خودکشی قاتل فراری و پایان عملیات بزرگ تعقیب در بریتانیا


خودکشی قاتل فراری و پایان عملیات بزرگ تعقیب در بریتانیا

رائول موت در کودکی با مادربزرگش در نیوکاسل زندگی می کرد

پلیس بریتانیا تایید کرده که رائول موت، مرد فراری مسلح، بعد از شش ساعت مذاکره با ماموران پلیس در شمال انگلستان، خود را به ضرب گلوله کشته است.

یکی از سخنگویان پلیس گفت این مرد 37 ساله، به خود شلیک کرد و مرگ او در ساعات اولیه شنبه، یازدهم ژوئیه، (نوزدهم تیر) در بیمارستان اعلام شد.

پلیس قبل از آن اعلام کرده بود که "ماموران پلیس هیچ تیری شلیک نکرده اند" و هیچیک از آنها نیز مجروح نشده اند.

پلیس پس از یک هفته عملیات تعقیب رائول موت، در نزدیکی رودخانه ای در شهر راتبری در شمال انگلستان به مدت شش ساعت در حال مذاکره با او بود و سعی داشت او را متقاعد کند که خود را تسلیم کند.

رائول موت از شنبه هفته گذشته که به سامانتا استوبارت، دوست دختر سابقش، و کریس براون، شریک تازه زندگی او، شلیک کرد، فراری بود. کریس براون در پی این حمله کشته شد.

رائول موت روز یکشنبه نیز دیوید راتبند، افسر پلیس، را به ضرب گلوله مجروح کرد.

رائول موت پنجشنبه قبل از آن یعنی روز اول ژوئیه از زندان آزاد شده بود. پلیس تایید کرده که او قبلا دوازده بار دستگیر و به ارتکاب هفت مورد جرم متهم شده بود.

به گفته پلیس، آقای موت نسبت به پلیس کینه داشته و در یادداشتی که ظاهرا توسط او نوشته شده، تهدید کرده بود که تا زمان مرگ به تیراندازی به ماموران پلیس ادامه می دهد.

صدها مامور پلیس در عملیات گسترده و پر هزینه تعقیب رائول ماوت شرکت داشتند و روز جمعه نیز برای شناسایی محل اختفای او از یک جت اکتشافی نیروی هوایی استفاده شد.

در بریتانیا جرائم مسلحانه به نسبت، کم است اما طی چند هفته اخیر، این دومین مورد از وقایعی از این دست است.

حدود پنج هفته قبل، یک راننده تاکسی در استان کامبریا در شمال غرب انگلیستان دوازده نفر را به ضرب گلوله کشت، یازده نفر را مجروح کرد و بعد هم با شلیک گلوله، خودکشی کرد.

mr. fair - انگلستان - منچستر
اره ارواح عمشون زدن کشتندش انداختند گردن خودش
شنبه 19 تیر 1389

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
از چهره بچه شرارت میباره....
شنبه 19 تیر 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
mr. fair - انگلستان - منچستر . حالانمیخواد غیرتی بشی به تو چه ربطی داردیک قاتل خودکشی کرده یاکشته شده دراین کشورها مثل موریانه لانه کرده و فضولی !!!!!!چند بارکامنتهای دفاع ازملایانت را دیده ام.....فرانسه.پاریس
شنبه 19 تیر 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
چه تراژدی غم انگیزی ، از قاتل دفاع نمیکنم ، اما از رگه های عشق و تنفر واقعی و کمیابش چرا ، به این میگم محصول سانسور نشده اجتماع.
شنبه 19 تیر 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس .. برای دفعه هزارمم می گم که جواب کامنتهای منو نده چون حوصله بحث با یه بیمار روانی رو ندارم اگه قرصاتم سر وقت بخوری 90 درصد مشکلاتت حل می شه باریکلا پیرزن خوب
شنبه 19 تیر 1389

montazer 2020 - اینگلیس - نیوکاسل
هر دقیقه ۲۵۰ پوند خرج یک هلیکوپتر هست که در هوا نگاه داشته بشه . اینگونه جرمها که در اینجا چیزی نیست مقداره زیادی پوله بیچاره مردم را خرج میکنن .دستگیرش میکنن بعد از یک مدت دوباره آزادش میکنن .همی. مردم به مرگ اینجور آدمها راضی هستند. بغیر از همکیشان خود فرد. لعنت بر این دولته شیطان پرور. اینگلیس
شنبه 19 تیر 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
افرین راننده تاکسی لابد بچه پروها کشته
شنبه 19 تیر 1389

asal.bano - انگلستان - نیو کسل
چقدر دلم سوخت وقتی صبح اخبار را دیدم. کاش زنده دستگیر می شد.
شنبه 19 تیر 1389

Rohan_samandari - سوئد - مالمو
باورم نمیشه یعنی chris brown خواننده محبوب مرده؟ نــــــــــــــــــــــــــــــه. اصلا باور نمیکنم. البته نمیدونم chris brown انگلیس زندگی میکرده یا نه... می خوام بدونم اگه میشه برام بنویسید که کریس براونی که نوشتن همون کریس براون خواننده هه بوده یا نه؟ مرسی.
یکشنبه 20 تیر 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
mr. fair - انگلستان - منچستر . . من اسلامی مثل تو عقب افتاده ی ذهنی و رژیمی نیستم که نیاز به قرص داشته باشم.ای کیو
دوشنبه 21 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.