دایی: آنها که از تیم رفته‌اند می‌توانند علیه من مصاحبه کنند


دایی: آنها که از تیم رفته‌اند می‌توانند علیه من مصاحبه کنند

برای علی دایی مهم نیست که چه کسانی با چه اسم و رسم هایی از پرسپولیس جدا شده اند.برای دایی مهم این است که او به قول خودش آبرویش را برای پرسپولیس گداشته است.

«آبروی خودم را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم، به همین دلیل بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس انتخاب کرده ام» این آخرین نطق علی دایی در مورد پرسپولیس و بازیکنانی که جذب این تیم شده یا از لیست کنار گذاشته شده اند است.

در روز های اخیر بحث های زیادی در مورد یارگیری پرسپولیس و جدایی چند بازیکن شاخص به خصوص محسن خلیلی از این تیم مطرح بوده است. حتی در برخی از روزنامه های ورزشی نیز برخی از جدا شده ها علیه دایی موضع گرفته اند واز دلایل جدایی از پرسپولیس حرف زده اند.

با این حال واکنش دایی نسبت به این اتفاقات جالب است. او خیلی خونسرد از کارهایی که انجام داده حرف می زند و می گوید:« اصلا به این چیز ها اهمیت نمی دهم. بازیکنانی که از تیم جدا شده اند می توانند علیه من مصاحبه کنند،این چندان اهمیتی ندارد و از کسی هم نمی ترسم.مهم این است که آبروی من برایم ارزش زیادی دارد و آن را با چیزی عوض نمی کنم.»

دایی ادامه می دهد:«خوشبختانه بازیکنانی که جذب تیم شده اند همه مورد تایید هستند و امیدوارم این فصل طوری بازی کنند که نشان دهند بدون دلیل به آنها اعتماد نکرده ام»

sargalesh - ایران - شیراز
کسی نیست این لطف رو کنه, در 2 خط داستان فوتبال ابی / قرمز را توضیح بده !?
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
هیچ چیز مثل غرور خشتک ادمو پاره نمیکنه .
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

shahab46 - المان - هانوفر
تااین احمق زنده است فوتبال ماارامش پیدا نمیکنه.من از بچه گی پرسپولیس را دوست داشتم ولی از وقتی این بی استعداد سروکله اش تو تیم پیدا شد حالم از پرسپولیس بهم خورد.مرتیکه فقط فکر جیب خودشو داداشهای لات اشه.باعث سوختن چند سال از عمر فوتبالیستی مثل علی کریمی از روی حسادت وترس اینکه شاید علی با تکنیک بالا به مثلا رکورد گلهای مرده خوریش برسه روی لجبازیش از تیم دور نگهداشتش.مسئولین کشور هم که ماشاله یابوی .به تمام معنا.
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
sargalesh - ایران - شیراز ...سیاست استعمارگر پیر انگلیس
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
poriyaye_vali - قطر - دوحه: خیلی کم گفتید, که اگاهتر نشدم, امیدوارم که بمن اهانت نکرده باشی, که ناراحت کننده است, که عوض جواب درست......بشنو !!??
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

arian_mmx - انگلیس - لندن
shahab46 - المان - هانوفر <<... تو و کسانئ مثل تو مئ مونند که تا حالا لقت ...گربه نزدند و از علئ دایی ایرد میگیرند از زمانی که علی دایی از فوتبال ما رفته دیگر هیچ مهاجمی به گل زنی اون نداشتیم لندن
پنج‌شنبه 24 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.