خسرو حیدری: من پولکی نیستم، مجبور شدم بروم!


خسرو حیدری: من پولکی نیستم، مجبور شدم بروم!

حیدری می‌گوید: حتی استقلالی‌های تیم ملی هم می‌دانند چه شرایطی پیش آمد که من مجبور به رفتن شدم.

خسرو حیدری یکی از ستاره‌های بی‌حاشیه سال‌های اخیر فوتبال ماست که با انتقال ماه قبل خود به سپاهان، ناخواسته در مرکز شایعات و حاشیه‌ها قرار گرفت! حیدری پس از ترک استقلال با سپاهان راهی اردوی ترکیه شد و حالا هم همراه تیم‌ملی در اتریش است.

*در چه وضعیتی هستی؟

الحمدلله خیلی خوب.

*یعنی الان صددرصد آماده‌اید؟

هنوز به آن حد که نرسیده‌ایم و باید در شروع فصل در آن مرز باشیم. اتفاقاً آقای قطبی به همین دلیل از فشار تمرینات کاسته چرا که پس از بدنسازی باشگاه‌ها بدن‌ها خسته و احتمال مصدومیت بالاست و مربیان مراقبند کسی مصدوم نشود.

*پس تمرینات تیم‌ملی در راستای تمرینات باشگاهی است؟

بله،‌ دقیقاً.

*اردوی سپاهان در ترکیه چطور بود؟

ما آنجا دو بازی خوب تدارکاتی برگزار کردیم که اولی مساوی شد و در بازی دوم سایپا را شکست دادیم. در کل سپاهان فاصله‌ای تا اوج آمادگی ندارد و در فرصت باقی‌مانده تا شروع فصل به اوج می‌رسیم.

*در اردو با استقلالی‌ها رابطه بهتری داری یا با سپاهانی‌ها؟

کاملاً طبیعی است، من تازه به سپاهان رفته‌ام ولی عمرم را در استقلال گذرانده‌ام، از تیم‌های پایه تا بزرگسالان.

*پس چرا استقلال را ترک کردی؟

متأسفانه شرایط به‌رغم میل من به گونه‌ای شد که مجبور به این کار شدم. بارها گفته‌ام، باز هم می‌گویم که پول هیچ نقشی در این قضیه نداشت.

*ملی‌پوشان استقلال در این رابطه با تو صحبت می‌کنند؟

بله. آنها هم خیلی خوب می‌دانند من چه می‌گویم و چه شرایطی بود که مجبور به رفتن شدم. آنها بهتر از همه می‌دانند خسرو پولکی نیست و استقلال همیشه در قلب من است.

*حتی الان که بازیکن سپاهان هستی؟

حتی الان. من با سپاهان قرارداد دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که مهره مفیدی برای این تیم باشم ولی قلبم هنوز با استقلال است.

* یعنی به استقلال برمی‌گردی؟

حتماً، خیلی زود. هدف من این است که در وهله اول تا پایان قراردادم مهره خوب و تأثیرگذاری برای سپاهان باشم و بعد، ان‌شاءالله در پایان قراردادم با سپاهان شرایط برای بازگشتم مهیا شود. مطمئن باشید یک روز برمی‌گردم و آنقدر خوب کار می‌کنم که دوباره به درد استقلال بخورم.

*چه کسانی باعث ایجاد این شرایط شدند؟ شرایطی که به قول خودت برخلاف میل باطنی تو را مجبور به رفتن کرد؟

هرچه بود تمام شد. من آدم کینه‌ای نیستم و از هیچ‌کس کدورتی به دل ندارم. همیشه خودم را مدیون استقلال و هوادارانش دانسته‌ام و اگر به جایی رسیده‌ام، از برکت استقلال و طرفدارانش است.

*از وضعیت اردو و امکانات هتل تیم‌ملی راضی هستید؟

ما برای تمرین آمده‌ایم و امکانات و تجهیزات هتل چندان مهم نیست. البته هوا خیلی گرم است ولی مهم هماهنگی و آمادگی بازیکنان است.

رقیه سادات - ایران - تهران
دقیقا حرف ایرانیهای به خارج گریخته را زده . مجبور شدم بروم !
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

Parsiran - ایران - تهران
من پرسپولیسی هستم .اما استقلال و استقلالی هارو دوست دارم.دوست ندارم یکی فرض کنه هواداراش متوجه قضیه نیستند.آقای حیدری چرا دروغ میگی.چرا نمیگی برای پول رفتی؟مسخره کردی خودتو ؟فکر میکنی مردم عین خودت ساشگولن؟؟؟خودتی بابا.خودتی !!!!!
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
خسرو حیدری: من پولکی نیستم، مجبور شدم بروم: اینو به ما " نگو ", که داری بما اهانت میکنی که "ساده و شیرین عقل " هستیم. حتا خدا هم " پولکی " هست ! چرا? : به گفته اخوند شپشو, اگه کسی " قتل " و کار " بد " بکنه, با دادن " زکات و خمس " گناهانش شسته میشه و میره پیش " حوری " بهشتی, ولی اگر یک ادم بدبخت و فقیر که امکان " خریدن " گناهانش نیست, میره پیش شیطان و مریلین مونرو !!
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
رقیه سادات - ایران - تهران ..از دست دخترسبیلوهایی مثه تو وامثال تو هم مجبورند بروند تا قیافه شما رو نبینن..درد غربت از درد دیدن شما کمتره..
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

khayyaam - استرالیا - ملبورن
خوشحالم از این که عضو این سایت شدم
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

redstar - انگلستان - لندن
من پولکی نیستم اما پول را خیلی دوست دارم.
جمعه 25 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.