دولت مردان آمریکا نباشد بودجه 1000 میلیارد دلاری که آقای مایک مولن می‌خواهد برای امور نظامی هزینه کند از کجا تأمین بشود، این بهانه را گذاشته است که بتواند کنگره و مردم آمریکا را توجیه کند، در این بحران اقتضادی کمر اقتصاد مردم آمریکا شکست در حوادثی که در آمریکا اتفاق افتاد نتوانستند سرمایه‌گذاری کرده و معیشت مردم را نجات بدهند لذا اگر بخواهند بودجه نظامی را اضافه کنند به چنین مطالبی نیاز مبرم دارند.

عضو شورایعالی امنیت ملّی سپس اضافه کرد: آقای وزیر خارجه ما به آقای مایک مولن گفتند وضع آمریکا بدتر از آن وضعی که در حمله به افغانستان و عراق دارد، خواهد شد اگر به ایران حمله کند. اما من می‌گویم کار آمریکا تمام خواهد شد اگر به ایران حمله کند، البته وضع آمریکا خوب نیست، نه تحمل هزینه‌های سنگین را دارد، نه تحمل جنگ با قهرمانان بسیجی ایران را دارد، ما خلبانانمان نیز بسیجی هستند، ما افسرانمان نیز بسیجی هستند و ملت ما نیز بسیجی هستند و آماده شدند 30 سال این ملت از دست آمریکا خون و دل خورده‌اند، ما اجازه نخواهیم داد که اَبَرسرمایه‌داری بتواند راهبردش را به سمت ایران هدایت کند.

فیروزآبادی با اشاره به ضرورت‌های فهم و تعامل با جنگ نرم دشمن تهاجم فرهنگی را از راهبردهای سوم اَبَرسرمایه‌داری دانسته و بیان داشتند من برای شما بگویم این تهاجم فرهنگی اَبَرسرمایه‌داری فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست، آنها از همان جا با هزار شبکه بر روی کانادا تهاجم فرهنگی انجام می‌دهند، یعنی بر فضای آمریکای لاتین، فضای آسیای جنوب شرقی، فضای روسیه، فضای چین به تمامی وسعت و گستره جنگ نرم را آغاز کرده‌اند.
"اما هدف اصلی و راهبردی ابر سرمایه داری ،‌مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است که با اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (ع)و مهدویت، ‌وحدت بشر را با تکیه بر توجه به ارزش های انسانی و اخلاقی دنبال می کند و اتحاد ابناء بشر را لازمه فراهم نمودن زمینه تشکیل حکومت صالح و عدالت گستر جهانی می داند حکومت جهان گستر و عادلی که همه علمای ادیان، ‌همه رهبرهای کشورها و مردم جهان را به صلح و برادری دعوت می کند. این تهدید ابرسرمایه داری است . "

وی در ادامه سخنان خود، اینگونه نتیجه گرفت که ابرسرمایه داری تمرکز جنگ نرم خود را بر روی کانون زمینه سازی این حکومت یعنی جمهوری اسلامی ایران گذاشته است ،‌من امیدوارم که افراد کم سواد و نادانی که توجه نمی کنند به این ابعاد و می آیند حرف هایی که به زعم آنان شیرین بوده و یا در نزد بیگانگان آنرا آموزش دیده اند،‌در کشور مطرح می کنند ،‌دست از این کارها بردارند. "

فیروزآبادی در پایان سخنان خود گفت: من به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این ها را حمله به ارکان نظام می دانم .امیدوارم که آقای رئیس جمهور که مسئول اجرای قانون اساسی هستند جلوی این کارها را بگیرند. یک کسی رئیس دفتر ایشان شده است که همان وظایفی را که ایشان (ریاست جمهور )باید در جهت تحکیم آن تلاش نمایند سست می کند. لذا این قضیه باید در همان جا حل شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلّح همچنین ضمن خطاب قراردادن جمع حاضر در جلسه عنوان داشت : پس موضوع این رساله آن است که راه ایران و راه جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ابرسرمایه داری برای وحدت با جهان اسلام ،‌برای دفاع ازجهان اسلام و برای دفاع از مستضعفین جهان و اتحادیه هایی که برای مقابله با ابرسرمایه داری درجهان تشکیل می شود ،‌راه ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی است .این فرهنگ و این تفکر است که می تواند ایران را در راه تولید علم و فناوری، ‌در راه اقتصاد و در راه سازندگی به جایگاهی برساند که الگوی کشورهای دیگر شود و بتوانند با تمسک به این اتحادها در برابر ظلم و جور از ابناء بشر حمایت کند.
Black Chador - امریکا - ولدن
برای همین دوستی و روابط قوی شما با کشورهای عربی هست که این عربها پولهاتون رو بالا کشیدند و شرکتهاتون رو بستند? زکی
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
خوب شد عکس کاملش رو ننداختید وگرنه جای مقاله نوشتن نبود.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
چندى پیش یک عکس از این حضرت آقا دیدم که در مراسمى سلام نظامى مى داد در حالیکه پاهایش باز و با هم کلى فاصله داشت کسى که اصول اولیه نظامى را اصلا نمى داند
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
وای الهی تورو موش کور بخوره.میدونید برای چی میگم موش کور که?
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

alexxx - اتریش - وین
فکر کنم پی و چربی زیاد از حد, تموم سلولهای مغزش رو احاطه کرده و امکان فکر کردن رو به طور کلی ازش گرفته. والا یک شخصیت رتبه بالای ارتش, رئیس ستاد کل نیروهای مصلح کشور. هیچوقت اینطور بذله گویی نمیکند. درضمن لیکن وحدت کلمه را هم یادمون اورد.  
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
در پایان فیروزستانی تهدید کرد که روی مشایی بشیند و مشایی به غلط کردم افتاد.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

gorgnama - ایران - تهران
مرتیکه گروهبان گارسیا!!!!کسی ژنراله چشم ابیه ایرانو میشناسه؟اگه اشتباه نکنم اسمش جهانبانیان بود اون کجاواین تانکر کجا؟؟؟؟؟!!!!!!!
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

miniator - ایران - تهران
اهای فیروزه قشنگه.کمر باریکه من ,بیا به نزدیکه من هههههههههه
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
خپل گامبوی بی مصرف!
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

m.mohajer - المان - ماینز
یه نگاهی به ای بیندازیدhttps://talentedmoron.blogspot.com/2010/06/hasan-firoozabadi-vs-david-petraeus.html
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد شدید از طرح موضوعاتی چون مکتب ایرانی تاکید کرد: این قبیل اظهارات را انحراف و جرم علیه امنیت ملی و حمله به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می دانیم . مشایی اعدام باید گردد;;;مرگ بر اسلام بدون ایران..فیروز ابادی گنده تر از این باید گردد در زیر پرچم اسلام...اخوندهای گدا در پناه اسلام همه میلیادر باید گردند. گنده مفت خور وقتی ایران بود اسلام کجا بوده بیسواد تو وامامت وباقی ملاها بقول احمقی نژاد چی کی ویا چی چی هستین که میگید اول اسلام بعد ایران ,این اسلام بخوره توی سر همه اونایی که مثل تو شکمدریده وکله پوک فکر میکنند.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

samin.s - ایران - تهران
خیکی بی خاصیت . کدو تنبل
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

elinaa - ایران - تبریز
amir-amir - کانادا - تورنتو !!. دوست عزیز انتظار نداشته باش که این بشکه بتونه پاهاشو جفت کنه . آخه روی بشکه و تانکر و سفید کرده . یادمه اون روزی که تهران زلزله اومد بعد تحقیق مشخص شد که او زلزله 5 ریشتری در اثر ترکیدن قسمتی از این بشکه به وقوع پیوسته . خدا اون روز رو نیاره که بخواد کل بشکه بترکه . اون وقت دیگه نه تنها تهران که کره ی زمین پودر خواهد شد.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
با جدا کردن و تجزیه کشورهای اسلامی با تکیه بر ملی گرائی ## . اَبَرسرمایه داری نمی‌خواهد که فرهنگ‌های بومی ملاک عمل باشد!!!##چقدر ضدونقیض!!! اگر اَبَرسرمایه داری هدفش تجزیه کشورهاست که هست پس به نفع اش است بومی گرایی و فرهنگ‌های بومی ملاک عمل باشد! نه فهم جهانی وفهمیدن دنیا ازاد! برای همین است که بزرگترین حامی شما و طالبان همان اَبَرسرمایه داری است !!
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
فقط به قیافه اش نگاه کنید اگر استفراغ نکردید جای شکرش باقیست با این .ع.قلاب هر چه تاکسی بر گشته و عوضی بود به قدرت رسید مرگ بر شورشی که با سوزاندن 400 نفر در ابادان پیروز شد و رهبران فکریش یا در حکومت یا در خارج تمرگیده// خدا پدر سوشیال را بیامرزد// و فریب خوردگان جوانشان در گورستانها خوابیده اند.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

senator7 - آلمان - برلین
این امیر سردار سرلشگر تیمسار قوی قهرمان فیروزآبادی را فکر نکنید با تلنبه باد نکردند! با کمپرسور بادکردند.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

dadashi-Helsinki - فنلاند - هلسینگی
من سوالمو با ادبیات مموتی میپرسم.شما چی چی چه هستید؟که هم به قوای قضاییه دستور میدهد و هم به قوای مجریه.اون ممه را لولوخورد برد چه شدو...........
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
به نظر من تنها چیزی که امنیت ملی رو تهدید میکنه این شکم گنده شماست گامبو
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

farhad352 - ایران - تهران
گروهبان گارسیای خیکی تو هم که هنوز میجیکی! میگفتند که پر خوری و مرده خوری و مفت خوری ها ترا خفه کرده!. خوب شاید هم هنوز فرصت دستمالی ات تموم نشده تا به پاچه خوریت برای چند صباحی بیشتر ادامه دهی!؟. ننگ و نفرین بر تو و امثال تو که هنری جز تعظیم و دستمال پهن کنی برای ملا های 10 تومانی ندارد.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
اراجیف,خزعبلات,توهمات,بازی باکلمات ,ژستهای ابر روشنفکری,ابربشکه ای !! ابراسلامی تبر !بخوره تو اون ابر گردنت! بی سواد .حیف از وقت با ارزش که صرف تفسیر این اراجیف بشه.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

shahab46 - المان - هانور
ببخشید یادم رفت نگو فیروزابادی بگو تهدار دویست کیلویی.من نمیدونم امریکا انشا ا.. حمله کنه این چطوری فرار میکنه.شاید اولین نفر تسلیم بشه.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
تمام نگرانی من از ترکیدن این بادکنک بی خاصیت است که مجبورمون میکنه از کشور های دیکر خوشبو کننده وارد کنیم . الان هم که در تحریم هستیم و اگه به ما نفروشند چه خاکی سر احمدی نژاد بریزیم ؟
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
amir - amir - کانادا - تورنتو . دوست گرامی دلیل جفت نشدن پاهای این سیرابی " خیر سرش داشتن باد فتق است که بعضی مواقع مموتی باهاش فوتبال بازی می کنه .
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
ارزش نداره خون خودم رو کثیف کنم . بهتره بنویسم "No comment" .
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

dokhtar ironi dar farang - امریکا - واشنگتن
sepher - استرالیا - سیدنی . دوست گرامی صفحه قبلی بسته شده بود برای همین اینجا جوابتون را میدم: تعریف ازدواج برای شما چیه?فقط عقد اسلامی در محضر های ایران. یا شما قانون خودتان را برای ازدواج دارید. به هر حال به هر قانونی که باشه ازدواج با غیر ایرانی عیب نیست . من متعصب هستم یا شما? در ضمن شما که در نوشتن یک متن فارسی از کلمات عربی نظیر عامدا استفاده میکنید بهتر است دنبال ایراد دیگه ای به غیر از اسم های بهائی ها باشی. اگر اهل مطالعه باشی میتونی بفهمی که کمتر از 200 سال پیش زبان عربی زبان عرفای ایرانی بوده و در حال حاضر طبق اخرین تحقیقات اساتید زبان فارسی نزدیک به 75 درصد از زبان صحبت کردن و نوشتاری ما تشکیل شده از لغت های عربی. این اسامی که شما نوشتید را از مسن ها که سواد عربی ندارند اگر بپرسید میگن اسم اصیل ایرانی است و این به خاطر استفاده زیاد مردم از این اسامی است از دوران قدیم. در مورد انیس اسم یکی از شخصیت های بهائی است که بعضی ها به خاطر علاقه اشان این اسم را انتخاب میکنند.
جمعه 22 مرداد 1389

dokhtar ironi dar farang - امریکا - واشنگتن
sepher - استرالیا - سیدنی . "ای اهل عالم همه بار یک دارید و برگ یک شاخسار! بس چرا این شاخسار اسم پارسی ندارد?" منظورتان را متوجه نمیشم. این به این معناست که تمام بشر از یک بار و از یک شاخه هستند. نکنه شما منکر این هستی? فکر میکنی خدائی که ایرانی را افریده با خدائی که امریکائی, اروپائی و یا اسیائی را افریده فرق داره? بهائی حق خودش نمیدونه که در امور داخلی کشوری دخالت کنه ولی وظیفه خودش میدونه که به همه مردم در هر کشوری خدمت کنه . این دوتا فرقشون از زمین تا اسمونه . در مورد اماری که فرمودین باید بگم که بهائی ها در ایران بزرگترین اقلیت هستند و در دنیا دومین بعد از مسیحیت. فقط میتونم بگم بیشتر مطالعه بفرمائید. در ضمن بر خلاف نظر شما کشور ایران نه تنها برای بهائیان ایران بلکه برای بهائیان در سراسر عالم کشوری مقدس است. و این در ذره ذره دعا ها و اثار دیانت بهائی نمودار است . ارزش و اهمیت ایران برای بهائیان بیش تر از حد تصور شماست .
جمعه 22 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.