گزارش های ضد و نقیض از انفجار در مسیر حرکت احمدی‌نژاد


گزارش های ضد و نقیض از انفجار در مسیر حرکت احمدی‌نژاد

محمود احمدی نژاد، روز چهارشنبه در همدان

گزارش های ضد و نقیض از شنیده شدن صدای"انفجار" در کنار خودروی خبرنگاران همراه رئیس جمهوری ایران در سفر به همدان حکایت دارد.

سایت خبر آنلاین صبح امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد (۴ اوت) نوشت که یک "نارنجک دستی" در مسیر کاروان خودروهای حامل رئیس جمهوری ایران و همراهانش که از فرودگاه همدان عازم ورزشگاه قدس این شهر بودند منفجر شده است.

به نوشته این سایت خبری، این انفجار در کنار مینی بوس حامل خبرنگاران همراه آقای احمدی نژاد رخ داده و "شعار و فریاد مرگ بر منافق مردم" را در پی داشته است.

تلویزیون العربیه و خبرگزاری فارس هم گزارش کرده اند که شخصی به اتهام پرتاب کردن این "نارنجک" دستگیر شده است. خبرگزاری فارس که ابتدا این واقعه را ناشی از انفجار یک "نارنجک دست ساز" اعلام کرده بود، دقایقی بعد آن را به "ترقه دست ساز" تغییر داد.

در گزارش اصلاح شده فارس آمده است که پرتاب کننده ترقه "به نشانه شادمانی" این کار را کرده بود.

این در حالی است که دقایقی پس از انتشار گزارش های اولیه، خبرگزاری رویترز نوشته بود که "منبعی در دفتر آقای احمدی نژاد"، وقوع انفجار را تأیید کرده است.

منبع مذکور به رویترز گفته بود که این واقعه در اثر انفجار "مواد انفجاری دست ساز" رخ داده اما صدمه ای به آقای احمدی نژاد وارد نکرده و او به سخنرانی در ورزشگاه قدس پرداخته است.

اما خبرگزاری فرانسه نوشت که یکی از مسئولان دفتر رسانه ای رئیس جمهوری ایران، "حمله" به کاروان خودروهای همراهان آقای احمدی نژاد را تکذیب کرده و گفته است که صدای "انفجار" ناشی از ترکیدن "ترقه" بوده است.

وبسایت متعلق به پرس تی وی، تلویزیون انگلیسی زبان جمهوری اسلامی هم به نقل از دفتر رئیس جمهوری ایران "حمله" به کاروان مذکور را تکذیب کرده است.

abolfazl jafari - سویس - زوریخ
همین مونده بگن شهید عنتری نژاد اولین شهید انرژی هسته ای ایران (الفاتحه لعنت به روان خلش )
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

panjere - سوئد - گو تنبر گ
شانس نداریم که......
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
حیف شد.!! بمب هم بمب های قدیم.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
اینقدر ترس از مردم دارن که ترقه رو بمب میبینن.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
زنده باد مسئول این اتش :. "به گزارش خبرگزاری مهر، انفجار و آتش سوزی شدید در مجتمع پتروشیمی پردیس، دستکم ۵ کشته برجای گذاشت. این آتشسوزی از حدود ساعت ۱۴ بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ) به دلیل انفجار در خط لوله انتقال گاز اتان روی داد.مجتمع پتروشیمی پردیس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) قرار دارد . خبرگزاری مهر دلیل این انفجار را جوشکاری لوله انتقال گاز ذکر کرده است.به گزارش خبرگزاری مهر وضعیت یکی دیگر از کارکنان پتروشیمی نیز وخیم گزارش شده است این گزارش می افزاید آتشسوزی اکنون مهار شده و به یکی از واحدهای پتروشیمی خسارات زیادی وارد شده است.فاز دوم پتروشیمی پردیس در ششم مرداد ماه امسال با حضور محمود احمدی نژاد ، به عنوان بزرگترین تولید کننده اوره و آمونیاک خاورمیانه افتتاح شد. "
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

asal.bano - انگلستان - نیوکسل
احمقی جان خدا بد نده. هزار بار گفتم اون کاپشن معروفت رو نپوش خزوخاشاک حسادت میکنند. بلات بریزه تو پشم وپیل هر چی فاطی کماندوس
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
احمدی نژاد سالها بود که آرزو داشت تا کسی او را ترور کند, زیرا در سوابق رقیب سرسختش هاشمی رفسنجانی , ترور ناموفقی وجود داشت که نشان دهنده اهمیت هاشمی رفسنجانی از نظر مخالفان آن دوره ی نظام بود. و این ترور نشدن برای احمدی نژاد به عنوان عقده ای درآمده بود , چون نشان میداد که احمدی نژاد در مملکت کاره ای نیست و اصلا ارزش ترور شدن ندارد و هیچکس او را در حد ترور شدن نمی داند. پس احمدی تصمیمش را گرفت و عزمش را جزم کرد و نامه ای جهت درخواست ترور شدنش به چاه جمکران انداخت و با کمک گرفتن از هاله نورش پیش بینی کرد که به زودی توسط صهیونیستها ترور خواهد شد.امروز هم توسط ترقه ای که خودش آنرا به یک بسیجی جان برکف داده بود ترور شد.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

nasle2000 - ایران - همدان
بابا من خودم اونجا بودم هیچ اتفاقی نیفتاد همه اینا چرت و پرته. به کوری چشم دشمنان اسلام استقبال گرمی هم صورت پذیرفت.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

kämpfer - المان - کرفلد
با سلام به دوستان. به نظر من اینها همه نقشه های خود رژیم هست . اگر به حرفهای این روانی دقت کرده باشید چند روز پیش گفته بود که اسراییلی ها قصد ترور خود اشغالشو دارند. این عادت داره که هر چند یکباری خودی نشون بده . هر روز در حال توهم هست. به اون یکی دست انتری نژاد نگاه کنید.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
Black Chador - امریکا - ولدن . چه زنده بادی چه کشکی . جانم من یه سفری رفتم عسلویه دیدم که خیلی از کارگرای این مجتمعهای صنعتی از مردم بومی هستند که کار به کسی هم ندارند حالا شما کیف کردیت که چند ایرانی کشته شده !!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

farzad_s - ایران - تبریز
شاید بمبه ساخته چین بود
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

بابک - ایران - سبزوار
ترقه بود ولی اوستا محمود توی شلوارش خیس کرد.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
باید سید محمود رو با انفجار گ.. ترور کنن که لایقش است
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
حیف بمب که خرج این میمون بشه. ترقه هم واسش زیاده. اینو باید سرشو کرد تو جوب آب که خرج برای مملکت ورنداره البته به جز این که آب جوب کثیف میشه!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
چرا شایعه درست میکنین بابا شب قبل خونه پروینشون لوبیا خورده بوده
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
hafeze shirazi - ایران - تهران...عزیز برعکس بایدبابمب خوشبو اینکار را انجام داد.این موتی خودش ازجنس گ. است.میخوای کل دنیارو کفرویکون کنی.لول
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.