کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال : برگزاری ۲ دیدار بدون حضور تماشاگر و جریمه نقدی برای تراکتور‌سازی


احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال :
برگزاری 2 دیدار بدون حضور تماشاگر و جریمه نقدی برای تراکتور‌سازی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز را به دلیل تخلف هوادارانش در دیدار برابر پرسپولیس به برگزاری 2 دیدار بدون حضور تماشاگر محکوم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را پیرامون اتفاقات و حواشی دیدار تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز اعلام کرد.
بر اساس این رای، تیم تراکتورسازی به دلیل تخلفات تماشاگرانش، مبنی بر فحاشی، توهین و استعمال الفاظ رکیک نسبت به داوران و تیم مقابل، آتش زدن، پرتاب اشیا محترقه و دودزا، پرتاب سنگ، بطری و اشیای مختلف به داخل زمین مسابقه به برگزاری 2 دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران، توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم پرسپولیس نیز به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی، توهین، پرتاب بطری و اشیای مختلف به داخل زمین مسابقه به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال و برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد.
رسول خطیبی، بازیکن شماره 10 تیم تراکتور‌سازی هم به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت که منجر به تحریک و تهییج تماشاگران و فحاشی آنها به داوران مسابقه و پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه شد به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و در پایان سرخ‌پوشان تهرانی موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند.

zoroye iran - اتریش - وین
پرسپولیس رو چرا محروم کردن مسخرس نه
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
هشت پا راهم بپزند بدهند خامنه ای دراز گوش(ضحاک علی). شاید دم سیخ کندبرود وردست جد بزرگوارش, شیخ صفی دراز گوش
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

فرهاد V - ایران - تبریز
zoroye iran - اتریش - وین_ عزیز اگه نمی دونستید من به شمامیگم !!! اول طرفداران پیروزی شروع کردند به قوم ترک فحش دادن وبطری به طرف انها پرت کردندکه باعث عصبانی شدن طرفداران تراختور شده و انها هم در جواب به قوم فارس فحش دادند در این گیر ودار هم یک نفر به شدت عصبانی شده واقدام به اتش زدن صندلی ورزشگاه کرده .V
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
اونقده.تُرک .و فارس. و بلوچ. و کرد.و لُر.و عرب . و رشتی.و مازی.و ....بگویید. و همدیگه رو تحریک کنید تا آن سرزمین رو به تیکه تیکه شدن رَوَد!!.. "هم اکنون سید ِ دوکــــــــی و دار و دسته اش "بیجا نیست که"میلیونها" رو به. نوزادان پرداخت میکنند !!پَسِ آن برنامه هایی خوابیده ..! ایران= استانهای محلی اش. است..ایـــــــــــران بدون ِ این زبانه و لحجه های شیرین یه ایران ِ متحد نیست!!.. إی مُرده شور آن فوتبالی را ببرد که: بین ِ هم میهنانش اختلاف می اندازد!!
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
حقشونه باید از لیگ بیرونشون کنند.آخه تراکتور هم شد تیم . ضایع مثل فرهاد از تبریز . چند تا بی مغ مثل این فرهاد اونجا بودند و فحش دادند.
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

zoroye iran - اتریش - وین
فرهاد V - ایران - تبریز .تفرقه انداختن بین اقوام ایرانی کار جمهوری اسلامییه نتیجش این میشه من در تعجبم که چرا تاشاچی ها بازی ها رو تحریم نمیکنن پشت این تیمها اهداف کثیف جمهوری اسلامیه از خونه فوتبال ببینید حیف وقت و هزینه و راه طولانی که چی پشت تراکتور سپاهه و پشت پرسپولیس دولت و نتایج از پیش تعیین شده بازیهای سیاسیه شما فکر میکنید میزارن تراکتور قد علم کنه انها از خیل تماشاچی وحشت دارن از اجتماع میترسن
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

ayazz - ایران - زنجان
porharfi - هلند - آرنم محض اطلاع شما همین ((zagros_finland - فنلاند - هلسینکی)) ها هستند که این دعوا رو راه می اندازند. توهین و فحشکاری فارسها باعث بروز هرگونه اختلاف و دعوا میشه. این بازی هم همینطور بود
شنبه 9 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
فرهاد V - ایران - تبریز ، ayazz - ایران - زنجان شما ترک نیستید فارسهای ترک زبان هستید ،کامنت من را در خبر حاشیه های دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی بخوانید.
شنبه 9 مرداد 1389

ayazz - ایران - زنجان
ساعت 12-ایران-تهران اتفاقا شما عرب فارس زبان هستید وگرنه ما 7000 سال است که ترکیم و به آن می بالیم
یکشنبه 10 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.