اعلام اسامی‌ تیم ‌فوتسال منتخب‌ جهان : نام شمسایی در بین بزرگان قرار گرفت

 


اعلام اسامی‌ تیم ‌فوتسال منتخب‌ جهان
نام شمسایی در بین بزرگان قرار گرفت

تیم فوتسال منتخب جهان در حالی طی روزهای پایانی تیرماه سالجاری در دو دیدار دوستانه به مصاف لیبی می رود که در ترکیب خود از وجود وحید شمسایی ، کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان بهره خواهد برد.

به گزارش مهر، تیم فوتسال منتخب جهان به دعوت فدراسیون فوتبال لیبی طی روزهای 24 و 26 تیرماه سالجاری دو دیدار دوستانه را مقابل تیم ملی فوتسال این کشور آفریقایی برگزار می کند.

ترکیب تیم فوتسال منتخب جهان را در این بازی ژائو بنیتو (پرتغال)، زلاتان بالاژ (مجارستان)، خاوی لورنته (اسپانیا)، میخائیلو رومانوف (اوکراین)، کوزمین گرمان (رومانی)، فران دسپوتوویچ (کرواسی)، ژواژو و لوکایان (برزیل)، کنجیرو کوگوره (ژاپن)، وحید شمسایی (ایران)، فواد عمرانی (مراکش) و آنجلو کارو گراسس (کلمبیا) تشکیل می دهند.

هدایت این تیم در دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال لیبی بر عهده مارکوس سوراتو پی‌پوکا از برزیل و سیتو ریورا از اسپانیا خواهد بود.

براساس برنامه ، بازیکنان دعوت شده به تیم فوتسال منتخب جهان می بایست تا روز 14 ژوئیه 2010 (23 تیرماه 1389) در لیبی گردهم آیند و یک روز بعد در شهر «مصراته» برابر تیم ملی فوتسال این کشور صف آرایی کنند.

ستارگان فوتسال جهان پس از یک روز استراحت در روز شنبه 17 ژوئیه 2010 (26 تیرماه 1389) در شهر طرابلس آخرین دیدار دوستانه خود را مقابل تیم ملی فوتسال لیبی برگزار خواهند کرد.

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
افتخاره بازی با ایشون رو داشتم.....واقعا ایشون بهترین بازیکنه دنیا هستند...
شنبه 19 تیر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
درود به شمسائی عزیز
شنبه 19 تیر 1389

TAAT - ایران - اردبیل
خب؛طبق معمول محبوب جهان و مغضوب در ایران.داستان تکراری برای تمام شایستگان ایرانی، که ظاهراً تا دنیا دنیاست،پایانی برای این تراژدی متصور نیست.
شنبه 19 تیر 1389

طالب حق - ایران - تهران
با وجود مربی فهمیده ای مثل شمس ، حالا که بعنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان انتخاب شده ، احتمالا باید از فوتسال خداحافظی کنه.
یکشنبه 20 تیر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
افرین باعث اقتخاره
یکشنبه 20 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.