داماد و برادرزن با هم کیف‌قاپی می‌کردند


داماد و برادرزن با هم کیف‌قاپی می‌کردند

پس از دستگیری متهمان مشخص شد برادر زن و داماد با همدستی یکدیگر اقدام به کیف‌قاپی از شهروندان می‌کردند.

 عصر 27 خرداد امسال مأموران کلانتری 123 نیاوران در حین گشت‌زنی در خیابان کامرانیه شمالی متوجه سرقت اموال زن سالخورده‌ای شدند که کیف همراه وی توسط سرنشنیان یک دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته بود.

مأموران کلانتری پس از اطلاع از موضوع کیف‌قاپی اقدام به تعقیب سارقان کردند و پس از متوقف کردن و دستگیری متهمان، اموال مالباخته را به وی بازگرداندند و متهمان را جهت انجام تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای ناحیه 27 تهران، 2 متهم به اسامی ابوالفضل 27 ساله و حمید 38 ساله در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

با حضور متهمان در پایگاه یکم، در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که 2 متهم با یکدیگر دارای رابطه خویشاوندی هستند.

همچنین مشخص شد حمید و ابوالفضل به مصرف موادمخدر اعتیاد دارند و همین موضوع باعث ارتکاب سرقت از سوی آنها شده تا با پول بدست آمده از سرقت‌ها، هزینه تأمین مواد آنها فراهم شود.

متهمان در تحقیقات، ضمن اعتراف به چندین فقره کیف‌قاپی و گردنبندقاپی به کارآگاهان گفتند: طعمه‌های خود را پس از پرسه‌زنی در مناطق شمالی تهران، بویژه در منطقه نیاوران انتخاب می‌کردیم.

سرهنگ کارآگاه علی اکبرپور، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمان در خصوص ارتکاب سرقت در قالب کیف‌قاپی و گردنبندقاپی و شناسایی آنها از سوی تعدادی از مالباختگان و همچنین احتمال افزایش تعداد مالباختگان، به دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای جنایی دستور انتشار بدون پوشش چهره هر 2 متهم جهت شناسایی از سوی مالباختگان احتمالی و دیگر شکات احتمالی صادر شده است.

وی ادامه داد: از همه مالباختگان و شهروندانی که نسبت به شناسایی این 2 متهم اقدام کرده و از آنها شکایت دارند دعوت می‌شود جهت طرح شکایت و پیگیری آن به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ و یا شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.

BAHARAKI - آمریکا - دنور
. مملکت گل وبلبل...
یکشنبه 20 تیر 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
جمهوری اسهالی 31 داره این کار میکنه هنوزم جلوشو نتونستیم بگیریم.
یکشنبه 20 تیر 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
خوشا فریاد زیر اب !.
یکشنبه 20 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.